turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, johann g (Lud) hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvass: Wiki
Szerkesztést támogató audit processzek itt

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 1655 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | következő


johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.14 10:46:15 (23483)
ha Budapest akkor mint rendes papucsállatka tutira otthon alszom.
[előzmény: (23481) izsolt, 2008.10.14 10:43:43]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.14 10:44:49 (23482)
ez jó. és láda van a közelben? :)
[előzmény: (23480) KiVi, 2008.10.14 10:32:26]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.13 15:37:05 (23446)
különböző csoportok lesznek úgymint:
1. iddogáló
2. beszélgető
3. trackelő
[előzmény: (23442) Trackman, 2008.10.13 15:05:32]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.13 15:33:13 (23445)
lassan jó lenne kitalálni, Tápióság, "Pest" ami Buda, Velence, egyéb?
innen Ulmból mindhárom csak egy ugrás :)
[előzmény: (23443) KiVi, 2008.10.13 15:13:25]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.13 11:19:05 (23434)
valszeg mérettúllépés van, próbáld meg a "N/A (NULL) értékű tulajdonságok nélkül" mezőt bepipálni és úgy tölteni le.
[előzmény: (23432) Panyek, 2008.10.13 11:16:58]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.13 10:36:25 (23431)
nekem se jó...
[előzmény: (23380) Hajo, 2008.10.11 20:59:05]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.13 10:25:51 (23430)
a gödöllőiben piros M betű van festve ez PM-ként szerepel. ezen utak közül van ahol 5 éve rendeztek utoljára teljesítménytúrát, lebontották a vasúti felüljárót, egyébként is egy irányból van csak festve a jelzés - itt elgondolkodtató, hogy van-e értelme ilyen hangsúllyal szerepeltetni a jelzést, lehet hogy az utcanév elég lenne.
aztán van olyan is ahol évente több TT-t rendeznek, de itt úgy vettem észre szabályos zöld sáv jelzéssel váltották ki a piros M jelzést, ezt még végig bejárom és utána korrigálom ha kell.
[előzmény: (23418) padler, 2008.10.12 17:37:55]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.12 09:07:31 (23400)
igen. volt egy extra.hu-s oldalon egy Bp környéki tesztverzió is, ami valóban igéretes volt.
[előzmény: (23378) bpeti68, 2008.10.11 20:24:00]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.12 09:04:32 (23399)
két megjegyzés a talihoz:

- a helyszínnél felvetődött a Velencei-hegység, Wágner György küldött megkeresésemre pár helyet:
"Ha egy igazán természetközei helyet kerestek ajánlanám a következő címet :
http://www.hotel-lovasbereny.hu/htm/szalloda.php
Ez Nadap és Lovasberény között van az erdő mélyén. Nagyon klassz hely. (A
lányom esküvője is itt volt). A mobil internetet kérdezd meg. Ez volt az
"átkosban" a Cinege honvédelmi miniszter vadászkastélya.

Közvetlen a tó közelében: http://www.szallasinfo.hu/tekergo_motel/index.php
Ezt nem ismerem!

Itt pedig jártam, igaz nem szálltam meg, de tiszta rendes helynek néz ki:
http://www.walzerpanzio.hu/

Itt még találsz szállásokat amiket nem ismerek:
http://www.iranymagyarorszag.hu/keres/velence/szallasok/panziok-p1/

Az a helyzet, hogy a Velencei tó déli részén Agárd Gárdony találsz még
szálláslehetőségeket, de ilyenkor ősszel az északi oldala a szebb. (Pákozd,
Sukoró, Nadap, és Velence északi része)"

a Walzer panzió még jó is lehet, úgymint ár, szolgáltatás, nagy terem.

- másik gondolatom, hogy minden rajzolónak küldjünk ki egy előzetes meghívót, mert nem biztos hogy mindenki fórumozik

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.10 16:41:43 (23329)
szerintem legyen nyílt a tali, érdeklődők túrázók felhasználók jöjjenek, legföljebb majd osztjuk a tematikát emészthető részre és belső "szakmai" gittrágásra.
[előzmény: (23325) Old Eye, 2008.10.10 15:54:39]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.10 16:39:53 (23328)
ismét egy hiányzó rész a leírásból.
valóban célszerű útkereszteződésbe tenni, mert a webes útvonaltervező szakaszvégig tervez valamilyen tűréssel. ha a POI a szakaszvégektől messze van akkor hibaüzi lehet.
ebből a megfontolásból utcás falunál kocsma templom magasságába megy a POI és itt ketté kell osztani az utcát is.
[előzmény: (23327) Hajo, 2008.10.10 16:27:40]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.10 14:00:23 (23321)
ez szerintem minden sorstársunkra érvényes, lehet hogy asszony programot is kellene szervezni.
a mi helyszínünkről legalább 100km-re :)
[előzmény: (23320) kepenu, 2008.10.10 13:53:07]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.10 13:31:58 (23318)
kepenu jön-e?
régebben mindig nagy büszkén kitaláltam valamit, erre rendre belinkelte egy két hónappal korábbi hozzászólását azonos tartalommal :)
[előzmény: (23317) baggio, 2008.10.10 13:27:56]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.10 13:27:44 (23316)
ide gyűjtsük össze a hasznos fórumos gondolatokat, lehet ötlet vagy valami ami a leírásokba kívánkozik
http://www.turistautak.hu/tracks.php?id=15839
nemn tudom egyes hozzászólásra hogyan lehet webes linket gyártani, jó lenne magát a linket betenni a hsz szám helyett.
[előzmény: (23315) Andreas, 2008.10.10 13:18:22]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.10 11:25:57 (23307)
szerintem kocsis transzfer megoldható.
[előzmény: (23304) Arti (junior), 2008.10.10 10:13:44]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.10 11:25:02 (23306)
meg a fórumban elhalt gondolatokból is. ha lesz egy kis időm mazsolázok párat és felrakom egy track adatlapra.
[előzmény: (23303) baggio, 2008.10.10 10:12:38]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.10 09:53:41 (23299)
egyetértek. mindenképpen hasznos lenne ha az OMP-ből is lennénk többen, ill. tőled elsőkézből hallani a a T3D és GE lehetőségekről, korlátokról stb.
ha valaki tudna kivetítőt szerezni akkor mehetnénk is valami dögös mobilinternetes helyre pl. Balaton, Velencei-hg.
[előzmény: (23288) laszloistvan, 2008.10.10 08:07:08]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.08 16:16:58 (23246)
ja industrialt kell lyukasztani ha azon belül van valami. korábban Arti a residentalt lyukasztotta ki az industriallal, én erre mondtam, hogy fölösleges, mert minden kimeneten takar, ill. Laszloistvan majd megmondja a T3D mit szeret.

az általad jelölt helyen parking lot és shopping center poligon van a residentalon belül.
[előzmény: (23243) pgyp, 2008.10.08 15:52:29]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.08 16:11:08 (23245)
perverz :)
[előzmény: (23244) Andreas, 2008.10.08 16:10:12]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.08 13:46:09 (23241)
szerintem nem, de meggyőzhető vagyok :)
élő ember nem szeret lyukasztani, csak ott ahol muszáj, industrialnál tudtommal a residental és az erdő nem takar rá.
[előzmény: (23239) Arti (junior), 2008.10.08 13:06:12]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.08 10:54:54 (23237)
én Tatabányán futottam bele, hogy a GPS-en néhány Parkoló és sportpálya felirat aránytalanul nagy felirattal jelenik meg a GPS-en. MS alatt ok. ránéztem az mp filera, hátha valami triviális hiba van, de nem. a megfelelő polygonok vannak a labelben feliratozva. szerintem ez a Garmin hülyesége.
a POI az más kérdés el kell határozni majdan, hogy a tűzcsap, meg egy igazi helyi látványosság ne ugyanazon a zoomszinten jelenjen meg.
[előzmény: (23234) alnibell, 2008.10.08 10:07:07]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.08 10:51:29 (23236)
megméred egy barós sirfes cuccal :)
tuhus útvonaltervezővel számolva Ősagárd-Katalinpuszta 599m.
gyakorlatban a tuhu a távolságot kicsit alul, a szintet kicsit túlszámolja.
[előzmény: (23233) keep, 2008.10.08 07:04:23]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.06 17:04:54 (23211)
célozzuk meg nov 8-9-et. (remélem ezúttal nem pont akkor lesz az utolsó pillanatban valami ami miatt ismét kimaradok)

kell net vagy nem? ez igazából neked lehet fontos.
ha nem, akkor vadregényesebb helyek jöhetnek szóba.

ha jól értem azok jelenléte lenne szintén kiemelten fontos akik részt tudnának venni a php meg egyéb földi halandónak mágikus rövidítések által fémjelzett kódolási dolgokból. korábban már jelentkeztek páran, de már elfelejtettem kicsodák.
[előzmény: (23209) Kolesár, 2008.10.06 15:32:37]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.06 15:16:22 (23206)
4. a vízszintes hellyel mibe hogy az Alföldért lobbizol? :)
[előzmény: (23204) baggio, 2008.10.06 15:14:45]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.06 15:14:49 (23205)
és még annyi hogy András jelenléte valóban vitális, de nem ártana az alapító tagok közül is minél több, ha már szülinap, bár ha jól kapisgálom igazából ketten aktívak ebből a körből.
[előzmény: (23202) rekasi, 2008.10.06 14:57:13]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.06 15:12:36 (23203)
juteszembe:

1 és 4 alapján a Tápióságban is biztos akad valami remek helyszín
2. itt jó magyar szokás szerint nem dolgoztatják le szombaton a következő pénteket?
[előzmény: (23202) rekasi, 2008.10.06 14:57:13]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.06 14:21:28 (23200)
akkor már csak pár apróságban kell megállapodni:
1) hol legyen? mivel az ország minden részéről vagyunk ebből néhányan tömegközlekedve valóban jobb lenne a főváros (1-2órás) környékén nézni valamit ahova a déliből, meg a keletiből megszerveznénk a tranzitutat.
1a) jó kis erdei hely legyen (én ezt favorizálnám) vagy valami civilizációs ahol van net (már ha kell egyáltalán)

2) mikor legyen? okt23 és nov1 hétvége gondolom sokaknam nem jó, nov 8-9, vagy összekapjuk magunkat és okt 18-19? vagy csak egy nap legyen?

3) összekössük trackeléssel, vagy ne bonyolítsuk?

4) vannak-e igényeink úgymint csapolt sör, jacuzzi, asztalon táncoló lányok, valamint a rajzoló hölgyek részére chippendale fiúk - vagy hanyagoljuk és a dumálgatós ridegtartásos irányelvet követjük?
[előzmény: (23199) baggio, 2008.10.06 13:51:16]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.06 11:43:16 (23190)
lehet hogy igazad van és inkább egy olyan hely kellene ahol van szélessáv meg mondjuk a vasi és baranyai rajzolók sem órákat utaznak (már ha jönni szeretnének).
egész hétvégén gittet rágni viszont bazi unalmas lehet, vagy jó sok láda nedűt kell biztosítani, hogy sztormoljon a brén.
[előzmény: (23188) baggio, 2008.10.06 11:29:48]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.06 11:36:10 (23189)
ez valóban kimaradt... ha mást nem szimmetrikus saccolással egy nullás berajzolás nem ártana.
[előzmény: (23164) nemethadam, 2008.10.05 13:51:38]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.06 11:13:24 (23187)
most hogy lezajlott a Geokék meg a nyaralások, hullik a lomb, aktuálissá válhat egy trackeléssel egybekötött tuhu évfordulós tali.
helyszínnek a Cserehátot javasolnám, mert ott nagy hiányosságaink vannak. de korábban szóba került a Szekszárdi-dombság is, meg biztos van máshol is pótolnivaló.
ha a Cserehát mellett döntenénk javaslom bázisnak Irotát, nyáron voltam itt családdal, kedves kis zsákfalu szállás és étkezés megoldható, de bolt meg internet pl. nincs. a kocsma igény szerint nyit ki a szokásos napi pár órán túl.
http://www.tulazoperencian.extra.hu/
http://www.irotalentum.hu/index2.html
[előzmény: (23147) tibbi, 2008.10.04 19:45:07]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.06 11:01:42 (23186)
a távvezetékek nyomvonala eléggé sarkos ahhoz, hogy néhány keresztezési pontból, vagy ideális esetben sarokoszlopból, össze lehessen hozni a nyomvonalat. persze nem árt tudni hol és mit keressünk, de ebben segítenek a topotérképek, vagy a GE.
[előzmény: (23176) VasG, 2008.10.05 21:24:09]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.01 15:36:46 (23056)
weben javítva.
ha legközelebb valaki dolgozik a tájegységen, akkor frissül maga a rasztertérkép, de ha rámézs a szakasz tulajdonságaira, akkor már most is ok.
[előzmény: (23054) szkte, 2008.10.01 15:16:24]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.01 13:54:03 (23052)
http://www.turistautak.hu/russa.php

itt a rus.zip file letöltése?
[előzmény: (23044) polikax, 2008.09.30 21:29:42]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.09.29 16:49:39 (22985)
azon már túlvagyok, bízz a bíróság és a cellatársaid jóindulatában :)
mint írtam kicsit el leszek havazva a héten, majd valaki más remélem megnézi.
[előzmény: (22981) fa-peti, 2008.09.29 15:58:22]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.09.29 15:50:09 (22979)
tejóég!
ez ám az ügyes hamisítás, simán bedőltem neki :)
ilyenformán, hogy torzítasz egy kétséges topográfiájú úttengelyt, amit aztán berajzolsz szintén egy kis hibával nem sok értelme van a dolognak. töröld ki a tracket, majd az adatlapot. aztán az mp-ben ezek alapján rajzolt vonalakat ha van ilyen.
polykat meg ha egyszer meglesz a felmérés lehet pontosítani.

én is szoktam GE alapján pl. patakot, tavat berajzolni, de ez úgy megy, hogy felmérek annyi hidat vagy pontot amennyit tudok aztán a mapeditet és a GE-t megnyitom egyszerre és szemre igazítok a nyomvonalon ha nagy durvaság van.
[előzmény: (22977) fa-peti, 2008.09.29 15:35:17]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.09.29 15:33:54 (22976)
bátorítalak rá. a héten viszont valszeg mást kell megfűznöd az ellenőrzésre.
[előzmény: (22974) Arti (junior), 2008.09.29 15:25:47]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.09.29 15:32:44 (22975)
mapsourceban nem csak mapeditben tudtam megnyitni a kérdéses gdb-t. ebből úgy tűnik hogy az utcákat felmérted, mégcsak útontartás sem volt.
a polygonok igazából nem problémásak, legföljebb zavaróak, ha egyszer magvannak a tuhun az utcák, simán szabadkézzel ki tudod igazítani a polykat.
ha az utcák valóban felmértek, akkor szerintem nincs tennivalód.
[előzmény: (22972) fa-peti, 2008.09.29 15:22:40]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.09.29 15:25:29 (22973)
"A feltöltés sikeresen megtörtént.

A beállításnak megfelelően a tájegység zárolását feloldottuk.
FONTOS: a feltöltött fájlt ne töltsd fel többé! Mindig az adatbázisból frissen, zárolva letöltött anyagon dolgozz!
--------------------------------------------------------------------------------
Megjegyzések:
A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 7 db érintett vonalból 20 db lett."

a lyukasztgatásnak fuss neki megint.
[előzmény: (22971) johann g (Lud), 2008.09.29 15:19:21]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.09.29 15:19:21 (22971)
- a vonalak rendben vannak, a legészakibb kupacban gyomláltam még ki pár (kb. 4) felesleges pontot, de ez már csak szőrszálhasogatás a részemről.
- a polylukasztás viszont valahogy nem jött össze, egyrészt törlődőtt a településpoly Tipus=megyeszekhelyek paramétere, másrész a lyuk helyett egy azzal azonos méretű csatlakozó polygon keletkezett. na ez most biztos nem világos ezért inkább leírom én hogyan csinálom (van aki másképp)
1. park, temető, vagy tó kijelöl
2. CTRL+C
3. település kijelöl
4. shift nyomvatartás mellett park kijelöl
5. jobb gomb, menüből objektumok egyesítése (ekkor kilyukad a településpoly
6. CTRL+V
7. eredménynek örülés

- industrialnál nem szükséges lyukasztani.

polykat leszámítva töltöm.
[előzmény: (22969) johann g (Lud), 2008.09.29 13:49:40]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.09.29 13:49:40 (22969)
nézem.
[előzmény: (22968) Arti (junior), 2008.09.29 13:45:09]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.09.29 10:40:44 (22965)
első lépésként töröld ki azt a tracket (trackeket) ami nem felmérésből adódott (másnak se töltődjön le)
utána az mp-ből azokat a vonalakat amelyeknek nem felmérés volt az alapja.
ezután kérj ellenőrzést.
[előzmény: (22950) fa-peti, 2008.09.28 21:07:11]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.09.26 16:23:33 (22887)
az ilyen egyirányúságok nyilvánvaló hibák, de hogy a burkolat paraméter????
elvileg a Garmin úttípusai a mapedites úttípus a szélesség és a burkolat szentháromságból alakulnak ki ha minden igaz. majd András megaszondja...
[előzmény: (22886) Andreas, 2008.09.26 16:16:51]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.09.26 15:43:36 (22884)
mi a túró okozza ezt?
elvileg ha nincs paraméter akkor tervez a legrövidebb úton, ha sebességkorlátozások vannak akkor ezt figyelembeveszi, de hiba ott jöhet be ha egy hosszabb úton meg nincs korlátozás és ott defaultból 90-el vagy mennyivel számol.
ez a webes tervezés amiről beszélek.
[előzmény: (22883) Andreas, 2008.09.26 15:32:18]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.09.26 11:26:08 (22876)
"A feltöltés sikeresen megtörtént.

A beállításnak megfelelően a tájegység zárolását feloldottuk.
FONTOS: a feltöltött fájlt ne töltsd fel többé! Mindig az adatbázisból frissen, zárolva letöltött anyagon dolgozz!
--------------------------------------------------------------------------------
Megjegyzések:
POLYLINE id=78505: Az azonos ID alatt feltöltött szakaszoknak nem két darab magányos végpontja van (hanem 4)! Ez arra utal, hogy nem érnek össze. Az új azonosítók: 428980, 428981, 429011
A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 18 db érintett vonalból 47 db lett."
[előzmény: (22875) johann g (Lud), 2008.09.26 11:20:26]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.09.26 11:20:26 (22875)
- van egy kanyarodástiltásod ami három szakaszból áll. nem tudom ez bekavar-e valamit, de maradjunk a kettőszakaszosnál (3 nodepont) javítottam.
- még mindig a körfogralom. a Körmendi útnál nincs közös nodepont a bicajúttal. ha szintbeli a kereszteződés akkor teszünk mindig.
- úgy vettem észre az egész körforgó még 1-2 track alapján lett bekarcolva, azóta pedig szépen gyűltek a trackek, kicsit kikozmetikáztam, legközelebb te is bátran nyúlj bele.
- Avar utca: zsákutca paramétert csak oda tegyél, ahol árván marad a szakaszvég és nincs semmilyen folytatása, ekkor itt nem lesz piros bumszli, csak ott ahol illesztési hiba van. útvonaltervezésnél stb. ennek a paraméternek nincs szerepe, tehát ha az autós zsákutca kerékpérral vagy gyalogosan folytatódik akkor nem kell zs paraméter.
- a csatlakozó utcáknál nem volt track paraméter, ez nem a te hibád, de ha ilyet látsz javítsd. legcélszerűbb shitf+f7 beírod track és látszik a track paraméter a mapeditben, vonalat kijelölve F7-el szerkeszthető, hasonlóképp pl. F6-ra utcanév.
- Józsa Béla bicaj út kereszetződésnél megintcsak nincs közös node.
- Huszt utca becsatlakozásánál ügyesen 5.5méterre húztad ki a szakaszt, de jobb lett volna inkább a szintén kevés track alapján rajzolt JB utat helyre rakni.
- egyenes útnál nem kell fölösleges nodepont
- ha a bicajút párhuzamosan megy az úttal akkor a nodepontok párban legyenek.
- Huszt utcánál a bicajutat fölöslegesen szakaszoltad. csak ott szakaszolunk ahol paraméter változik.
- frankón meg van rajzolva pár park meg temető polygon, de ha a településpoly nincs lyukasztva akkor ez nem látszik a Garminokon.

töltöm.




[előzmény: (22874) johann g (Lud), 2008.09.26 10:40:25]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.09.26 10:40:25 (22874)
a Kőszegit meg nem nézte senki? na majd akkor én.
[előzmény: (22692) Arti (junior), 2008.09.19 21:57:18]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.09.25 17:00:12 (22858)
már csak azért is problémás kirajzolni mert emlékeim szerint az út mindkét oldalán van kerékpársáv.
itt úgy a jó ahogy mondod, oo a labelbe.
[előzmény: (22856) kvte, 2008.09.25 16:44:50]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.09.25 16:22:07 (22855)
a garmin ha roundabout típuson tervez útvonalat akkor ennek megfelelően adja meg az itínert. (hajts be a körforgalomba, majd 2. kijárat pl.)
ezért is fontos hogy a körforgalom nem felmért kihajtóit is berajzoljuk egy 10m-es útvonaltervezős szakasszal is, már ha tudjuk, hogy tényleg ott vannak.

roundabout típusnál a forgásiránynak megfelelően kel rajzolni, de nem szükséges beklikkelni az
egyirányúságot.

körfogralmat legalább 12 pontból rajzoljunk.

turistajelzést az egyik oldalán vigyük a körforgalomnak.

körfogralomnál ha a kihajtó és a becsatlakozó ág között "járdasziget" van ezt hanyagoljuk szerintem, de ez utóbbi csak a magánvéleményem.
[előzmény: (22852) pliptai, 2008.09.25 15:06:23]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.09.25 14:40:05 (22849)
miért nem töltötted fel?
szerintem majd valaki más ránéz még pliptai következő rajzolására aztán ha sima a pálya akkor javaslunk neki egy feltöltésit.
[előzmény: (22847) Andreas, 2008.09.25 14:07:12]

johann g (Lud)hozzászólásai | válasz erre | 2008.09.25 14:38:10 (22848)
JarhatosagBiciklivel=B

erről korábban volt pár megjegyzés, miszerint egy kátyus aszfalton jókat tud szívni egy országútis a virsligumival, míg montival a 20-as csúcssebesség gond nélkül tartható.
[előzmény: (22847) Andreas, 2008.09.25 14:07:12]

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók