Hát adat az van rendesen. Meg lesz is. GE-nél nálam még így is gyorsabban indul. A hosszú indulási idő azért van, mert minden adatot az elején beolvas. Ezt lehet majd talán intelligensebbé tenni, egyelőre ez van. A textúrák jelenleg bmp-ben vannak, mert a jpg-ből inicializálás irreálisan hosszan tart, nemigen értem, miért. Lesz majd jobb.
A kamera látószög és a zoom közti különbség világos lesz, ha 0/1-et nyomva szélső helyzetekbe viszed és a normál zoommal (+/-) valami normális látóteret állítasz. Kis látószögnél a párhuzamosokat tartja a leképezés, vagyis egy négyzetrács ferdén nézve is párhuzamosokból, paralelogrammákból áll, oldalra görgetéskor a közeli és távoli pontok szinte egyszerre mozognak. Nagy látószögnél a párhuzamosok összetartóvá válnak. Pl. oldalra görgetéskor a közelebbi pontok sokkal gyorsabban mozognak a távolabbiaknál, mint gyenge perspektívánál.
A valós fénnyel való domborzatárnyékolás csak a konfig/konfig.txt fájlban a van_feny=true beállítással működik.
Amúgy fejlesztem hamarosan a lövést és a fegyvereket. ;-)[ előzmény: (10445) Csabesz, 2007.02.17 15:46:54] |