turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
az összes téma hozzászólásai egyben, Aty hozzászólásai
új hozzászólás | témák listája

Összesen: 187 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | következő


Atyhozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2014.09.30 13:13:44 (72146)
Ha Nálad ennyi az eltérés (10-15%) akkor nézd át szerintem a rendszeredet, mert ott valami nem passzol...
Megnéztem a szeptemberi biciklis útjaimat, ez 8 alkalom volt, a GPS track (Oregon 300) és a biciklis mérés (Sigma Rox 6.0) közti eltérés 0,7-1,5% között mozgott. Volt ebben erdős (nem túl sűrű) és nyílt terepes út is.
[előzmény: (72134) Lipták Roland, 2014.09.30 11:11:37]

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2014.06.07 10:38:46 (68466)
nekem is kb. ezek a tapasztalataim!
Persze hozzá kell szokni, de minden váltás tanulással jár. Ha minden újdonságnál a történelem során azok nyertek volna akik nem akarnak újat tanulni, még kőbaltával hajkurásznánk az erdőben az állatokat. Persze lehet az jobb lenne :-)
[előzmény: (68463) martin, 2014.06.07 08:33:06]

Atyhozzászólásai | általános | válasz erre | 2014.05.30 19:00:41 (5956)
Értem.

1. - Mik azok a funkciók, amik ott nem állnak rendelkezésre, itt pedig igen?
2. - Szerintem ez a veszély itt is ott is fennáll, itt is volt hogy javítgatni kellett más után, ott is biztosan van és lesz ilyen... Hogy ez ott hatványozottabb? Hát, ezt nem tudom, ahogyan Te sem, max. feltételezhetjük.
3. - Ez egyértelmű, ezt senki sem tagadta... Erről van konkrétan szó, ezért kell mindezt megvitatni.
4. - Ez így van... ez mondjuk hátrány. De ennél sokkal nagyobb munkát is végeztünk már itt. Egyértelmű hogy áldozatokkal jár, többek között ezt kellene mindenkinek eldönteni, hogy hajlandó-e erre.
5, 6. - Ez miért lenne rossz nekünk?

Látod tudsz Te értelmesen is válaszolni ha nem uralkodik el rajtad az üldözési mánia...
[előzmény: (5955) alnibell, 2014.05.30 17:54:36]

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2014.05.30 17:18:11 (68031)
Amit én leszűrtem az elmúlt több száz hozzászólásból:

András ajánlott egy lehetőséget, hogy egy jól fejlődő és pillanatnyilag a legjobb alapot képező térképre kerüljenek fel az itteni adatok és a továbbiakban ott folytathatnánk a tevékenységünket. Egyértelmű hogy az OSM most nem tudja ugyanazt mint a TuHu. Ezért egy lehetséges alternatíva a túrázók színvonalas kiszolgálására, miután arra alkalmassá tennénk.

Mint egy egyszerű szerkesztő, úgy gondolom, hogy érdemes lenne ezt az utat választani, de mindenképpen érdemes foglalkozni a dologgal, és egy nem elhamarkodott döntést hozni közösen.

Kíváncsi voltam, így kipróbáltam az OSM-en a szerkesztést. Szerintem nagyon jól használható, nagyon sok lehetőséggel bír. Sokkal többel mint jelenleg a TuHu. A munkát ott is el kell végezni, van ott is javítani való bőven, de hol nincs? Itt is van! Szűkebb környezetemben sok hibát találtam ott, itt azért van sokkal kevesebb, mert már kijavítottuk a nagy részét.

A feladat szerintem ott ez lenne: a meglévő hibák kijavítása és a TuHu sajátosságaival (egyedi tulajdonságaival) kiegészíteni a térképet. Ha ez megtörténne, akkor lennénk ott, hogy az OSM térkép tudná ugyanazt mint most a TuHu és még azon felül sokkal többet.
Miért lenne ez rossz nekünk? Erre a kérdésre szeretném ha valaki válaszolna.

Aki András felvetésében propagandát lát, annak komoly problémái vannak, vagy nem tudja/akarja átlátni a helyzetet.

Atyhozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2013.10.04 21:12:09 (10441)
Nem igazán értem miről beszélsz... milyen "hasonló indítású reagálások"-ról?
[előzmény: (10439) alnibell, 2013.10.03 22:11:30]

Atyhozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2013.10.03 14:12:28 (10436)
Szerintem fogalmi zavaraid vannak ezen a téren.
A kerékpárút, attól kerékpárút hogy tábla jelzi. Nem attól hogy Te vagy más biztonságban érzi magát rajta vagy sem. A kerékpársáv és a "kerékpáros nyom" teljesen más, nem összekeverendő! Nem szeretném most ide leírni a különbségeket, a Közlekedési Szabályokban mindez benne van egyértelműen.
Az eredeti kérdésben az van, hogy az út egyik oldalán kerékpársáv van, a másikon meg csak "kerékpáros nyom".
A rajzolási szabályok szerint (én úgy tudom) hogy ahol kerékpársáv van, ott az utat kerékpárútként jelöljük, ahogyan Old Eye is írta.
Az, hogy a győri kerékpárutak használhatósága eléggé megkérdőjelezhető itt-ott, az tény, de azért mert akinek ez lenne a szakmája, teljesen tudatlan és így tervezi meg ezeket az utakat, még a tényen nem változtat: az bizony kerékpárút.
[előzmény: (10434) alnibell, 2013.10.03 09:37:12]

Atyhozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.07.11 10:19:54 (68503)
Szerintem az, amit Te akkumulátornak néztél, a hangszórója. Bár a kép kicsi, de első ránézésre a mellette lévő panelen van egy gombelem, azt cseréld ki benne.
[előzmény: (68501) Old Eye, 2013.07.11 10:01:56]

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2013.06.20 13:36:28 (63144)
Értem, ok.
Én nem is kérésre véleményeztem... tessék kéretlen üzenetnek venni. :)
[előzmény: (63143) Hev, 2013.06.20 13:19:55]

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2013.06.20 12:26:14 (63142)
Ha a véleményedet leírod, azzal soha nincs szerintem itt gond. Azt senki nem kéri hogy ne szólj bele semmibe.
Azt viszont ne kérd, hogy a fórumot visszaolvasgassam és megkeressem azokat a "beszélgetéseket" ahol bizony nem voltál hajlandó elfogadni mások álláspontját, vagy éppen megérteni, elfogadni olyan alapvető dolgokat, amiket itt senki nem tud megváltoztatni... A fórumról "elköszönés" sem egyszeri eset volt. Ha ez egyszer történik meg akkor nem írok róla.

"Viszont, ha az a ki nem fejezett óhaj, hogy tűnjek el már végre, akkor kéretik ezt leírni! És megteszem."

Ez az előjele a legalább harmadik ilyen elköszönésnek, és ezt már nem tudtam szó nélkül hagyni. Senki nem akarja hogy elmenj, de ez a hiszti szerintem mindenkit kiakaszt. (Ha nem így van, majd úgyis szólnak a többiek).
Az, hogy most írtam, emiatt volt. Nincs szerintem értelme újra és újra eljátszani ezt az "elköszönést".
Remélem a munkádat folytatod, a véleményedet elmondod a továbbiakban is. Volt rá példa hogy elfogadta a közösség az ötleted, véleményed, viszont olyan is volt, hogy nem. Ez szerintem mindenkivel így van.
A véleményemet elmondtam, vannak még itt sokan, ha annyira egetverő baromságokat írtam, majd megkapom a magamét másoktól is, állok elébe. :)
[előzmény: (63139) alnibell, 2013.06.20 10:26:54]

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2013.06.20 09:40:11 (63138)
Na most írok...
Egy gond van Veled Alnibell.
Ha van valamiről véleményed, azt minden áron rá akarod mindenkire erőltetni és megsértődsz ha a többségnek nem tetszik, vagy már önvédelemből nem is reagál a felvetésedre. Az a cirkusz amit már sokadszor műveltél, hogy besértődsz, közlöd hogy többet nem írsz és amikor már nem bírod újra kezded az egészet, na az meg főleg nem ide való! Óvodában is nemtetszésüket fejezik ki ilyenért az óvónénik...
Ezzel ellentétben viszont nem vagy hajlandó mások véleményét elfogadni, ha az nem felel meg a Te elképzeléseidnek. Ez nem csapatmunka, ez diktatúra... Ezen kellene változtatni szerintem és nem pedig elmenni.
Szerintem senkinek nincsenek szakmai problémái Veled!
Ha a többiek úgy gondolják hogy ezt rosszul látom, én elfogadom!
[előzmény: (63133) alnibell, 2013.06.20 08:23:14]

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2013.05.14 21:16:03 (62159)
Szerintem a "behajtani tilos, kivéve célforgalom" táblát hagyjuk figyelmen kívül... ember nincs aki bebizonyítja hogy ha oda bemész, akkor az éppen célforgalom-e vagy sem... Győrnél az 1-es főúton is van ilyen tábla Komárom felé. A városból kerékpárút vezet ki egészen Győrszentiván-Kertvárosig, onnan kiterelik a kerékpárosokat az útra, és ki van rakva a "kerékpárral behajtani tilos, kivéve célforgalom".
Sok ilyen főút van, és nyugodtan lehet ott biciklizni. Ezzel ellentétben van olyan főút is, ahol nem tilos biciklizni, de semmi pénzért sem mennék rajta, olyan nagy a teherforgalom (Pl. 85-ös főút).
Én személy szerint biciklisként tuti rosszul leszek ha emiatt nem tervez majd valahová a Garminom... :)
[előzmény: (62157) Arti (junior), 2013.05.14 20:37:22]

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2011.11.13 17:35:21 (50533)
Amikor Győr felületét megrajzoltam én is így álltam neki és településrészenként külön felületekből állt a város. Ez aztán nem tetszett a következő miatt:
Nem volt Győr felület, hisz minden településrésznek a saját nevével ellátott felülete volt (Győr-Belváros, Győr-Nádorváros... Győr-Likócs) Ez így nagyon nem volt jó, hisz aki ismeri a várost annak nem volt gond ha kis nagyításnál rávitte a kurzort a városra és éppen a "Győr-Marcalváros" jelent meg, de ha ismeretlenként tenném ezt, nem tudnám hogy mi a helyzet. Ráadásul itt nem hordoz annyi plusz információt mindez mint amennyi problémát jelenthet annak aki nem ismeri a várost. Ha lenne arra megoldás hogy a városnak lehetne saját felülete (kis nagyításnál az lenne látható), és azon el lehetne helyezni a kerületek, városrészeknek külön felületeket (nagy nagyításnál megjelennének), akkor lenne ennek értelme, szívesen meg is csinálnám Győrt ilyenre.
[előzmény: (50528) alnibell, 2011.11.13 12:13:43]

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2011.02.16 13:31:09 (45767)
Köszi... majd kísérletezek vele :)
[előzmény: (45766) Fgg, 2011.02.16 13:22:21]

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2011.02.16 13:09:53 (45764)
Hát... eredetileg az volt a terv, hogy a tereket valahogyan megkülönböztetem, ne úgy nézzenek ki, mintha beépített rész lenne... Szerinted hogyan lehetne megoldani?
[előzmény: (45763) Fgg, 2011.02.16 13:08:28]

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2011.02.16 13:08:09 (45762)
A Széchenyi tér nem park, díszburkolatos tér szökőkúttal, padokkal, néhány fával, és kávéházi, éttermi teraszokkal.
A felületek illesztését befejezem majd, megszüntetem az egymást fedőket is.
[előzmény: (45758) Fgg, 2011.02.16 07:14:08]

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2011.02.15 15:56:03 (45743)
Én voltam Győrnél az elkövető... a munka még nem fejeződött be teljesen, de az utóbbi időben nem volt időm sajnos.
Eredeti elképzelés az volt, hogy minden városrésznek külön polygonja lesz, a városrész nevével kiegészítva (pl.: Győr-Belváros) de így nagyon bután nézett ki az egész, így összevontam őket és egy egységes polygon lett. Hogy miért lyukasztott? mát azért, mert ahol park, vagy ipari terület van, ott annak megfelelő a felület is. Ráadásul Győr nem olyan település ahol határtól határig lakott terület van, hanem eléggé széttagolt itt-ott, sok a külterületi rész egyes városrészek között.
De ha így nem megfelelő, akkor megbeszélhetjük milyen lenne a legjobb kialakítás és megcsinálom.
[előzmény: (45737) Fgg, 2011.02.15 13:53:54]

Atyhozzászólásai | általános | válasz erre | 2010.10.04 18:35:46 (3702)
A történet kulcsa itt van szerintem: "...a navigáció csak azt hajtogatta, hogy forduljak vissza"
Mert ugye ezt csak akkor mondja, ha rossz irányba megy a sofőr. Ha követi a navigációt, akkor nem akar visszafordítani.
Viszont sokkal egyszerűbb az emberi hülyeséget egy ilyen mesével leplezni, mint pl. a híd alá szoruló teherautó esetében is.
[előzmény: (3701) kaplee, 2010.10.04 16:49:42]

Atyhozzászólásai | POI | válasz erre | 2010.06.24 15:34:49 (3215)
hűűű... nem volt semmi végigolvasni ezt a tűzcsap dolgot :)
Szerintem a tűzcsapnak a térképen akkor van értelme ha nincs más tájékozódási pont. Településeket telerakni tűzcsapokkal, adott esetben több tíz vagy több száz ilyen POI teljesen felesleges lenne.
Településen belül tájékozódáshoz szerintem senki sem használná, ott úgyis az utcákat, egyéb (más szempontból is fontos) POI-kat használja mindenki, mert azok egyediek, a tűzcsapok meg ugye egyformák, az alapján aztán meg nem mondja senki hogy melyik utcában vagyunk éppen.
Naprakészségről meg annyit hogy azt senki nem tudja vállalni hogy, ahogy Zoli is írta, heti rendszerességgel nézegesse hogy eltűnt-e egy tűzcsap, vagy éppen áthelyezték stb. Ennek hiányában pedig a Tűzoltóknak ez nem lenne segítség. Zoliék üzemeltetik, karbantartják a saját adatbázisukat, meg is tudják tenni, hisz Hozzájuk futnak be az információk a változásokról. Valószínű ez a többi területen is így van.

1 szavazat arra, hogy csak ott legyen megjelenítve a tűzcsap ahol nincs más tájékozódási pont.

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2010.04.25 07:24:10 (39371)
Bonuszválasz:

Győr vasútállomás vágányai tájékoztató jellegűek, 7 db van belőle és nagyjából abban a hosszban terül el az állomás azon része ahol az utasforgalom zajlik le és felszálláskor.
Van pár track, ami a vágányok helyét nagyjából behatárolja, tehát nem teljesen hasra ütéses jellegű a berajzolásuk.
[előzmény: (39357) Ákibard, 2010.04.24 22:59:56]

Atyhozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2010.02.24 18:50:58 (46933)
Persze, nem kell azért 100 méterenként rakni pontot :) csak oda ahol esélyes hogy nem azon az útszakaszon tervezne, oda egy pont elég általában.
[előzmény: (46931) mike andros, 2010.02.24 13:24:11]

Atyhozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2010.02.24 12:19:05 (46929)
Én azt szoktam csinálni, hogy ahol kérdéses hogy áttervez-e a GPS, arra az útszakaszra rakok egy köztes útpontot... ha minden ilyen helyre teszel egyet akkor nagy eséllyel arra fog tervezni a Garmin is, legalábbis nekem többnyire sikerül így rákényszerítenem hogy a megálmodott útvonalon navigáljon. Ez ugyan sok esetben sok útpontot jelent, de legalább így arra navigál, amerre akarod.
[előzmény: (46928) mmackoka, 2010.02.24 11:58:14]

Atyhozzászólásai | általános | válasz erre | 2010.02.22 21:17:11 (3235)
Szia!
Győrt ismerem itt könnyen tudom javítani ezeket a hibákat, BP-en nem tudom melyik útnak milyennek kellene lennie... Valaki biztosan segít, de ha nem lesz jelentkező, akkor megpróbálkozok vele, de akkor segítened kell hogy pontosan meg tudjuk határozni az út típusát.
Ha a Térképszerkesztés topikba is beírod, ott tuti lesz valaki aki ráveti magát a dologra:)
[előzmény: (3234) Tipekin & Perseus, 2010.02.22 20:19:08]

Atyhozzászólásai | általános | válasz erre | 2010.02.21 11:46:38 (3230)
Győrben javítottam az utak típusait, remélhetőleg nem hagytam ki semmit és már jók lesznek... ha találsz még hibát, akkor szólj és javítom!
[előzmény: (3223) Ákibard, 2010.02.20 20:11:15]

Atyhozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2010.02.12 12:16:22 (46615)
egy ilyen esetleg:
http://autofejlesztes.hu/product_info.php?products_id=193375
vagy veszel egy aljzatot, bekötöd és abba be tudod dugni, vagy kibelezed és fixen bekötöd... szerintem ez a legegyszerűbb megoldás nem kell semmi kapcsolást gyártanod.
[előzmény: (46602) ini, 2010.02.11 22:00:01]

Atyhozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2010.02.03 20:49:28 (46337)
Mindenesetre érdekes hogy ott úgy "eltévedt" az Oregon... Az a rész elég nyílt nem nagyon árnyékol semmi...
én elégedett vagyok Oregonommal, most voltam Bakonyban is, ott is megfelelően tette a dolgát a Cuha-szurdokban is a körülményekhez képest.
[előzmény: (46336) vegatti, 2010.02.03 20:33:07]

Atyhozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2010.02.03 20:03:43 (46332)
Nem akarok kötekedni, de az a vasútvonal nem villamosított...
[előzmény: (46327) vegatti, 2010.02.03 19:29:22]

Atyhozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2010.01.16 18:17:24 (45840)
Ha sikerül megvalósítani ezt a statisztikás dolgot, az nagyon klassz lesz! kíváncsian várom az eredményt! :-)
[előzmény: (45839) jekaeff, 2010.01.16 18:13:13]

Atyhozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2010.01.16 17:59:26 (45838)
Ha az emelkedők és lejtők hosszát nem olyan bonyolult kiszámolni, akkor nem lenne egyszerűbb ha a teljes hosszból ezeket levonva megkapnád a síkon megtett utat? Hisz ha nem emelkedőn mész és nem is lejtőn, akkor kizárásos alapon sík az út...
De lehet hülyeségeket beszélek... :-)
[előzmény: (45837) jekaeff, 2010.01.16 16:48:14]

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2009.11.21 12:21:19 (35182)
Én a kerékpárút keresztezéséig egy vonallal rajzolnám meg a le- és felhajtót, az útra becsatlakozás úgyis egy pontban van, a kerékpárútnál pedig ketté válhatna az autópálya felé...
[előzmény: (35181) -bj-, 2009.11.21 12:07:57]

Atyhozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2009.11.10 20:20:13 (44389)
:) igen ez a megoldás, de elég szégyennek tartom hogy egy ilyen cuccot egy lámpa meg tud zavarni...
Van egy Polar gyilkos hely is: Almásfüzitő. Több alkalommal is teljesen kihalt a CS100 és nem volt hajlandó működni amíg el nem hagytam a települést... (1-es út mentén, a vasútállomás mellett).
Elhiszem hogy ezek alapkészülékek, de azért nem hiszem hogy egy 20-30e ft-os kategóriába tartozó pulzusmérőnek ennyire problémásnak kellene lennie... azt azért ne kívánja senki hogy 50e fölött kelljen venni valamit hogy használható legyen általános körülmények között. Ha egy 5-10e Ft-os pulzusmérő teszi ezt akkor az talán még belefér...
[előzmény: (44367) jekaeff, 2009.11.10 11:00:02]

Atyhozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2009.11.10 10:51:43 (44366)
Szia!
Barátomnak van CS200-as pulzusmérője, elég sokat szenved vele, kétszer volt már szervizben (2 éves lesz).
Nekem CS100 van, enyém is volt szervizben már (májusban lesz 2 éves) és minden zavarja sajnos amit el tudsz képzelni. Pl. most jöttem rá arra is hogy miért nem működött hajnalonta nyáron, a Cateye lámpám ha folyamatos világításra van állítva akkor megzavarja, ha villog akkor nem...
Azért vettem Polar pulzusmérőt, mert nagy név, komoly tapasztalattal, de nagy csalódás volt üzembiztonság szempontjából ilyen rosszat még nem láttam sajnos.
Persze ez lehet hogy egyedi tapasztalat és mindkettőnknek pechje van, de azért úgy gondoltam jobb ha tudod ilyen is előfordul. Azt azért hozzá kell tennem, ha működik, akkor tökéletes, sok funkciója van, nagyon jól kezelhető... ha semmi nem zavarja...
[előzmény: (44356) rotty, 2009.11.09 22:22:33]

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2009.11.01 21:23:18 (34572)
Módosítás megtörtént, köszönjük hogy jelezted!
[előzmény: (34566) sghu77, 2009.11.01 16:55:51]

Atyhozzászólásai | általános | válasz erre | 2009.09.06 18:07:28 (2850)
mail ment...
[előzmény: (2848) latamas, 2009.09.06 11:44:09]

Atyhozzászólásai | általános | válasz erre | 2009.09.06 10:58:48 (2847)
Szia!

Oregon a track mentést úgy végzi, hogy az aktív log amikor megtelik (10000 pont) akkor automatikusan menti azt GPX-ben a memóriájába a Garmin\GPX\Archive helyre, majd törli az aktív logot és kezdi a rögzítést a újra. Sajnos így mentegeti kb. 10000 pontonként külön file-ba, ha egyben akarod látni a végén, akkor össze kell majd fűzni őket. Tudtommal memóriakártyára nem ment track-et, ha esetleg nem így lenne akkor valaki majd leírja hogyan lehet azt elérni.
Útontartás: a Beállítás - Útvonaltervezés menüben találod egy nagyon fura fordítás eredményeként: "Út lezárása" menüpont alatt.
A nyelvi file egyébként könnyen átírható, az ilyen rossz fordítások javíthatók (Garmin\Text), én is megtettem, volt jópár ilyen, ha esetleg érdekel el tudom küldeni és csak fel kell másolnod az Oregon-ra.
[előzmény: (2845) latamas, 2009.09.06 09:32:33]

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2009.08.11 22:52:51 (31908)
Igen elég drága komp sokkal olcsóbb. Itt megtalálod az áraknál: http://www.balatonihajozas.hu/hu/menetrend.htm
[előzmény: (31902) tibbi, 2009.08.11 21:12:18]

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2009.08.11 20:12:15 (31898)
Pedig szállítanak a hajók kerékpárt is, díjszabásban is benne van (940 Ft). Mentem már én is hajóval úgy hogy biciklit is vittem magammal, kisebbektől elkezdve a katamaránig mindegyikhez volt már szerencsén biciklivel.
[előzmény: (31890) tibbi, 2009.08.11 11:52:23]

Atyhozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2009.08.10 21:20:19 (42591)
Ma én is teszteltem a 3.13-at, sőt barátom is frissítette a sajátját, egész nap be volt mindkét készülék kapcsolva egyik sem kapcsolt ki. Ezekszerint nekünk szerencsénk van.
[előzmény: (42590) diego, 2009.08.10 20:08:08]

Atyhozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2009.08.09 06:35:19 (42541)
Értem... nekem a 3.12 már régóta fent van és nem kapcsolódott ki egyszer sem, viszont tényleg szép track-et gyárt a régihez képest! :) Azt hiszem megpróbálom akkor a 3.13-at is, bízom benne jó lesz.
[előzmény: (42540) diego, 2009.08.08 20:59:34]

Atyhozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2009.08.08 20:49:07 (42539)
A 3.13-assal kapcsolgat ki állandóan?? :o akkor várok a frissítéssel asszem...
[előzmény: (42532) diego, 2009.08.08 18:23:38]

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2009.07.27 09:43:08 (31552)
Akkor volt értelme egyesíteni... :) de sajnos a Garmin kimeneten újra előjöttek azok a hibák mint régen, a lyukakban lévő felületek (pl. parkok) nem látszanak...
[előzmény: (31551) laszloistvan, 2009.07.27 09:00:47]

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2009.07.26 20:31:05 (31530)
Egyesítettem Győr polygont, most a sok darab helyett egy nagy van.
Meglátjuk milyen lesz a Garmin kimeneten a térkép, régen ilyen esetben eltűnt minden lyukban lévő felület.
[előzmény: (31276) Peter68, 2009.07.16 21:13:24]

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2009.07.16 20:07:15 (31268)
Győr azért van darabolva, mert ha egyesítem a részeit, akkor eltűnnek a Garmin kimenetről a lyukakban lévő polygonok. Emiatt daraboltam fel, és ha már darabokban van akkor városrészenként külön polygont rajzoltam.
Ha úgy látjátok jónak, akkor egyesítem őket itt akkora jelentősége nincs a városrészeknek mint Budapesten, csak félő hogy minden lyukban lévő egyén felület el fog tűnni... Ha pedig erre az eltűnéses problémára van valami megoldásotok, akkor az még jobb lenne, de annak idején nem találtunk erre más megoldást.
[előzmény: (31244) Old Eye, 2009.07.15 21:52:35]

Atyhozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2009.05.31 11:07:22 (40635)
Legend HCX elsötétedik...
[előzmény: (40634) Saughassy, 2009.05.31 08:47:45]

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2009.03.03 23:15:34 (28486)
Szia!
Ha úgy döntesz hogy nem tanulsz bele a térképszerkesztésbe, akkor én szívesen segítek és megrajzolom azokat az utakat amiket felmérsz.
Jövőhéten vizsgázom, addig még tanulnom kellene :) de utána lesz időm rá és belevághatunk a közepébe.
[előzmény: (28484) Szabadhegy, 2009.03.03 22:05:24]

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2009.01.01 12:22:04 (26051)
Boldog új évet Mindenkinek!

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.12.24 11:32:23 (25842)
Boldog Karácsonyt mindenkinek!

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.12.04 16:33:26 (25287)
Szia!
Köszönöm, hogy javítottad! Ott hibáztam, hogy csak arra figyeltem hogy a kanyarodás után hosszabb legyen a szára, de persze tök logikus hogy minden node után 5,4 m-nél hosszabb kell hogy legyen egy szakasz... Nem figyeltem kellőképpen. Feltöltés után ebben az esetben nem jelzi a szerver hogy rövid szakasz van, mert akkor feltűnt volna és javítom...
[előzmény: (25270) tibbi, 2008.12.04 10:31:07]

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.11.06 21:56:33 (24366)
Letöltöttem a Bakonyt, úgy tűnik rajta van a rajzolásod [16249].
[előzmény: (24364) alnibell, 2008.11.06 20:12:31]

Atyhozzászólásai | POI | válasz erre | 2008.10.30 12:57:23 (2142)
templom: 0x6404
múzeum: 0x2c02
én ezeket használom.
[előzmény: (2141) fa-peti, 2008.10.30 12:16:37]

Atyhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.10.26 13:45:04 (23893)
Ok, köszi! Mindig tanul az ember... :-)
[előzmény: (23888) zayd, 2008.10.26 11:00:32]

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók