turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, Old Eye hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvass: faq

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 484 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | következő


Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2014.03.26 11:15:57 (10673)
Javítva. Kérlek, nézd meg Debrecent újra!
Dunakeszit ellenôriztem. Megjelentek az Attibati által hiányolt utcák.
[előzmény: (10670) FTom, 2014.03.26 07:53:01]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2014.03.26 08:33:17 (10672)
Megtaláltam a hibát. Említettem, csak a burkolatlan utcákra (Type=0x86), utcákra (Type=0x93) és kiemelt utcákra (Type=0x94) keres a procesz üres Utcanev= attribútumot.
Valami okból a szűrés nem működik a burkolatlan utcákra. Tesztelek.
[előzmény: (10670) FTom, 2014.03.26 07:53:01]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2014.03.25 22:25:30 (10669)
Csak három úttípusra keresek - utca, burkolatlan utca és kiemelt utca.
Holnap megnézem a MapEdittel, a megadott környéken milyen úttípusokkal vannak berajzolva a nevesítetlen utak.
[előzmény: (10668) Attibati, 2014.03.25 21:08:03]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2014.03.25 20:30:08 (10667)
Attibati! Kollégák! Nevesítetlen utcák is lekérdezhetők!

Jelen pillanatban a processz
- nevesítetlen burkolatlan utcákat, utcákat és kiemelt utcákat keres és
- abban a téglalapban, amelybe a kiválasztott település fér (vagy amit explicite megadunk)

Van még olyan más keresendő úttípus, ami nincs településen kívül?
[előzmény: (10650) Attibati, 2014.03.24 09:15:08]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2014.03.25 07:03:04 (10665)
Megmondtam neked, Hev szlogenje, amíg Fairy törekvése, a turistautak.hu közösséggé szervezése meg nem valósul, érvényes: Mindenki azt csinál, amit akar.
Minden további nélkül kézbe vehetted volna a települések polygonjainak és POI-jainak rendbetételét, felajánlottam - most is állom - megadom az összes segítséget (táblázatokat, processzeket) amennyire tőlem telik.
Közzé fogok majd tenni egy táblázatot a települések adatairól, amink csak van. Csak ehhez értek. Hogy mi micsoda, mi hova tartozik, mi legyen, itt nem az én kompetenciám.
[előzmény: (10664) alnibell, 2014.03.25 04:06:57]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2014.03.24 22:19:50 (10663)
Köszönöm.
Amikor elôször megjelent nekem a táblázat, találtam benne 'Arborétum', 'Metro', 'Pannonhalmi Fôapátság' nevû város típusú polygonokat. Úgyhogy gyanakodva nézem a 'Tejfalusziget', 'Törekvés' meg hasonló 'városneveket'. Zsámbék pl hiányzott a listáról. Önkényesen városra állítottam, hogy tesztelhessek olyan helyre, amit ismerek.. Ma reggel besétáltam a városházába, ahol közölték velem, városban lakom :-)

[előzmény: (10662) alnibell, 2014.03.24 18:44:13]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2014.03.24 15:43:59 (10659)
OFF Este leszek ON

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2014.03.24 15:43:38 (10658)
Sok sebtôl vérzik az adatbázisban eltárolt települések típusának beállítása. Pl Ács 3-4 utcából áll, de akkor miért város típusú?
Ki fogom gyûjteni a településneveket típusaikkal, a KSH nyilvántartása alapján rendet rakhatnánk.
Ez sokkal fontosabb lenne, mint pl minden POI-ba beleírni, pl egy dagonya, egy kidôlt fa melyik településhez tartozik.
[előzmény: (10652) pockok, 2014.03.24 09:27:11]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2014.03.24 15:39:26 (10657)
Igen. Bár ehhez szûrni kell település polygonok belüli vonalakra. Idôigényes processz.
[előzmény: (10650) Attibati, 2014.03.24 09:15:08]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2014.03.24 15:37:34 (10656)
A szûrést a címsorban található listbox tartalma alapján lehet beállítani -
- felmérendô típusú utak
- Track=0 + felmérendô utak opcionálisan
- Track=0 és Track=1 (azaz Track<2) + felmérendô utak opcionálisan

A téglalap kijelölést egyszerûsíteni fogom 'N<99.999...> E<99.999...>' formátumra, így MapSource-ból, MapEditbôl sima kopipész elég lesz.

[előzmény: (10654) Nargoth, 2014.03.24 09:57:09]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2014.03.24 08:50:56 (10648)
Köszönjük! Ami elsőre feltűnt: Debrecent nem találtam a listán.
[előzmény: (10647) Old Eye, 2014.03.24 00:22:14]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2014.03.24 00:22:14 (10647)
Aki túrái tervezése közben kíváncsi, merre vannak felmérendő ill pontosítandó utak, próbálja ki ezt a processzt.

Habár még tesztelem, de úgy tűnik, használható. Javaslatokat szívesen fogadom.

A processz Attibati ötlete alapján készült, pockok is 'hozzászólt' :-)
[előzmény: (10644) pockok, 2014.03.14 20:44:34]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2014.03.09 10:13:22 (10637)
Nem ismerem az eTrex 20-t.
A Garmin-nal rögzített adatok leszedésérôl - általában - elmondható, a húzott track-eket közvetlen hozzáféréssel (file managerrel) szedjük le, az útpontokat MapSource-szal. A utóbbival nyitjuk meg a külön letöltött track-eket, pásszitjuk össze a track-eket és azok melletti útpontokat.
[előzmény: (10636) ini, 2014.03.09 09:38:04]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2014.02.13 07:29:28 (10601)
Nagyon is... :-) Majd meglátod pár éven belül :-(
[előzmény: (10600) Hev, 2014.02.13 04:38:27]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2014.02.12 15:23:30 (10596)
Jobb későn... :-)
Köszönöm. Átolvastam.
olahtamas! Szép munkát végeztetek, papírmunkát. Ezekkel mi lesz? Tovább bővül a lista, ha beerősítenek a festôk?! :-|
[előzmény: (10595) karathl, 2014.02.12 15:09:01]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2014.02.05 12:44:08 (10583)
http://index.hu/tudomany/2014/02/05/uj_csucsa_van_a_bukknek/
[előzmény: (10582) Hev, 2014.01.30 11:21:23]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2014.01.26 08:34:06 (10581)
Biztató :-)
[előzmény: (10580) olahtamas, 2014.01.26 05:58:06]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2014.01.25 08:36:43 (10578)
Honnan az információ?
Szeretnék kora tavasszal elmenni arra a területre, pár napra.
Varbóc és Szinpetri közti S jelzésű turistaút állapota érdekel. Felveszem a listára a Kánó - Rudabánya közti P-t is.
Azt már megállapítottam, Varbóc és Szőlősardó közti S, Teresztenye és Égerszög közti P+ csak a településeken belül van felfestve. Tartok attól, az említett két útvonalnál is ugyanez a helyzet.
[előzmény: (10577) olahtamas, 2014.01.25 06:48:12]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.12.23 09:28:33 (10561)
Az MTSZ szupercsapata is indul felmérni? Csak pontosan és szépen...
[előzmény: (10560) olahtamas, 2013.12.23 07:29:33]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.12.22 18:51:20 (10552)
Attibati, nemcsak trekkekre van szükségünk. POI-t bárki felvihet. Itt is lehetne versenyt szervezni:
Nemszerkesztők közül ki tölt fel minél több olyan POI-t, amely a szerkesztők szűrésén átmegy?
T.i. látjuk a nem általunk feltöltött POI-kat és javítjuk is azokat (típus, helyesírás) vagy töröljük (ha már van vagy érdektelen).
[előzmény: (10548) olahtamas, 2013.12.22 17:55:19]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.12.22 18:41:08 (10550)
Ha létrejön - és nagyon remélem, létrejön - egy olyan trekkelő/szerkesztő/feldolgozó találkozó, melynek kimondott célkitűzése valamilyen szakosztály/egyesület/bármi életre keltése, élünk az 500 eFt keret nyújtotta lehetőséggel. Egy, a turistautak.hu-t képviselő szervezet létrehozása az MGKE érdeke is, nemcsak mienk.
[előzmény: (10545) Hev, 2013.12.22 17:26:01]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.12.22 17:02:23 (10536)
És amit hev a track-ek közti különbségekről szólt, az igaz is a szerkesztésekre - a feltöltött rajzolások minőségét is nehéz egzakt módon meghatározni.
Aztán meg... többféle beállítottságú rajzoló van. Van, aki egyből ugrik a beküldött track-re, bárhol is mérték fel azt az országban, van, aki lakhelye környezetét pontosítja, csiszolja folyamatosan, van aki a térképadatok (POI-k, vonalak, felületek) attribútumait adjusztálja. Mindegyikük munkájára egyformán szükség van, kiegészítik egymást, mondhatjuk azt is, egymás keze alá dolgoznak, de ha versenyről van szó, messze nem egyenlő az esélyük.
[előzmény: (10531) Bryan, 2013.12.22 16:44:56]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.12.22 09:16:22 (10524)
A közel 600 km azért nem semmi :-)
Én is meglepődtem, mikor megláttam nevemet néhol egész előkelő helyen; de aztán összevetettem teljesítményemet az élbolyéval - sehol sem vagyok!
[előzmény: (10522) cactus, 2013.12.22 06:46:05]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.12.21 23:39:50 (10520)
Néhány gyakorlottabb rajzolónak van trekkszerkesztési joga. Közülük egy páran rendszeresen megvizsgálják a beérkező trekkeket, szükség esetén javítják azokat (szűrik, darabolják ha kell, hiányosan húzott vagy hibás track esetén felveszik a kapcsolatot a beküldővel, esetleg más formátumba konvertálják). Előfordul, hogy egy-egy track használhatatlan, vagy felesleges (pl rojtosra trekkelt országúton, autópályán húzták csak), ezeket törlik.
Remélem, jól értettem a kérdésedet.
[előzmény: (10519) Attibati, 2013.12.21 23:23:40]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.12.21 22:58:34 (10517)
Hú! Ez igen jó...
Jó lenne kitenni bannerként a főlapra!
Attibati, mennyi munkád van benne?! Meg tudnád ismételni jövőre? Építsd be máris a táblázat nevébe az idei évet!
[előzmény: (10514) Attibati, 2013.12.21 20:47:10]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.12.21 00:39:37 (10513)
Majd szólj, ha kész vagy. Megnézném a mai helyzetet. A Rockenbauer Pál kopjafájától D felé indul egy szinte nyílegyenes ösvény a régi K turistaúthoz. Mindkét vége vagy el van torlaszolva ágakkal, vagy szabad, az ösvény végig K-val van jelezve de nagyon rég nem a OKT része. Azon a területen háromféle OKT nyomvonalat ismerek. Folyton változtatják. Kíváncsi vagyok, most mi a jelen helyzet.
[előzmény: (10512) Hev, 2013.12.20 22:20:42]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.11.30 23:05:00 (10492)
Köszönjük, Attibati!
Látom már fel is töltötted. Hamar ugorni fog rá valamelyik rajzoló :-)
[előzmény: (10491) Attibati, 2013.11.30 22:31:20]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.11.30 22:00:21 (10490)
Azt rajzoljuk be, ami a terepen van... Kérdés, hogy a volt turistaútról a jelzéseket levették-e? (törlőkereszt vagy szürkítés)

Nem kötözködésként jegyzem meg; de nem lehetetlen, hogy a földűt most talán azért járható[bb], mert fagy.
[előzmény: (10489) Attibati, 2013.11.30 20:01:46]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.11.22 18:04:48 (10483)
Üdv a fedélzeten! Várjuk a trekkeidet! És szívesen látunk majd a szerkesztôk között is.
A térképadatbázis sose lesz kész... :-)
[előzmény: (10481) haywire, 2013.11.22 17:46:10]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.11.22 13:36:54 (10480)
... és egyenlőre gyakori használata egyelőre helyett... :-(
{Pedig olyan egyszerű megjegyezni, mikor melyiket kell használni: A meccs egyelőre egyenlőre áll. )
[előzmény: (10479) -bj-, 2013.11.22 13:23:01]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.11.01 16:03:45 (10465)
Amint kialakul végleges formája és elfogadják, szólj, kérlek! Elővesszük és megvizsgáljuk, mit tehetünk vele.
[előzmény: (10464) olahtamas, 2013.11.01 15:34:26]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.11.01 14:12:36 (10463)
Rácsatlakozó jelzés - Olvasható valahol hivatalos definiciója, kivitelezésének leírása?
[előzmény: (10462) olahtamas, 2013.11.01 02:46:08]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.10.03 11:00:44 (10435)
Terminológiai zavarokkal küszködünk, alnibell.

Esetünkben szét kell választani a térképészeti kerékpárutakat a valóságosakkal. Az előbbiek jelölve vannak, az utóbbiak nem.

Pár napja szóba kerültek a 'ramp' (lehajtó) típusú vonalak. A helyzet ugyanaz. Sokunk fejében összecsúszik a műszaki (hivatalos) és a köznyelvi lehajtó fogalma. Az előbbi autóúthoz/autópályához kapcsolódó egysávos útobjektumokat jelöl, az utóbbi pedig használhatóságot, pl az utca/országút eme pontjáról lehajtó a strand, a tanya, a gyár, a másik út, bármi felé, ami akár földút is lehet. Szerintem az utóbbi esetekben 'egyéb úttípus' kategóriát kell használni.

Ha meglátom a 'turistaút' kifejezést, ingerült leszek. A turistautat igen sokan objektumként kezelik, pedig csak jelző, az útnak egy attribútuma: Minden út turistaút, ha turistaútjelzés van ráültetve; úttípus független. Ezt nem lehet vitatni. Mi az, hogy Szelesseg=turistaut ? Lehet 9 m (országút) és 30 cm (csapás) széles.
[előzmény: (10434) alnibell, 2013.10.03 09:37:12]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.10.02 19:49:40 (10426)
Ne haragudj, Nargoth, nem igazán értem.
Van egy utca, az egyik szélén biciklisáv az egyik irányba, a másik szélén parkoló, ahol táblákkal van jelölve, hogy bicikliút van a másik irányba. Ez a felállás?
Szerintem jelöld bicikliútnak.
[előzmény: (10425) Nargoth, 2013.10.02 19:33:21]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.09.14 08:06:55 (10406)
Mennyi új turistaút... Igazi kihívás lesz mind berajzolni.
[előzmény: (10405) olahtamas, 2013.09.14 07:13:31]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.09.14 00:07:02 (10404)
Nem egyszerû ügy!
Felfigyeltem arra, térképünkön a zsámbéki romtemplom melletti utcában (Corvin János utca) van a Mária út. Ez nem izgatott, különösen, hogy egész Zsámbékon csak egyetlen 'm+' jelzést láttam, épp a romtemplomnál. Azonban csodálkoztam, VL-t rajzoltak be az utcáról a romtemplom bejáratához, az őrzött, zárt területen. Ezen csak röhögtem: az ember vesz a kapunál 700 Ft-ért belépőt, feje fölött tornyosul a hatalmas rom és még jelzik is neki az utat. Azért egyszer (a romtemplom mellettii réten futtatom kutyámat), besétáltam és megnéztem, van-e jelzés. Nincs. Megkérdeztem a gondnokot (egyben helyi idegenvezető), mi az ábra. Úgy tudja, jogszabály tiltja az ilyen fokozottan védett műemlékek telepingálását. Másnap levettem térképünkről a VL-t.
A Budai Vár kiemelt jelentősége miatt elképzelhető, hogy területén turistaútjelzést nem lehet felfesteni.
[előzmény: (10393) hadidoki, 2013.09.12 18:21:40]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.09.12 13:25:58 (10384)
Lerendezem régiókra az adatokat. Elsô nekifutásra fontosabbnak tartottam megtalálni a várólista legrégibb elemeit.
[előzmény: (10382) törölt nick 42, 2013.09.12 13:18:44]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.09.12 13:22:16 (10383)
Köszönöm. Pontos helyzetelemzés.

MZ-hadidoki esete jól példázza, mennyire kell egy 'projektfelelôs' egy-egy területen. hadidoki nemcsak végigtrekkelte az MZ útjait, hanem kapcsolatot is tart az MZ kezelôivel is és velem, mint adatbázis kezelôvel. A kapcsolattartások nem egyoldalúak. Az MZ kezelôi és jómagam nemcsak ellátjuk adatokkal hadidokit, hanem észrevételeit, ajánlásait elfogadjuk és realizáljuk saját területeinken. hadidoki munkásságának eredménye önmagáért beszél - az MZ itinereit a zarándokok már letölthetik GPS-eikre, még az alternatív MZ útvonalak (Boldogasszony, Hajos, Havihegy, Mátyás templom, Tass) között is válogathatnak.
Most töltik fel az itinereket zarándokokat érintô POI-k adataival (zarándokszállások, közkutak, ki/belépési helyek, templomok stb). És előkészületben egy új alternatív útvonal Bajánál. Megjelenésére nem kell várnunk nyolc évet, ebben biztosak lehetünk.

A többi túramozgalomnál (BKT, DDP, FTV, KDP, OKT) ugyanez a helyzet. Ezek a mindig friss itinerek nem születnének meg az itteni 'projektfelelôsök' nélkül, kik egyszerre látják a túramozgalmat belülrôl egyben az itteni adatbázist is.

Mária útnál ilyen együttműködés jelenleg elképzelhetetlen. Nincs közülünk senki, aki kézbe venné ezzel kapcsolatos adathalmazt, amink van.

Sokat várok a jelzésfestők mostanában folyó újraszervezôdésétôl. Remélem, olahtamas, mivel jól tudja, mire vagyunk képesek és jól ismeri a jelzésfestők igényeit, a kialakuló új helyzetben sokkal hatékonyabban tudja majd összekapcsolni a két társaságot mindannyiunk hasznára, mint eddig lehetősége volt rá.
[előzmény: (10381) padler, 2013.09.12 11:33:56]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.09.12 11:32:55 (10380)
... nem fejlődtünk annyit, hogy utolérjünk téged. - +1
[előzmény: (10379) majormezei, 2013.09.12 11:24:34]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.09.12 10:30:41 (10377)
Bocsánat, padler, nem erre a hozzászólásodra akartam reagálni, hanem az adatkérésedre.
[előzmény: (10376) Old Eye, 2013.09.12 10:28:37]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.09.12 10:28:37 (10376)
Kedves padler! csak nagyjából értem, minek nézel most utána. Jó munkát! Ha kell adat, más adat, csak szólj.

Meg kell jegyeznem, ezen a területen lenne fontosabb tennivalónk.
Készítettem egy táblázatot, amely felsorolja az egy évvel régebben tervezett és törölt turistaútjelzéseket. Lenyűgözött az érdektelenség, amely fogadta.
Pedig ezzel a témával foglalkoznunk kell. Amit itt látunk - SZEMÉT. Háborgunk, az illegális szemétlerakók miatt, a mieink felett szemet hunyunk...
Senkit sem zavar, hogy térképünkön szerepel például egy négy és fél kilométeres tervezett VM+ turistaút, amely nyolc és fél éve várja, hogy felfessék? Senki sem gondolkodott el rajta, hogy is van ez? És a többi ilyen egyértelműen elavult infó?
Nem a Mária-útról van szó! A jelenségrôl. Döglött róka az útszélen POI. Öt éven át virított az adatbázisban, mikor töröltem.

[előzmény: (10373) padler, 2013.09.12 00:22:05]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.09.11 23:42:43 (10370)
Pillanat!
Olyan vonalakat gyűjtöttem ki, melyeken van tényleges (nem tervezett, nem törölt) turistajelzés és az út típusa timezone vagy a Track= paraméter 0 vagy N/A.

Azt, hogy a vonal tervezett turistaút (a Label= mezô tartalmaz '_' karaktert), mySQL-lel nem tudom lekérdezni, erre processzt kell írnom. Megéri?
[előzmény: (10369) Old Eye, 2013.09.11 23:35:07]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.09.11 23:35:07 (10369)
Ez talán jó lesz. A 'code' mondja meg az út típusát (D1 a timezone).
[előzmény: (10364) padler, 2013.09.11 15:01:13]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.08.28 22:12:43 (10341)
Hm.... Már megrajzolhatnánk a Hold turistaútjait. Elsők lennénk a világon! Irreleváns, hogy most el lehet-e oda jutni :-)
[előzmény: (10340) olahtamas, 2013.08.28 20:03:17]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.08.28 18:32:19 (10336)
A tervezés megakadályozása végett, be kell állítani a járhatóságot D-re.
Hm... ez nekem új... Használják az úttervező algoritmusok a Jarhatosag...= paramétereket?!
[előzmény: (10335) alnibell, 2013.08.28 17:06:42]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.08.27 12:41:31 (10327)
Hogy ne idézzük annyiszor helytálló megállapításodat, (eddig négyszer)
Persze ez csak magánvélemény, mert mint tudjuk mindenki azt csinál, amit akar...,
megkérhetnénk KJR-t, illessze be legalább a szerkesztői fórum fejlécébe mottónkként.

Túlragoztuk. Pockok egyre jobban forgatja a munkaeszközöket, de még nem ébredt rá, ilyen esetekben, mint most egy vasúti vágányon átvezető ösvény, csak a rajzoló helyzetértélésére, döntésére van bízva, beszerkeszti-e vagy sem.
[előzmény: (10325) Hev, 2013.08.27 10:57:57]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.08.27 10:10:15 (10324)
Lényegesen. Négyszer-hatszor annyi gépjármût százszor rövidebb térközzel kell figyelni.
[előzmény: (10323) Bryan, 2013.08.27 09:41:29]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.08.27 09:06:04 (10321)
+1
Ilyen esetekben, még ha az oszlopok, betonelemek csak fél méternyi sávot is foglalnak az úton keresztben, 6 m hosszú ösvényt rajzolok. Van jobb megoldás?
[előzmény: (10320) pgyp, 2013.08.27 08:51:19]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.08.24 15:16:24 (10306)
Esetleg veszély POI-t? Amúgy az utat ösvényként berajzolnám, de jelezném is, a kereszteződés veszélyes.
[előzmény: (10305) Bryan, 2013.08.24 15:03:19]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.06.30 22:54:04 (10276)
Kőszegi tájegység +
Akkor foglalkozol vele, amikor van rá időd, kedved.
[előzmény: (10275) pockok, 2013.06.30 22:48:52]

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók