turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
az összes téma hozzászólásai egyben, kepenu hozzászólásai
új hozzászólás | témák listája

Összesen: 1684 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | következő


kepenuhozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2007.04.24 12:45:11 (4891)
Még 2-ről tudok: A Pécs-kőtől ÉNY-ra egy P3, és Bárna-Szilváskőpuszta között egy másik S4.
[előzmény: (4890) olahtamas, 2007.04.24 11:18:58]

kepenuhozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2007.04.24 10:44:46 (4889)
Megvannak a maradék 0-ás trackek?
[előzmény: (4887) olahtamas, 2007.04.24 07:41:29]

kepenuhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2007.04.22 14:57:40 (12030)
"le van az szögezve valahol, hogy nem út tipusú polyline-ok esetén (kerítés, csatorna) nem szabad kitölteni a labelt?"

Nem tudok róla, de - szintén az egyszerűség kedvéért - követhetjük azt, ami sokszor elhangzott a fórumon és törvényerőre emelkedett ;-) : polyline Labelbe csak turistajelzést!
Nyugodtan írd az Utcanev=-be az ilyen neveket, a kimenet felé ez a paraméter úgyis a Labelhez adódik.
[előzmény: (12028) papa71, 2007.04.22 14:01:11]

kepenuhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2007.04.22 14:54:22 (12029)
Szerintem nehéz lenne egyszerűbb definíciót találni Magyarországon a másodrendű főútvonalaknak, mint a 2- (és 3-)jegyű számozott utakat. Ezt felesleges bonyolítani, itt az egységesség kedvéért jól követhető szabályokra lenne szükség.
Tibbigeo! Szerinted mi a másodrendű főútvonal kritériuma? Ilyen akció előtt nyugodtan kérdezhetsz a fórumon! Addig is visszaállíthatod a másodrendű főútvonalak paramétereit!
[előzmény: (12028) papa71, 2007.04.22 14:01:11]

kepenuhozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2007.04.21 15:27:30 (4867)
1. nem gond, ha jobb oldalon van a GPS; útszélességen, hibahatáron belül; pláne, ha oda-vissza megvan
2. az úgy ok
3. amit úgy gondolsz, hogy összetartozik, és egyszerre érdemes megrajzolni, azt teheted 1 fájlba (mindegy, hogy esetleg több track) és 1 űrlapra
4. ha van hozzá kedved, Te is szerkesztheted arrafelé a térképet. A legjobb, ha figyelsz, szükség esetén kérdezel, és elkezded megrajzolni a trackjeidet.
[előzmény: (4866) pgyp, 2007.04.21 15:17:07]

kepenuhozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2007.04.19 21:40:18 (4855)
A track feldolgozhatósága és az itteni térképek szempontjából talán nem sorsdöntő, hogy milyen típusú markolóra tettél GPS-t, meg hogy sima biciklivel tekertél bika módon vagy segédmotor segített, mindenesetre az egyéb ablakába írd be ezeket a kuriózum trackelési módokat.
Talán a többi lehetőséggel se terheljük a legördülő menüt: kutyaszán, görkorcsolya, roller, bébikomp, tricikli, quad, fagylaltoskocsi, aszfaltozógép, kombájn, rádiótávirányításos modellautó stb. ;-)))
[előzmény: (4854) Erdőjáró, 2007.04.19 20:06:27]

kepenuhozzászólásai | POI | válasz erre | 2007.04.19 21:29:31 (1465)
Jelen pillanatban térképrajzolók tudják megváltoztatni a POI típusát "nem webes" típusra. A "nem webes" POI törléshez is kell egy pici extra jogosultság. Írj ID-t vagy koordinátát, akkor valószínűleg hamarabb megoldódik mindkét dolog.
[előzmény: (1464) prisoft, 2007.04.19 21:12:50]

kepenuhozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2007.04.18 10:49:28 (4849)
Én szűkebben fejteném ki ;-)
Track edit tool, pluszos ikon. Egyik track kijelöl, következő trackre katt, és már egyesült is.
[előzmény: (4848) lelcache, 2007.04.18 03:08:04]

kepenuhozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2007.04.17 13:52:09 (4844)
Nagyszerű!
[előzmény: (4843) Kolesár, 2007.04.17 13:40:14]

kepenuhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2007.04.17 10:50:04 (11876)
Bosznia-Hercegovina CLC létezik, csak nekünk nincs meg (még) ;-)
[előzmény: (11874) KiVi, 2007.04.17 09:10:11]

kepenuhozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2007.04.16 13:11:17 (4838)
Csak zárójeles adalék, hogy a GPSBabel simán tudja konvertálni az akárhanyas GDB-t bármibe (mps, txt stb.) Mindezt csak azért, hogy Hátha a forráskódjából kiderül valami.

Más: jó lenne az automata darabolás analógiájára egy automata 3m-es filter funkció is. Akár feltöltéskor, akár utólagos feldolgozáshoz. Persze addig is manuálisan csinálgatom, ahol nagyobb jelentősége van.
[előzmény: (4835) Kolesár, 2007.04.16 12:39:17]

kepenuhozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2007.04.16 10:24:03 (4831)
Esetleg ránéznél erre a 0-ás trackes fájlra, hogy van-e közte olyan rész, amit tutira bejártál annak idején?
[előzmény: (4827) piret, 2007.04.15 17:03:17]

kepenuhozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2007.04.15 16:47:40 (4826)
Szekelya és VonósBalázs trackjeinek köszönhetően frissült a Zemplén 0-ás trackjei fájl. Egyúttal a trackkel alá nem támasztott pár bizonytalan szakasz is visszaminősült Track=0-ra.
Így ebben a régióban még két tucatnyi felméretlen turistaútszakasz van, természetesen ezek jó része összevonható 1-1 túrába. Siessen, aki 0-ásat akar trackelni ;-)

kepenuhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2007.04.14 13:06:59 (11807)
Igen, szerintem ilyesmire gondolt András.
A már említett RouteParam sor 12 változója közül az 1. (Speed limit) értéke 0-7 között (5-20-40-60-80-90-110 Km/h-No speed limit), a 2. (Route Class) pedig 0-4 (Residential/Alley/Unpaved/Trail - Roundabout/collector - Arterial - Principial - Major Highway) között változhat. Ez utóbbi nem tudom milyen súllyal esik latba a különböző útvonaltervezési algoritmusoknál.
Tény, hogy ezzel a kinézet megtartása mellett is ki lehetne sakkozni kerékpárra optimalizált tervezést.

Apropó! Most ugye csak Budapest és közvetlen környékének kerékpáros térképszelvényéről folyik a diskurzus? Vagy van még olyan hely, ahol gondot okoz kerékpáros tervezésnél a standard tuhu Garmin kimenet?
[előzmény: (11781) papa71, 2007.04.13 14:48:39]

kepenuhozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2007.04.14 12:47:36 (4823)
(Akár régebbi firmware-rel (~2.1), mert a görög karaktereket szerintem nagyon ritkán használjuk ;-)
[előzmény: (4822) kepenu, 2007.04.14 12:46:01]

kepenuhozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2007.04.14 12:46:01 (4822)
Akkor kérdezem: GEKO 201-nél van lehetőség 32 bitesítésre és a 10000 trackpont növelésére?
[előzmény: (4820) Kolesár, 2007.04.14 10:12:46]

kepenuhozzászólásai | POI | válasz erre | 2007.04.13 00:02:53 (1448)
Én maximum úgy fogalmaznék, hogy ez egy valamelyest hiányos rendszer kiegészítése a rendelkezésre álló lehetőségek egyikével.
De ha már ilyen kemény szavakat írtál (amivel még véletlenül sem tudok egyetérteni, merthogy ezekre az esetekre tudtommal nincs hivatalos álláspont), akkor szívesen venném, ha leírnád, hogy az említett másik 2 lehetőség közül melyik lenne az üdvözítő és "rendszer-konformista" megoldás. Esetleg azt is, hogy az általad preferált policy-re hol lehet utalást találni a tuhu leiratok között.

Egyébként 1.: aki a weben keresztül nézi a Húsvéti tojásokat, és lát egy "játszótér" Label-ű POI-t (meg a környéken még 3-4-et), annak elég naívnak kell lennie, ha elindul oda tojást keresni.
Egyébként 2.: tisztában vagyok azzal, hogy így a POI-reform majdani típus-konverzióját nehezítem. De azzal is tisztában vagyok, hogy a látóteremben lévő tájegységeken - így is úgy is rengeteg munkaóra árán - szépen végig fogom pásztázni a korrigálandó objektumokat.
Egyébként 3.: itt ilyen megoldásokat már nemigen kellene átverni a közösségen, csak el kellene jutni a POI-reform beteljesedéséig. Vagyunk páran, akik fanyalgás helyett inkább ikonokat rajzoltunk hozzá. Már csak ki kell várni, hogy láthassuk az eredményét.
[előzmény: (1446) Peter68, 2007.04.12 19:57:07]

kepenuhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2007.04.12 23:45:08 (11755)
Igen, többször átnyálaztuk a problémát (máshol is). A Level0-ra mindenképpen a roundabout kell ahhoz, hogy a navigációs hang/felirat korrekt legyen. A jó kompromisszum szerintem az, hogy Level1-től a megfelelő EndLevelig a becsatlakozó utakkal (ezek közül is a magasabb rendűekkel) megegyező vonaltípussal rajzolódna a vonal.
Ezt egy nagyszerű programozó kollégám technikailag úgy látta legegyszerűbben megvalósíthatónak, ha ez utóbbi vonallal rajzoljuk, és egy Extra mezőben szerepeltetjük, hogy pl. Körforgalom=1. Ennek hatására a Level0-ra Roundabout típussal megy ki a szakasz.
Navigáció is OK, kinézet is.
[előzmény: (11735) Peter68, 2007.04.12 19:32:15]

kepenuhozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2007.04.11 23:07:33 (4815)
Legjobb, ha most ide töltöd fel. Ne felejtsd az űrlapon az "egyéb" melletti ablakba beírni "Szlovákia".
Amint lesz jó trackfeltöltő felületünk, jelezni fogom itt is.
[előzmény: (4813) izsolt, 2007.04.11 15:10:11]

kepenuhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2007.04.11 14:52:49 (11702)
Az aszfaltos kerékpárút melletti közútra történő kerékpáros tiltás-beállítás (amit sokszor KRESZ tábláa is jelez) megoldja a dolgot. A tuhu-n elég jól paraméterezhető a dolog, ez lebutítva a Garmin kimenet felé szerintem jól tervez.
Nagyvárosban persze más lehet a helyzet.
[előzmény: (11700) papa71, 2007.04.11 14:37:45]

kepenuhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2007.04.11 14:23:15 (11698)
Papa71: a Garmin kimenetben minden szakasz kap infot a forrásban megjelelölendő RouteParam= sor alapján, amelynek 12 paramétere közül van egy No bike: 0-1 érték. Mindenkinek ajánlom megtekintésre a mapeditben egy tervezős polyline Properties ablakának Routing fülcséjét.

Olahtamas: szerintem az országúti kerékpáros nyugodtan tervezhet autós beállítással, az extrém MTB-os pedig gyalogossal. Itt a kerékpáros algoritmusnak az átlagos júzert kellene jól vezetnie, ami kb. a különálló aszfaltos bicikliutak, a makadám/dózerutak, valamint a közutak közül a mellékutak/utcák preferenciáját jelentené.

Tehát a routing a kevésbé nehéz. Egy jól kinéző, jó kiemelésekkel rendelkező kerékpáros térkép ennél nagyobb kihívás, asszem.
[előzmény: (11697) olahtamas, 2007.04.11 14:01:15]

kepenuhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2007.04.11 13:36:19 (11695)
Az miért nem jó, ha a kerékpáros útvonaltervező algoritmusok terveznek jó kerékpáros útvonalakat?
[előzmény: (11693) papa71, 2007.04.11 13:14:28]

kepenuhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2007.04.11 12:45:56 (11692)
Nagyon bonyolult kérdés.
Fel lehet borítani a mostani kiemelési sorrendeket. a 11655-ben talán túlzottan el aprózódik a dolog. Kiemelés szempontjából valószínűleg elég lenne 6 kategória megkülönböztetése:
- kerékpárral nem használható közút
- kerékpárral használható közút
- aszfaltos kerékpárút
- jól kerékpározható burkolatlan út (makadám, dózer)
- burkolatlan jelzett kerékpárút
- kerékpározásra nem javasolt burkolatlan utak (ösvények, gyalogutak)

Még egy fontos elvi kérdés (nemcsak kerékpár ügyben): biztos, hogy 2007-ben, amikor már minden színes kütyü tudja a TYP-et (még András bővített firmware-jei is), mindenképpen hanyagolni akarjuk azt? TYP-pel gyerekjáték lenne a kiemelés.
[előzmény: (11690) olahtamas, 2007.04.11 11:32:43]

kepenuhozzászólásai | POI | válasz erre | 2007.04.11 12:30:09 (1443)
Az én esetemben a rajzoló alapvetően fejből vágja, hogy melyik POI kategóriához melyik ikon társul.
Három lehetőség adódik:
- olyan ikonnal rajzolunk, aminek köze van a valósághoz, még akkor is, ha ezt valamelyik web-es POI jelenleg használja
- valami teljesen elrugaszkodott ikonnal rajzolunk, hogy a web-es kategóriák ikonjaival ne ütközzön, ilyenkor a térképen és a kütyün is nehéz kitalálni ikon alapján, hogy mit jelöl (elnevezés alapján persze könnyebb)
- minden ilyen POI-t webről vagy mapeditből egyébnek jelentek be/rajzolok, és akkor tele lesz kérdőjellel a térkép

Elnézést, hogy a POI reformig az elsőt választom.
[előzmény: (1442) Peter68, 2007.04.11 10:13:55]

kepenuhozzászólásai | POI | válasz erre | 2007.04.10 23:28:33 (1440)
Úgy van! Én követtem el valamennyit. A POI reformig nincs jobb ötletem a játszóterek jelölésére.
[előzmény: (1438) tibbi, 2007.04.10 20:35:59]

kepenuhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2007.04.10 11:09:35 (11629)
Másik megoldaás, ha a Mepszószban kiteszed a Track Edit toolt, és az ollóval nyisszantasz kettőt a zizegős elejére és végére, majd a közbülső szakaszra DEL. Ha csak 1-1 kilengés, akkor a "radír" ikonnal legegyszerűbb tisztítani.
[előzmény: (11625) Kolesár, 2007.04.10 10:04:33]

kepenuhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2007.04.10 11:06:23 (11628)
Feltettem a személyi lapomra a chat-es elérhetőségeimet. Keress bátran!
[előzmény: (11624) szempo, 2007.04.10 09:49:50]

kepenuhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2007.04.09 22:22:12 (11623)
Hát, több mint tanulságos:
- a tracket érdemes megtisztítani feltöltés előtt a nagyon "zizegős" részektől még akkor is, ha magunk dolgozzuk fel
- tracket nem tömörítve töltünk fel
- noha zároltad a tájegységet, ez mégis egy teljesen privát rajzolás, semmi köze a tuhuhoz
- rengeteg felesleges node-ot tartalmaz az egyenes részeken
- teljesen hiányzik belőle a közös node-ra illesztés a csatlakozásoknál
- mindegyik vonal egyetlen extrát tartalmaz, mégpedig hibásan: "travk=2"

Ezek alapján azt tanácsolom, hogy olvasd át mégegyszer a főoldalról elérhető leírásokat, különösen a Hogyan rajzoljunk-ot.
És légyszíves oldd fel a Zemplén zárolását ezen az oldalon a zárolás dátumára kattintva!
[előzmény: (11621) szempo, 2007.04.09 20:10:24]

kepenuhozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2007.04.09 20:36:02 (4794)
A választ én is szeretném tudni. Létezik a mapeditben a 0x04-es Military base felület. Kérdés, hogy kell-e ez a tuhu térképekre. Ha körbejártad ;-), akkor felületként berajzolhatod, de hogy mérted be a lokátort?
[előzmény: (4792) Erdőjáró, 2007.04.09 19:48:40]

kepenuhozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2007.04.09 20:31:27 (4793)
A meglevők feldolgozása azt jelenti, hogy a tracked mégis kilóg a tájegységből és ezzel le akarod vágatni a határnál, vagy fel akarod szabdaltatni a tuhu határok mentén. Tehát a 3 rádiógombos választási lehetőség közül a 2.-nál és 3.-nál van értelme. Ha az elsőn hagyod, akkor kapod az alábbi tréfás hibaüzenetet ;-)
Tehát ennek semmi lényegi köze nincs a térképrajzolói feldolgozáshoz.

A .txt formátum helyett használhatnál valami gyakoribbat. Mapsource alatt látnád a tuhu térképeket is. Olvasd el ezt is:
http://turistautak.hu/documents.php?id=geko
[előzmény: (4791) pube, 2007.04.09 16:44:19]

kepenuhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2007.04.09 19:51:39 (11618)
Hová tűnt az eredeti tracked?
[előzmény: (11617) szempo, 2007.04.09 19:16:15]

kepenuhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2007.04.09 19:09:19 (11616)
Holnap délután megnézem.
[előzmény: (11615) szempo, 2007.04.09 18:23:47]

kepenuhozzászólásai | POI | válasz erre | 2007.04.06 11:42:17 (1426)
De, így van. Tegnap is találkoztam ilyennel, akkor már be is ugrott, hogy az alábbi ötletem biztosan nem jó.
[előzmény: (1425) Peter68, 2007.04.06 09:19:57]

kepenuhozzászólásai | POI | válasz erre | 2007.04.05 20:09:09 (1424)
Talán az lehetett, hogy vkinél benne volt egy zárolt mp-ben ez a POI mikor törölted, és feltöltéskor visszaállítódótt a "flag"-je létező pontra?
[előzmény: (1422) gyu., 2007.04.03 14:02:22]

kepenuhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2007.04.05 14:07:57 (11593)
Van jobb is, ha már adott a több szakasz: a szakaszokat azonos irányultságúvá téve (szükség esetén Reverse points) a kevésbé paraméterezettre (vagy a kevésbé szimpatikusra ;-) nem node-os helyre dupla katt, majd a pontok listáját Ctrl+X-szel a vágólapra, és ez a másik vonal pontlistájának az elejére/végére Ctrl+V-vel beillesztendő.
Ez az egész fenntartásokkal kezelendő, mert így ID vész el, és bejelentett route-ok borulhatnak miatta.
[előzmény: (11592) johann g (Lud), 2007.04.05 13:38:05]

kepenuhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2007.04.03 18:56:23 (11548)
VasG-vel két rajzolását is átbeszéltük magánban, rendben volt. Javaslom részére a feltöltési jogot a Bükkbe, valamint le/fel jogot a Karancs-Medvesre (hogy a trackelésüket is fel tudja dolgozni).

kepenuhozzászólásai | POI | válasz erre | 2007.03.30 22:30:48 (1401)
Törölve.
[előzmény: (1400) kocsi, 2007.03.30 22:28:32]

kepenuhozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2007.03.30 22:29:01 (4761)
Alap-problémára a tippem: csak az utolsó folyamatos ACTIVE LOG-ot jeleníti meg, abból pedig max. annyi pontot, amennyit a lentebb tárgyalt helyen beállítottál. Tehát kikapcs után új ACTIVE LOG fájl indul, és a régebbit ezért nem látod az előzőeket. Ismétlem: ez csak tipp!
[előzmény: (4759) ergyd, 2007.03.30 22:20:28]

kepenuhozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2007.03.30 22:04:55 (4754)
Annyival bonyolultabb a helyzet, hogy a tracket a kártyáról érdemes letölteni, de az útpontokat a memóriából tedd mellé!
[előzmény: (4753) ergyd, 2007.03.30 21:58:36]

kepenuhozzászólásai | POI | válasz erre | 2007.03.30 21:57:37 (1399)
Ez a kemping POI a tokaji vasútállomás valamelyik peronjára esik. Neve alapján egy másik településhez (a tuhu-n másik tájegységhez) tartozik. Aki tudja, hogy hol van valójában ez a kemping, az javítsa legyen szíves.

kepenuhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2007.03.28 11:27:57 (11441)
Ezek közül egyedül az Északi Zöld necces, mert ott pontosan és hosszan a zöldhatáron vezető útnak kell tervezősnek lennie. Ez pedig gyakorlatilag megoldódott. Szlovákia egy pár méternyi határsávval kisebb lett, Magyarország pedig ugyanennyivel nagyobb. A tavak és folyók/folyamok polygon-illesztései egyszerűek. Ha kell, akkor még a Fertő-tavi hajójáratok útvonalát is be lehet rajzolni. A júzer feltölti a szelvényeket és nem látja, hogy hány darabból rajzolódott a Fertő-tó.
[előzmény: (11440) KiVi, 2007.03.28 11:06:36]

kepenuhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2007.03.28 10:43:08 (11439)
SMP részről Nyugat-Magyarországon jelenleg csak egy kb. Duna-középvonal a határ. A tuhuval történő finom passzítás még várat magára. Nem értem pontosan a problémát ;-( A tuhu határt kellene bővíteni? Már eleve Révkomáromban van?

A tervek szerint a szomszédos országok/területek (Erdély, Szlovákia, Horvátország, Ausztria stb.) hasonló térképei egységesen egy Open GPS Map Project elnevezésű térképhez fognak tartozni, így az ETP és az SMP is. Sőt! A tuhu egyik kimenete is megjelenhet Openmaps elvek szerint. Andrással történt levélváltás kapcsán az lett a konklúzió, hogy legvalószínűbben a tuhu határa egybe fog esni a magyar országhatárral.

Amíg az openmaps be nem indul (talán 1 hónapos nagyságrend), addig türelmeteket kérjük. Utána konkrétabban illesztünk, és - ahol kell - módosítunk.
[előzmény: (11434) tibbi, 2007.03.27 23:04:31]

kepenuhozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2007.03.27 13:33:24 (4734)
Igen, Babel-es előkezelés szükséges.
[előzmény: (4733) Trackman, 2007.03.27 12:51:32]

kepenuhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2007.03.27 13:17:29 (11432)
Nem. Ez a pesszimista tippem. Az optimista az 99% ;-)
[előzmény: (11431) KiVi, 2007.03.27 13:10:57]

kepenuhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2007.03.27 12:26:25 (11430)
Az én tippem szerint 75%, hogy lesz.
[előzmény: (11429) KiVi, 2007.03.27 11:08:56]

kepenuhozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2007.03.27 12:03:35 (4732)
A (4637)-ben linkelt progira nem reagáltatok. Szerintem megéri a csekkolást!
[előzmény: (4731) Trackman, 2007.03.27 11:31:21]

kepenuhozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2007.03.27 10:25:47 (4730)
Mi meg láttuk a tetejét, 2 km-rel keletebbre, a Somlya-tető közelében. Majd berajzolom 0-ásnak.
[előzmény: (4729) olahtamas, 2007.03.27 08:15:11]

kepenuhozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2007.03.27 01:00:22 (4728)
Vasárnap Csabesszal 4 (!) olyan jelzett turistaút-szakaszt találtunk, ami papíralapú térképeken nincs jelölve. Feldolgozás után majd ismét jelzem ezeket.
30-án pénteken délután 2-től másnap reggelig kérném szabadon hagyni a Karancs-Medves tájegységet ;-)
A 2-est és 5-öst megrajzolom.

kepenuhozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2007.03.27 00:52:58 (4727)
Megnéztem én is:
szombat: 37.2 km, 9:04:57 túrázás, ebből 7:26:12 mozgás.
4.1 km/h átlag, 5.0 km/h-ás mozgási átlag, 1289 m emelkedés
vasárnap: 33.9 km, 8:10:22 túrázás, ebből 6:54:40 mozgás.
4.15 km/h átlag, 4.9 km/h mozgási átlag, 1017 m emelkedés
[előzmény: (4726) lelcache, 2007.03.26 23:26:41]

kepenuhozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2007.03.26 08:31:25 (11402)
Megoldódott. Lásd (11364).
[előzmény: (11399) kulisz, 2007.03.25 22:01:38]

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók