turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, baggio hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvass: Wiki
Szerkesztést támogató audit processzek itt

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 999 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | következő


baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.04.08 14:52:47 (39082)
Szerintem csak kavarodás lenne, ha több szinten is rajzolunk.
Véleményem, hogy 0< szinten dolgozzon a szerver. :-)
[előzmény: (39076) olahtamas, 2010.04.08 07:36:00]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.04.08 06:40:41 (39075)
Ehhez az kellene, hogy egymást takaró, de más-más zoom-szintű poligonokat rajzoljunk.

Nem egészen.
Továbbra is csak 0-áson kéne rajzolni, és az új paraméter(ek?) alapján, a szerver generálná a többi szintre a polygonokat.
[előzmény: (39056) urbalazs, 2010.04.07 16:16:42]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.04.08 06:34:54 (39074)
Kovrob megnéznéd?
[előzmény: (39057) urbalazs, 2010.04.07 16:51:26]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.27 06:17:41 (38917)
Jó lett! Lyukasztás is rendben van.
Hiba nélkül felment.
[előzmény: (38869) z-S-z, 2010.03.25 00:08:24]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.25 12:50:54 (38886)
A térkép ablak ball oldalán húzódó sávon, az "Útvonalpontok" fülön, de ha nem látod, kattints, a térkép ball felső sarkánál lévő kis jobbra mutató nyílra, és kinyílik.
[előzmény: (38884) Vgyuri, 2010.03.25 11:35:07]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.25 09:43:13 (38880)
Megnyitod mindkét gdb-t külön-külön MapSource-ben, az egyikben az összes POI-t kijelölöd, majd másolás, vált a másik MapSource-re és beilleszt.
[előzmény: (38879) Vgyuri, 2010.03.25 08:18:11]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.25 06:20:58 (38877)
Köszi!

És egy RN-t sem találtam :-)
Az már gyanús! :-)
[előzmény: (38875) Old Eye, 2010.03.25 06:18:47]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.25 06:18:52 (38876)
Feltöltsem a jókat?
Nem fontos, a mostani javított is jó.

Kérdés: az előzőekben szó volt arról, h zárolatlan .mp-ben is lehet szerkeszteni...
Old Eye már válaszolt, én csak ismételni tudnám.
[előzmény: (38865) z-S-z, 2010.03.24 21:19:54]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.24 14:06:00 (38853)
Megnéztem.

Csapongva, következő a helyzet:
Vonalvezetés szép, pontos. Tényleg táblával van jelezve az 50, vagy csak beírtad a KorlatozasSebesseg= -hez? Burkolatlan úton, ha nincs tábla, és lakot területen kívül van, marad az N/A. Amúgy jó a többi paraméterezés.
A tracknek van kb. 340m-es folytatása nyugatra, azt miért nem rajzoltad be? A bekötő szakaszt két darabból áll a végén lévő szakaszon Zsakutca=2 paraméter. Tényleg zsákutca? Miért ott daraboltad ahol? Ha nincs belőle elágazás, és tényleg zsákutca, akkor kapja meg az egész egyben a Zsakutca=2. Jó a tó POI, csak ne a megjegyzésbe írd a nevét, hanem a label-be. Ha az utak egyenletes távolságban, a tó partján vezetnek, akkor a tavat is berajzolhatod egy polygonal, csak emlékezetből.

Néztem a trackeidet is, és eszközöltem rajta egy kis változtatást. Összevontam, szűrtem 3m-re, kipucoltam a „fészkektől”, és gdb-re konvertáltam. Így 618KB-ból 59,1KB lett. Ezért érdemes feltöltéskor minden alkalommal alkalmazni a 3m-re szűrést. Nézd meg az adatlapon, a végeredményt.

Várom válaszaidat.
[előzmény: (38818) z-S-z, 2010.03.22 19:31:36]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.24 13:29:12 (38849)
Fairy, komoly!
Nem volt furcsa nektek Somogyban a tájegységhatáron kívüli POI elburjánzás? :-)
Ez az egyik jele annak, hogy eltűnt a bg-poly.
[előzmény: (38848) zayd, 2010.03.24 12:53:03]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.24 12:37:09 (38847)
Ép most akarta felírni!
Már a mai telepítőből is látszik, hogy hiányzik a bg.
Próbáltam visszatenni, de foglalt.

Fairy! Visszatennéd?
[előzmény: (38846) zayd, 2010.03.24 12:16:56]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.20 12:49:01 (38807)
Sajnos még nem érhetők el. András időhiánya miatt a jogosultsági probléma megoldása is elakadt.
[előzmény: (38805) olahtamas, 2010.03.20 12:02:50]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.20 11:42:14 (38804)
Az ötlet nem rossz, de én a manuális "zsákutcázásban" hiszek. A YN bevezetése után, ha valaki talál egy RN-es bizonytalan vonalvéget, azt szépen Zsakutca= paraméterezi, és volt nincs RN, mindenki happy!
[előzmény: (38801) olahtamas, 2010.03.20 11:33:05]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.20 11:37:01 (38803)
Bingó! :-)

És ha a YN is le lesz programozva, a bizonytalan végződést is jelölhetjük a Zsakutca= paraméterrel.
[előzmény: (38799) -bj-, 2010.03.20 11:27:46]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.20 11:32:00 (38800)
Az Utcanev= töltése lehetne az egyik áthidaló megoldás. Én a bvv (bizonytalan vonal végződés) rövidítést tenném a TZ utcanévbe, így később ezeket egységesen le lehetne cserélni YN-okra.
A másik lehetőség, hogy az OMP 0-ás kimenetén meg lehetne jeleníteni az RN-okat akár YN formában is, így a track-elők már használatba is vehetnék!
A TZ megoldás hátránya, hogy a sok fölösleges TZ dagasztja az adatbázist, és plusz munkát adna a YN bevezetésekor.
[előzmény: (38796) olahtamas, 2010.03.20 11:07:34]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.20 11:20:58 (38797)
A red navaid-ok csak nekünk, rajzolóknak szólnak. Ezeket a szerver letöltő...

Ezekkel teljes egészében tisztában vagyok, éppen ezért találtam ki a YN-ot, amire szépen lecserélhetők lesznek a most nem hibát (értsd szakadást) jelölő RN-ok.
[előzmény: (38757) Old Eye, 2010.03.18 22:36:06]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.20 11:06:29 (38795)
Jelenleg nincs használatban 3< Zsakutca= paraméter. Még Gyenesen vált hivatalossá az ötlet, mikor András rábólintott a bizonytalan vonalvégek RN-os jelölésének, YN-ra történő cseréjére.
Ha valaki leprogramozza, és végre működni fog, akkor a 3< értékeknél YN-ot kap a vonal valamelyik, vagy mindkét vége, amik meg is fognak jelenni valamelyik kimeneten.
[előzmény: (38765) Arti (junior), 2010.03.19 06:52:25]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.20 10:50:53 (38794)
Ez az! Olyan irritáló, hogy pirosan ott fityegnek a vonalvégeken! Töröljük mindet, és helyette tegyünk Zsakutca=x paramétereket! :-D
[előzmény: (38763) olahtamas, 2010.03.19 05:41:45]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.18 22:18:50 (38755)
Mert ebben a két tájegységben rajzolók így jelölik a bizonytalan szakaszvégeket. :-)
Azért persze kíváncsi lennénk, hogy a rakás RN-ből valójában mennyi is az illesztési hiba (ami tényleg hiba).

Szerintem vannak 2005-ös TZ-k is és azok senkit se zavarnak. Ha addig nem léptünk volna tovább a felmérésben, míg egy TZ is van a tájegységben, akkor most elég érdekesen nézne ki a tuhu. :-)

Én is a mielőbbi tisztázásra voksolok! Vizsgáljuk át az RN-eket, és ha hiba, javítsuk. Viszont ha nem vagyunk biztosak a végződésben, akkor ne kapjon a vonal TZ-t, vagy Zsakutca=X-et, csak azért, hogy ne világítson az RN a szakaszvégen!
[előzmény: (38754) kimici, 2010.03.18 21:45:54]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.18 21:19:13 (38753)
mivel ezek hibajelzések

Pontosabban: hibát IS jelezhetnek.
Hogy a többibe miért nincs annyi, annak több oka is lehet, de had ne soroljam fel most azokat.
[előzmény: (38751) Old Eye, 2010.03.18 20:07:00]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.12 11:01:38 (38692)
A nem szintbeni kereszteződések ábrázolásán már vitatkoztunk a wiki oldalán. Jó lenne megkülönböztetni a hidat, alagutat mélyutat, töltést, stb-t, de megint ott vagyunk ahol a part szakad, mert nem hogy ember, de még a feltétel sincs meg, a tuhu fejlesztéséhez. :-(
[előzmény: (38685) alnibell, 2010.03.12 08:49:33]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.12 10:44:57 (38691)
valamilyen formában jobban kiemelném a kimeneteken

Nagyon át kéne nézni, és beállítani a különféle POI típusok, max. zoom-szintjéit. Pár típust én is szívesebben látnék magasabb szinteken is, vagy éppen ellenkezőleg. Némely típusnál különbséget mutat a reform előtti és után bevitelek szintjei. Pl. reform előtt felvitt km-kövek a mapszószban 3km-ig látszódtak, az utániak pedig csak 700m-ig. Ezt se ártana rendbe tenni.
[előzmény: (38684) Old Eye, 2010.03.12 08:43:29]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.11 13:52:12 (38678)
Szerintem elég egy POI, valamelyik tájegységbe, a híd közepére, vagy ha pont ott van a tájegység határ, akkor pár méterrel beljebb a szélétől. Mapszószban úgyis együtt van az egész, keresésnél, meg szerintem legjobb a közepére mutat.
[előzmény: (38676) Kurdi_Robert, 2010.03.11 08:13:59]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.08 13:22:56 (38646)
Megtörtént.
[előzmény: (38635) olahtamas, 2010.03.08 05:31:58]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.08 06:21:43 (38636)
Mikor módosítottam a bg-polyt fent maradtak a vágópolygonok.

Köszi Oly Eye, hogy leszedted!
[előzmény: (38618) zayd, 2010.03.07 10:56:00]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.05 06:46:15 (38582)
Az új, tervezett Zsakutca=4,5,6... paraméterektől dobtam egy hátast.

Pedig nem vészes. Zsakutca=4 ha az eleje bizonytalan, Zsakutca=5 ha a vége, és így tovább. A Zsakutca= paraméter elnevezés amúgy megtévesztő, jobb lenne Vegzodes=-re cserélni.

A másik kettő ugyanazt jelent

Ezen egy kicsit vitatkoznék veled. :-) Ha egy track valahol véget ér, és a trackelő nem jelezte, hogy ott tényleg vége az útnak, vagy csak lemerült a kütyü, de van folytatása, az bizonytalan vonalvég, és nem TZ. Ha ez a kimeneteken is megjelenő yellow-nav (YN) van jelölve, (a példánál maradva) én tuti nem azt az utat választom, mivel lehet, hogy egy szikla végén tényleg ott ér véget ellenben a TZ-sel, aminek jelezve lett, hogy biztos van folytatása.
[előzmény: (38577) Old Eye, 2010.03.04 22:28:46]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.04 20:55:22 (38571)
Szokás az, ha nem tudjuk mi a vége marad az RN!
Az, hogy valakinél ez esetleg másképpen idegződött be, szépen mutatja a leírások hiányossága/elavultsága, és a "vizsgarendszer" gyengéit.
Egy kezdő folyamatosan kapja az ívet, hogy javítsa a hibákat az RN-nél. Persze ezek kivétel nélkül illesztési, vagy paraméterezési (Zsakutca=) hibák, így teljesen jogosak. Mire feltöltési jogosultságot kap, annyiszor szembesül ezzel, hogy az RN-re már ugrik, mit bika a vörös posztóra, és javítja ha kell, ha nem! :-)
Kezdőként talán én is a Mecseknél szembesültem először az "RN mezővel", aminek hatására megszületett a yellow-nav ötlete. Gyenesen le is beszéltem Andrással, hogy új Zsakutca=4,5,6... stb. paraméterekkel lesz kivitelezve a dolog, és még a kimeneteken is meg fog jelenni a trackkelőket segítvén.
Aztán mindenki tudja mi a helyzet a fejlesztésekkel...

Jól írod, slendriánság hagyni felhalmozódni a hibákat, de a RN nem egyenlő a hibával! Mindközül a legrosszabb megoldás zsákutcát csinálni belőle. Egy trackkelő elég kis valószínűséggel fog bemenni ellenőrizni, hogy tuti zsákutca-e az utca. Ennél talán egy fokkal jobb a TZ, mert legalább elmegy a végéig.

És végül egy kérdés.
Ha sietnél a hegyről, hogy elérd az utolsó buszt, de a buszmegállóig nincs berajzolt út, csak három, nagyjából a buszmegálló felé vezető útcsonk, egyik végén nincs semmi, a másik végén egy sárga-nav (bizonytalan végződés), és a harmadik végén egy TZ. Melyiken indulná el, feltételezve, hogy a TZ és a Zsakutca= paraméterek nem hasra ütés szerűen lettek beállítva? :-)
[előzmény: (38547) Old Eye, 2010.03.04 00:36:07]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.03 21:23:19 (38544)
Ha TZ úgy hirdetjük a felhasználok felé, hogy az "útnak van folytatása, csak nem tudjuk hová vezet", akkor hogy bízhat tovább a térképen lévő többi elemében, ha zsákutcába botlik egy TZ-nél?

A sárga-nav egy újabb segítség lesz a trackereknek, TZ és a .. és a . mellett.
Bevezetése után a következő képpen változik a helyzet:
- vonal végén nincs semmi, akkor zsákutca
- TZ, akkor folytatása van
- sárga-nav, akkor nem tudjuk mi a vége
- RN akkor bizony rá kell nézni, mert gubanc van

A Mecsek pont egy ideális tájegység lett volna a yellow-nav tesztelésnek.
[előzmény: (38543) kimici, 2010.03.03 20:50:18]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.03 20:42:20 (38542)
Mind a 200 végződésében 100% biztos voltál?
Mert ha nem, akkor kár volt leszedni.
A RN nem biztos hogy hibát jelöl, hanem jelölhet bizonytalan vonalvéget is, így ahol nem egyértelmű hogy zsákutca vagy TZ, ott inkább maradjon/maradhatott. A Mecsekben már én is néztem a sok RN-t, de csak az egyértelmű hibákat javítottam. A fejlesztési ötletekben már ott pihen erre a megoldás, a sárga nav formájában. Ezekre kellene cserélni majd a RN-t ha nem tudjuk a végződést.
[előzmény: (38539) kimici, 2010.03.03 20:23:25]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.03 20:28:04 (38540)
Huhh! Már kezdtem megijedni, hogy elszúrtam egy illesztést! :-)
[előzmény: (38538) kimici, 2010.03.03 20:21:32]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.03.03 20:09:35 (38537)
Gondolom a tájegységhatáron illesztéseimmel nem volt probléma.
[előzmény: (38536) kimici, 2010.03.03 16:27:06]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.02.25 10:36:52 (38485)
Lyukasztásos verzió előnye még, hogy könnyebb vele a CLC bővítés. :-)
[előzmény: (38482) pgyp, 2010.02.25 06:08:09]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.02.25 00:36:49 (38481)
CLC bővítéskor találtam nyiladékoknál szétdarabolt erdőpoligonokat. Nem rossz megoldás, de.
Más térképeken a polygon széléhez érő lyukakkal oldották meg a nyiladék kérdést, így egy darabban marad az erdő, és nincsenek fölös feliratok.
Lehet, hogy az utóbbit kéne alkalmazni? Mi a véleményetek?
[előzmény: (38479) Arti (junior), 2010.02.24 20:06:54]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.02.21 21:38:33 (38446)
Kell még a oo.
[előzmény: (38445) zacz, 2010.02.21 20:36:43]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.02.19 21:41:33 (38437)
Igen.
[előzmény: (38436) kimici, 2010.02.19 20:48:54]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.02.19 20:47:40 (38435)
Ipari terület (0xb3) típussal.
[előzmény: (38426) kimici, 2010.02.19 19:08:26]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.02.19 20:16:31 (38433)
Azóta változott a helyzet. Távmunka lesz.
Hívjátok Andrást szombaton.
[előzmény: (38420) 2010.02.19 14:41:28]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.02.17 20:25:34 (38410)
Raszteres újra indítva, várhatóan holnapra nyoma is lesz.

Újabb fejlemények, fejlesztőknek:
Szombaton távmunka lesz. András most, megpróbálja megoldani a teljes tuhu-s jogosultság problematikáját is.

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.02.17 20:09:31 (38409)
Tényleg ez lenne az igazi, de van egy bökkenő.
Már most is van több embernek írási joga az adatbázishoz, de a nagyobb módosításokhoz teljes hozzáférés kéne a weblaphoz. Ehhez viszont Andrásnak meg kéne oldani gc.hu, és műemlékem.hu leválasztását. Ez viszont hatalmas feladat, amit ráadásul egy szuszra kell megoldnia, hogy ne legyen fennakadás sehol. Ezt nem tudja most lenyelni (szavaival élve).
Sajnos most még talán jobban el van havazva, mint eddig, ezért rövid beszélgetésünk alatt még megkért, hogy írjam be a fórumba, a szombatot.
[előzmény: (38399) laszloistvan, 2010.02.17 18:14:56]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.02.17 19:39:20 (38405)
Én is erre tippelek, mert nekem is sikerült letölteni úgy, hogy zárolódott is.
[előzmény: (38403) pgyp, 2010.02.17 19:37:03]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.02.16 17:03:25 (38391)
Tuhu-fejlesztők figyelem!

András most 20-ára (szombat) javasol egy összejövetelt a POI-s típusváltás lezárására. Hely ugyan ott lenne mint évvégén.

Ki tud menni?

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.02.16 16:59:18 (38390)
Szóltam Andrásnak, ránéz.
[előzmény: (38388) padler, 2010.02.13 21:24:55]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.02.12 20:07:13 (38377)
Nem probléma, lásd a wiki-t.
Ilyen üzeneteket te is fogsz kapni, ha már saját magad töltöd fel a rajzolásaidat. Darabolni csak akkor célszerű, mikor rövid szakaszokat rajzolsz és ellenőrizni szeretnéd magad, hogy nem lesz-e 6m-nél rövidebb szakasz. A többit elvégzi helyettünk a szerver. :-)
[előzmény: (38375) z-S-z, 2010.02.12 18:59:11]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.02.12 18:01:44 (38374)
Jó lesz!
A többit javítottam Utcanev=N/A-ra. A fordulótól nyugatra kimaradt pár polygon-node útra igazítása, de megcsináltam.
Szép lett, felraktam.

Megjegyzések:
A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 3 db érintett vonalból 7 db lett.

A következő rajzolásodat is szívesen megnézném.
[előzmény: (38373) z-S-z, 2010.02.12 17:08:35]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.02.12 17:01:45 (38372)
Utcanev=N/A elég, de ha nagyon ráérsz, akkor a megjegyzésbe beleírhatod, hogy nincs neve az utcának, így senki se fogja magát törni a nevesítésen.

Vizsgálatra készen várakozok! :-)
[előzmény: (38370) z-S-z, 2010.02.12 15:25:04]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.02.12 15:07:58 (38369)
Végre sikerült megnéznem.

Hibák:
- Petőfi utcára most sincs teljesen ráigazítva a polygon
- a XI-XIV utca végeire szintén
- Arany János utca végén, mint a két előzőnél
- Arany János utca vasúttól nyugatra lévő szakasza nincs nevesítve
- fordulónak erős az országút típus, helyette 0x9b (egyéb közútra) cseréld
- rossz a vonalvezetéses a fordulónak (aszimmetrikus, fél csepp formájúak a fordulók többsége)
- a forduló keleti végén létrehoztál egy rövid 1m-es szakaszt, ami elakasztaná a fordítást!
- vasút trackre igazítása elmaradt

Kérdések, javaslatok:
A berajzolt forduló biztos nem egyirányú?
Mikor trackelted a XI-XIV utcákat, akkor az aszfaltozás végénél fordultál meg, mert ha igen, akkor odáig húzd az utcát, és utána rajzold a TZ-ket.

Megjegyzések:
Arany János, III, XI, és XIV utcák igazításai jók lettek. Szépen oldottad meg a 0-s utakat is, azzal, hogy a már meglévő szakaszokat használtad fel. A polygonok vonalra igazítása viszont nem sikerült teljesen. Habár több helyen ráközelítettél az útra, de ez nem elég. A kinézett miatt pontos, node-ról node-ra illesztés kell.
Kérlek, javítsd a hibákat, utána újra ránézzek.
[előzmény: (38344) z-S-z, 2010.02.10 11:13:06]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.02.10 13:56:47 (38350)
Este ránézek.
[előzmény: (38344) z-S-z, 2010.02.10 11:13:06]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.02.10 11:41:52 (38345)
Lehet.
Annyit azért érdemes tudni a dologról, hogy az új jelzések bevezetése után Modrassal és Tsinommal közreműködve az egész országban kijavítottam, vagy a már javított helyeken ellenőriztem a Mária Utat. Az összes jelzés alapból tervezettnek lett beállítva, majd ezután Tsinom és Modra átállítgatták a felfestett szakaszokat. Persze lehet, hogy maradt pár tízen méteres szakadás, de palgatura gondolom nem ezeket reklamálta.

A stb-kről nem tudok nyilatkozni. :-)

Küldtem mailt palgaturának, most várom a válaszát.
[előzmény: (38342) olahtamas, 2010.02.10 06:40:23]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.02.09 13:49:54 (38337)
Köszönöm, hogy leírtad helyettem.
Éppen erre készültem. :-)
[előzmény: (38336) padler, 2010.02.09 13:28:57]

baggiohozzászólásai | válasz erre | 2010.02.09 09:11:54 (38328)
Helyesen:
A példában megemlített Mária Út...
[előzmény: (38324) olahtamas, 2010.02.09 06:11:17]

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók