turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
Track-adatlap
Track neve:2012.01.22. Kuruc emléktúra
-nem volt GPS-vételt zavaró körülmény (lombkorona, házak, autó teteje, nyakban lógatott GPS, interferencia)
-kalibrált barométeres magasság-adatok
-végig jó műholdállás
-nem szakad a track menet közben
-oda-vissza track a teljes útvonalról
-útkereszteződések bejárva (legalább 20 méter irányonként)
-felesleges részek levágva
-trackek és útpontok elnevezései beszédesek
-vázlat készült a csomópontokról
Bejárás módja:gyalog
Feldolgozta:olahtamas, 2012.01.24 08:43
2012.01.22. Kuruc emléktúra.

Már tavaly is el akartam menni erre a túrára, de akkor közbe jött egy hirtelen programom, így a vágtató csigákat Nóra vitte akkor a rendezvényre.
Idén minden ellene szóló körülmény ellenére, a csakazértis hozzáállást elővéve, indultunk el.
Hiába rontottam el a gyomrom az előző napokban, és gyakorlatilag fél éjjel a WC-re rohangátam, de ezt a gondomat fertőtlenítéssel orvosoltam.
Mivel szinte egész éjjel fent voltam, így hallottam a vihar tombolását, de ugyebár rossz idő nincs, csak rosszul öltözött turista.
No meg az alap, hogy belülről jobban ázzunk el, mint kívülről :D
Így a vonaton már kellő alapozással készültünk a túrára.
A buszon már szállingóztak a túrázók, de még távolról sem voltak annyian, mint a tavalyi adatok alapján várható volt.
Az Arizóna sörözőből végül ha minden igaz, majd 50-en indultunk el végül a nézsai Polgármester indító szavai után.
Végre megtekinthettük belülről is a szépen felújított, iskolaként üzemelő kastélyt is.
A kastély megtekintése után, hosszú tömött sorokban indultunk a szembeszéllel nehezített emelkedőn, de a szikrázó napsütés és a varázslatos táj mindenért kárpótolt bennünket.
Eléggé szétszakadt a csapat, de ennyi embernél ez várható is.
A Kő-hegyen nápolyi és pálinka képezte a szolgáltatást, ami tovább emelte a hangulatot, és könnyebben telt a várakozás is, mire az utolsó emberek is megérkeztek.
Sokáig haladtunk előre a havas talajon, mire előkerült a rég nem látott hamisítatlan cserháti sár.
Ezen lefele csúszkálva értünk be Romhányba, ahol a Rákóczi fa megátogatása után, a túrázok állapotához teljesen passzoló Fáradt Vándor étteremhez értünk.
Itt a zsíroskenyér és tea szolgáltatáson felül, némi térítés ellenében, korlátlan vadpörkölt és sör fogyasztására is volt lehetőség amit ugyebár nem hagyhattunk ki.
A túra végén még különbuszt is kaptunk, ami ugyan annyiért vitt be Vácra, amennyiért a menerendszerint 1 óra múlva induló busz vitt volna be.
A buszon hazafelé jó hangulatban* , érkeztünk be Vácra.

*a jó hangulat az éneklőkre vonatkoziott, a hallgatóság már megoszlott a kérdésben :)

Képek:

A feltöltött fájl:
cserhat.gdb (megtekintése a raszteresen)

Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók