turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
Előzmények

KK_Teamhozzászólásai | válasz erre | 2008.12.04 15:30:29 (25285)
Kérdéseim tibbgeo-hoz:

"Feldolgozás után pedig állítsd be feldolgozottra a tracket."
-Itt csak a web-es felületre gondolsz (a Mapeditbe nincs ilyen opcio?)?

"Vasút szintbeni keresztezésekor közös node-ot kellene tenni a csatlakozáshoz."
-OK, vettem, itt csak érdekle, hogy ez miért fontos?

"POLYLINE id=348705: Az azonos ID alatt feltöltött szakaszoknak nem két darab magányos végpontjuk van (hanem 4)! Ez arra utal, hogy nem érnek össze. Az új azonosítók: 463818, 463819
A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 3 db érintett vonalból 7 db lett."
- Ebből szinte semmit nem értek. HOgyan tudom megkeresni a Mapeditben az ID szám alapján a vonalat. Hol vannak ezek a vonalak, és mit hibáztam el pontosan?

- Rajzolásnál, meg lehet külön jeleníteni a friss, még fel nem dolgozott trackeket, hogy tudjam mit kell átnéznem, hogy a feldolgozott-nak lehessen álítani a beküldött tracket. Én letöltöttem a leírásokban ajánlott módon az össze tracket ,egy könyvtárba és uána az mp-t, de így minden nyomvonal látszik, ha nem én trackem lett volna, nem tudtam volna mit keressek.
[előzmény: (25272) tibbi, 2008.12.04 10:43:48]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2008.12.04 10:43:48 (25272)
Kitöröltem az előző track-adatlapot az otherből, a második nevét pedig átírtam "Kisalföld ellenőrzésre KK_Team" névre. A további rajzolásaidat ebbe töltsd fel, és ellenőrzés után törölheted is őket. Az adatlapot magad is szerkesztheted (ha jól gondolom), így más tájegységnél átírhatod az adatlap nevét pl. "Soproni ellenőrzésre KK_Team"-re.
[előzmény: (25269) KK_Team, 2008.12.04 10:24:16]

KK_Teamhozzászólásai | válasz erre | 2008.12.04 10:24:16 (25269)
OK. Köszi. Átnéztem amiket írtál. Első olvasásra a felét nem értem, de majd átrágom magam a témán újra.
[előzmény: (25268) tibbi, 2008.12.04 10:15:14]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2008.12.04 10:15:14 (25268)
A beállításnak megfelelően a tájegység zárolását feloldottuk.
FONTOS: a feltöltött fájlt ne töltsd fel többé! Mindig az adatbázisból frissen, zárolva letöltött anyagon dolgozz!Megjegyzések:
POLYLINE id=348705: Az azonos ID alatt feltöltött szakaszoknak nem két darab magányos végpontjuk van (hanem 4)! Ez arra utal, hogy nem érnek össze. Az új azonosítók: 463818, 463819
A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 3 db érintett vonalból 7 db lett.





Győrszabadhegyen szükségtelen volt az új szakasz bevitele az Ősi útnál, ugyanis pliptai 29-én már elvágta az utcát (ID=461267), és beírta a BehajtasAutoval=D értéket, csupán nem tudott még érvényesülni a változtatás egy 30-án okozott hiba miatt, amert azóta nem frissült a telepítő.
Rábapordány esetében gyanítom, hogy az extra sablont használtad, ami a zaj értékét D-re adta. Engem különösebben nem érdekel ez a paraméter, de inkább próbáld meg elkerülni a sablonok használatát, mert általuk fals értékeket vihetsz be az adatbázisba. Ugyanezt látom az előző rajzolásod nyomán is.
Ha 1 trackből rajzolsz, akkor a Track=2 soknak tűnik.
N47.537668 E17.335227 Ívelhetted volna a track szerint az utat, hogy szebb legyen a vonalvezetés. Ugyanígy végig a tracken, talán Veszkény vá.-nál a legdurvább,semmiképpen se szokd meg ezt.
Ha egy polygon (pl. erdő) gyanúsan követi az újonnan berajzolt országút nyomvonalát, és 1-2-5 méterrel "takarja" azt, akkor finomíthatsz annyit rajta, hogy kiszeded az út alól. Ilyen esetben szinte biztos, hogy az erdő mellett, és nem néhány méterre az erdőben megy az út a valóságban.
Ha egy tracket elkezdesz feldolgozni, akkor azt lehetőleg fejezd is be az adott rajzoláson belül, mert így most nem tudom, hogy a ID=91000 út (Rábacsanak felé) pontosítását későbbre halasztottad, vagy csak kihagytad, mert már be volt rajzolva. Az egy Track=1-es út volt, elnagyolt vonalvezetéssel. A te trackeddel nyugodtan pontosíthattad volna, én megtettem, és felemeltem Track=2-re. Ugyanígy végig a tracken. Szinte végig egy olyan úton mentél, amit én rajzoltam be még nagyon régen, és akkoriban túl sok node-ot használtam. Sík vidékeken ezeket le lehet csökkenteni, nyúlj hozzájuk bátran, főleg, ha Track=1-et látsz.
Feldolgozás után pedig állítsd be feldolgozottra a tracket.
Vasút szintbeni keresztezésekor közös node-ot kellene tenni a csatlakozáshoz.
[előzmény: (25221) KK_Team, 2008.12.03 01:29:43]

KK_Teamhozzászólásai | válasz erre | 2008.12.03 01:29:43 (25221)
Feltöltöttem a kisalföld.mp-t az "egyéb" felmérések rovatba. Kérem ellenőrzését.
A http://www.turistautak.hu/tracks.php?id=16638 trackből dolgoztam, és Győrszentiván Ősi utcában a sorompónál tettem be egy kis szakaszt, ami reményeim szerint az utós forglamat nem navigálja át rajta.


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók