| Track-adatlap |
| Track neve: | Új felüljáró az esztergomi vasút és az Aranyvölgyi út fölött, az Aranyhegyi -> Pomázi út irányába | | + | nem volt GPS-vételt zavaró körülmény (lombkorona, házak, autó teteje, nyakban lógatott GPS, interferencia) | | + | kalibrált barométeres magasság-adatok | | + | végig jó műholdállás | | + | nem szakad a track menet közben | | + | oda-vissza track a teljes útvonalról | | + | útkereszteződések bejárva (legalább 20 méter irányonként) | | + | felesleges részek levágva | | + | trackek és útpontok elnevezései beszédesek | | - | vázlat készült a csomópontokról | | + | minden lehetséges csomópont megjelölve | | - | magam szerkesztem a térképre |
|
| Tájegység: | Pilis és Visegrádi-hegység |
| Felhasználó: | halaszkiraly |
| GPS típusa: | Garmin Oregon 550 |
| Logolás jellege: | automata () |
| Bejárás módja: | gyalog |
| Feldolgozta: | fodor8peter, 2024.07.28 17:15 |
Azt vettem észre, hogy már nagyon nem aktuális a Pomázi/Aranyhegyi/Aranyvölgyi utak és az esztergomi vasút csomópontja.
Itt pár éve a szintbeni vasúti átjárót lecserélték egy felüljáróval, ami összeköti a forgalmas Pomázi út, és Aranyhegyi utat, és megoldja az Esztergomi vasút fölötti átvezetést, illetve a keresztirányú Aranyvölgyi út bekötését is az Aranyhegyi útba teljesen új nyomvonalra áthelyezve.
Ezt a csomópontot jártam be legjobb tudásom szerint, és mértem fel az új nyomvonalakat.
A trekkelt nyomvonalban szereplő felúljáró északi vége a pilisi, a déli vége viszont a budai tájegységben van - ilyenkor mi a teendő?
A feltöltött fájl:
pilis.gdb (
megtekintése a raszteresen)
Kapcsolódó trackek (automata szétvágás révén jöttek létre):
Budai-hegység