turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvass: Wiki
Szerkesztést támogató audit processzek itt

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 1053 db hozzászólás

Lapozás: előző | ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | következő


hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.12 13:45:43 (26652)
Nem akarsz legyalázni esetleg még egyszer? http://turistautak.hu/tracks.php?id=17204

Bár a feldolgozott trackek egyszerűbbek és részben jobbak voltak a Kisalföldön, mint a Bakony és a Közép-Tisza esetében, így szerintem az én munkám is kevesebbet kívánnivalót hagy maga után. Talán.

"N47.310423 E17.783708 Ez biztos, hogy én vagyok, ezen a ponton szerintem nem rajzoltam?
Szerintem kimaradt, abból a nagy trackből nem könnyű megtalálni minden apró részt."

Bár ez a pont közel van az egyik trackhez, amit feldolgoztam, de mivel az pont saját bejárás (KDP illetve Öreg Bakony Bakancsosa mozgalmak), ezért váltig állítom, hogy ezt a pontot nem közelítettem meg. Én a P-n mentem, ez pedig a Z-n van, légvonalban majd 1 km-re a P-től. A jogos "pofonokat" benyelem, de a "méltatlanok" ellen a földön fekve is küzdök :-))

[előzmény: (26629) tibbi, 2009.01.11 21:49:37]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.11 19:58:47 (26626)
és 17172-et visszaállítottam
[előzmény: (26625) 2009.01.11 19:50:13]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.11 19:50:13 (26625)
N47.147843 E18.438410 Jogos

N47.153701 E18.417555 A paramétereket nehéz kitöltetni, hogy ha nincs infó a waypointokban, a rajzolás talán a 30 m-es felbontásnak köszönhető. Ez a tájegység nagyon lassan jelenik meg a gépemen a szokásos 10 ill. 15 m-es felbontás mellett. Tanulság: 30 m mellett már nem szabad rajzolni

N47.174591 E18.415155 Hát csak meg tudta volna még Johann azt a hátralévő 20 m-t tenni, ha lett volna út

N47.153580 E18.433149 paraméterhiány ld feljebb, vonalvezetés jogos, kerékpárút keresztezésének problematikáját nem értem igazán.

OK

N47.310423 E17.783708 Ez biztos, hogy én vagyok, ezen a ponton szerintem nem rajzoltam?

Hiba: Már csak az kellett volna :-((
[előzmény: (26623) tibbi, 2009.01.11 19:23:51]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.11 19:26:30 (26624)
Kösz a részletes magyarázatért, de tényleg az a helyzet, hogy nem emlékszem arra, hogy a 15622-vel komolyabban foglalkoztam volna. A kedvem nem ment el, csak kevesebbet fogok markolni.

Jászfényszarúi körforg. esetében pedig megtanultam, hogy a track időpontokat is érdemes nézegetni
[előzmény: (26612) zayd, 2009.01.11 17:30:06]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.11 16:45:53 (26610)
Viszont a Hatvan melletti körforgalom a 32-esen tényleg csúnya: ez színtiszta tanulság.
Jászfényszarú mellett viszont szerintem szép a körforgalom, ott gondolom a a körforgalom előtti levágó út be nem rajzolására gondoltál, ami tényleg mulasztás volt a részemről .
[előzmény: (26609) 2009.01.11 16:28:38]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.11 16:28:38 (26609)
Első blikkre egyből feltűnik, hogy Hegezolitól egy tracket sem dolgoztam fel, nem is szerepeltettem az újdonságok között ilyet.
Az sajnos tényleg igaz, hogy a 15622-est feldolgozottra állítottam (valszeg gondolkodtam azon, hogy még azt is megcsinálom), vissza is állítom feldolgozatlanra.

