turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
Előzmények

Apexsekhozzászólásai | válasz erre | 2008.06.02 14:33:53 (261)
köszi a választ, akkor jól gondoltam.
Hát igen, én nem vagyok különösebben autópárti, de érdekes lenne mondjuk az M7-est feltrack-eni gyalogosan...
[előzmény: (258) Kolesár, 2008.06.02 14:29:46]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2008.06.02 14:29:46 (258)
Igen. A 90 fokot úgy értettem, hogy egyenesen begyalogolsz az utak tengelyének találkozásához, majd ott útponot nyomsz és felrajzolod a kereszteződést. A 81-es úton ez életveszélyes, nem is ajánlom senkinek.
http://turistautak.hu/maps.php?id=magyarorszag&image=raster&lat=47.33380&lon=18.25535

Kisebb utaknál, ahol erre van mód, ugyanez a teendő, különben a térkép nem adja vissza a valóságot. Csakhogy ez eléggé lelassítja a túrát, tényleg csak annak ajánlom, aki megszállottja a precíz térképek készítésének.
[előzmény: (256) Apexsek, 2008.06.02 14:24:59]

Apexsekhozzászólásai | válasz erre | 2008.06.02 14:24:59 (256)
ez a 90°-os kanyae mit takar?
a tippem szerint gondolom a mellékútról való kikfordulást egy nagyforgalmúútra.
Megálja a tippem a valóságot?
[előzmény: (254) Kolesár, 2008.06.02 13:15:16]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2008.06.02 13:15:16 (254)
Nem javítalak ki, a jókedvű laza túra nem állít elő precíz térkép-alapanyagot. Próbálj meg mondjuk 90 fokban kanyarodni a 81-es útra Csókakőnél, semmi értelme gyalog próbálkozni.
[előzmény: (252) magpet, 2008.06.02 13:10:38]

magpethozzászólásai | válasz erre | 2008.06.02 13:10:38 (252)
Kikapcsolást nem javaslom, mert lesz belőle elfelejtett visszakapcsolás. Ennek a tracknek talán nem a precíz térkép-alapanyag az elsődleges célja (majd András pontosít, ha mégis), tehát egy kis "kilengés" nem okozhat nagy bajt. Szerintem.
[előzmény: (251) Ládafia, 2008.06.02 12:01:52]

Ládafiahozzászólásai | válasz erre | 2008.06.02 12:01:52 (251)
Az éjszakai rejtek részleteit nem szükséges (az általad is említettek miatt nem is kellene) feltenni semmilyen nyilvános oldalra. Elég, ha az egymást követő szakaszok teljesítői csak egymásnak mondják/írják meg, amennyiben nem működik a személyes átadás/átvétel. Ha lesz "kerék" akkor azért ez bonyolódik egy kicsit.

Egyébként szerintem sok esetben azonos/közeli helyen lakók között simán mehet a személyes átadás. Csak a saját példánkból kiindulva: a jelenlegi állás szerint én közted és macikupac/Kokó "között" (15,16,17-es szakasz) leszek. Ha mindhárman/négyen budapestiek vagyunk, egyszerűen hazahozzuk az "ereklyéket" és este, vagy reggel átadjuk egymásnak Bp-en.
Nyilván, így a trackben lesznek "vargabetűk", döntsük el majd közösen, hogy ez baj, vagy sem.
(a hivatalos OKT-ban is vannak "logisztikai" kitérők egyes pecsételőhelyeknél)

Lehet, hogy ezekkel a "vargabetűkkel" lenne igazán egyedi a GeoKÉK track. :-)

Lehet azt is, hogy a GeoKÉK GPS-t ilyenkor egyszerűen kikapcsoljuk, és csak a KÉK útvonalon rögzítjük a track-et.

[előzmény: (248) Kolesár, 2008.06.02 10:48:22]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2008.06.02 10:48:22 (248)
Főleg úgy, hogy bárki azonnal megtudhatja online, hogy hova rejtették.
[előzmény: (247) Apexsek, 2008.06.02 08:33:22]

Apexsekhozzászólásai | válasz erre | 2008.06.02 08:33:22 (247)
Valami most eszembejutott:
Nem igazán kellene este kint hagyni a ládát!
Márcsak azért sem, mert a terveknek megfelelően lesz a kerekesszámláló, valamint a track-et folyamatosan rögzítő GPS. Én azért még egy régi Geko-t se hagynék kint az éjszakában...


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók