turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, Kolesár hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvass: faq

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 641 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | következő


Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.03.02 21:11:01 (1783)
Tervezem az útvonalakat MapSource-ban, a leghosszabbak 12 kilométeresek, vannak egészen rövidek (2-3 km) is azoknak, akik nem mernek messzire menni Mátrafüredtől. Ezek a közeli utak ráadásul valószínűleg jól le is vannak taposva.

Számítok Moha bá-ra, akivel épp ma beszéltem meg, hogy szombaton nagy szolgálatot tesz azzal, hogy autóval hozza-viszi azokat, akik nem körtúrát tesznek. Vannak ilyen utak a déli falvak között bőven, nyáron nem lenne nagy élmény letrackelni ezeket hőségben :-)

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.03.02 20:48:16 (1781)
Erdészeti Szakközépiskola kollégiuma, a Cartographia-térkép jelzi a falu déli végén, gondolom hogy a kolesz is ott van.
[előzmény: (1780) Janó, 2005.03.02 20:43:30]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.03.02 20:23:45 (1778)
A mi autónk szombat reggel 7-8 között indul Budapestről a Mátra felé. Elmegyünk Mátrafüredre, elfoglaljuk a szállást, majd megnézzük hogy mit tehetünk. Ha a Mátrafüred - Mátraháza utak (S, P) jól lejártak, akkor azt vesszük szemügyre alaposan a GPS-ekkel. Ha nem járhatóak, vagy egy nap alatt végzünk velük, akkor az alacsonyabban fekvő déli lejtőket célozzuk meg, mert a tapasztalat szerint a hó vastagsága arányos a tengerszint feletti magassággal.
[előzmény: (1777) horgerr, 2005.03.02 20:17:37]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.03.02 20:04:58 (1775)
Egyetértek. Odamegyünk, szétnézünk, és elindulunk arra, ameree érdemesnek látjuk. Ezt tettem a hétvégén a Budaiban is, arra mentem, amerre jól járhatónak tűnt. Nem bántam meg.
[előzmény: (1774) piret, 2005.03.02 19:58:22]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.03.02 19:52:20 (1773)
Nem értem, hogy miért fújta le valaki, mert a szállást én foglaltam le 25 főre és még nem tudok róla "hivatalosan", hogy le kellene mondanom. Ez azt jelenti, hogy a szállás még nincs lemondva, feleségemmel megyünk és aki még akar jönni Mátrafüredre szombat este aludni 4 ágyas kollégiumi szobában, jelezze nekem ezen a fórumon kérem.
[előzmény: (1771) Janó, 2005.03.02 19:07:52]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.03.02 11:28:25 (1760)
Ebből a szempontból a Mátrafüred - Mátraháza- Kékestető utak kuszasága biztosan lejárt már, ezekre tervezhetünk nyugodtan. Nem kell mindenkinek Mátrafüredtől indulnia, autóval megközelítve bárhonnan kezdhető körtúra.
[előzmény: (1759) Kolesár, 2005.03.02 11:26:24]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.03.02 11:26:24 (1759)
Páty-Telki-Nagykövácsi között jártunk a Z3-P3-P környékén és az összekötő erdészeti utakon. Nem igazán a puhány városlakók taposták előttünk az utat. Nem volt egyszerű, de megérte a szép táj és a friss levegő miatt. Szerintem ez a Mátrában is hasonlóan várható. Javaslom a déli és alacsonyabban fekvő részeket.
[előzmény: (1757) piret, 2005.03.02 11:17:44]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.03.02 11:02:08 (1755)
Az elmúlt napokban a Budai-hegység viszonylag magasabb (300-500 m) részein trackeltem. Követni lehet mindent, de csak lassabban lehetett haladni. Mindegyik jelzett úton járt már valaki előttünk, és az erdészeti utak többségén is volt traktornyom, abban szépen lehetett menni.

Én nem mondanám le, mindenképpen megyek a Mátrába a hétvégén. Lehet, hogy nem lesz hatékony, de gyönyörű az erdő, csupa hó minden.

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.29 10:31:53 (1679)
Hogyan trackeljünk? - http://turistautak.hu/faq.php
Ha marad kérdésed, tedd fel itt!
[előzmény: (1678) Kenderfóka, 2005.01.29 10:27:38]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.27 16:06:29 (1669)
Meglátjuk, töltsd fel mindenképpen.
[előzmény: (1668) naposoldal, 2005.01.27 15:58:38]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.26 15:19:33 (1660)
Végül feldolgoztam az összes eddig tracket a Budai-hegységből, lehet gyűjteni az újakat!
[előzmény: (1658) Kolesár, 2005.01.26 11:55:26]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.26 12:58:21 (1659)
Tapasztalat: ha feltöltesz .mp fájlt, ne hagyd benne a ;@FILE hivatkozásokat!

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.26 11:55:26 (1658)
Tegnap lenyomtam 2x7 km-t a Budai-hegységben (Remeteszőlős - P+ P P3 - Fekete-hegyek), gyorsan bele is rajzoltam a múltkori Budaörsi S jelzés trackjével együtt.

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.25 13:25:48 (1657)
Fazék: nyugodtan feltölthetsz egy track-űrlaphoz több fájlt is, sőt akár egy mps/gdb alá is érdemes lehet összevonni az ilyen szépen letisztázott utakat.

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.24 10:23:46 (1656)
Hogyne segítene! Ezt töltsd fel, ekkor az eredeti nem is kell.
[előzmény: (1654) Kletyo, 2005.01.24 09:43:40]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.23 20:32:36 (1650)
A hétvégén kedves feleségemmel megtaláltuk a Vértes legrosszabb nullás trackjét, id=843. Volt, ahol 300 méter volt a különbség és még csak nem is hasonlított az alakja. Ráadásul a terepen rémesen van felfestve, két derékszögű kereszteződés és a köztük futó szakasz egyáltalán nem volt jelezve. Más nullásokat is trackeltünk, majd feltöltöm ezeket.

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.22 08:42:57 (1646)
Most látom Csiki-hegyek trackedet: http://turistautak.hu/tracks.php?id=198
Tök jó, a múlt héten pont ezt jártam be én is, bár én kifejezetten trackelési célzattal.

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.22 08:40:32 (1645)
Ha eldönthetem én, akkor az legyen, amit a 1630-ban írtam.
[előzmény: (1641) lelcache, 2005.01.22 00:06:59]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.21 16:35:40 (1635)
Bizony, nézd meg a jelenlegi tulajdonságokat, a vasút a burkolatnál szerepel, mert hogy vassal (és persze zúzottkővel) burkolt. Szélesség tekintetében lehet egy vagy kétvágányú, és akkor a nyomtávról még nem is beszéltünk :-)
[előzmény: (1634) Barbárka, 2005.01.21 16:08:45]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.21 15:29:00 (1630)
Elsősorban gyalogosoknak, de:
- a turistaútig, vagy a megcélzott pontig, geoládáig, poi-ig el kell jutni valamivel
- babakocsival, de mondjuk 3 járóképes kisgyerekkel is nagyon számít a szélesség, próbálj meg egy 3 és egy 5 évessel sáros ösvényen menni akár lefelé, amikor egyik sem tud melletted jönni
- váratlan események kezelésére, pl. mentésre is alkalmasnak kell lennie, ez fontos marketingszempont is

Kössünk kompromisszumot, az egyiket vonjuk össze, ez lehet a terepjáró-autó járhatóság, de a szélesség és a burkolat maradjon külön mező.
[előzmény: (1629) P.ISTI, 2005.01.21 15:18:58]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.21 15:10:32 (1628)
A burkolat típusa és az út szélessége teljesen független paraméterek. Az aszfaltozott 1 m széles bicikliút például nem fér bele Sörpa egyszerűsítésébe. Nem lehet megkülönböztetni az egyes utak szélességét, pedig nagyon nem mindegy, hogy minden kanyarban félre kell-e állni a szembejövő miatt, vagy mondjuk szétkarcolja-e az autó oldalát a bozót, illetve lecsúszunk-e a sáros útról az árokba, amikor másfél méter széles az egész.

Az autóval/terepjáróval járhatóság összevonva 4 féle kategóriára kevés. Gondolj bele: vannak a vidéki közutak, amelyeken csak a KRESZ szab határt. Utána egy fokozattal rosszabbak a kátyús, eltünedező aszfaltú mellékutak, aztán jön az, amin csak egészen óvatosan mersz végigmenni, közben pedig mudman tép melletted teljes gázzal. A D kategória, ahol képtelenség végigmenni autóval, mert pl. túl keskeny vagy meredek, vagy olyan a burkolata, hogy.

Az autós szempontból "C kategória" igen sok dolgot jelenthet, már akkor is C, amikor még nem ferde az út, nincs benne 40%-os emelkedő, hatalmas kátyúk, patakátkelés, nagy bucka vagy növényzet a két tengely között, stb. Ezek megkülönböztetésére szolgál a terepjárós mező, szerintem.
[előzmény: (1627) P.ISTI, 2005.01.21 12:38:29]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.20 21:29:56 (1622)
Ebben a konkrét esetben egyértelmű volt, én a kétértelmű helyzetet arra értettem, hogy "járhatóság autóval" címszó alá összevontad a járhatóság autóval és járhatóság terepjáróval tulajdonságokat.
[előzmény: (1617) Sörpa, 2005.01.20 17:06:05]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.20 15:22:52 (1616)
Sörpa egyszerűsítése kétértelmű helyzeteket teremtett.
[előzmény: (1615) Barbárka, 2005.01.20 14:12:04]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.20 13:58:20 (1614)
A járhatóság fizikai jellemző, az engedélyhez kötöttség ettől külön tulajdonság, kicsit lejjebb.
[előzmény: (1611) mudman, 2005.01.20 10:43:55]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.20 08:16:03 (1610)
Nekem is feltűnt már az, hogy a CS mintha annyira ragaszkodna a műholdvételhez, hogy inkább kóvályog a track, mintsem szakadna. Az iQue-ban valószínűleg még a régi proci figyel.
[előzmény: (1609) Csaba, 2005.01.20 00:34:04]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.19 13:39:42 (1598)
Nem félek attól, hogy van "terpjáróval járható" tulajdonsága az utaknak. Ettől még nem lesz senki sem merészebb a terepen, illetve ha ezt a tulajdonságot kivesszük, nem lesz kevesebb őrült terepjárós.

Gondolj arra az esetre, ha valahonnan érkezik egy segélyhívás, és ezen a térképen akar elnavigálni a segítségül érkező csapat terepjáró autóval. Mégsem mehetnek félméteres ösvényeken!
[előzmény: (1597) Kletyo, 2005.01.19 13:24:42]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.19 12:11:21 (1595)
Mint már elég sokszor leírtam, nem csak geometriai adatokat tárolunk. Minden vonalhoz tartozik egy csomó tulajdonság, pl. hogy milyen turistajelzés fut rajta. Hasonló tulajdonságok mindazok, amelyeket felsoroltál. Utóbbiakra azért van szükség, hogy el tudjuk igazítani azokat, akiknek nem mindegy, hogy milyen széles az út, vagy milyen a burkolata.
[előzmény: (1594) Kletyo, 2005.01.19 11:18:57]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.19 09:44:13 (1592)
Néhány szó a folytatásról:

- várok még pár napot, hogy mindenki feltöltse trackjét
- kérek kb. egy hónapot az adatok feldolgozására
- a következő tájegység a Mátra lesz, ennek egyik felét február vége felé lenne érdemes letrackelni

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.18 11:40:05 (1587)
Nagyon jó így is, különösen, hogy a végére belejöttetek. A lerajzolt alak a fontosabb, nem a sok útpont a kerteszteződésben. A Vác-Szob vasutat már fel is dolgoztam (nem kellett sokat küzdeni vele, remek track).
[előzmény: (1586) Barbárka, 2005.01.18 11:34:04]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.18 11:20:49 (1583)
További tanulság: bármilyen fájlt fel lehet tölteni a trackekhez, tehát a táblázatokat, képeket, vázlatokat is tegyétek fel a track mellé, ne küldjétek emailben nekem, mert úgyis ugyanide töltöm fel, hogy egy helyen legyenek mind.

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.18 11:14:46 (1582)
Remek, közben meg is érkezett, ez is példaértékű lehet a többiek számára: http://turistautak.hu/tracks.php?id=224

Ahogy így elnézem, ezt ti újrarajzoltátok otthon, letisztázva a terepi vázlatokat. Ugye?
[előzmény: (1580) Barbárka, 2005.01.18 10:44:19]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.18 11:06:17 (1581)
olahtamas: az erzsi2.plt néven feltöltött fájl így kezdődik:

OziExplorer Track Point File Version 2.0
WGS 84
Altitude is in Feet
Reserved 3
0,2,255,berzs2.plt,1
0
0,0,3,ACTIVE LOG
47.87333250, 18.78666401, 1, 410,38368.3417593

Javítottam, mert így nem ette meg a mapedit, hanem betett egy trackpontot a 0, 0 koordinátára, ami elvitte az egész térképet.

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.18 10:02:53 (1579)
Nagyon finom! Remek!
[előzmény: (1578) scele, 2005.01.18 09:49:52]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.18 09:28:22 (1577)
Hihetetlenül igényes megoldást talált perger arra, hogyan juttassa el interneten a bejárt út leírását és a terepen készült vázlatokat: szövegszerkesztőben összeállított egy dokumentumot, amelybe beszúrta a scannelt képeket és ezt pdf-ben feltöltötte a track mellé: http://turistautak.hu/tracks.php?id=217 [1 MB]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.18 09:25:43 (1576)
A feltöltött fájlodat javítottam már.
[előzmény: (1575) radpeter, 2005.01.18 08:48:52]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.18 08:45:46 (1574)
További tanulság, sprok írja a trackjénél:

"a másnapi trackből egy méter sincs meg, mivel sikeresen ki bírtam kapcsolni a rögzítést még fent"

Nem szabad kikapcsolni a trackrögzítést még véletlenül sem. Kapcsold ki a GPS-t érkezéskor, vagy ha kell valamiért (pl. éjszakai extrémkesselés), inkább legyen benne egy kis felesleg, minthogy kikapcsolva maradjon!

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.18 08:36:32 (1573)
Kérek mindenkit, hogy mps/gdb fájlokban ne hagyjon térképekre hivatkozást, mert ez bizonyos esetekben azt eredményezi, hogy a MapSource nem nyitja meg, elszáll tőle (eltérő verziójú turistatérképeknél előfordul, számomra egyelőre ismeretlen okból). Arról nem beszélve, hogy ilyenkor ország-világ lát(hat)ja, milyen cuccokat használsz :-)

Vagyis: ha benne is lett volna a letöltésben, a Maps fülön jelöld ki mindet és töröld.
[előzmény: (1572) radpeter, 2005.01.17 21:44:59]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.17 16:53:19 (1565)
Látványos elemként feldolgoztam trackelésünk autós részét, a Vác - Nógrád - Diósjenő - Závoz - Királyháza - Kemence - Hont - Vác útvonalat. Remélem, hogy a hegység nyugati széléről, illetve a Duna-kanyarról is lesz valakinek autós trackje, hogy körbeérjen az aszfaltcsík.

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.16 21:44:20 (1538)
Nagyon örülök, hogy ilyen szép számú lelkes trackelő vett részt a hétvégi munkában! Az időjárás különösen kegyes volt hozzánk, sem hózápor, sem szélvihar nem volt, pedig a meteorológia ilyennel riogatott előzőleg.

Kérek mindenkit, hogy emailben ne küldjenek tracket, hanem használjátok a feltöltésre szolgáló webfelületet (fejlécben: trackek / Börzsöny, új track feltöltése). Nyugodtan töltsétek fel az egész túrát egyben, tehát nem érdemes a szombatot külön választani a vasárnaptól. Az aszfaltutak is nagyon érdekesek számunkra, tehát aki otthonról trackelt, csak Vác környékén vágja el a tracket, de az sem baj, ha teljesen nyersen tölti fel. Ha lehet, akkor ne használjatok zipet, mert egyszerűbb használni az eredeti fájlt.

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.14 22:39:54 (1522)
Nagy-hideghegy: N47.93616 E18.92183
Legközelebbi parkoló: N47.91079 E18.94024
Királyrét: N47.89483 E18.97822

Gyere azon az úton, amelyik szimpatikus.
[előzmény: (1503) Biga Cubensis, 2005.01.14 16:05:32]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.14 22:37:42 (1521)
Kedves iruka (remélem, egy pillanatra olvaska is)!

Amint Barbárka már rámutatot, az 1392-es hozzászólásban le volt írva, hogy melyek a még nyitva maradt egynaposak. Azóta ezek maradtak:

Királyrét/Foltán-kereszt
Nógrád/Magyarkút
Nagybörzsöny 1
Nagybörzsöny 2

A fenti nevekhez tartozó útvonaltervek letölthetőek mapsource fájlban innen: http://turistautak.hu/tracks.php?id=199

Ha nem tudod ezt megnézni, akkor válassz egy kedvedre tetsző útvonalat a fenti helyek környékén (Nagybörzsönytől délkeletre értendő), vagy ahova elvisznek autóval.
[előzmény: (1504) iruka, 2005.01.14 16:50:02]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.14 22:30:45 (1520)
Én az adatbázisban jelenleg megkülönböztetett tulajdonságokat írtam össze egy táblázatba, de amit ott láttok, azt sörpa egyszerűsítette, összevonva bizonyos dolgokat. A vége úgyis az lesz, hogy ki kell töltenünk minden útszakaszra, hogy milyen széles, milyen a burkolata, mivel járható, stb. Megint csak azt mondom, mint a faq végén, hogy mindez _szükséges_ az útvonaltervezéshez Valamennyire még a mapsource-oshoz is, de főleg a leendő saját, webes útvonaltervezőhöz.

Már aliglátok, nem tudom megnézni, hogy benne van-e a turstajelzés minősége, ez fontos szempont figyeljétek! Nem a felfestés erőssége és kora számít, hanem hogy mennyire használható tájékozódásra.
[előzmény: (1515) mudman, 2005.01.14 21:37:18]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.14 20:16:55 (1513)
Ha be tudod scannelni, akkor úgy, ez elsősorban a rajzokra vonatkozik. Ha rajzolsz, akkor mondenképpen szkenneld. Ha ez nem lehetséges, küldd el faxon, postán vagy hozd el (Budapest, I. kerület), pontos címet mondok, ha kell.
[előzmény: (1488) NyimiDoMa, 2005.01.14 14:46:24]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.14 14:44:37 (1486)
Fontos, nem tisztáztuk eddig: az GPS-ekben összegyűlt trackeket mindenki otthon töltse le, fent a hegyen nem lesz trackletöltés. Ennek megfelelően első nap senki se tömje tele a memóriát, hanem csak a felét.

Otthon mapsource (mps/gdb) vagy oziexplorer (wpt+plt) fájlt gyártva töltsétek fel a trackek közé: http://turistautak.hu/tracks.php

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.13 20:14:08 (1443)
http://hect.hu
[előzmény: (1440) emerzee, 2005.01.13 20:01:22]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.13 18:50:14 (1431)
Kérdés: mit csinálunk a 17 órai sötétedéstől a lefekvésig Nagy-Hideghegyen? Ki ismerős arra, mik a lehetőségek, szokások? Nyilván eszünk-iszunk, aztán iszunk még, beszélünk-nevetünk, aztán már csak nevetünk... Ezen kívül mondjuk játszhatnánk egy közöset, és ha ehhez kell valami segédeszköz (pl. kártya, dobókocka, ilyesmi), akkor az jobb, ha még indulás előtt bekerül valamelyikünk zsákjába. Ötletek?

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.13 17:33:52 (1430)
Kérek minden trackelőt, hogy olvassa át a hogyan trackejlünk című írást (faq). Kibővítettem az eddig összegyűlt tapasztalatokkal. Ha bármi kérdésetek van, írjatok ide a fórumra!

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.13 17:06:07 (1428)
Szia! Én nem reménykedem a 15 óra előtti felérkezésben. Egyrészt mert elég sokat kell autózni, másrészt számomra ismeretlen úton indulunk, a meteorológia szerint mostoha időjárás lesz és nekem kb. 2.5-3-0 km/h a trackelési átlagom a kereszteződések rajzolgatásával, apró kitérőkkel együtt, a szintkülönbségről nem is beszélve. Reálisan a 16 órát fogom belőni érkezésre.

Viszont amint kibukkanunk, nyomjuk a PMR-t!
[előzmény: (1427) snake, 2005.01.13 16:51:21]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.13 15:52:46 (1425)
Az egymás közti kommunikációról: messze leszünk egymástól, a PMR-nek elég egy domb takarása, és térerő is elég esetlegesen lesz csak.

Két telefonom van, a pannonos nyilvános az adataimnál, van egy t-mobile is, amit meg elküldök emailben hamarosan az érintetteknek. Persze lesz olyan is, amikor egyik sem érhető el. Ez esetben írjatok sms-t, mert az a legelső, ami beérkezik, amint újra csatlakozik a hálózatra. Betöltöttem a telefonokba mindenkinek a nevét és a számát, ha hívtok, akkor lehetőleg ne legyen letiltva a szám (a szokásos tiltás átmeneti feloldása: *31* a szám elé, pl. *31*+36.........)

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2005.01.13 14:24:27 (1423)
A tervbe beletettem egy csomó útpontot még, részben a többi Börzsöny-környéki településeket, részben a nevezetesebb helyeket, útkereszteződéseket.

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók