inkább arra akartam utalni, hogy vannak szép számmal komolyabb autópálya csomópontok, ahol igen, kell és indokolt az Általad javallott (ill. megkifogásolt és ezáltal a vitaoldalt megszülő), M6-M60 szerű folyamatos autópályának rajzolt út-átjárhatósággal biztosítani a térképi kimeneteken a két út közti kapcsolatot, de míg a vizuális kimenettel egyet tudok érteni (teljesen máshol felrajzolva mint a példa mondja), arra a csomópontra (m6-60) nem biztos hogy pont odaillik a javasolt rajzolási metódus, funkcionalitás ide vagy oda. (és nem, nem érdekel hogy mit beszél a navigáció, nem az a kiindulópontom amúgy)
meg vannak az abszolúte nem ilyen autópálya-csomópontok... (a sebesség kiragadott példa. mondhatnánk azt is hogy egy sávra leszűkült, vagy folyamatosan 2-ről 1-re leszűkített sáv, stb...) - összességében nézve két csoport van nem pediglen egy.
(de kiindulhatunk akár az autópálya definiciójából is - két sáv+leálló)
DE én is, mint bármelyikünk, fejet hajtok a konszenzusban meghatározott rajzolási elvek előtt, ha nem ésszerű, nem indokolt, stb. a két típus (amúgy általam [is?] teljesen ésszerűnek tűnő) különválasztása akkor lesz úgy ahogy a wiki autópálya oldala mondja és pont. Végülis nem az én homokozóm, én is csak a vödrömmel rohangálok benne és örülök hogy Veletek együtt építhetem a Várat és egy kicsit magaménak is érezhetem.
csak akkor minek a wiki VITAoldal? :)[ előzmény: (45921) KiVi, 2011.02.21 11:07:34] |