Nem vonom kétségbe, hogy tudni kell ilyenkor, hogy hány track volt korábban egy adott útról, mikor jön egy új track. Persze. De ehhez nem szükséges a track paraméter. Legalábbis én mindig betöltöm az összes tracket rajzolás közben, és így látom hogy mikből született a vonal. Track értékekre hagyatkozni még nem mertem rajzolás közben, inkább magam ítélem meg, hogy mennyi van a vonal alatt. A Mecsekhez nem volt szerencsém, lehet, hogy ott rend van, és lehet rájuk hagyatkozni. A Balatonon sajnos egyelőre nemigen. Rengeteg olyan vonal van, ami alatt nincs feltöltött track, mégis rá van téve a track=2. Tényleg, nem tudja valaki, hogy ezek hogyan születtek?
A nagy track értékekkel az a bajom, hogy akkor is munkát generál, amikor egy vonallal egyébként esetleg nem lenne már. Ha van egy track=10 vonalam, és jön egy 11-edik, akkor ha szeretem a rendet (márpedig szeretem), végigmegyek az új track mentén, és az összes érintett vonal track paraméteréhez hozzáadok egyet (már ha ugye elég pontos a track ehhez). Holott lehet, hogy végülis semmit sem módosítottam az útvonalon, mert nem volt rá szükség. Persze most ez egy eltúlzott eset volt.
Olyan pontos úgysem lehet a térképünk, hogy korom sötétben, kizárólag a képernyőt figyelve végig tudjunk menni egy úton. A túrázó szemére úgyis mindig szükség lesz, mert nem tudjuk felvinni az összes kidőlt fát.
Ugyanakkor pl. a node-ok gyakoriságát tekintve valószínűleg én is a sűrűbb pártján állok. Legalábbis a Keszthely környéki utakat tekintve azt hiszem, a kelleténél lehet, hogy sűrűbben teszek pontokat. Úgyhogy talán még magammal is ellentmondásban vagyok egy kicsit :-)[ előzmény: (7224) bregő és andorpapa, 2006.10.06 16:22:51] |