Azt megmondanád, hogy a Track=1 hibák szintén hegezoli trackjeiből következnek, vagy a tényleg feldolgozott 4 másikból???
[előzmény: (26604) zayd, 2009.01.11 14:05:35]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.11 16:18:06 (26607)
Akkor tényleg felfüggesztem a rajzolást (legalábbis mások trackjének a rajzolását), ugyanis nem a jó módszerrel dolgozom. Óráim mentek el vele, kifejezetten kerestem a Track=1-es szakaszokat kerestem, mint ahogy ma a bakonyi rajzolásnál is, s mégis ebben bénáztam.
Megnézem részletesen, s megkeresem azt a mapedit funkciót, amivel gyorsan átlátom, hogy track= hányra van állítva az adott vonalka.
[előzmény: (26604) zayd, 2009.01.11 14:05:35]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.11 12:59:08 (26599)
http://www.turistautak.hu/tracks.php?id=17231

Kérem feltölteni!


Most leállok, mert már három tájegységet zárolok (egészen addig, amíg valaki fel nem tölti őket)

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.10 18:15:31 (26526)
Tényleg nem nézni meg valaki?

Meg esetleg ezt is:

http://www.turistautak.hu/tracks.php?id=17221

Kösz
[előzmény: (26411) johann g (Lud), 2009.01.09 11:57:30]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.10 18:08:33 (26525)
OK, tehát minden rajzolás után elvárás a raszteresre ránézni? Na, neeeee :-))

Egyébként az utolsó rajzolásomnál (azaz ma) megtanulhattam, hogy milyen dolog becsületesen végignézni trackeket, aztán csak mütyürnyit rajzolni. Egy kis M3, M35, M4, vasútvonal Szolnok környékén stb
[előzmény: (26524) Arti (junior), 2009.01.10 17:21:56]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.10 17:11:13 (26523)
Bocs, de mostanában a rajzolásra összpontosítottam. Annyit láttam, hogy volt pár hsz a raszteresről, de nem olvastam el őket.
Csak annyit kérnék, hogy jelezd, hogy ha rosszul rajzoltam Kásádnál (mondjuk rossz level-re vagy ilyesmi)
[előzmény: (26518) Arti (junior), 2009.01.10 16:46:04]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.10 17:08:21 (26522)
Biztos nem fogod elhinni, de tényleg a KSH adatbázist használtam :-)
Letöltöttem a KSH oldaláról az excel fájlt, beírtam, hogy Barátihegy, s rátalált abban az oszlopban, ahol nem a településnevek, hanem a településrésznevek vannak. Itt aztán balra léptem, s láttam, hogy Öreglakhoz tartozik
[előzmény: (26521) Erdőjáró, 2009.01.10 16:58:59]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.10 16:40:58 (26515)
Jut eszembe, Kásád is törülhető. Én jártam be annó, s nemrég berajzoltam
[előzmény: (26512) Arti (junior), 2009.01.10 16:26:01]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.10 16:36:59 (26514)
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha találok egy 6 hónapnál régebbi tracket, amihez nincs fájl feltöltve, akkor nyugodtan bekattinthatom feldolgozottra vagy ez így nem kóser?

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.10 16:34:03 (26513)
Rajta volt Edde, de sajnos én töröltem a saját gépemről a tracket.

Használd a KSH adatbázist, szerintem megéri. Barátihegy egyedül Öreglak (Somogy )külterületeként van nyilvántartva. Ott keresgélj!
[előzmény: (26511) Erdőjáró, 2009.01.10 16:24:37]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.10 16:18:27 (26510)
Ey én jogérzékenységem is valami iyesmit mond.
[előzmény: (26499) Arti (junior), 2009.01.10 14:42:53]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.10 16:15:29 (26509)
Én arra tippeltem, amikor meghallottam a történetet, hogy ez ugyanolyan lehet, mint amikor a papírtérképen szándékosan rosszul ábrázolnak valamit, hogy lebukjon a másoló. Ha ez így van, akkor nem sok agyuk volt, egyszerűbb lett volna egy gyakori vezetéknév és ritkább keresztnévből összerakni egy nevet. Mondjuk Kelemen Aranka utca. Egy ilyennek a másolását is nehéz lenne megmagyarázni. De egy okos, bár lebukott tolvaj gyorsan kivinne pár Kelemen Aranka utca táblát, osztán felvenné videjóra :-)
Egyébként azt korrekt dolognak tartom, hogy őrködsz afelett, hogy nehogy 1 ember miatt romba dőljön sok ember munkája, viszont én emiatt nem a tréfát szorítanám vissza, hanem a főoldalon elhelyeznék egy megfelelő disclaimert és/vagy aláírattatnék mindenkivel egy nyilatkozatot.
[előzmény: (26493) KiVi, 2009.01.10 13:48:28]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.10 13:45:33 (26492)
Mivel mi nem lopunk, hanem felmérünk, ezért szvsz megengedhetjük magunknak azt a luxust, hogy viccelődunk a "hulye, kocsog Pako"-ról elnevezett utcáról.

OFF
Bár most Johann kezdte, apu, s nem én :-), de ha úgy dönt a tisztelt topik, hogy nincs több "rossz vicc", akkor én vissza is adom a jogaimat. Még mielőtt elvenné valaki :-)
ON
[előzmény: (26419) KiVi, 2009.01.09 13:59:35]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.10 13:39:29 (26491)
Nem vagyok jogász, de szerintem ha valaki térképet rajzol, s a helyszínen felmért, majd otthon gondolkodik egyes kétes esetekben, hogy hogyan is volt pontosan, akkor nem tudja megtenni, hogy szétválasztja a fejében azokat az infókat, amik felhalmozódtak benne korábban (így a GE-n látott dolgokat sem tudja leválasztani). Ezt én nem tartom lopásnak
[előzmény: (26420) johann g (Lud), 2009.01.09 14:06:04]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.09 13:37:14 (26418)
Szinte biztos voltam benne, hogy a zold az oka. Fel a fejjel, azert lehet rajtam is fogast (inkabb foga'st) talalni, lasd a red navaid-ot

OK, tehat azt mondod, hogy a szelso hazak jelentik a polygon szelet. Mindszent eseteben anno segitettem pgyp-nek, akkor a zartkertekkel egyutt vett teruletet tekintettem telepulesnek, de ott konnyu volt, mert vagy volt varosszeli utca vagy a toltesrol latszik minden
Szentesnel viszont az utca vegen "keresztben" voltak hazak, igy fogalma sincs az embernek, hogy azon a reszen pontosan meddig van a telepules (vagy van zart kert vagy nincs). Illetve a Kurca mellett van egy ipari epulet, ahova nem lehet belepni. Nekem egyebkent ugy tunt, hogy az eredeti polygonnal pontosabbat nem lehet mondani azon a reszen.
A deli oldalon viszont lehet valtoztatni, mert ott inkabb szantonak tunt a terulet, semmint zartkertnek. Tehat semmikeppen se erezd magad feleslegesnek ;-)

[előzmény: (26412) johann g (Lud), 2009.01.09 12:02:10]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.09 11:54:45 (26409)
Akkor hálából: http://www.turistautak.hu/tracks.php?id=17204

Kérem megnézni és feltölteni, mielőtt megkapnám a jogot! :-)
[előzmény: (26405) johann g (Lud), 2009.01.09 11:49:13]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.09 11:52:27 (26407)
A Szent Imre herceg utcát megnéztem és nem is jártam rajta (eltekintve amikor az autóvalmmegfordulva éppen érintettük). Abban igazad van, hogy emelhettem volna a trackszámot, mert már egynél több ember járt arra, de én azt hittem, hogy csak akkor emeljük, ha az adott második tracket feldolgozzuk.

A polygonon is gondolkoztam, de nem igazán értem, hogy egy autós bejárás alapján hogyan tudnám pontosítani, hiszen lehetnek olyan földutak, amikre nem megyek rá. Az viszont jogos, hogy miért nem húzok akkor time-zone-okat, de sok esetben egyrészt nem lehet eldönteni, hogy a traktornyom állandó utat takar-e, másfelől pedig utcák felmérésénél nem is mindig lehet három irányba nézni egyszerre.

Várom visszajelzéseid!
[előzmény: (26398) johann g (Lud), 2009.01.09 10:47:09]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.09 11:11:18 (26402)
- polygonból még kell nekem képzés, ezért a nyiladékok készítésén kívül nem is mertem még hozzányúlni felületekhez
- szóval lett (volna) egy red navaidom (a kutyafáját!). Amúgy inkább zsákutca, bár minden szántóföld járható vmennyire
-Szent Imrét nézem, mert azt sem tudom, hogy hol lehet
- Pákóért nem kár, a lényeg hogy 2008-ban már egyszer sikerült felcsempésznem.
[előzmény: (26398) johann g (Lud), 2009.01.09 10:47:09]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.09 11:06:47 (26401)
Autópályánál parkolók, benzinkút esetében tényleg a residential street a jó típus?

Ha valaki M1-esre vonatkozó tracket rakott fel, akkor azon túl, hogy a waypointokat berajzolom ill. a parkolót, benzinkutat stb, magát az M1-est át kell még nézni vagy el lehet fogadni már véglegesnek? (megj.: külföldön vagyok, a roaming miatt nem akartam az összes tracket letölteni, csak a nem feldolgozottakat, de azt látom, hogy az M1-nél a Track= 3 és 6 között mozog)

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.09 09:57:54 (26394)
OFF

Na jó, használd az indián zsebkendőt: csapd ki nyugodtan! :-)

ON
[előzmény: (26390) johann g (Lud), 2009.01.09 09:09:11]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.09 00:43:59 (26383)
Hátha valaki gondolt már rá rajtam kívül, hogy jó lenne, ha lenne egy lista, hogy milyen elfogadott közterület megnevezések léteznek. Hivatalos, országos szintű jogszabályt nem találtam, de néhány önkormányzati rendeletből a következőket vadásztam össze:

árok
átjáró
bástya
dűlő
dűlősor
dűlőút
erdősor
fasor
forduló
gát
határsor
határút
játszótér
kert
körönd
körtér
körút
köz
lejáró
lejtő
lépcső
liget
mélykút
orom
ösvény
park
part
rakpart
sétány
sétaút
sor
sugárút
tér
üdülőpart
udvar
út
utca
zug

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.09 00:00:24 (26382)
Kéretik megnézni az újabb firkálásomat: http://www.turistautak.hu/tracks.php?id=17201

Annak nagyon örülnék, ha egyetlen red navaid sem lenne.

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.07 16:42:42 (26307)
Én egyszerűen csak arra gondoltam, hogy annyi ember mozog a tuhu környékén, hogy az egyesített kapcsolati rendszerünket felhasználva még az is megeshet, hogy megkapunk egy ilyen részletesebb adatbázist.
OFF
Ahogy az új gazdáim mondják, "Non mollare mai", Sose add fel!
ON
[előzmény: (26305) johann g (Lud), 2009.01.07 14:11:03]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.07 09:49:34 (26296)
De még inkább http://www.topomap.hu/downloads/arjegyzek_digitalis.zip
[előzmény: (26295) 2009.01.07 09:49:08]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.07 09:49:08 (26295)
Azt meg tudod mondani, hogy kinél lehet "sírni", ha esetleg egy próbát szeretnék tenni az 5*5 ingyenes és legális megszerzésére?

Esetleg a HM Térképészeti Kht a jogtulajdonos?
Mondjuk ők DDM-nek hívják, nekik is van 50*50-es, ami 6 miska+áfa, ehhez képest a 10*10-es "csak" 7 milka+áfa

ld http:\\www.topomap.hu/downloads/arjegyzek_digitalis.zip
[előzmény: (26291) johann g (Lud), 2009.01.07 09:22:43]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.07 08:48:36 (26290)
1. OK
2. OK
3. OK
4. Gondolom, ilyen arányt (46:19) csak település utcáinál lehet elérni, erdőben nem elvárás ugye? ;-)
[előzmény: (26273) pgyp, 2009.01.06 20:02:19]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.07 08:40:39 (26289)
:-)))

Happy vagyok, mert most esett le, vagy úgy 3-4 év után, hogy olahtamas miért ilyen stílusban írt a Kéktúra fórumba túrabeszámolókat.
[előzmény: (26283) izsolt, 2009.01.06 21:50:23]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.06 19:26:38 (26272)
Ja, és ezt nekem most hogyan kell értékelnem: "A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 19 db érintett vonalból 46 db lett."

Ez valamilyen hiba/hatékonytalanság, amit elkövettem?
[előzmény: (26262) pgyp, 2009.01.06 16:38:55]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.06 19:25:09 (26271)
1. Ebben nem adok Neked igazat. A time zone-ig végig aszfalt (jó sok paramétert kitöltök), onnantól pedig föld. Miért kellett volna az info=aszfalt egy részét beáldozni egy time zone oltárán? Vagy mit értesz kilógó rész alatt?

2. Átadták október környékén egészen Mindszentig, Méterre pontosan nem tudom, hogy meddig, de vagy a temetőnél vagy a benzinkútnál van vége. Azaz ezt nem lehet átállítani, fel kell bizony mérni, hogy pontosan hol fut, mert nem végig a töltésen meg, érzésre csak kb addig a pontig, ahol a holtág legészakibb pontja van. Tehát ebben sem értek Veled egyet. :-)

3. Ezt (illetve ehhez hasonlót) már többen mondták, most már visszakérdezek: arra gondolsz, hogy pl. ez esetben jó lett volna, hogy ha benne van a megjegyzésben, hogy"[17013] Mártély utcái", mert akkor Te ezt tudtad volna másolni, vagy pedig kizárólag csak ezt írjam a megjegyzésbe, mert automatikusan kerül be az újdonságok közé?

+a következő rajzolás Szentes utcáinak firkálása lesz, a darabszám valahol 50-70 között lehet, úgyhogy tolongani fognak az ellenőrök. ;-)
[előzmény: (26262) pgyp, 2009.01.06 16:38:55]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.06 11:21:22 (26226)
Firkálgattam egy keveset: http://www.turistautak.hu/tracks.php?id=17132

Kérem átnézni és feltölteni! (meg a blablabla :-) )

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.05 23:22:36 (26211)
Két-három kérdésem lenne:

1. Igaz az az állítás, hogy ha bekapcsolom Mapeditben a vonal tulajdonságainál az "egyirányú" kapcsolót, akkor tényleg egyirányúnak veszi az utcát?

2/a. Súlykorlátozást hogyan adunk meg? Úgy mint a seb.korlátozást: simán csak a számot (pl 3,5) s a tonnát mögé értjük?
2/b. három és fél esetében vesszőt vagy pontot kell alkalmazni?

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.05 11:30:12 (26159)
OFF

Az olasz is qwerty, én simán alt+shift-tel váltok magyar és olasz között, nem is ez a gond, mégcsak nem is a z kontra y, bár azt is rühellem, hanem az, hogy az olasz ékezetes magánhangzók teljesen másutt vannak, mint a magyarok, annyira meg nem tudok gépelni, hogy le se néznék. Annál rosszabb meg nincs, mint amikor látsz egy olasz o'-t vagy u'-t, ami accento grave-s (bal felülről jobbra lefelé megy az ékezet), s ugyanazon a billentyűn a magyar készlet használata során nem az ó-t vagy az ú-t találod meg (ami egyébként accento acuto-s lenne, ha lenne az olaszban ilyen, de az olaszban csak az e-n lehet accento acuto)

ON
[előzmény: (26152) Old Eye, 2009.01.04 23:23:28]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.05 10:57:00 (26158)
A "blabla" vagy másképpen "blablabla" jelen esetben egyenlő "megnézni és jóváhagyni" vagy "megnézni és feltölteni" . Nem akartam én sértőt írni csak a stb helyett használom néha a "blabla"-t
[előzmény: (26151) Old Eye, 2009.01.04 23:10:23]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.04 21:45:49 (26144)
Csak úgy potyognak a rajzolásaim:

http://www.turistautak.hu/tracks.php?id=17115

Kérem blablabla...

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.04 21:41:27 (26143)
Akkor legkozelebb nem csokkentem a szamot
[előzmény: (26141) olahtamas, 2009.01.04 21:33:16]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.04 21:34:04 (26142)
Kosz. A masodik felet tudtam, csak az elsot nem.
[előzmény: (26140) tibbi, 2009.01.04 21:26:15]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.04 21:06:05 (26138)
Ha jol lattam, akkor erre senki sem reagalt, igy olyba veszem, hogy OK.

Egy ujabb kerdes: a timezone-hoz hasonloan a patak, villanyvezetek, kerites eseten nem kell zsakutca parametert adni ahhoz, hogy elkeruljuk a red navaid-okat ugye?

(bocs az ekezetek hianyaert, de igy kb tizszer gyorsabb az olasz billentyuzeten, mint kinlodni a magyar karaketerekkel)
[előzmény: (26106) 2009.01.03 12:03:42]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.04 20:29:23 (26135)
Ha meg nem nezted volna meg, akkor nezd meg a temaban tett hsz-om a trackeles topikban!
[előzmény: (26132) Erdőjáró, 2009.01.04 19:25:37]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.04 17:36:03 (26126)
Kutattam, előkerült egy régi hasznos track a Mecsekben. Két részletben töltöttem fel véletlenül, s ezek alapján rajzoltam. (http://www.turistautak.hu/tracks.php?id=17096 és (http://www.turistautak.hu/tracks.php?id=17099)

Kérem a köv. trackben feltöltött térképet jóváhagyni és feltölteni:
http://www.turistautak.hu/tracks.php?id=17100

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.03 12:25:17 (26108)
A http://www.turistautak.hu/tracks.php?id=17050 tracket feldolgoztam.

Kéretik megnézni és feltölteni a http://www.turistautak.hu/tracks.php?id=17082 trackben lévő Budai-hg. rajzolást

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.03 12:19:00 (26107)
És a mai rajzolásom utolsó kérdése:

Egy eddig Track=1-es szakaszt módosítottam, s 8-10 méterrel arrébb húztam, mivel a két track kb 15-20 méterre volt egymástól.
Viszont a szakasz utolsó pontja blue navaid volt, azaz tájegység határon volt, ezért ehhez nem nyúltam, mert attól tartottam, hogy ilyenkor nincs olyan automata a szerveren, ami az ilyen pontok párját megkeresné egy másik tájegységben, s azt "megmozgatná".
Így egy kis törés keletkezett.

Helyesen jártam el? Egyébként mi ilyenkor az ideális eljárás? A két tájegységet egyszerre kell zárolni és szerkeszteni, s valahogy a pontos új koordinátát át kell tenni az egyikből a másikba?

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.03 12:03:42 (26106)
Még egy kérdés: ha azt látom, hogy Track=2 van beírva, viszont csak egy csiganyál fut, akkor nyugodtan visszavehetem Track=1-re, ugye?
(megj: letöltöttem az összes tracket)

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.03 11:39:35 (26104)
Ösvény (P jelzés) érkezik be a faluba, ahol aszfaltra vált. Eddig az aszfaltos rész is walkway/trail volt, én ezt átírtam residential street-re, természetesen a label-be a P megmaradt.
Ugye ilyenkor az aszfaltos útszakaszt nem kell zsákutcává tenni?

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.03 11:04:14 (26103)
Most kérném a Pilis-t ellenőrizni:
http://www.turistautak.hu/tracks.php?id=17080
[előzmény: (26101) 2009.01.03 09:41:04]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.01.03 09:41:04 (26101)
A Budaiba rajzolnék, aztán észrevettem, hogy a trackem nyúlfarknyi vége átlóg a Pilisbe. Daraboltam, s berajzolom a Pilisbe is.

Így egyelőre SZTORNÓ a Pilisi rajzolásom. Le is törlöm az other-ből!!!
[előzmény: (26098) 2009.01.03 08:43:42]

Lapozás: előző | ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók