turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel

Itiner
Itiner visszafelé

Megjegyzés hozzáfűzése

Rövid körtúra a pákozdi ingókövekhez

(kis ingókő, Pogány-kő, Oroszlán-kő, Kocka, Pandúr-kő, ingókő, Ivánka László emlékkereszt, ingókő, Kiscipő, Gomba-kő)

Pákozdon az Oázis sörözőnél kell felmenni az Arany János, majd Ingókő utcán a parkolóig.

Felfelé a tanösvényen, majd P+, Z (kis ingókő) a dombtetőről (Pogány-kő) szép kilátás, utána (Oroszlán-kő, Kocka), aztán Granit tanösvényen a Pandúr-kőig (ismét szép kilátás).

Az ingőkövek alatt le a völgybe, a kereszteződésnél balra S jel, majd P+ jobbra.

Kb. 200m múlva az erdei úton balra, majd a kapunál ismét balra (Ivánka László emlékkereszt). Itt kicsit tovább újabb ingókő, majd az erdei úton jobbra (visszafelé) P+, S.

Aztán a tanösvényen (és S) balra, majd kis kitérővel a tanösvényen jobbra fel (Kiscipő), az útra visszatérve (S és tanösvény) kb. 400m múlva jobbra fel kitérő a tanösvényen a Gomba-kőhöz.

A kitérőről vissztérve követjük az S jelet és a parkolóhoz. Onnan egyenesen le Pákozdra.

Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók