turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, kvte hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvass: faq

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 43 db hozzászólás

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2010.12.28 16:21:42 (9028)
Újabb gyűjtemény az M6-M60-M9 0-s dolgairól:

TREKKELNI:

- általában: M6, M60 és lehajtóik, pihenők belső útjai
- M60 Pécs Kelet csp: Mohács felől lejönni, majd visszamenni Pécs-dél felé (0-sok)
- M60 bólyi pihenő ágai
- Erdősmárok bekötőútja változott az ap miatt, most nincs alatta trekk!
- M6xM9 csp: minden ága, mai a másik autópályára megy: M6->M9 és viszont, bármely irányból,
- ugyanitt: M9 -> M9, irányt tartva, a gyüjtőpályán egyenesen végigmenni mindkét irányban

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2010.12.12 21:40:20 (9009)
Mivel a trekkek és a korábban elnagyolva berajzolt nyomvonal az általam eddig rajzolt részeken néhol nagyon eltértek, én hozzáigazítom a trekkhez a vonalakat. Messze nem csak a trekkszám a baj velük, a geometria sem stimmel. Meg lehet nézni pl. a 61-es úti csp. ágait előttem és utánam.
[előzmény: (9008) KiVi, 2010.12.12 21:34:31]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2010.12.12 21:00:29 (9007)
Az M6-os trekkjeim beszerkesztésével párhuzamosan elkezdtem összegyűjtögetni azokat a helyeket, ahol érdemes lenne még trekkekekt rögzíteni. Aki arra jár az ünnepek közeledtével, rögzítsen!

Ez a lista a Mezőföld tájegység első 25 km-éből való, Rácalmástól a 61-es útig.

Mérendők (Pest felől haladó lista, de mindkét irányra érvényes):

- M6 Szentmihályi pihenőhely, trekkszám emeléshez
- M6 dunaújvárosi benzinkút szinte minden ága, főleg Pécs felé (0-s)
- M6 rácalmási csp minden ága 1 trekkes
- M6x62 csp trekkszám emeléshez
- M6xM8 csp-ban: Pécs - Bp végig a gyűjtőpályán (az M6 mellett maradva, majd visszatérve): 0-s!
- M6xM8 csp-ban: Szekszárd - Pentele híd és fordítva trekkszám emeléshez
- M6 Dunaföldvár-észak csp. trekkszám emeléshez
- 61-es út Dföldvár és Cece közt (a körforgónál mindkét irányba 0-s!)

Folyt köv.

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2010.05.25 12:37:46 (8514)
Orbán Róbert, Vas megyei Műv központ ha jól emlékszem
[előzmény: (8513) cimbora53, 2010.05.25 10:26:17]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2010.03.27 16:49:21 (8338)
Ahogy besüllyedt az M6 egy szakasza, ezért lehet, hogy később adják át a Szekszárd-Dunaújváros szakaszt is...
[előzmény: (8337) KiVi, 2010.03.26 23:09:50]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2010.03.25 15:55:34 (8325)
A tervet látom, Szekszárd előtt az egyébb rendezett mellékutakkal is TZ-ként berajzolva (Zsákutca paraméter? ;-), de az nyilván nem mérés.
[előzmény: (8324) Old Fairy, 2010.03.25 15:51:27]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2010.03.25 15:32:27 (8323)
Jövő heti (03.31) M6-M60 trekkelők már készülnek? :-) Ki lesz az első?

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2010.03.15 08:41:04 (8285)
Sőt, Szentesnél van egy 30 km-es 0-ás jelzett út, csodálkoztam is hogy eddig senki nem vette észre:

http://www.szote.u-szeged.hu/rosa/utleiras/jelzutak/jelzut20.htm

Na, ki lesz az első? :-)
[előzmény: (8278) tibbi, 2010.03.14 19:05:51]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2009.08.13 14:12:17 (7916)
Akkor csak a szokásos. Van pénz, el kell költeni, hozzáértő nincs, a minimumösszeg akkora hogy egy természetjáró szervezetnek esélye sincs labdába rúgni, az önkormányzatoknál ötletelnek valakik, pár játszótérre kerül új pad, néhány tábla a települések központjába a sárgarigóról, elszámolás megtörténik, haszna semmi, értelme még annyi sem. Jó esetben pedig a zsebpénzért, erőn felül gondozott turistaút hálózatban nem okoz nagy kárt, amit létrehoznak. Mostanában sok ilyen várható még, örüljünk.
[előzmény: (7915) Arti (junior), 2009.08.13 09:54:41]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2009.08.05 00:53:05 (7885)
Én látom továbbra is, a linkre kattintva, mapedit alatt.
[előzmény: (7882) padler, 2009.08.04 21:17:47]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2009.08.02 17:48:50 (7879)
Az nem baj, hogy volt olyan trekk, amiről tegnap nem tudtam. Szerettem volna személyesen is minél több tervezett úton végigmenni, erre a tegnapi nap kiváló volt. Mezőhegyes már régóta a szívem csücske, a majorságokban lévő romos műemléki magtárak egyszerűen lenyűgöznek. Sokat fotóztam. A Csanádi részre is érdemes volt elmenni, mert arrafelé nem voltam még ismerős. Meg egyáltalán: szerettem volna tudni, mire számítsak, miről szól ez az egész. Tanulságos volt, egy méterét nem hagytam volna ki.

Határidő: ez egy elég képlékeny fogalom ebben az esetben. A vége pénzügyileg 2010 március. A térkép elvben 2009 nov végére van kitűzve. Ehhez képest még nincs szerződés a térképessel, nincs eldöntött méretarány, nincs meg a végső lapméret... Szóval a határidőkről ennyit :-)

Úgy egészében: szeretném, ha ez a projekt nem arról szólna, hogy kijön az n+1-dik Békés megyét ábrázoló, 1:100 000 körüli méretarányú nagyjából egy jobb autóstérkép szintjét elérő (de azon túl nem mutató) valami, amire ráírják hogy turistatérkép.
[előzmény: (7878) pgyp, 2009.08.02 16:25:38]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2009.08.02 12:12:23 (7877)
Minden segítség jól jön. A környék útjai ugyan fent vannak (tegnap mértem be az utolsó hiányzót, a Csanádpalota-Nagylakot), de azon túl szinte semmi. Hiányoznak a települések utcái (jórészt sakktáblaszerű utcahálózat van), ez mondjuk papírtérkép alapján átvehető. A külterületi földutakkal és a turista jellegű POI-kkal van nagy gond (kutak, kocsmák, útmenti tanyák, tájékozódási pontok, fasorok).

Vannak régi térképeim: elég sok kis út megváltozott, megszűnt (ahogy pusztulnak a tanyák, az egykori majorságok), és ezek térképről-térképre fel vannak tüntetve, holott a valóságban már nincs semmi. Ilyesmiket kéne felderíteni, letisztázni.

A felmérendő területet szinte teljes egészében lefedi a tegnapi trekkem:
http://www.turistautak.hu/tracks.php?id=19975
Ezen jól látszik, hol mentem le a burkolt utakról.

Településnevekkel: Orosháza, Kardoskút, Tótkomlós, Békéssámson, Nagykopáncs, Ambrózfalva, Nagyér, Pitvaros, Csanádalberti, Kövegy, Bökény, Magyarcsanád, Királyhegyes, Csikóspuszta, Mezőhegyes

Két rész maradt ki belőle, ami még érdekes lehet: a Tótkomlós - Mezőhegyes - Pitvaros háromszög belseje és Mezőkovácsháza 5-8 km-es körzete.

Terveim szerint hamarosan felteszem a megszerkesztett trekkemet, rengeteg time-zonnal, amik jelzik a kiinduló további utakat. Ami bánt, hogy augusztusban valószínűleg már nem lesz időm lemenni, holott most járhatók a legjobban az utak. Ha valaki menne erre a vidékre, esetleg segítségül tudok küldeni kb 40000-es térkép részeket A4-es PDF-ben, a régi állapot szerint.
[előzmény: (7873) pgyp, 2009.07.31 21:43:02]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2009.07.31 21:29:26 (7872)
Mindnyájatoknak köszönöm a válaszokat!

Van egy olyan projekt, hogy egy alföldi, mezőgazdasági jellegű részen (nincs szintkülönbség, erdő alig, nagyrész szinte sakktáblaszerű úthálózat) akarnak turistaút-hálózatot (Mezőhegyes tágabban értelmezett környéke). Illetve nem akarnak ők, csak erre kaptak pénzt. És akkor jött a szokásos, hogy a települési okosok összeírják, hogy mi érdekes a faluban. Az hogy ebből hogy lesz útvonal, az számukra mindegy, túrázni sosem voltak még szinte. Ami biztosan szép és érdekes lett volna, azt kihúzta az illetékes Nemzeti Park, a másik felét egy nagy állami gazdaság. Hurrá.

Most van egy pár útvonalvázlat, amiről kéne térkép is. Egy normál, gondosan összerakott turistatérkép elkészülési idejének harmada áll rendelkezésre. Ja, és persze ott még nem tartanak, hgy a kijelölt útvonalak léteznek-e, járhatók-e és hogy egyáltalán érdekesek-e. Szóval van némi kérdőjel nálam is a projekttel kapcsolatban. A helyszínelésre annyi pénzt szántak, amennyiből én egy sima 20000 km-es szervízt nem úszok meg a kocsival...

Na meglátjuk, holnap-holnapután ha minden összejön, akkor jobban körülnézek. Kocsi lesz, benne bringa, aztán a helyszínen eldöntöm, melyik a nyerő...
[előzmény: (7869) Hajo, 2009.07.31 19:57:44]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2009.07.30 11:56:15 (7867)
Két kérdés:

- Egy össznépi trekkelős hétvégén nagyságrendileg mennyi hasznos útvonal kerül felmérésre?
- Volt-e már jellemzően bringás össznépi trekkelés?

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2009.06.18 16:03:16 (7812)
Zoli,

Toldon még nem jártatok, vagy csak nincs fönn a raszteresen?


Üdv:
[előzmény: (7809) hegezoli, 2009.06.17 14:14:32]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.12.04 19:54:19 (7233)
Nekem már álmaim sincsenek :-)))
[előzmény: (7232) Attibati, 2008.12.04 19:36:58]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.12.04 09:46:16 (7230)
Sajnos lemaradt, mert HTML tag-nak próbálta meg értelmezni, de Attibati az előző beírásomat biztos máshogy értelmezi, lásd kacsintós szmájli. Nekünk kettőnknek sok átmelózott éjszakánk lesz még a jelzett utak miatt...
[előzmény: (7229) padler, 2008.12.03 14:03:00]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.12.03 12:29:35 (7227)

M1, M3, M7, ... ;-)
[előzmény: (7225) Attibati, 2008.12.02 20:44:30]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.11.26 21:43:37 (7218)
Azt is most újítják fel, természetesen késő ősszel... Annak is olyan borzalmas volt az állapota, hogy a felújítás teljes útzár mellett zajlik, Dévaványa felé kell kerülni. Remélhetőleg ez azt jelenti, hogy az alapoktól rendberakják, így hosszabb távra is jó lesz.
[előzmény: (7216) izsolt, 2008.11.26 18:56:58]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.11.26 13:05:50 (7215)
Épp mostanság rakják rendbe egyik kedvencemet, az okányi bekötőutat Zsadány felé. Ott néhol nem volt aszfalt. De ottmarad marad azért Okány - Újiráz út is, hasonlóan vacak. Békéscsaba határában meg a csanádapácai országút - Telekgerendás átkötő út... Hááát, dobogós az is. Ezen felül van egy istenhátamögötti átkötés a Szarvas-Szentes út és a Fábiánsebestyén- Eperjes műút között...

Azt nem tudom, hogy a Szarvas - Mezőberényt megcsinálták-e már, az is gyalázatos volt, mindenesetre Mezőberényben mostanság kitakarták a Szarvas feliratot az útirányjelző tábláról, nehogy valaki arra menjen, azt hiszem ez sokat elmond...
[előzmény: (7214) Tisztul_A_Visztula, 2008.11.26 12:46:42]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.11.24 19:42:07 (7211)
Békés megye már egész jól áll. Már nagyon régóta fenn vannak a megye autópályái és egyszámjegyű útjai ;-)
A hétvégén betrekkeltem az utolsó néhány hiányzó településre vezető országutat is, hamarosan beszerkesztem majd.
[előzmény: (7202) Arti (junior), 2008.11.23 16:04:43]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.11.23 12:18:41 (7201)
Aki Debrecen felé jár, nyugodtan mérheti az M35-öt. Szinte minden lehajtónál jöhet még trekk, de a Debrecent elkerülő főpálya is elég szellős egyelőre.

Teljesen hiányzik a hajdúnánási csomópont Deb. felől lehajtva, majd ugyanott visszamenve Pest felé.

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.09.12 12:05:43 (7024)
Na, szombaton lehet trekkelni a Megyeri hidat, oda-vissza:

http://www.eszaki-hid.hu/index2.html

Kedd délutántól pedig az M0Kelet eddig nem trekkelt lehajtóit...

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.07.09 11:54:47 (6803)
Ne is emlegesd az ArchiCad-et... Néha fél napokat töltök azzal, hogy valami emberi formátumba, valami kultúrember által használt vetületebe tegyek át onnan származó "rajzokat". Szépek, jól néznek ki, de teljesen használhatatlanok, ha nem kinyomtatva szeretnéd használni, és onnan már csak pár probléma van (feleslegesen nagyok, használható rétegrend az ugye nem nagyon van, estébé, estébé).
[előzmény: (6802) olahtamas, 2008.07.09 06:56:35]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.06.02 12:09:19 (6609)
Ha valakinek van kedve napozni szombaton, túrázna, illetve szívesen bemérne majdnem 30 km 0-ás turistautat (és mindezt egyszerre!), akkor javaslom a Körös 50 túra nagytávját, ahol a Köröstarcsa - 0 fkm. (összefolyás) - Újladány - Fáspuszta útvonal még nincs letrekkelve (zöld sáv).

http://www.freeweb.hu/sdse/index.php?page=rendezvenyeink/koros_gy/koros_gy.html&submenu=submenu_rendezvenyeink.html

http://www.turistautak.hu/maps.php?id=magyarorszag&image=raster&lat=46.912083&lon=21.085061&zoom=32&arrow=0

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.05.17 19:02:43 (6554)
Átadták a 71-es út balatonkenesei, stb. átkelőjét. Egy munkaközi bemérés már van fönt, de mostmár lehet véglegesíteni új bemérésekkel:

http://www.gazdasagiradio.hu/html/cikk/frisshir.php?hir=59235

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.05.14 10:44:26 (6527)
Ahogy célszerűbb.

Alapszabály az, hogy más tájegység trekkje ne legyen látható az éppen szerkesztettben. Ehhez lehet azt is választani, hogy tájegységenként külön űrlap is, ha az a célszerű.

Másik eset, ha egy ronggyá mért útvonalon mész mondjuk Bp-ről az autópályán a Bükkbe trekkelni, akkor célszerűen a túlnyúló részek levágását választod, és akkor csak a Bükkben marad meg a hasznos trekked, az M3-as miatt meg nem készül egy n+1-dik újabb űrlap a gödöllőbe.
[előzmény: (6523) Cajga, 2008.05.14 01:29:27]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.05.10 12:01:16 (6514)
Mi a határidő? - Tegnap :-) (nagyjából két hét)

Szóval ez is a szokásos évekig semmi, aztán hirtelen adj uram, de azonnal esete. Nem az MTSz a hibás, ők is április első felében küldték ki a körlevelet, hogy a 850 km-es út füzetének, elszámolással együtt ki kell jönnie két hónap alatt, mert csak így kaptak pénzt a le nem írom melyik minisztériumból.

Természetesen volt olyan területi szerv, ahonnan választ sem kaptak (ez is egy külön mese lenne), most kezdett leszivárogni a megyei vezetőségi szint alá a dolog... Korábban akartam ez ügyben írni ide én is, de akkor még nem tudtam Venceltől engedélyt kérni, amúgy is el voltam havazva munkával, mindennel, illetve én is küldtem neki két nagyobb kupac módosítást, azt is időbe tellett összerakni.

Szóval jó lenne friss bemérés, bármi jöhet, akár megerősítő trekk is. Minden segít, ami nem csak egy papír, hogy nem változott semmi, hanem valós felmérés. És természetesen egy jelképes köszönömért megy a dolog (ami itt a tuhu-n nem újdonság), szóval érdemes hajtani :-)

Másik szempont: Az eredeti füzet 2001-ben jelent meg, várhatóan tehát a következő (a mostani utáni)frissített füzet majd csak 2015 táján jön ki. Vagyis, ha a mostaniban valami hülyeség marad benne, az addig nem lesz javítva...
[előzmény: (6512) FTom, 2008.05.09 21:00:45]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.05.09 15:01:21 (6510)
Békésen rajtoltatok, utána Gyulán leszek a célban. Utóbbi szellősebb program, ott már jobban rá fogok érni. Elvben készül vizi-trekk is az Élővíz-csatornáról :-)
[előzmény: (6509) pgyp, 2008.05.09 08:28:32]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.05.08 22:38:33 (6508)
Sziasztok, mostanság készül az Alföldi Kéktúra új igazolófüzete. Csakúgy mint pl. az Országos Kéktúra új füzete esetén, itt is sokat jelet a tuhu-n megjelenő útvonal.

Sajnos az Alföldi kék nem túl járt útvonal, a legtöbb helyen egy trekk alapján van fönn az útvonal. A befejezés határideje irreálisan rövid, ennek ellenére ha valakinek van rá módja, akkor az elkövetkezendő kb. 2-3 hétben jó lenne minél több AK-t tartalmazó friss trekket begyűjteni, feldolgozni.

A nyomvonal Gádoros - Körösszakál között jól feltárt, mivel jelentős részben én festettem. Másutt viszont korántsem biztos hogy minden jól van a füzetben. Láttam az új Debrecen környéki beméréseket, ott jó lenne egy pontosító beszámoló, hogy a most fennlévő variációkból melyik az igazi.

Érdekes lenne az M6 Szekszárd melletti építési területe, lesz-e valamilyen felüljáró a korábbi nyomvonala közelében. Bács-Kiskun megye is egy fehérebb folt, a Bodrogköz szintén.

Érdekes lehet lehet még az időközben létesült - vagy éppen elpusztult - kapcsoló jelzéshálózat felderítése. Jó lenne, ha az új bejárásokban már megjelennének a leágazások is time-zone-ként. Szóval, lenne egy kis munka, ha valaki tudna segíteni, és épp valamelyik érintett környéken járna, megköszönném.

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.04.13 21:14:41 (6423)
Hihetetlen, de még nincs mérve rovat, M5 különkiadás:

- Az M5-ön Gyál-és az ÚJ M0 közös csomópontjában nincs mérve Kecskemét felől Gyálra vezető útvonal egy része (a gyűjtő-elosztó pálya, amíg az M0 felől becsatlakozik), ugyanez még 0-ásnak sincs berajzolva.
- Ugyanebben a megacsomópontban mérve többször, berajzolva egyszer sem a Pest felőli gyűjtő-elosztó pálya vége (pl. ha valaki az M0-on Vecsés felől menne Kecskemétre)
- Nincs mérve az újhartyáni csomópont (405) Kecskemét felé tartó, az M5-re felvezető ága
- Örkény/Pusztavacs csomópontban nincs mérve Kecskemét felől jövet a lehajtóág
- Emberek, véreim, dél-alföldiek! Ilyen gyorsan a feledés homályába merült a 3000 Ft-os sztrádadíj Bp és Kecskemét között? Amikor mindenki visszament a régi 5-ösre Lajosmizsénél? 0-ás a lehajtó ág??? Ugyanitt a Kecskemét felé vezető ág csak egyszer mérve, 0-ással berajzolva? "sic tranzit gloria mundi"... :-)))
- Kecskemét észak-nál (5-ös út) a Kecskemét felöli felhajtót leszámítva mindre ráférne egy bemérés, a főpályára pedig egy trekköteg igazítás...
- Kecskemét nyugatnál (52-es út) még senki nem ment fel a pályára Pest felé?
- Kiskunfélegyháza észak: Szegedről le, Pestre fel (!) 0-ás
- Kiskunfélegyháza dél: Szegedről le 0-ás

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.03.31 07:14:00 (6368)
Szrtovacsek!

A [12215] -t én daraboltam szét. Töröld a műszered POI listájából a Garmin-os poi-kat (Garmin Usa, Garmin Europe, Garmin Taiwan), mert ezek miatt kissé globális lett az Aggtelek tájegység... :-)

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.03.28 13:12:55 (6352)
Gambolputty arra a hiányzó ágra gondol, ami az M19-ről megy az M1-re vissza Bécs felé. Való igaz, nem sok értelme van, 2 km múlva ott a következő csomópont.
[előzmény: (6351) alnibell, 2008.03.28 12:42:14]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.03.27 17:32:17 (6343)
"Hihetetlen, de még nincs mérve" rovat:

M5-M43 elválási csomópont Szeged előtt: Nincs trekkel bemérve az elágazáson belül a _főpálya_ egyik irányban sem az M5-ösön...

Kérjük kedves nézőinket, aki teheti, NE térjen le az M43-ra, ha Szegedre megy, hanem menjen egyenesen tovább az 55-ös főúti csomópontig, onnan közelítse meg a várost. Hasonlóképp, ha valaki Pest felé megy és tudja úgy kanyarintani az útját, akkor az 55-ösön menjen ki a városból, majd onnan M5.

Segítő együttműködésüket köszönjük, és most zene!

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.03.26 23:35:44 (6341)
Ez nem sokáig kérdés:
3.20-kor felkel
3.30-ra eldönti hogy indul
3.35-kor indul
kb. 5.10-re lent van, mivel "lassan" megy
6.00-ra már felderíti az össze kék jelet 20 km-es körzetben
8.00-ra már a munkahelyén van, mint minden rendes ember. :-)
[előzmény: (6340) olahtamas, 2008.03.26 22:35:41]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.03.22 13:58:33 (6326)
És ezen szakaszok közül épp most emelték meg néhányon a sebességhatárt 90-ről 100-ra, ill. 110-re...
[előzmény: (6325) kulisz, 2008.03.22 10:47:13]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.03.21 22:07:39 (6320)
Ha valaki Szolnok környékén jár (locsolkodni):

- van több tucat trekk a 4-es szolnoki elkerülőjéről
- van kb. 10 trekk a Szolnok - Tószeg útról
- de a két út csomópontjáról alig valami, egyes ágak mérve sem voltak még
- most szintbeniként van jelölve, holott emlékeim szerint különszintű
- mérje már be valaki legyenszíves a 4-es út tószegi leágazójának ágait-bogait! Thx!

- a 4-es és a régi 4-es (40-es, 32-es) találkozása sem tetszik Abony és Szolnok között, oda is jöhet mérés a csomóponti ágakról! (Tószeg felől vissza be Szolnoknak 0-ás!)

(most nem nyúltam bele)


kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.03.15 23:23:25 (6312)
Én voltam, ha jól emlékszem. Kicsit rendeztem a Körösvidéknél bejövő trekkeket, ennek kapcsán néhány régi Alföldest daraboltam, amik rendesen (100-200 km) kilógtak a Körösvidékből. Hasznos mérést nem töröltem, szerintem itt is csak az Alföldes dolgok megöröklése zavart be a rendszerbe.
[előzmény: (6311) VasG, 2008.03.15 22:59:40]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.03.04 17:04:58 (6248)
Könnyen és gyorsan sehogy.
Pont a napokban paramétereztem át a miskolci-déli autópályacsomópont 304-es útját: Track=1 volt kb. 30 beméréssel... Egy és kétszámjegyű utakról tényleg van bőven mérés, de pl a határ 50 km-es körzetében már sok helyen ez sem igaz. Általában a keresztirányú (nem Pest felé vezető) utakra nyugodtan mehet a mérés, bárhol vagy.
[előzmény: (6247) Mengyán, 2008.03.04 14:55:08]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.01.15 19:07:23 (6074)
Solymáron találtam egy viszonylag frissen festett Z4 jelet a vasútállomástól a Szarkavár (Z-) felé. Az elejét autóval mértem, a végéhez nem volt már kedvem ebben a jeges latyakban.

http://www.turistautak.hu/tracks.php?id=11095

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.01.07 21:53:25 (6053)
Az Ecskend környékére visszatérve elég nagy a kavarás, pl. ahol én voltam Kálló mellett, ott teljesen váratlanul megtaláltam a Mária-fát, amit a Gödöllői-hg. turistatérkép jó 1,5-2 km-rel odébb jelöl. Vagyis arrafelé egy komolyabb trekkelést szervezni nem haszontalan, tény hogy én is kerítésekbe botlottam.
[előzmény: (6041) johann g (Lud), 2008.01.07 10:11:11]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2008.01.05 18:27:04 (6026)
Kálló közelében biztosan nincs P+ (és szerintem sosem volt), ma délután jártam egyet a falu mellett. Hamarosan töltöm fel a trekket, elég jól megtaláltam a térképen jelzett ösvényeket.
[előzmény: (6013) johann g (Lud), 2008.01.04 14:28:17]

kvtehozzászólásai | válasz erre | 2007.10.18 16:54:03 (5434)
Egy tipp: szebb a trekked, ha a négyzetrácsos utcahálózatot minél kevesebb kanyarral méred a városban. Tehát egyik irány utcái egyben, aztán áttérés a merőleges elemekre, ha ez megoldható. Nyilván ez mindenütt nem kivitelezhető, de érdemes előre kicsit agyalni rajta, hogy ne fordulj minden sarkon. Kanyarok után kis pihenő, hogy magához térjen a kütyü.

Végre egy kis Békés megye, hajrá!
[előzmény: (5424) Mengyán, 2007.10.17 13:03:56]
Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók