turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
Előzmények

olahtamashozzászólásai | válasz erre | 2013.08.27 06:25:18 (10319)
Valahogy azt mindenképpen meg kellene mutatni, hogy átjárási lehetőség van, hogy ne kelljen nagyot kerülni adott esetben.
A síneken a tervezhetőség miatt azért elférne valamilyen tervezős típus, aminek az utcanevébe be lehetne írni, hogy pl. átjárási lehetőség a síneken.

[előzmény: (10318) Hev, 2013.08.27 00:19:41]

Hevhozzászólásai | válasz erre | 2013.08.27 00:19:41 (10318)
Én ezt zsákutcának rajzolnám és megállnék szekérút vonallal a vasút töltése előtt és nem húznám át a síneken. ( ez nem ösvény annál lényegesen szélesebb)
[előzmény: (10317) pockok, 2013.08.26 23:52:02]

pockokhozzászólásai | válasz erre | 2013.08.26 23:52:02 (10317)
Ez az egyik ilyen terület (rövidítés a strandhoz):
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
(előtérben a balatoni kerékpárút, háttérben a tó)
Érveitek után hajlok arra, hogy ne legyen veszély POI. Az ösvény az biztos és természetesen a járhatóság paramétereket is kitöltöm majd (ha oda kerülök).
pl. JarhatosagBabakocsival=E - Nem járható, de Apa át tudja emelni, ha Anya nem néz oda :)
[előzmény: (10316) Bryan, 2013.08.26 21:53:09]

Bryanhozzászólásai | válasz erre | 2013.08.26 21:53:09 (10316)
:)
[előzmény: (10315) pgyp, 2013.08.26 21:31:48]

pgyphozzászólásai | válasz erre | 2013.08.26 21:31:48 (10315)
legfeljebb JarhatosagBabakocsival=D paraméter is ki lesz töltve;-)
[előzmény: (10314) Bryan, 2013.08.26 20:58:40]

Bryanhozzászólásai | válasz erre | 2013.08.26 20:58:40 (10314)
Nem gondolhatod komolyan. Akkor ezzel a hozzáállással kb. 10.000 hasonló POI-t létre lehetne hozni... Egy ilyen "átkelőnél" ne a GPS kijelzőjét nézzük, nézzünk inkább jobbra/balra és a lábaink elé!
[előzmény: (10313) Atika001, 2013.08.26 20:31:48]

Atika001hozzászólásai | válasz erre | 2013.08.26 20:31:48 (10313)
Én veszély jellel mindenképpen megkülönböztetném az ilyen helyeket, mert általában az ilyenekhez burkolt út nem vezet, illetve a vágányok között nincs beton vagy gumi átjáróidom, így a sínek átlépkedése és a kavicsok meggurulás/megcsúszás veszélye nagy. Balatonfenyvesen a Tenkes utcánál is van egy ilyen, évente 1-2 alkalommal felvillázzák vissza a töltést, ilyenkor kifejezetten életveszélyes mutatvány a laza, csúszkáló, guruló kavicságyon átkelni. Egyébként amikor le van már járva, és be vannak a kövek ékelődve, ülepedve, akkor ott sincs már vele semmi gond. Sok ilyen helyen azért sincs hivatalos átjáró, mert olyan fekvése van, hogy az előírt rálátási háromszög nem lenne biztosítható, így nagyon hamar, váratlanul megjelenhet a vonat (pld. egy ív esetében, épület-, vagy növényzet által takart helyen). Nem ismerem ezt a helyet, így nem tudom konkrétan miről van szó ez esetben. Ösvényként jelölném, mert ténylegesen ott van, ahol van...
[előzmény: (10302) pockok, 2013.08.24 13:57:41]

pockokhozzászólásai | válasz erre | 2013.08.24 13:57:41 (10302)
Mit javasoltok olyan vasúti gyalogos "átkelők" ábrázolására, amik nincsenek kiépítve.
Pl. Vonyarcvashegyen a strand nyugati bejáratához vezet egy ilyen. Nyáron naponta ezrek használják. A bazalttöltés szabályosan szélesre van taposva. Néha helyrehozzák, akkor kb. fél évig jó.
A helyhez masszívan kitaposott gyalogút vezet (több száz métert lehet megspórolni).
Gyakorlatilag át lehet vinni itt a gumicsónaktól a babakocsin át a biciklikig mindent.
Úgy tudom, azért nincs kiépítve, mert szabályos, előírás szerinti gyalogos átkelő kiépítéséhez nincs elég hely. Vagy valami ilyesmi.
Több ilyenről is tudok.

Trackeljem ezeket a helyeket (hiszen a terepen ott vannak)?
Vagy inkább ne terveztessünk a majdani térképen ilyen "illegális", balesetveszélyes helyre?


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók