Nem haragszom. Köszönöm a véleményt, most lássuk az én érvelésemet is.
http://turistautak.hu/maps.php?id=magyarorszag&image=raster&lat=47.247083&lon=16.656555&zoom=256&arrow=0
A szombathelyi "lepke csomópont" (86-os és 87-es csomópont) ezen állapota is az én kezem műve. A 86-os délről jön és keletre halad tovább. A 87-es szintén délről jön, de nyugatra halad tovább. A 86-os út folytonos, mert mindkét irányban azonos a nyomvonal. A 87-es megszakad és lóg a levegőben, mert különböző fel és lehajtó sávokkal lehet eljutni a csomópont egyik végéből a másikig. Ezek a lehajtó sávok nem részei a 87-es út nyomvonalának (pontosan nem tudom, hogy melyik melyik; azt tudom, hogy 8701, 8702, ... a nevük). Ennél fogva nem is számít bele a 87-es út teljes hosszába sem, a "kilométerkövek" is ennek megfelelően vannak elhelyezve. A 87-es út "megszűnik" ott, ahol a nyugati beérkezésnél szétválik a két irány. Úgy tudom, hogy a főutak számozása publikus. Amennyiben igény van rá, meg tudom kérdezni, hogy melyik a 8701, 8702, stb. Emiatt nem rajzolhatom másodrendű főúttal ezeket a szakaszokat, s ezért lóg a 87-es vége a levegőben.
Az általad említett csatlakozásokat is ilyen megfontolásból alakítottam át így.
A 8-as 82-es csomópontnál milyen típussal kellene szerepelnie a észak-déli egyenes szakasznak? És melyik úthoz tartozik? Erre a kérdésre a Közút tud válaszolni.
Megjegyzés: attól, hogy az útra fel van festve, hogy 83-as, vagy 82-es, vagy 87-es, stb., attól még nem része az útnak. Ezek a felfestések tájékozódást segítik csak.[ előzmény: (40441) tibbi, 2010.06.20 09:07:29] |