turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
Előzmények

flektogonhozzászólásai | válasz erre | 2007.12.14 17:18:08 (23238)
Van, és 2900-ba kerül.
[előzmény: (23236) hodoaat, 2007.12.14 17:11:17]

hodoaathozzászólásai | válasz erre | 2007.12.14 17:11:17 (23236)
Nem akarom, hogy magpet bácsi megharagudjon, hogy nála olyan nincs (legalábbis honlapon nincs!), aztán a végén nem nála veszek! :D
[előzmény: (23235) Szab, 2007.12.14 17:09:01]

Szabhozzászólásai | válasz erre | 2007.12.14 17:09:01 (23235)
Neked csak a bringára való gyűrű kell, az lehet kb. 3e. A régi szürke legend/vista kütyükhez kell olyan, amihez hátlap is kell, az 7e. De miért nem mered belinkelni? :)
[előzmény: (23233) hodoaat, 2007.12.14 16:59:04]

hodoaathozzászólásai | válasz erre | 2007.12.14 16:59:04 (23233)
Jól látom, hogy két féle Garmin gyártmányú tartó is forgalomban van az eTrexekhez?
Mert láttam valahol egy 3k körülit és van a több helyen kapható 7k körüli, de igazából nem látom a nagy különbséget. Vagy csak annyi, hogy az egyikhez adnak készülékhátlapot a másikhoz nem? Mert a Legend Cx-hez van nekem ilyen kis átalakítóm, csak maga a tartókengyel nincs. Akkor most jól értem?
Nem akarok linkeket beírni, mert a végén még csúnyán néztek rám, hogy merre nézelődök. ;)
hodoaat
[előzmény: (23232) Szab, 2007.12.14 16:30:01]

Szabhozzászólásai | válasz erre | 2007.12.14 16:30:01 (23232)
Nekem és tudtommal még sokaknak nem volt problémánk a 60-as tartóval. Persze valószínűleg mi nem lépcsőzünk. :)
A biztonság kedvéért mindig hozzá van kötve a kormányhoz is a cucc, így ha tartóból kirepülne, még mindig nem akkora probléma.
De azért az eTrex tartót jobbnak tartom. Ott úgy érzem, hogy nagyjából súlypontban tartja a kütyüt, míg a 60-asé szerintem nem, emiatt törhet könyebben.
[előzmény: (23223) Istyu, 2007.12.14 10:18:12]

Istyuhozzászólásai | válasz erre | 2007.12.14 10:18:12 (23223)
Ütős darabnak tűnik. :) Mondjuk az ára is elég horror, de a biztonság ugye az mindenek előtt. Lehet, hogy ez lesz, mert a gyári tartóról elég lehangoló véleményeket olvastam. Volt akinek egy bukás során kirepült belőle a műszer, ráadásul úgy, hogy a hátuljából kitört az övcsavarnál egy jokóra darab. Azért az szimpi, hogy a stucnira szerelhető, így marad még hely a Polárnak és a lámpának is. Mondjuk ezzel egy KTT-t bemutatni ...... :))
[előzmény: (23208) jekaeff, 2007.12.13 22:14:11]

jekaeffhozzászólásai | válasz erre | 2007.12.13 22:14:11 (23208)
Nem nagyon ormótlan az egy bringán? Bár kétségtelen, hogy masszív, de ha nincs belerakva a GPS, érdekesen mutathat a bicaj...

[előzmény: (23206) Istyu, 2007.12.13 22:00:40]

Istyuhozzászólásai | válasz erre | 2007.12.13 22:00:40 (23206)
Ha motoron bevált, akkor valszeg bringán is megteszi.
[előzmény: (23193) scele, 2007.12.13 20:49:29]

scelehozzászólásai | válasz erre | 2007.12.13 20:49:29 (23193)
Na az avid az más, bár az első széiánál voltak óriási hibák. 1 év használat után elfogyott a mágnes ereje ami visszahúzta az eredeti helyére a fékpofát.
Természetes, hogy hidraulikusok között óriási külöbség van, de ez már egy másik kérdés.

Touratech tartót Mozo nyúzza, de motoron.
[előzmény: (23188) Istyu, 2007.12.13 20:13:54]

Istyuhozzászólásai | válasz erre | 2007.12.13 20:13:54 (23188)
Nem akarok okoskodni, de azért léteznek ám gyengécske olajos tárcsafékek, míg vannak kiváló minőségű bowdenesek is. A magam 90 kilójával évekig nyúztam egy Avidot, beleraktam vagy 16-18 ezer km-t, hibátlanul. Jelenleg nejem gépén szolgál, erőben-egészségben. :)

Apropó: van valakinek tapasztalata Touratech tartóval? Érdemes egy ilyenre áldozni?


[előzmény: (23185) scele, 2007.12.13 19:50:02]

scelehozzászólásai | válasz erre | 2007.12.13 19:50:02 (23185)
Sok vita van nálunk a csapatban, hogy melyik a jobb a v-fék vagy a tárcsa.
Ez olyan vita mint itt az e-trex és a 60-as széria közti dilemma.

Mindkezző jó. Nekem az egyik bringán Xtr v-fék van a másikon hidraulikus tárcsa.
Mindkettővel meg tudok állni, de azért ausztriában igencsak jól jött a tárcsa.
Mind a két féknek vannak előnyei és hátrányai, de neked kell választanod.

A bowdenes tárcsaféket semmiféleképpen nem ajánlom.
Az kb. olyan mintha egy autón a dobféket tárcsára cserélnéd, de kivennéd belőle a fékszervót.
Én azt mondom, ha tárcsa, akkor hidraulikus.

Mentem trekkingel, sajnos elég keveset. Szerintem nagyon jó. Teljesen más a geometriája mint egy montinak, de nagyon kényelmes és jól lehet vele haladni is.
[előzmény: (23175) Szab, 2007.12.13 18:42:22]

Szabhozzászólásai | válasz erre | 2007.12.13 18:42:22 (23175)
Szerintem is egy jó trekking lehet a megoldás, bár sokan azt mondják, hogy az semmire se jó. Ez egy kicsit elbizonytalanit. :( Régebben azt mondtam elég a V fék, de most úgy érzem, hogy egy új bringára legalább előre tárcsát szeretnék, mert érzem a V hátrányait. De azt nem értem, ha nem bowden, akkor mi? Neked is bowdenes van, nem?
Hozzáértő kell persze. És persze az se árt, ha jó ára van.
[előzmény: (23174) scele, 2007.12.13 18:36:44]

scelehozzászólásai | válasz erre | 2007.12.13 18:36:44 (23174)
Én hosszútávra nem javasolnám az outit, persze ízlések és pofonok.
Szerintem egy jó trekking a neked való. Feltétlenül olyan, amin tárcsfék van és nem a bowdenes változat.
A trekkingeken ráadásul gyárilag rajta vannak a csomagtartó és sárvédő rögzítőszemek.
Ha kell esetleg egy igazán hozzáértő tanácsa és valami jó ár, akkor szólj.
[előzmény: (23171) Szab, 2007.12.13 18:14:48]

Szabhozzászólásai | válasz erre | 2007.12.13 18:14:48 (23171)
Egyébként ha jó vagy benne, akkor megmondhatnád, hogy milyet vegyek és hol. Úgyis visszakérdezel mire kell: hoszabb utakra és geocachingre jó legyen:) Az a baj, hogy bringából sokkal nagyobb a választék, mint GPS-ből. Ha csak 3-5 félét árulnának, már tuti eldöntöttem volna. De hát így szinte lehetetlen. Minél több ember véleményét, tapasztalatát olvasom, annál inkább elbizonytalanodok. :)
(Erchegyia újabban már az outi gondolatát is felvetette nekem, pedig addig azt hittem, hogy csak az mtb vs. trekkingen gondolkodnom.)
[előzmény: (23166) Istyu, 2007.12.13 17:52:06]

Istyuhozzászólásai | válasz erre | 2007.12.13 17:52:06 (23166)
Húúúú apám, ezt a memóriát! :) Egyébiránt megszállott Gázló fan vagyok. GPS tudományokból van még mit pótolnom, eddig -idő híján- csak műkedvelőként űztem ezt a sportot. Ja, és cserébe jöhetnek bringás kérdések, abban állítólag egy kicsivel jobb vagyok. :)

Örök hála, még1x!
[előzmény: (23164) jekaeff, 2007.12.13 16:29:57]

jekaeffhozzászólásai | válasz erre | 2007.12.13 16:29:57 (23164)
...de ha az összes térképhez tartozó POI-t akarod eldugni szem elől, akkor térkép nézetben:

MENU - Térkép beállítás - Pontok - Térkép pont: "AUTO" helyett "OFF"



[előzmény: (23163) jekaeff, 2007.12.13 16:25:03]

jekaeffhozzászólásai | válasz erre | 2007.12.13 16:25:03 (23163)
Ja tényleg, az egyik Gázló track is tőled származik, ha jól emléxem.

A POI-k amit törölni akarsz, a térképek részei, azokat nem tudod törölni, csak a asaját magad által rögzített (vagy PC-ről külön feltöltött) útpontokat, a magyarítás ebből a szempontból nem számít.
[előzmény: (23162) Istyu, 2007.12.13 16:21:00]

Istyuhozzászólásai | válasz erre | 2007.12.13 16:21:00 (23162)
Hát biz'isten az nem én vagyok! :)

Köszönet a parádés demoért! Bocs, hogy ennyire lámer vagyok, de nekem az All POI-ból kellene törölni, és onnan nem sikerül. Lehet, hogy ez egy hekkelt firmware (magyarított), és azért.

Mégegyszer köszi mindenkinek!
[előzmény: (23158) jekaeff, 2007.12.13 15:50:39]

jekaeffhozzászólásai | válasz erre | 2007.12.13 15:50:39 (23158)
De van, de van! :o)

Itt találod:



...feltéve, hogy tényleg az útpontokat akarod törölni, és nem a rögzített nyomvonalat, a újonc GPS tulajdonosok gyakran keverik ezeket a fogalmakat (elvileg csak úgy keletkezik új ÚTPONT, ha megnyomod a MARK gombot, majd leokézod - ezt 1000-szer kell megtenned, hogy megteljen a memória).
[előzmény: (23155) Istyu, 2007.12.13 15:25:05]

Istyuhozzászólásai | válasz erre | 2007.12.13 15:25:05 (23155)
Hmm... nekem mé' nincs olyan menüpontom?
[előzmény: (23154) magpet, 2007.12.13 14:22:00]

magpethozzászólásai | válasz erre | 2007.12.13 14:22:00 (23154)
Csak úgy, ahogy pgyp írta. A belső memóriában lévő pontokat csak a csx-en magán tudod törölni. (Útpontlista-menü-törlés)
[előzmény: (23153) Istyu, 2007.12.13 14:10:04]

Istyuhozzászólásai | válasz erre | 2007.12.13 14:10:04 (23153)
Köszi a gyors választ, de nekem sajnos a belső memóriával van gondom. Azt szórta tele, és nem tudok megszabadulni a sok felesleges adattól. Van amelyik 3 példányban is megvan (fölöslegesen), viszont így nem maradt elég helyem. A belső memóriát lehet valahogy törölni, vagy buherálni, ez itt a kérdés?
[előzmény: (23152) pgyp, 2007.12.13 13:57:27]

pgyphozzászólásai | válasz erre | 2007.12.13 13:57:27 (23152)
Mapszószba töltsd le az összes útpontot, ott töröld ki a feleslgeseket, a gpsből töröld ki az összes útpontot, majd a szükségeseket töltsd vissza.
[előzmény: (23151) Istyu, 2007.12.13 13:51:23]

Istyuhozzászólásai | válasz erre | 2007.12.13 13:51:23 (23151)
Sziasztok!

Új vagyok még itt a fórumon, de arcátlanul mindjárt egy kis segítséget szeretnék kérni. Nemrégiben váltottam egy 60 CSx-re, amivel eddig meg vagyok elégedve, csak egy bajom van vele. Beraktam egy 1 gigás kártyát, amire egy kazal térképet sikerült egyszerre feltölteni. Az útpont memóriája viszont nem változott, pillanatok alatt megtelt egy rakás, számomra felesleges és ráadásul többszörösen előforduló adattal. Ezt nem lehet törölni, vagy csak én vagyok ilyen béna, esetleg mindkettő? Előre is köszönöm!

Üdv: Istyu


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók