ristvan!
Jól húztad a vonalakat, nem sétáltál be abba a csapdába, hogy a húzott tracked minden pontjához igazodsz, az ívekkel is takarékosan bántál. Pár dolgot talán másképp csináltam volna, de jó úgy, ahogy rajzoltad, mert a célnak megfelel.
Hibucik, kérdések:
N47.029818 E18.915624 pontnál az 'egyéb közutat' nem illesztetted a 6. országútra (nincs közös node) - red navaid - javítottam.
N47.084570 E18.868461 - a makadamut keresztezi a vasútvonalat, ha egy szintű, közös node-ra kell hozni (ahogyan jól csináltad N47.029812 E18.914644 pontban) - így javítottam, de ha ott alul/felüljáró van - hozd rendbe! :-)
Miféle felmérendő út (ID=625882) lapul N47.066952 E18.881395 körül? Nem is találkozik a makadámúttal (ID=648734) ?!?!
A Rózsa major tisztességesen körbe van járva. Oda lehetne pöttyinteni egy polygont, nem? Nyugodtan! 0x00a6 típust javaslom
N47.011334 E18.943754 magánút sorompója, fiam, fiam...
Egy apró technikai hiba. Nézd csak, rajzoltál egy utcát (Muskátli utca):
N47.046745 E18.926569
N47.047287 E18.929115
N47.047431 E18.929790
N47.047745 E18.931270
Track=1 paramétert adtál neki, ami majdnem helyes lenne, de mivel szép következetesen és energiatakarékosan trackeltél, a középső szakaszon nem mentél végig, tehát ott Track=0 a helyénvaló. Ugyanígy abba a kis zsákutcába (Mandula sor D vége)
N47.047745 E18.931270
N47.047281 E18.931443
csak benéztél, de Track=1-t adtál meg. Következő két megállapítást tennék
- az ilyen terepen, ahol jártál, üdülőterületen, ez nem probléma, szőrszálhasogatás volt ezt szóvá tennem, de a természet kemény ölén ezzel a slendriánsággal már csőbe lehet húzni a térképolvasó vándort.
- Sablont használtál. Nos, ha javasolhatom, használd is tovább, de a kopipész alapja, amit beviszel a polyline szerkesztés ablakába, csak az attribútumokat tartalmazza, előre beállított értékeket ne... azokat írd be csak kézzel; és ha valamelyikben bizonytalan vagy, egyszerűen kihagyod.
A beállításnak megfelelően a tájegység zárolását feloldottuk.
FONTOS: a feltöltött fájlt ne töltsd fel többé! Mindig az adatbázisból frissen, zárolva letöltött anyagon dolgozz!
Megjegyzések:
A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 21 db érintett vonalból 48 db lett.
[ előzmény: (41733) Old Eye, 2010.08.23 19:26:11] |