| Track-adatlap |
| Track neve: | Sopron külváros | | + | nem volt GPS-vételt zavaró körülmény (lombkorona, házak, autó teteje, nyakban lógatott GPS, interferencia) | | - | kalibrált barométeres magasság-adatok | | + | végig jó műholdállás | | + | nem szakad a track menet közben | | - | oda-vissza track a teljes útvonalról | | - | útkereszteződések bejárva (legalább 20 méter irányonként) | | - | felesleges részek levágva | | - | trackek és útpontok elnevezései beszédesek | | - | vázlat készült a csomópontokról | | - | minden lehetséges csomópont megjelölve | | - | magam szerkesztem a térképre |
|
| Tájegység: | Soproni-hegység |
| Felhasználó: | wtchp1 |
| GPS típusa: | other |
| Logolás jellege: | mentett track |
| Bejárás módja: | gyalog |
| Feldolgozta: | Bryan, 2014.11.20 19:18 |
A gps-t végig eltartva készült felmérés.
A track járdán haladva készült, ahol az eredeti térkép nem jelöl utat, ott csak gyalogosan járható. Mindvégig kiépített, jól követhető járda/útfelület.
Az eredeti térképet 3 fő ponton egészíti ki:
- déli szintbeli vasúti gyalogátkelő
- északi vasúti gyalogos aluljáró
- északi átjáró gyalogos járda a pláza felé
A vasúti átkelők közül a déli veszélyesebb, szintbeli, jelzőőr nélküli, míg az északi gyalogos aluljáróval megoldott. Ez látható a bing maps részletes légifotóin is. A térképen javaslom jelölni a pláza melletti tavat, bár erről felmérés nem készült.
A feltöltött fájl:
sopron kulvaros.gdb (
megtekintése a raszteresen)