turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
Előzmények

herrbert74hozzászólásai | válasz erre | 2010.11.30 23:28:32 (43742)
Ezért voltam gondban. A csövek ugyanis ideiglenesnek tűnnek, bár nem értek ehhez. Látszik, hogy csak idén rakták ki őket az árvíz miatt. Ugyanakkor a bonyolult terepen segítettek megérteni, hogy mi miért van úgy, ahogy. De végül is nem kellenek szerintem a tuhura.
[előzmény: (43738) Old Eye, 2010.11.30 22:33:45]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2010.11.30 22:33:45 (43738)
4. Az átfolyók csak műanyag csövek, amik árvízkor vezetik a vizet az ideiglenes tározókba. Nem tudtam eldönteni, hogy kellenek-e.
Az a tény, hogy valami van itt és itt, attól azt még nem kell rögzítenünk, berajzolnunk. Csak tegyük fel a kérdést magunknak - amit látunk, segíti-e a tájékozódást?
[előzmény: (43737) herrbert74, 2010.11.30 22:28:20]

herrbert74hozzászólásai | válasz erre | 2010.11.30 22:28:20 (43737)
1. Én szélesebbre húztam a zsilipet! Mondjuk nem húztam el a trackig, mert akkora távolság nem volt az ösvény és a zsilipen futó aszfaltút között. Vagy a trackem nincs a pontos helyén, vagy a híd. Gondoltam, a trackem. Majd ha valaki megint arra jár, lehet pontosítani. Gondolom.
2. Én csak 3-4 m kóválygást látok itt. Ez egy nyílegyenes aszfaltozott lehajtó.
3. Az egyik egy szekérút, a másik egy gyalogút a szekérút melletti töltésen. Ahol elhagyják egymást, le kell ugrani a töltésről/meg kell mászni a töltést. Berajzoltam egy csapást. Végül is ezek a kis töltések ugyanígy közelíthetők meg a nagy töltésről (amit a Hullám utca mellé rajzoltam).
4. Az átfolyók csak műanyag csövek, amik árvízkor vezetik a vizet az ideiglenes tározókba. Nem tudtam eldönteni, hogy kellenek-e.
5. Elveszett. Nem figyeltem erre.
6. A wikiben az van, hogy a járhatóság már elavult paraméter. A behajtásokat nem tudom, de ez is csak opcionális.

Lektor nem jelzett hibát sehol.
A hármast meg az ötöst módosítva újra feltöltöttem.
[előzmény: (43734) Arti (junior), 2010.11.30 21:29:44]

Arti (junior)hozzászólásai | válasz erre | 2010.11.30 21:29:44 (43734)
N47.67044 E17.62028: ha a felméréskor a zsilipen mentél át, akkor a zsilip poligont szélesebbre húzhattad volna.
N47.67012 E17.62049: itt nekem úgy tűnik, hogy rajzoláskor letévedtél a track-ről. Direkt így rajzoltad?
N47.66574 E17.62253: itt két vonal megy egymás mellett feltűnően közel (4-5 méter). A felső végüknél össze vannak kötve (belefér a 6m-es szabályba), az alsó végüknél nincsenek összekötve. Nem is lehet átjárni a két út között a N47.66440 E17.62257 pontban?
A két átfolyó POI mit akar jelezni? Fontos? Kell a térképre?
A Marcal-tó poligonjának eltűnt a felirata. Poligon lyukasztgatáskor elveszett?
A vonalak extra paramétereivel szűkmarkúan bánsz. A járhatóság és behajtás paraméterek fontosak az útvonaltervezés algoritmusához.

Lektor mit mondott rá?
[előzmény: (43730) herrbert74, 2010.11.30 21:03:32]

herrbert74hozzászólásai | válasz erre | 2010.11.30 21:03:32 (43730)
Az enyémet is megnézhetné valaki. Nem baj, hogy megint szólok, ha nagyon pörög a fórum, ugye? Nehogy eltemetődjön. Már három napja fogom a Kisalföldet.
[előzmény: (43587) herrbert74, 2010.11.27 20:26:20]

herrbert74hozzászólásai | válasz erre | 2010.11.27 20:26:20 (43587)
Kérnék egy ellenőrzést:
http://www.turistautak.hu/tracks.php?id=25332
Győri Marcal-tó körvonalainak módosítása, ösvények, gyalogutak, szekérutak. Tudom, első rajzolásra kicsit túl bonyolult, de talán jó.


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók