Bakony:
N47.113571 E17.473611 Paraméterezés jó (mostanában nincs szükség ilyen részletességre, de jó. Köves útnál én JarhatosagEsoben=B-t adnék inkább, de a helyszínt Te ismered jobban).
Ugyanitt a rét poligont az úthoz illesztetted. Ez is jó. (Itt is lehetett volna: N47.120005 E17.477640)
N47.099971 E17.476101 és N47.108044 E17.478107 közelében jobban követhetted volna a két tracket.
Balaton:
N47.088332 E17.477876 közelében szintbeli vasúti átjáró van? Ha igen, akkor az útnak és vasútnak közös node-on kell lennie. (Nem tervezős a vasút, de későbbi funkció szempontjából fontos, lehet. Így jelezzük, hogy szintbeli a kereszteződés).
N47.085231 E17.491768 közelében ID=631814 útnál elmaradt a trackszám emelés (esetleg trackre húzás).
Javaslat: N47.093496 E17.534679 környékén gondolom egy patakot vagy árkot jártál körül. Később berajzolhatnád a nyomvonalát. Ennyire körbejárt vízfolyást simán be lehet rajzolni a környező utak alapján kézzel.
Hiba: N47.095497 E17.537699 pontban van egy hibás illesztés! Javítom, mert rajzolni szeretnék a Balaton-ban.
N47.096402 E17.553080 környékén talán kissé sok a node. Érdemes ügyelni, hogy kb 10 m-es zoom szinten rajzolj.
N47.096779 E17.541521 –nél saját korábbi tracked darabját később rajzolod be?
Illesztés a tájegység-határon: koordináta jó! (Jobb lett volna a tájegység-határhoz kicsit közelebb illeszteni, de csak apróság.)
Összegezve:
Bár volt egy illesztési hibád, összességében jó rajzolás!
Mindjárt töltöm.[ előzmény: (40388) Hajo, 2010.06.15 20:17:06] |