turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
Előzmények

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2008.01.03 14:00:28 (18124)
Bocs, akkor félrenéztem, azt hittem, hogy a Leányka utca arra volt példa, hogy elég keskeny az utca.
Akkor valószínűleg az egy másik név volt, amit összekevertem.
Ha forgalmas, akkor valóban 0x4 a jó megoldás.
[előzmény: (18118) bpeti68, 2008.01.03 12:57:30]

bpeti68hozzászólásai | válasz erre | 2008.01.03 12:57:30 (18118)
Most nézem, a 0x6 az Residential, a Leányka utca viszont erősen főút (2x2 sáv középen villanyossal), gondolom ezért.
[előzmény: (18114) Peter68, 2008.01.03 09:31:54]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2008.01.03 09:31:54 (18114)
A Leányka utca miért nem 0x6?
Városon belül az Arterial road (0x4) fő utcát jelöl, nem?
[előzmény: (18113) bpeti68, 2008.01.03 09:26:02]

bpeti68hozzászólásai | válasz erre | 2008.01.03 09:26:02 (18113)
Na szép, akkor fölöslegesen dolgoztam. :) Ujjgyakorlatnak jó volt.

Bár ha a te programod automatikusan ki is tölti a megfelelő paraméterekkel... szép álom!

Szerintem bizonyos paraméterekre nem lehetetlen.
Pl. Arterial road kontra JarhatosagAutoval=N/A. Mint a Leányka utca is volt.
[előzmény: (18111) urbalazs, 2008.01.03 08:53:52]

urbalazshozzászólásai | válasz erre | 2008.01.03 08:53:52 (18111)
Írtam egy progit ami kigyűjti az mp-ből a hiányos paraméterezésű polyline-okat.

Ezt a MapEdit is tudja! SHIFT+F6, és itt írd be, hogy Jarhatosag. Ekkor kiírja minden vonal fölé a járhatóság paramétert. Ha benyomod a CTRL+F6-ot is, akkor kiírja az N/A értéket is. Így ránézésre látszik, hogy hol kell paraméterezni. Bár ha a te programod automatikusan ki is tölti a megfelelő paraméterekkel... szép álom!
[előzmény: (18106) bpeti68, 2008.01.03 07:30:24]

bpeti68hozzászólásai | válasz erre | 2008.01.03 07:30:24 (18106)
Denevér út Farkasréti temetőt átszelő része.
Ránéztem az mp-ben. Hát ez sem hemzseg a kitöltött paraméterektől.
Írtam egy progit ami kigyűjti az mp-ből a hiányos paraméterezésű polyline-okat.
Hasznos lehet egy ilyen? Mert akkor felteszem valahova.
Már csak azt nem tudom, hogy a negatív ID-jű elemek mik. Illetve sejtem, hogy a töröltek csak nem vagyok benne biztos. Jelenleg ezeket is kigyűjti, de ha töröltek akkor nem kellene.
[előzmény: (18105) bpeti68, 2008.01.03 07:21:41]

bpeti68hozzászólásai | válasz erre | 2008.01.03 07:21:41 (18105)
Nyilván van olyan kistelepülési uca, amelynél csak az út középső sávját portalanították, látták el valamilyen minőségű szilárd burkolattal, de mellette van még mindkét oldalon burkolatlan széles padka is.

Pl. Bp. XII. ker Denevér út Farkasréti temetőt átszelő része. Nem tudom pontosan milyen széles, de 2 személyautó nem fér el rajta. Néha vannak öblök ahol félre lehet húzni. Na ott nincs semilyen padka oldalt. Egyik oldalon kerítés, másikon a hegy emelkedik. De itt Diósdon is számos utca van ahol a kerítéseket úgy rátolták az útra, hogy két autó nem fér el egymás mellett.
[előzmény: (18104) alnibell, 2008.01.03 00:08:15]

alnibellhozzászólásai | válasz erre | 2008.01.03 00:08:15 (18104)
BUÉK!

pgyp észrevételei alapján módosítottam és az imént feltöltöttem az egyéb tájegységhez a várbalogi utcarajzot. Kérem, nézzétek át ismét!
Egy észrevételem lenne -most- a paraméterekkel kapcsolatban. Az ún. országút paraméter 3-5 m széles úthoz van rendelve, míg a keskeny műút szélessége a lista szerint 2-3 m.
Igen, létezik 3-5 m széles országút, ilyen a Sokorópátka - Gic összekötő út, de ez inkább a kivételek közé tartozik, már ami a szélességet illeti. Magyarországon az egy forgalmi sáv szélessége -padka nélkül- 2,75 m. Ennek megfelelően egy átlagosnak nevezhető összekötőút legalább 5,5 m széles. A 3 méteres úton kétirányú forgalmat lebonyolítani nem lehet. Nyilván van olyan kistelepülési uca, amelynél csak az út középső sávját portalanították, látták el valamilyen minőségű szilárd burkolattal, de mellette van még mindkét oldalon burkolatlan széles padka is. Az új paraméterek meghatározásánál ezt is figyelembe kellene venni!


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók