Most megvannak ezek a sorok, az a lényeg. Menni fog ez. :)
No, első lépésben az általad hozzáadott pontokat néztem meg.
A típusokat jól eltaláltad, még a gyalogos hidat is megtaláltad. :) Egyedül a csillagvizsgáló furcsa nekem. Én inkább 0xa300 épület típussal rajzolnám a közösségi ház helyett. Amennyiben egy közösségi házban van a csillagvizsgáló, akkor nem szóltam. A tó északi részén vagy egy lépcső pont. Ezt mit akar jelezni? A fölötte futó burkolt gyalogút itt egy része lépcső? Ha igen, akkor a burkolt gyalogutat darabolnám (jobb gomb a vonal egy köztes pontjában és Vonal darabolása) és a megfelelő részét lépcső típusú vonallal rajzolnám.
Aztán jöttek a vonalak.
A Liget sorról bevezető aszfaltos utca keresztez két gyalogutat is mielőtt bemegy a szigetre. A kereszteződésekben nincs közös pontja az utcának és a gyalogútnak. Ebben az esetben a térkép tervező algoritmusa nem szintbeli kereszteződésként fogja kezelni ezeket a kereszteződéseket, tehát nem tud majd lekanyarodni az utcáról a gyalogútra. Húzd az utca egyik pontját a gyalogút egyik pontjára úgy, hogy piros x jelenjen meg. Ekkor jó lesz a kereszteződés és le lehet kanyarodni az utcáról. Ha odahúztad és utána a közös pontot mozgatod, akkor a két vonal együtt fog mozogni. Ez jó, ezt szeretnénk elérni.
A déli szigeten az északra tartó burkolt gyalogútnak nem adtál semmilyen paramétert. Legalább a Track-et add meg, de vannak még fontos paraméterek.
Ha így maradnak a déli sziget belsejében futó vonalak, akkor feltöltés után három darab piros pont jelenik meg az újonnan letöltött mp-ben. Ez a piros pont nem jó, legtöbb esetben hibát jelöl. Amennyiben zsákutcák ezek a vonalak (nem KRESZ szerinti zsákutca, hanem az, hogy nincs folytatás az adott irányban), azaz nem csatlakozik a vége egyetlen másik vonalhoz sem, akkor Zsakutca=1 vagy Zsakutca=2 paramétert kell adni neki. Ha a vonal az elején "zsákutca", akkor 1, ha a végén, akkor 2. A vonal iránya a rajzoláskori irány. Ha ezt már elfelejtetted, akkor SHIFT+d-vel be és ki tudod kapcsolni a vonalak irányát. Ha egy út folytatódik tovább, de nem járta be a felmérő, akkor azt egy legalább 50m hosszú "felmérendő út" típusú vonallal kell lezárni. Amennyiben nem tudod, hogy zsákutca-e vagy folytatódik az út, mert a felmérő nem jelezte, akkor a Zsakutca=4 vagy Zsakutca=8 jelezné a bizonytalan véget, 4 az eleje, 8 a vége. Úgy tudom, hogy ez még nem működik, így ezeket használva is piros pont jelenik meg. Mesterek, tényleg nem működik még?
A felmérésed 031 nevű pontjánál az út nagyon kiugrik a track köteg alól. Ha ezt a pontot visszahúzod az útra, akkor meg a tó vonala mozdul el. Így a visszahúzás előtt nyomd meg az 'n' gombot, majd így húzd el a vonal köztes pontját. Ebben az esetben csak a vonal fog mozogni, a vele egy pontban lévő poligonok (felületek) nem. A visszahúzás után újra nyomd meg az 'n' gombot. Ha ezt nem teszed meg, akkor a kereszteződéseknél mindig csak a kiválasztott vonalat fogod csak mozgatni, a többi csatlakozó vonal marad a helyén.
No, elsőre ennyi.[ előzmény: (40908) Zsigabá, 2010.07.16 20:25:57] |