turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english

Mielőtt kérdeznél, olvass: faq

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 11038 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | következő


Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2013.12.22 17:04:01 (10538)
Külön verseny lehetne a belterületi és külterületi felméretlen utak trekkelői számára.
Ha nem versennyel, de valamilyen módon ösztönözni kellene a track feltöltést.
[előzmény: (10532) Nargoth, 2013.12.22 16:47:50]

kimicihozzászólásai | válasz erre | 2013.12.22 17:03:22 (10537)
"Innentől csak 'kinek van több pénze benzinre, vagy kinek van ingyenes MÁV-os igazolványa' verseny lesz."

Bocsi, még ezzel sem értek egyet, autóm, igazolványom sincs és nem településekre gondoltam elsősorban, hanem azokon kívüli utakra.

Utóbbi felméréseim során éppen az volt a célom, hogy mindnél kevesebb aszfaltos út legyen és lehetőleg települést sem érintsek.

Az egészet én szórakozásnak tartom, közben fotózással, vadlessel, találkozás és beszélgetés emberekkel (már amelyikkel lehet), stb és ebben nem lehet versenyezni.
[előzmény: (10532) Nargoth, 2013.12.22 16:47:50]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.12.22 17:02:23 (10536)
És amit hev a track-ek közti különbségekről szólt, az igaz is a szerkesztésekre - a feltöltött rajzolások minőségét is nehéz egzakt módon meghatározni.
Aztán meg... többféle beállítottságú rajzoló van. Van, aki egyből ugrik a beküldött track-re, bárhol is mérték fel azt az országban, van, aki lakhelye környezetét pontosítja, csiszolja folyamatosan, van aki a térképadatok (POI-k, vonalak, felületek) attribútumait adjusztálja. Mindegyikük munkájára egyformán szükség van, kiegészítik egymást, mondhatjuk azt is, egymás keze alá dolgoznak, de ha versenyről van szó, messze nem egyenlő az esélyük.
[előzmény: (10531) Bryan, 2013.12.22 16:44:56]

Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2013.12.22 16:56:27 (10535)
Szerintem a paraméterezés nélküli track is jobb, mint a felméretlen út.
Az értékelésnél a beszerkesztett úton levő összes paramétert figyelni tudom, így az algoritmust meg lehetne tanítani arra, hogy ezen paraméterek alapján felismerje a használhatatlan trackeket.
A szerkesztők a tracket beküldőknek visszajelezhetnének a hiányosságokról és amíg nem javítják addig nem kerülne be az adatbázisba illteve valamilyen módon jelezni lehetne, hogy ez a track még "nem játszik".
[előzmény: (10528) Hev, 2013.12.22 16:26:30]

kimicihozzászólásai | válasz erre | 2013.12.22 16:50:14 (10534)
+1
[előzmény: (10531) Bryan, 2013.12.22 16:44:56]

Hevhozzászólásai | válasz erre | 2013.12.22 16:48:24 (10533)
+1
[előzmény: (10531) Bryan, 2013.12.22 16:44:56]

Nargothhozzászólásai | válasz erre | 2013.12.22 16:47:50 (10532)
Persze hogy van mindenhol felmérendő út. De Attibati sok, a környékükön lévő kisebb városokat trekkelte például (nemcsak, nehogy erre ugorjon valaki!). Aszfalton jóval nagyobb hatékonysággal gyűjtöd a kilométereket, mint az eldugott homokos földutakon. Mifelénk Somogyban alig vannak ekkora települések, csak kis falvak. Ha bejárom egész Somogy visszalévő kis településeit sem tudok annyi új utat összeszedni aszfalton, mint Attibati. Innentől csak 'kinek van több pénze benzinre, vagy kinek van ingyenes MÁVos igazolványa' verseny lesz.
Erre gondolt szerintem hev, amikor a versenyt 'ellenezte'.
[előzmény: (10529) kimici, 2013.12.22 16:33:38]

Bryanhozzászólásai | válasz erre | 2013.12.22 16:44:56 (10531)
A térképrajzolók közötti versengést nem igazán tartom jó ötletnek, mivel véleményem szerint erősen a minőség romlásához vezethet az!

Én személy szerint ugyanúgy fogok a jövőben is rajzolni, ahogy azt eddig is tettem (néha gyakrabban, néha ritkábban). Remélem erre időm és energiám is lesz majd az elkövetkezendő időben :) Sosem annak reményében rajzoltam (de szerintem egyikőnk sem), hogy hátha kapok érte valamit, hanem hogy egyre jobb és jobb és legyen ez a térkép.
[előzmény: (10527) Attibati, 2013.12.22 16:07:52]

Bryanhozzászólásai | válasz erre | 2013.12.22 16:35:06 (10530)
+1
[előzmény: (10529) kimici, 2013.12.22 16:33:38]

kimicihozzászólásai | válasz erre | 2013.12.22 16:33:38 (10529)
"A sporttársak lakhelye erősen befolyásolja a trackelhető területet . . . "

Bocsi, ezzel nem értek egyet, szerintem mindig és mindenhol lesz felmérendő út, természetesen ennek egy része javítás és pontosítás. Évek óta járom a környékünket, ami nem egy turistautakkal behálózott terület, de mindig találok új utakat és felmérni valót, ami lehet poligon vagy útpont egyaránt.
[előzmény: (10528) Hev, 2013.12.22 16:26:30]

Hevhozzászólásai | válasz erre | 2013.12.22 16:26:30 (10528)
Ezzel a következő gondokat látom:
- track és track között óriási különbség van a paraméterezést tekintve. Ki fogja eldönteni, hogy egy track figyelembe vehető vagy sem?
- A sporttársak lakhelye erősen befolyásolja a trackelhető területet, bizonyos megyék erősen hátrányosak ebből a szempontból

Jelenleg az adatbázisunk pontatlansága nagyobb gond mint az, hogy vannak hiányosan felmért területek. Abban lenne érdemes gondolkodni, hogy az 1-2 trackes illetve 2-3 éves vagy még régebbi utak közül a szekérúttól lefelé eső típusokat újra kellene mérni. Ezek közül sok már nem is létezik.

Ugyanez érvényes a POI-k ra is.
[előzmény: (10527) Attibati, 2013.12.22 16:07:52]

Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2013.12.22 16:07:52 (10527)
Már említetettem, hogy az aktivítást növelni lehetne, ha a valami egészséges verseny alakulna ki a trekkelők között. Esetleg az évről-évre felhasználatlan 500 000 forintból valami jutalmat lehetne kitűzni a legtöbb új tracket beküldő illetve a legtöbb/leghosszabb tracket beszerkesztők között.
Én vállalnám, hogy bizonyos időközönként elkészítem a statisztikát, így év közben is látni lehetne a verseny állását. (Természetesen én nem vennék részt a versengésben - mint ahogy a gckupában sem veszek részt - mivel én készítem az összesítést)
[előzmény: (10522) cactus, 2013.12.22 06:46:05]

Kisdecsohozzászólásai | válasz erre | 2013.12.22 15:53:05 (10526)
Köszi Attibadi!
[előzmény: (10514) Attibati, 2013.12.21 20:47:10]

olahtamashozzászólásai | válasz erre | 2013.12.22 09:22:16 (10525)
Nem kell mindeniknek trackelni és rajzolni sokat, hiszen feladat van sokféle.
Viszont mindenképpen kell egy minimális rajzolás és trackelés ujjgyakorlatnak, hogy az ember ne jöjjön ki a gyakorlatból, és tudja miről van szó adott esetben.
[előzmény: (10524) Old Eye, 2013.12.22 09:16:22]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.12.22 09:16:22 (10524)
A közel 600 km azért nem semmi :-)
Én is meglepődtem, mikor megláttam nevemet néhol egész előkelő helyen; de aztán összevetettem teljesítményemet az élbolyéval - sehol sem vagyok!
[előzmény: (10522) cactus, 2013.12.22 06:46:05]

Nargothhozzászólásai | válasz erre | 2013.12.22 07:29:40 (10523)
Köszönjük!
[előzmény: (10514) Attibati, 2013.12.21 20:47:10]

cactushozzászólásai | válasz erre | 2013.12.22 06:46:05 (10522)
Köszi!
Szeretem ezeket a statisztikákat nézegetni, elégedett vagyok magammal :-)
A listák elején szereplek, ezen nagyon meglepődtem, nem tudom, hogy ez jó, vagy nem jó. Kevesebb időt töltök el trackelésre, mint amit szeretnék, visszagondolva nem is dolgoztam vele sokat, éves szinten nézve alig pár napról van szó.
Ha az én kevéske teljesítményemmel ennyire előkelő helyre lehet jutni a listán az baj, mert azt jelzi nem túl nagy az aktivitás :-(

[előzmény: (10514) Attibati, 2013.12.21 20:47:10]

Hevhozzászólásai | válasz erre | 2013.12.21 23:45:14 (10521)
Új trekkelők nem mindig tudják, hogy az adatlap mentéssel még nem megy fel a track és magát a feltöltést elmulasztják.
Szoktunk nekik szólni - többnyire - aztán vagy van reakció vagy nincs. Van olyan trackelő is aki legyártja a track lapokat aztán napok mulva tölt fel rá, vagy elfelejti, vagy azt felejti el, hogy már van lapja és csinál másikat. Szóval minden lehetséges.
Ja és néha amikor rossz tájegységbe töltenek és a szerverrel van átrakatva, konvertálva akkor az eredeti hely is üres lehet.
[előzmény: (10519) Attibati, 2013.12.21 23:23:40]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.12.21 23:39:50 (10520)
Néhány gyakorlottabb rajzolónak van trekkszerkesztési joga. Közülük egy páran rendszeresen megvizsgálják a beérkező trekkeket, szükség esetén javítják azokat (szűrik, darabolják ha kell, hiányosan húzott vagy hibás track esetén felveszik a kapcsolatot a beküldővel, esetleg más formátumba konvertálják). Előfordul, hogy egy-egy track használhatatlan, vagy felesleges (pl rojtosra trekkelt országúton, autópályán húzták csak), ezeket törlik.
Remélem, jól értettem a kérdésedet.
[előzmény: (10519) Attibati, 2013.12.21 23:23:40]

Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2013.12.21 23:23:40 (10519)
Nem számoltam össze mennyi munka van benne, december eleje óta foglalkozok a dologgal, nem is minden nap.
Most már az elv és a programok megvannak, 1-2 nap alatt fel lehet dolgozni egy éves termést. A legtöbb probléma a trackekkel volt, kezelni kellett a sokféle formátumot.
Kb 60-70 esetben a track hiányzott a könyvtárből. Ennek mi lehet az oka?
[előzmény: (10517) Old Eye, 2013.12.21 22:58:34]

Old Fairyhozzászólásai | válasz erre | 2013.12.21 23:08:50 (10518)
Ó, a gyalogos felmérésekben én vezetek. :-)
[előzmény: (10514) Attibati, 2013.12.21 20:47:10]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.12.21 22:58:34 (10517)
Hú! Ez igen jó...
Jó lenne kitenni bannerként a főlapra!
Attibati, mennyi munkád van benne?! Meg tudnád ismételni jövőre? Építsd be máris a táblázat nevébe az idei évet!
[előzmény: (10514) Attibati, 2013.12.21 20:47:10]

olahtamashozzászólásai | válasz erre | 2013.12.21 21:52:13 (10516)
Szép munka :)
Én mostanában már nem nagyon töltöm fel azon trackjeimet, amelyek már többszörösen felmért útvonalon mennek és nem tapasztalok említésre méltó eltérést. Szerencsére egyre több ilyen van.
[előzmény: (10514) Attibati, 2013.12.21 20:47:10]

Hevhozzászólásai | válasz erre | 2013.12.21 21:41:14 (10515)
Le a kalappal! :-)
[előzmény: (10514) Attibati, 2013.12.21 20:47:10]

Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2013.12.21 20:47:10 (10514)
Készítettem néhány statisztikát az idén feltöltött és feldolgozott trackekről. A tájegységek mp állományai a december elsejei állapotot tartalmazták, míg a trackek állományait dec 1-15 között töltöttem le.
Az Excel táblában az alábbi összesítések találhatók az egyes munkalapokon:
Összes track: A legtöbb tracket készítők listája. (A track hosszak itt és a többi táblázatban méter egységben vannak megadva) A táblázatban KJ&GM neve sárga színnel szerepel, ők ugyanis egy több éves trackgyűjteményt küldtek el Hevnek aki a feltöltést és a szétválogatást végezte. A trackek év szerinti kiválaogatásától eltekintettem :-)
Összes szerkesztés:: A trackek beszerkesztését végzők sorrendje a beszerkesztett trackek hossza szerint.
Összes új út felmérés:: Azoknak a felmérőknek a listája, akik a tuhun még nem szerepelt utat töltöttek fel a felmért utak hossza szerint rendezve. Ennek a táblázatnak az elkészítése egy kis térinformatikai újgyakorlatot igényelt, amit az Autocad Map program segítségével néhány célprogrammal oldottam meg. Beolvastam az Autocad alá az idén beszerkesztett utakat és attribútum adatként hozzájuk kapcsoltam a beszerkesztés dátumát. Szintén beolvastam az egyes trackeket amikhez a felmérés dátumát és a szerkesztő és a felmérő nevét kapcsoltam attribútum adatként. Ezután megvizsgáltam, hogy minden egyes beszerkesztett útszakasz középpontjának tíz méteres környezetében megy-e olyan track, amelynek mérési dátuma kisebb mint a beszerkesztés dátuma. Ha találtam ilyet a vizsgált útszakasz hosszát annak a felmérőnek illetve a szerkesztőnek a javára írtam, akinek neve a trackhez volt kapcsolva.
Összes új út szerkesztés:: Azoknak a szerkesztőknek a listája a beszerkesztett trackek hossza szerint akik a tuhun eddig még nem szerepelt utakat szerkesztettek be.
A gyalog felmérés és kerékpáros felmérés munkalapokon azoknak a felmérőknek a feltöltött trackhossz szerinti listája található, akik a felmérést gyalog vagy kerékpárral végezték.

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.12.21 00:39:37 (10513)
Majd szólj, ha kész vagy. Megnézném a mai helyzetet. A Rockenbauer Pál kopjafájától D felé indul egy szinte nyílegyenes ösvény a régi K turistaúthoz. Mindkét vége vagy el van torlaszolva ágakkal, vagy szabad, az ösvény végig K-val van jelezve de nagyon rég nem a OKT része. Azon a területen háromféle OKT nyomvonalat ismerek. Folyton változtatják. Kíváncsi vagyok, most mi a jelen helyzet.
[előzmény: (10512) Hev, 2013.12.20 22:20:42]

Hevhozzászólásai | válasz erre | 2013.12.20 22:20:42 (10512)
Köszi, a hétvégén átrágom :-)
[előzmény: (10511) Attibati, 2013.12.20 21:50:15]

Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2013.12.20 21:50:15 (10511)
Kaptam egy váratlan szabadnapot, így bejártam. A tracket feltöltöttem. Jó szimatod van, valóban számos út nem létezik, soha nem is létezett. Valaki toronyiránt járkál az erdőben és ezeket a trackeket tölti fel.
[előzmény: (10505) Hev, 2013.12.18 17:42:47]

pockokhozzászólásai | válasz erre | 2013.12.20 11:01:50 (10510)
Ez jó! Autózás közben, kereszteződéseknél, én is mindig keresem a kütyüt a szellőzőn (ott van a tartója), hogy megnézzem fel van-e már mérve a becsatlakozó út - akkor is, ha nincs nálam a GPS. :)

Egyébként elsősorban arra gondoltam, hogy gyalogos felméréskor sokkal jobban ugrál a track, nagyobbak a kilengései, mint amikor biciklivel vagyok. Ez persze csak egy érzés, szabályos tesztet (még) nem csináltam. (Nálam most 3 méteres mintavételezésen van a Dakota 20.)
[előzmény: (10509) Nargoth, 2013.12.20 10:10:22]

Nargothhozzászólásai | válasz erre | 2013.12.20 10:10:22 (10509)
Általában 4-5 méteres beállításokkal használjuk a GPS logját. Ez bringán kb. 1 mp-es értéknek felel meg 20 km-es tempónál. Ennél sűrűbben szerintem nincs értelme, egy rajzoló sem fogja az egész utat lekövetni ennél sűrűbben, meg szerintem nincs is értelme.
Én néha a kedvesem Dakota 10-esét is szoktam vinni magammal. A Dakota 20-asom a kormányon, a 10-es meg felcsatolva a hátizsákra, szabad rálátással az égboltra. Én lényegi eltérést nem láttam a kettő között, ami befolyásolná a felmérést. Lombkorona alatt mindkettő ugyanúgy 'hibázik', akármit csinálok.

Kerékpárral arra kell figyelni, hogy hajlamos az ember kerékpáros szemmel nézni a tájat, van ahol már bringával nem mész el simán, de a gyalogos gond nélkül.
Az esete 90%-ban biztosan az egyik leghatékonyabb a bringa, gyorsabb mint a gyalogos, olcsóbb mint az autó. Szerintem.

Az külön vicces, amikor rádöbbenek, hogy akkor is az út közepén bringázok, amikor nem is trekkelek, vagy amikor autóval menet is benézek a földutakra, hogy érdemes-e elindulni rajta. :)
[előzmény: (10508) pockok, 2013.12.20 09:56:48]

pockokhozzászólásai | válasz erre | 2013.12.20 09:56:48 (10508)
A zárt fórumon szóba került a gyalogos - biciklis trackelés kérdése. Nyilván egyik sem lehet kizárólagos módszer, de most nem is a vitát szeretném ide áthozni.

Nekem az az (eddigi) tapasztalatom, hogy biciklivel, kormányra rögzített GPS-sel, egyenletes, kényelmes (tereptől függő) tempóban haladva, kanyaroknál, töréspontoknál lassítva, megállva, átlagolva, sokkal egyenletesebb tracket kapok, mint gyalogosan, vállpánton lévő, vagy akár kézben, testtől eltartott kütyüvel. A nyakban lógó GPS pedig egyértelműen a legrosszabb megoldás.

Ezek persze csak az én egyéni megfigyeléseim.

Nem tudom, hogy korábban végeztetek-e erre vonatkozó kísérleteket? (pl. a TuHu korábbi időszakában, amíg még voltak felmérő összejövetelek)
Csinált-e valaki ugyanazon időpontban, ugyanazon az útvonalon, ugyanolyan eszközökkel egyidejű felmérést gyalog és kerékpárral?

Hevhozzászólásai | válasz erre | 2013.12.19 14:56:45 (10507)
http://www.turistamagazin.hu/utvonalvaltozasok-es-csatlakozo-modositasok-az-orszagos-kekturan.html

Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2013.12.18 18:29:16 (10506)
Legkésőbb a két ünnep között beiktatok egy trekkelést ezen a környéken is.
[előzmény: (10505) Hev, 2013.12.18 17:42:47]

Hevhozzászólásai | válasz erre | 2013.12.18 17:42:47 (10505)
Ha körülnézel a terepen akkor Szendehelytől K-re és a Bik-kúttól É-ra kellene a legpontosabban felmérni. A Rockenbauer kopjafa körül is hasonló a helyzet. Van az adatbázisban néhány 1 trackes több éves gyalogút, vagy ösvény. Ezek léte vagy nemléte is érdekes lenne.
[előzmény: (10502) Attibati, 2013.12.18 08:46:30]

olahtamashozzászólásai | válasz erre | 2013.12.18 16:56:48 (10504)
Nem akarnám a track küldőjét azzal terhelni, hogy bárki kritizálja.
Aki jelzésfestés közben még csiganyálat is húz, nem fog steril tracket húzni.
A térképszerkesztéshez elegendő, most már Hev be is rajzolta, így a holnapi telepítő már az aktuális állapotot fogja tükrözni.
[előzmény: (10502) Attibati, 2013.12.18 08:46:30]

Hevhozzászólásai | válasz erre | 2013.12.18 10:37:31 (10503)
http://termeszetbarat.hu/cikk/kektura_utvonalvaltozas
[előzmény: (10502) Attibati, 2013.12.18 08:46:30]

Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2013.12.18 08:46:30 (10502)
Nézném, de "titkosítva" van a track :-)
[előzmény: (10501) olahtamas, 2013.12.18 05:45:52]

olahtamashozzászólásai | válasz erre | 2013.12.18 05:45:52 (10501)
A Katalinpusztánál történt változáshoz töltöttem fel, egy festőktől kapott gyenge tracket, de jó lenne azt is felmérni rendesen.

olahtamashozzászólásai | válasz erre | 2013.12.18 05:40:04 (10500)
Javítottam :)
[előzmény: (10499) Attibati, 2013.12.17 21:26:14]

Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2013.12.17 21:26:14 (10499)
Még feldolgozatlan státuszban van a track...
[előzmény: (10498) olahtamas, 2013.12.17 10:58:32]

olahtamashozzászólásai | válasz erre | 2013.12.17 10:58:32 (10498)
Megrajzolva!
Köszi még 1x a felmérést!
[előzmény: (10496) Attibati, 2013.12.15 16:23:10]

olahtamashozzászólásai | válasz erre | 2013.12.15 16:50:12 (10497)
Köszi!
A Z+ felmérésével csak odáig jutottam, mert lejárt az idő, és vissza kellett fordulni :)
[előzmény: (10496) Attibati, 2013.12.15 16:23:10]

Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2013.12.15 16:23:10 (10496)
olahtamas hozzászólásai | válasz erre | 2013.12.07 17:29:39 (5737)
... pl. Kíváncsi vagyok, hogy a Kemencére vezető sárga sáv, vagy a Királyházára vezető z+ új útvonala mikor kerül felmérésre, csak hogy a múlt havi túránkból csemegézzek.


Tegnap felmértem mindekettőt, ma feltöltöttem. A Z+ jelzés majdnem tejesen fent volt má a tuhun, a S sáv jelzésből tényleg hiányzott egy hosszú szakasz.


olahtamashozzászólásai | válasz erre | 2013.12.06 00:36:48 (10495)
Merre, és mikor nem érdemes trackelni:
http://www.ipolyerdo.hu/hirek/538-kozerdeku_turainformaciok_-_vadaszat_miatti_tajekoztatas

Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2013.12.03 21:29:28 (10494)
Köszönöm szépen a szerkesztést, rendben van.
[előzmény: (10493) kimici, 2013.12.02 18:14:36]

kimicihozzászólásai | válasz erre | 2013.12.02 18:14:36 (10493)
Hamarosan elkészülök vele, nézd már át légy szíves.
[előzmény: (10489) Attibati, 2013.11.30 20:01:46]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.11.30 23:05:00 (10492)
Köszönjük, Attibati!
Látom már fel is töltötted. Hamar ugorni fog rá valamelyik rajzoló :-)
[előzmény: (10491) Attibati, 2013.11.30 22:31:20]

Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2013.11.30 22:31:20 (10491)
A földúton ki vannak szürkítve a jelzések. A földút egy avarszőnyeggel borított, kátyúk nélküli út.
[előzmény: (10490) Old Eye, 2013.11.30 22:00:21]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2013.11.30 22:00:21 (10490)
Azt rajzoljuk be, ami a terepen van... Kérdés, hogy a volt turistaútról a jelzéseket levették-e? (törlőkereszt vagy szürkítés)

Nem kötözködésként jegyzem meg; de nem lehetetlen, hogy a földűt most talán azért járható[bb], mert fagy.
[előzmény: (10489) Attibati, 2013.11.30 20:01:46]

Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2013.11.30 20:01:46 (10489)
Ma a Börzsönyben trekkeltem és beleszaladtam egy áthelyezett turista jelzésbe. Ezek azok a jelzések, amiket a rossz minőségű földutakról új nyomvonalra helyeztek. Az Érsek-tisztás és Kóspallag közötti szakaszon ez a jelzés átfestését jelentette a földúttal párhuzamos csapásra. Jelenleg sokkal nehezebben járható a csapás, mint a földút...

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók