Értek én mindenkit, engem kizárólag az foglalkoztat(ott), hogy ebből a réstágulásból nem következik-e olyasmi, mint pl. hogy kilóra keletkeznek folyamatosan track=0-k. A kategorizálatlan értéke konkrétan azért nem érdekelt, mert az nyilvánvalóan annak a műve, hogy az új típusokhoz nem lett hozzáigazítva a mapstat.
Az, hogy a reformkor ugrásszerűen nőhetett a difi, vagy hogy máshogy kell kiszámolni a difit az vili. De most hogy egyet aludtam, arra már tisztán emlékszem, hogy anno a reform előtt az általam számolt 3000-3500 km az kizárólag azért volt, mert a főoldali csak a BEJÁRT (azaz track nagyobb mint 0) vonalakkal számol, míg a mapstat nem nézte ezt a paramétert.
És szerintem, bár ebben nem vagyok biztos, ez a 3000-3500 km megmaradt a reform utáni napokban is (azaz nem volt ugrás), hiszen a két statisztikát a reform másban érintette, abban hogy a track=0 vagy n/a nem számolódik bele a főoldaliba NEM, illetve abba hogy a mapstat-ba beleszámolódik (Laszloistvan ugye sosem volt egy track= fan :-) ), azt SEM.
Hogyan lehetne arról meggyőződni a legegyszerűebben, hogy az összes tájegységben mennyi a 0 vagy n/a értékű track az út jellegű vonalak között?
A vasútnál nekem az rémlik, hogy egyszer programszerűen kitöltöttem a bejárt vonalaknál legalább 1-esre a track= értékét, és csak akkor számolta a főoldaliba. Tehát a vasút IS útjellegű vonal, csak hát ott is ki kell tölteni a track=-t, ha valóban van hozzá track.[ előzmény: (42582) zayd, 2010.10.05 23:51:12] |