Old Eye-vel egyeztetve annyit csinálunk, hogy a szerkesztésre letölthető állományokban a háttérpoligonokat kijavítjuk ott, ahol átfedések, redundáns pontok vannak. Ezeket átnéztük, nem nagy területet érintő hibák, az alábbi képen lévő "lyukhoz" képest minimális, pár méteres eltérések vannak (ebből is látszik, hogy az alábbi hibát nem okozhatják ezek). Ha kész, megpróbáljuk megbeszélni Andrással, hogy ezeket a polygonokat tegye fel a szerver azon bugyrába, ahol azok a háttérpolygonok tárolódnak, amik pl. a szintvonalak vágását intézik. Én csak annyit kérnék, hogy mintahogy itt is le van írva http://www.turistautak.hu/wiki/Mintap%C3%A9lda a mintapéldában, a csatlakozó utakat két tájegység között tegyétek nagyon közel a háttérpoligon széléhez, de ne tegyetek node-ot a háttérpoligonra! Köszi[ előzmény: (50775) olahtamas, 2011.12.03 11:27:40] |