turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
Előzmények

KiVihozzászólásai | válasz erre | 2011.02.21 16:19:38 (45930)
arra a csomópontra (m6-60) nem biztos hogy pont odaillik a javasolt rajzolási metódus

Miért is? Most gyakorlatilag nincs is ott csomópont, annyi történik, hogy egy pár száz méteres szakaszon egy sáv van csak. Ez szerintem semmiképp sem indokolja, hogy ne autópálya típussal legyen rajzolva. Majd ha átépül, akkor újra kell rajzolni, addig is a valóságot kell ábrázolni.

A wiki lapon az elveket próbáltam leírni, azokat kéne megvitatni!
[előzmény: (45925) Kurdi_Robert, 2011.02.21 13:00:43]

Kurdi_Roberthozzászólásai | válasz erre | 2011.02.21 13:00:43 (45925)
inkább arra akartam utalni, hogy vannak szép számmal komolyabb autópálya csomópontok, ahol igen, kell és indokolt az Általad javallott (ill. megkifogásolt és ezáltal a vitaoldalt megszülő), M6-M60 szerű folyamatos autópályának rajzolt út-átjárhatósággal biztosítani a térképi kimeneteken a két út közti kapcsolatot, de míg a vizuális kimenettel egyet tudok érteni (teljesen máshol felrajzolva mint a példa mondja), arra a csomópontra (m6-60) nem biztos hogy pont odaillik a javasolt rajzolási metódus, funkcionalitás ide vagy oda. (és nem, nem érdekel hogy mit beszél a navigáció, nem az a kiindulópontom amúgy)
meg vannak az abszolúte nem ilyen autópálya-csomópontok... (a sebesség kiragadott példa. mondhatnánk azt is hogy egy sávra leszűkült, vagy folyamatosan 2-ről 1-re leszűkített sáv, stb...) - összességében nézve két csoport van nem pediglen egy.
(de kiindulhatunk akár az autópálya definiciójából is - két sáv+leálló)
DE én is, mint bármelyikünk, fejet hajtok a konszenzusban meghatározott rajzolási elvek előtt, ha nem ésszerű, nem indokolt, stb. a két típus (amúgy általam [is?] teljesen ésszerűnek tűnő) különválasztása akkor lesz úgy ahogy a wiki autópálya oldala mondja és pont. Végülis nem az én homokozóm, én is csak a vödrömmel rohangálok benne és örülök hogy Veletek együtt építhetem a Várat és egy kicsit magaménak is érezhetem.
csak akkor minek a wiki VITAoldal? :)
[előzmény: (45921) KiVi, 2011.02.21 11:07:34]

KiVihozzászólásai | válasz erre | 2011.02.21 11:07:34 (45921)
Elolvastam egyszer, de nehezen tudom dekódolni. Pl. azt nagyon nem értem, hogy mi köze a sebességnek az úttípushoz. Autópályára is be lehet állítani KorlatozasSebesseg=60 -at ha ennyivel járható.
[előzmény: (45868) Kurdi_Robert, 2011.02.19 20:01:43]

Kurdi_Roberthozzászólásai | válasz erre | 2011.02.19 20:01:43 (45868)
üdv,
én írtam az autópálya vitalapra...
amit még nem írtam bele, szerintem a csomópontoknál talán használhatóbb volna pld. a
86 Dunaföldvár Solt
helyett a
86 Dunaföldvár / Solt [61]

megjelenítés, amely a tagolásban és a csatlakozó útszámban nyújtana támpontot.
[előzmény: (45100) KiVi, 2011.01.26 10:40:48]

KiVihozzászólásai | válasz erre | 2011.01.26 10:40:48 (45100)
Akkor autópálya-csomópont ügyben semmi észrevétel? Alkalmazandó a wikibe írtak?
[előzmény: (45055) KiVi, 2011.01.23 22:02:14]

KiVihozzászólásai | válasz erre | 2011.01.23 22:02:14 (45055)
Ja, a példák nem az adatbázisból vannak, ha így kerülnek elfogadásra az elvek akkor javítani kell élesben is!
[előzmény: (45054) KiVi, 2011.01.23 21:53:38]

KiVihozzászólásai | válasz erre | 2011.01.23 21:53:38 (45054)
Autópálya csomópont ügyben lehet használni a vitalapot: http://www.turistautak.hu/wiki/Aut%C3%B3p%C3%A1lya-csom%C3%B3pontok


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók