turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, törölt nick 14 hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvass: Wiki
Szerkesztést támogató audit processzek itt

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 265 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | következő


törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.12.29 20:56:38 (44276)
OFF
Én a felfedezés utáni titkolózásra gondoltam :-) Ettől függetlenül azért volt, aki meglelte anno a bejáratot ;-)
ON
[előzmény: (44272) Lipták Roland, 2010.12.29 10:45:55]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.12.29 10:41:19 (44270)
Ami "látszik", illetve jelentős lik, az legyen a térképen, ez igaz. Bár emléxem a Jáspis(álás)ra :-) amit úgy, de úgy titkolt mindenki, hogy merre található.

Egy részletes barlangos adathalmaz, ami majd' minden likat tartalmaz szerintem hasonló a tűzcsapokhoz. Mivel itt nem tudunk külön réteget csinálni, így első körben csak a terepi tájékozódás szempontjából fontos objektumokat kéne felrakni, karbantartani.
[előzmény: (44251) Lipták Roland, 2010.12.28 11:05:32]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.12.27 17:06:13 (44177)
Ha jól emlékszem, anno nekem is ez volt anno. Workaround: előbb a trackek letöltését indítottam el, majd amikor már az elindult, a másik ablakban az mp-fájlt.
[előzmény: (44159) -bj-, 2010.12.27 11:05:47]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.12.18 22:00:55 (44086)
Ahol N/A, ott nem lett kitöltve, mert nem tudjuk, hogy az általános szabály érvényes-e, vagy attól eltérően kitáblázott útról van-e szó?
Én személy szerint a lakott területeken szívfájdalom nélkül szórnám az 50-et, lakott területen kívül a 90-et. Ahol meg a valóság ettől eltér (mert kiraktak néhány táblát), azt majd javítjuk.
[előzmény: (44085) Fgg, 2010.12.18 21:02:43]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.12.18 10:15:17 (44068)
A friss logok szerint már rendben van:

**********************************
2010.12.18 02:22:24
SHP File import : shp/bukk.shp
File :96902999.img is ready to use
**********************************
[előzmény: (44051) zayd, 2010.12.17 22:07:45]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.12.18 00:33:00 (44053)
Nagyszerű, köszi a munkát - a 607075 nekem is bántotta a szememet, de a hossz rendben volt, úgyhogy túlléptem rajta - azt meg jó tudni, hogy a kanyarodás tiltás rajzolása is okozhat ilyen galibát. (áthidaló megoldásként tessen a "nagykönyvben" leírtaknak megfelelően rajzolni :-)))
[előzmény: (44052) zayd, 2010.12.17 23:10:53]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.12.17 11:29:38 (44040)
**********************************
2010.12.17 03:21:53
SHP File import : shp/bukk.shp
Distance is below 5.4, NODID1: 27441, NODID2: 27411RgnID: 708023
Distance is below 5.4, NODID1: 27411, NODID2: 27441 RgnID: 708023
Error R011: NODID points cannot be closer than 5.4 meter!
**********************************

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.11.14 10:20:11 (43366)
A "Hunyadi _közterület_" megnevezéssel azért van némi bibi: Kapásból lehet János, László, Mátyás, vagy akár Erzésbet is. Nem a lusta/alulművelt/igénytelen címfestőt (meg a hozzá hasonló megrendelőt) kéne követni, hanem a közterület hivatalos elnevezését.
[előzmény: (43362) Old Eye, 2010.11.13 22:48:08]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.11.09 09:44:10 (43344)
A "nehezen járható" a helyes megoldás szerintem - törölni nem kéne, hiszen elvileg van út - csak próbáltam visszacsatolni a korábbi "mit rajzoljunk és mit nem" vitára, ahol a tervezett/megszüntetett utak térképről száműzése volt a fő téma.
[előzmény: (43331) Fgg, 2010.11.08 18:07:50]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.11.08 15:28:55 (43329)
Áll a raszteres :-( 2010.11.05 16:00 óta...

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.11.08 15:28:41 (43328)
Ha egy ösvény "általában nem követhető", akkor az ugye nagyjából nincs ott a valóságban - de mi a valós állapotot rajzoljuk :-) (Bocs, de nem tudtam kihagyni...)
[előzmény: (43326) zayd, 2010.11.08 14:12:59]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.26 11:42:32 (43156)
Az új Cartographia-s Cserhát térképpel kapcsolatban egy mondat, a tervezett jelzések témakörhöz:

"A most elkészült kiadvány a térképen eddig nem , de terepen már létező jelzéseket is tartalmazza, továbbá az utóbbi egy-másfél évben létesült vagy módosult, ill. jelenleg is létesülő útvonalakat is, ezek hossza meghaladja a 100 km-t a Mária úttal együtt, de anélkül is 70 km felett jár." (ttt.tr.hu)

Jövőre lesz frissítése - gondolom a Cserhát túra okán tolták most ki korlátozott számban...

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.20 13:27:39 (43019)
(N)ME... Szerintem...

[előzmény: (43010) Lipták Roland, 2010.10.19 23:34:40]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.19 21:20:56 (42990)
Nédda, egy ismerős :-)
[előzmény: (42972) Lipták Roland, 2010.10.19 19:32:14]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.18 11:39:50 (42960)
Ha látod, hogy mennyi track áll sorban rajzolásra, mennyi TZ-vel jelölt "ott van valami..", meg hány "egytrackes" út vigyorog a térképen (nomeg hány olyan ösvény/gyalogút/erdei út/akármi, amit x éve valaki bejárt, rákerült a térképre, és közben benőtte a gaz, és már a helye sincs meg...), akkor rájössz, hogy nincs olyan térkép, ami az aktuális valós állapotokat képes tartalmazni.

Egyébként a megszüntetett/tervezett utak is a valóság részei - attól, hogy a terepen le van szürkítve (ha még megvan...), vagy nincs fölfestve, attól még valós infó az, hogy "ott volt túristajelzés" itt meg "lesz jelzés". Olvasni kéne tudni, ennyi az egész. Most a "tuhus kimenet szent tehén, mert senki sem tud belepiszkálni" elv alapján jó megoldást nem tudunk adni, hiszen van, aki igényli az ominózus információkat a gps-én megjeleníteni.

Az látszik, hogy az OMP-s kimenetről le tudják vakarni ezeket; ebből kiindulva miért nem mondhatjuk azt, hogy a kivonatolt térkép az omp-s, a megszüntetett és a tervezett utakat tartalmazó meg a tuhu jelenlegi kimenete? Ha a tuhu-n valamit nem tudunk megvalósítani, de az omp-n megoldható, akkor kösöznjük meg nekik, hogy megcsinálják, és annak, aki a tuhus- kimeneten lévő, számára fölös információk miatt problémázik, azt irányítsuk hozzájuk.

[előzmény: (42956) sophegyi, 2010.10.18 10:06:16]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.15 18:26:18 (42868)
Nekem pl. lenne kedvem. Küldtem csatlakozási kérést.
[előzmény: (42846) Old Fairy, 2010.10.15 12:30:27]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.15 18:23:21 (42867)
Nem szokásom a pluszegyezés, de most +1 :)
[előzmény: (42839) alnibell, 2010.10.15 11:35:09]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.13 16:12:44 (42777)
Ha a tuhu - omp adatátadás formátuma nem valami elborult bináris trutyi, amit csak 1-1 ember ismer mindkét oldalon, akkor simán lehet egy tuhu - filter - omp megoldás, amiben a filter annyit csinál, hogy a label-ből az omp számára szükségtelen részeket kihajigálja. Ha bináris trutyiban megy át az adat, akkor is lehet matatni/szűrni, csak úgy jobban bele kell ásni magát a filter elkövetőjének a formátumba.
[előzmény: (42774) pgyp, 2010.10.13 13:57:20]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.13 13:49:05 (42773)
"felméretlen útra tett tervezett jelzés" Felméretlen utat nem rajzolunk, vagy mégis? Az persze jó kérdés, hogy a jelzés tervezője hogyan tervezte az ominózus jelzést: Ránézett a tuhu-s térképre, összekattingatott egy útvonalat, majd ráírta, hogy "tervezett kislibazöld kacsaláb jelzés", vagy pedig a terepen bejárt egy útvonalat hozzá, és az alapján került az adatbázisba a "KlzKcsl_" cimke.

[előzmény: (42767) olahtamas, 2010.10.13 11:24:11]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.13 13:41:39 (42772)
Nem az algoritmus érdekel, hogy az egyes pontokból, poligonokból, szakaszokból, akármikből hogyan lesz ilyen vagy olyan formátumú térképfájl. Ami érdekel, az nagyjából az, hogy az adatbázisban lévő rekordtól hogyan jut el az adat a térképfájlt generáló algoritmusok bemenetéig.
[előzmény: (42768) olahtamas, 2010.10.13 11:27:47]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.13 13:38:33 (42771)
A kimenetből kidobni, átrakni máshova, ahol vagy frissül, vagy sem. Ha lehet szűrést belerakni a folyamatba, akkor semmi gond, ugyanis elég jól definiálható, hogy mit szeretnénk kihajítani a tuhus output készítése során a leválogatott label-ből: "egy vessző, egy vagy több nem(vessző, aláhúzás, kettőskereszt), egy (aláhúzás vagy kettőskereszt)".

Ráadásul ha jól látom, az OMP-n ez meg is történik? Jó, tudom, András nem ér rá ezzel foglalkozni, más meg "nem tudja/nem érti/nem szabad/nem lehet"...

[előzmény: (42766) KiVi, 2010.10.13 10:57:21]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.13 10:53:03 (42765)
Akkor NEM a már meglévő információt kell kidobni, használhatatlanná/kezelhetetlenné tenni, hanem a jelkulcsot (kiemelés) kell hozzáigazítani az igényekhez.

Ismét megkérdezem: a térkép generálásának folyamata programmodulok szintjén hogyan történik? Egyből az adatbázisból, vagy egy előfeldolgozón átzavarható leválogatásból? Ha lehet előfeldolgozót rakni a generálásba, akkor sima ügy a nem kívánt cimkék kiszűrése, ha nem, akkor meg kell nézni, hogy mivel, hogyan lehet ezt megoldani.
[előzmény: (42757) KiVi, 2010.10.13 09:51:52]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.12 19:32:31 (42721)
A gond a következő. Kütyün nem látszik semmi, megy az ecceri túrista az erdőben, és szembe jön vele egy fa. rajta egy jelzés.Meg egy másik. meg akár egy harmadik is. Holott az elágazásnál ott volt a törlőkereszt, de az összes jel már nem lett leszürkítve. Terepen mi van? Jelzés. Elvileg megszüntetve, gyakorlatilag meg él és virul.

Csak azt, ami a terepen van... Az egy trackes szakaszok felülvizsgálata, a régen trackelt/rajzolt szakaszok bejárása, az eltűnt utak/ösvények dolga hogyan áll? Számomra egy eltérő ikonnal jelzett kiemelten rajzolt út biztosabb, hiszen oda valaki turistautat tervezett, felvitte az adatokat, és ki fog menni festeni, mint az, amit 2-3-x évvel ezelőtt valaki látott egyszer, és bekanyarította a térképre.

Kérdés: a kimenet készítésekor mekkora meló kiszűrni a megfelelő mezőből a # és az _ tartalmú jelzéseket? Azaz marad minden a helyén, csak a kimeneten nem jelenik meg. A kimenetgyártás inputja hogyan keletkezik? Direktben az adatbázisból olvas, vagy van egy leválogató/előfeldolgozó modul?
[előzmény: (42708) Old Eye, 2010.10.12 15:59:29]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.12 10:35:41 (42685)
Ezt mindjárt gondoltam :)
[előzmény: (42684) Old Eye, 2010.10.12 10:06:09]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.12 10:03:49 (42683)
Számomra a tervezett túristaút jóval biztosabb infó, mint n+1 darab egymást követőü, valamikor bejárt és berajzolt, és jelenleg vagy létező vagy nem autósztráda/út/ösvény/csapás/akármi.
Mi szükséges a kimenetgyártó módosításához, matatásához? Mi kellene pl. az ikonok cseréjéhez?
[előzmény: (42672) Old Eye, 2010.10.12 07:58:13]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.12 00:51:47 (42671)
Ahol fonódik egy létező jelzéssel a tervezett, ott gondolom marad a folytonos vonal, ahol meg önállóan fut egy legjobb tudásunk szerint csak tervezett jelzés, ott szaggatott? (gondolom megtartva a kétféle ikonkészletet is). Ez jó megoldásnak tűnik.
[előzmény: (42669) olahtamas, 2010.10.12 00:45:05]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.12 00:48:10 (42670)
Kütyüje válogatja, az enyémen (Dakota) látszik a két ikon közötti különbség. A felfestendő jelzés számomra a TZ-hez, meg a "."-os minimál track-es szakaszokhoz hasonló: ha a közelben járok, nézzem meg, mi van arrafelé.
[előzmény: (42652) sophegyi, 2010.10.11 21:51:31]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.01 10:45:02 (42523)
**********************************
2010.10.01 07:15:44
SHP File import : shp/zala.shp
Distance is below 5.4, NODID1: 11128, NODID2: 11148RgnID: 687142
Distance is below 5.4, NODID1: 11148, NODID2: 11128 RgnID: 687142
Error R011: NODID points cannot be closer than 5.4 meter!
**********************************

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.23 23:15:20 (42276)
Fogalmazzunk úgy, hogy lehet használni, bár ami igaz, az igaz, natívan azért gyorsabb :)
[előzmény: (42210) oli_b, 2010.09.21 20:59:43]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.23 23:12:28 (42274)
De persze csak a régebbi, ami nem igényel XP SP3-at... :-/
[előzmény: (42273) törölt nick 14, 2010.09.23 23:11:13]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.23 23:11:13 (42273)
BBor, akarom mondani Wine :) Szerintem :-P
[előzmény: (42199) szimszon, 2010.09.21 14:58:29]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.20 15:31:52 (42172)
Köszi.
[előzmény: (42171) pliptai, 2010.09.20 13:12:38]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.20 11:39:46 (42169)
Börzsöny elhasalt:

**********************************
2010.09.20 02:53:58
SHP File import : shp/borzsony.shp
Distance is below 5.4, NODID1: 4856, NODID2: 5247RgnID: 683992
Distance is below 5.4, NODID1: 5247, NODID2: 4856 RgnID: 683992
Error R011: NODID points cannot be closer than 5.4 meter!
**********************************

Nincs kéznél windows+mapedit, valaki nézzen rá. Köszi.

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.20 13:10:07 (41693)
Ez jó hír, mert hízik a térkép, ergo egyre több információt tartalmaz, meg rossz is, hiszen így a diretben tölthető img csak korlátozottan használható. Workaroundként MapSource-ból a szükséges szelvények letöltését tudom javasolni.
[előzmény: (41692) MaRabU, 2010.08.20 13:03:13]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.20 12:44:18 (41691)
Csak jó valamire ez az automatizált lognézegetés... :-)
[előzmény: (41690) olahtamas, 2010.08.20 11:49:12]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.20 11:11:02 (41689)
Done.
[előzmény: (41688) törölt nick 14, 2010.08.20 10:49:47]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.20 10:49:47 (41688)
**********************************
2010.08.20 02:49:40
SHP File import : shp/zala.shp
Distance is below 5.4, NODID1: 11025, NODID2: 11009RgnID: 677128
Distance is below 5.4, NODID1: 11009, NODID2: 11025 RgnID: 677128
Error R011: NODID points cannot be closer than 5.4 meter!
**********************************

Nézem.

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.18 11:29:27 (41664)
Friss garmin-os telepítő Mapsource-szal tesztelve. Jó lett, köszönöm.
[előzmény: (41617) olahtamas, 2010.08.17 07:20:43]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.17 11:00:05 (41623)
Köszönöm.
[előzmény: (41617) olahtamas, 2010.08.17 07:20:43]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.16 14:08:10 (41604)
Azon az istenverte Költő u.-on a webes sem hajlandó tervezni... :-/ Valaki okosabb ránézne, hogy mi lehet a zacc...?
[előzmény: (41594) törölt nick 14, 2010.08.14 14:11:32]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.14 14:11:32 (41594)
Tovább próbáltam bogozni a Mapsource-ban (6.16.2) a Költő utcai anomáliámat. Érdekes megnézni a 33347 (Felhő utca-Diana utca közötti szakasz) és a 139441 (Mátyás király u. - Istenhegyi u. közötti szakasz) közötti tervezést (vagy akár a Felhő utca felől): Elmegy az első csomópontig (Költőu.-Felhő u.), majd "átugrik" a 139441 Istenhegyi u. felőli végére(!) és onnan húzza tovább az útvonalat.
Az eb elhantolva szerintem ebben a szakaszban van, csak azt nem tudom, hogy hol és hogyan :-/
[előzmény: (41580) törölt nick 14, 2010.08.12 21:43:00]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.12 21:43:00 (41580)
Friss, ropogós Garmin-os telepítővel felrakott térkép, Mapsource 6.15.7. A Budai hg.-ben akár az Istenhegyi út (ID=139442), akár a Költő utca (ID=139427) felől próbálkozok útvonalat tervezni a Költő utca további (felső) része (ID=139441) felé, a Mapsource feldob egy hibaablakot, benne a releváns infó az szerintem az

MPL_MAP.CPP-1755-6.15.7.0
Map: 96900699
Error code: 3

Ha nyomok rá egy "Ok" gombot, akkor tovább megy, de azon a csomóponton áttervezni nem hajlandó. Más is belefutott ebbe, vagy csak nekem van ilyen szerencsém?

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.10 07:14:41 (41514)
A "volt, de most nincs" információ. Információ a rajzolóknak, információ a térkép felhasználójának. Ha egy kerítés is oda kerül, meg a járhatóság paraméter is megfelelően töltésre kerül, akkor teljesen rendben van szerintem az, hogy adatbázis szintjén a megszüntetést követően csak 1-2 évvel kerüljön törlésre egy út.
A tz-re visszaminősítés nem jó, hiszen az nagy vonalakban azt jelenti, hogy "itt van valami, de nem tudjuk, pontosan, hogy mi és merre megy" - holott a megszűnt útra ez pont nem igaz, hiszen nincs ott, de tudjuk, hogy merre ment hajdanán.
[előzmény: (41510) alnibell, 2010.08.09 22:59:46]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.02 12:04:23 (41391)
Kazincbarcikán a 26-os egy hosszú szakasza is lakott terület, ergo ott is 50 van, a BC előtt meg szakaszosan van sebességkorlátozás.
[előzmény: (41377) Hajo, 2010.08.01 22:03:50]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.23 18:25:00 (41165)
Az autopalya.hu interaktív térképéről:

2010.07.23 - 09:25
2010.07.26.án átadják a forgalomnak az M31-es autópályát!

A szakasz 3 csomóponttal rendelkezik: 0.km szzelvény M0 autóút,9. km szelvényben 3-as az. főút /Kerepes és Gödöllő / 12. km szelvényben M3 ap-a /Gödöllő és Szada/ érhető el.
[előzmény: (41164) Andreas, 2010.07.23 16:06:39]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.21 11:35:51 (41099)
Igen, a "be van rajzolva" az pont az, hogy az adatbázisban, a térképen szereplő objektum, azt valamilyen mértékben kezeljük, hiszen az adatai tárolásra, lekérdezésre és megjelenítésre kerülnek. Ha a valóságban egy és osztatlan terepi objektumról van szó, az - amennyiben lehetséges - az adatbázisban is célszerűen egy darab bejegyzés, egy paraméterkészlettel, egy tulajdonság-halmazzal. Ezt persze az utakra nem lehet alkalmazni, de az ilyen zárt, jól körülhatárolható dolgokra szerintem igen.
[előzmény: (41084) -bj-, 2010.07.20 18:47:43]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.20 18:25:25 (41083)
Szerintem egy repülőtér, egy település, egy gyártelep, azaz olyan entitás, ami egyben kezelhető/kezelendő célszerű, ha egy tájegységen belül van. Egyedi döntések kellenek, valamilyen épkézláb szamárvezetővel segítve a dolgot - ez lehet az is, hogy itt megbeszéljük, mi legyen az adott objektum sorsa.
[előzmény: (41082) urbalazs, 2010.07.20 17:26:43]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.07.13 10:33:53 (40789)
Hurrá, és köszi!
[előzmény: (40782) Kolesár, 2010.07.13 07:41:21]

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.19 21:55:29 (40436)
Kiteszem a lában túrázni, erre juszt is ma jött valami gebac...:

**********************************
2010.06.19 02:41:41
SHP File import : shp/felso-tisza.shp
Distance is below 5.4, NODID1: 13051, NODID2: 701RgnID: 536848
Distance is below 5.4, NODID1: 701, NODID2: 13051 RgnID: 536848
**********************************

törölt nick 14hozzászólásai | válasz erre | 2010.06.08 09:50:24 (40271)
Lehet, hogy ez volt az?

**********************************
2010.06.08 02:03:40
SHP File import : shp/bukk.shp
Distance is below 5.4, NODID1: 10763, NODID2: 25169RgnID: 243461
Distance is below 5.4, NODID1: 25169, NODID2: 10763 RgnID: 243461
**********************************
[előzmény: (40270) olahtamas, 2010.06.08 08:11:17]

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók