turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, P.ISTI hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvasd el ezt: gyakori kérdések és válaszok (FAQ)

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 388 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | következő


P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.22 20:00:12 (12215)
OK! Valszeg ez volt a probléma.
Tesztelem tovább... :-)
[előzmény: (12211) Peter68, 2006.12.22 14:03:46]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.22 12:56:41 (12208)
Pont ugyanezt próbáltam én is tenni. De beállításkor furmányos módon a már egy napja tesztelődő aksijaimnál is megváltozott a mód. :-(((
Na, asszem még szoknom kell a kezelését.
[előzmény: (12205) Csigabiga, 2006.12.22 08:54:32]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.22 08:11:23 (12203)
Jaaa! Az más. Ott nem ismerem a kunsztokat. :-)
[előzmény: (12201) yoggi, 2006.12.22 08:08:10]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.22 08:09:20 (12202)
Hát nem ecccerű ez az IPC-1... Nyomogatom össze-vissza mint a zállat, de néha nem azt csinálja, amit logikusan várnék tőle. :-(

Ma reggel például a tegnap először betett AA akkuk mellé (TEST üzemmód, 200mA töltés, mostanra egyszer feltöltve -> kisütve -> utolsó töltés fázisában) megpróbáltam betenni 2 db AAA akkut. Megnyomtam az akkuk feletti gombokat is (természetesen egyenként), hogy scak azokat szeretném babrálni (célom a RECHARGE üzemmód elérése lett volna, 500 mA töltéssel), erre megváltoztatta a másik két cellánál is az üzemmóot. :-(((

Én bénázok vele, Ti is jártatok így az elején vagy gyanakodhatok esetleg készülék hibára?
[előzmény: (12185) Csigabiga, 2006.12.21 13:19:52]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.22 07:57:36 (12200)
A Magyarország autós térkép gondolom a NaviGuide.
Ahhoz, hogy vissza tudd tölteni, a PC-re is installálnod kell. Vásároltál NaviGuide CD-t?
Ha igen, akkor nincs baj. Installáld a PC-re, regisztráld be a GPS-ed adataival és ha ott látod a térképet, akkor fel is fogod tudni tölteni.
Ha nem (azaz pl. használtan vetted és csak a kütyün volt), az már nagyobb probléma. Keresd fel az eladót és követeld tőle a térkép CD-jét a nyitókóddal együtt.
[előzmény: (12194) miniszter-p, 2006.12.21 23:42:33]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.21 20:52:43 (12193)
A GarTrax -ot is megnézheted:
http://www.p-terminator.nl/geocaching/download.php
Az is konvertál szinte mindenről szinte mindenre:
[előzmény: (12187) fmin, 2006.12.21 14:50:19]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.21 11:34:58 (12180)
10 óra kisütés + 5 óra töltés: ez azt jelenti, ha van mondjuk 3 garnitúra (3x4db) akkud, akkor nem igazán szoktad kihúzni a falból a töltődet. Mire feltöltődik az utolsó kupac, lehet elölről kezdeni. :-)

Újabb kérdések jutottak eszembe:
- ha kisebb a kisütő/töltő áram, a kütyü mennyivel fogyaszt kevesebbet?
- ha két akkut ezerrel töltök (legyen mondjuk tényleg 1000), kettőt pedig 200-zal, az áramfelvétele vajon 4x1000-nek felel meg vagy 2x1000 + 2x200-nak?
(Én csak buta gépészmérnök vagyok, azért a fenti kérdések. Rég volt már általános iskola 7. osztály :-) )

A másik töltő kiváltható Szab 12170-es hozzászólásában leírtakkal. Így megoldható, hogy két cella szüttyögjön, a másik kettő meg ontsa magából a feltöltött aksikat.
[előzmény: (12173) Csigabiga, 2006.12.21 07:18:04]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.21 06:14:37 (12171)
Ugyanazt adják, mint eddig. Az akkuk 2500-asak.

Akkor valóban néha érdemes a TEST-el próbálkozni.

A Refresh módtól (még) kissé félek. Azt írja, ez több napig is eltarthat. Ez valóban így van? Mi a tapasztalatotok? Átlagban hány kisütés-töltés ciklust kell megvárni ahhoz, hogy végezzen a szerkezet?

Az ötleted viszont kiváló!!!
[előzmény: (12170) Szab, 2006.12.21 00:25:39]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.20 23:53:15 (12169)
Mától én is IPC-1-gyel tőtök! :-) Rendes volt a Jézuska, már most meghozta...

Durva, hogy a kütyü ára a megjelenésétől tartja magát.

Visszaolvastam a témában eddig írt hozzászólásokat. Amit leszűrtem belőlük:

- általában az aksi kapacitásának harmadával érdemes tölteni
- ha nem akar indulni a töltés, bele kell rúgni egyet egy gagyibb töltővel, utána már megy

Ha még valamire figyelni kell, léccci írjátok meg!

Azért egy kérdésem is lenne: mi értelme van a TEST üzemmódnak? Ha kisütéses töltést állítok be, nem tölti fel az adott állapotából, csak kisüt és tölt. Így időt spórolok meg. Ráadásul a végén (ha jól gondolom, még csak az első, TEST-töltésem megy) akkor is kiírja az akku kapacitását. Vagy nem?

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.11 22:15:38 (11854)
meg lett
Bots!
[előzmény: (11853) P.ISTI, 2006.12.11 22:14:20]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.11 22:14:20 (11853)
Na, akkor ez asszem meglett válaszolva. :-)))

A +FIND csak a MASTER RESET-hez kell! A DATA RESET-hez nem!
[előzmény: (11852) P.ISTI, 2006.12.11 22:13:00]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.11 22:13:00 (11852)
A weboldal meglehetősen régi, a C(x) változatok nincsenek is benne megemlítve.
Egyébként a rémlésed helytálló lehet, mert nekem meg úgy rémlik, hogy: JOY-t megnyomva = ENTER
[előzmény: (11849) lelcache, 2006.12.11 22:07:27]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.11 22:00:32 (11848)
Nos akkor a helyes megfejtés :-)))

PAGE+ENTER+FIND+ON

A forrás meg itt van: http://www.aspidshop.com/export/store/default.php?enterprise_id=34
[előzmény: (11847) Gabe, 2006.12.11 21:16:28]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.11 08:49:33 (11818)
Tovább törpöltem a dolgon és lehet még csavarni egyet ezen a képességen: mi van, ha a célpont iránya változtathat (ugyanúgy, mint mondjuk a MARK-olt pont pozíciója).
Ez rögtön két dolgot is orvosol:
1. olyan GPS-ekbe is be lehet tenni ezt a funkciót, amikben nincs elektronyos iránytű.
2. Ha valaki hajszál pontosan szeretné megmondani a célpont irányát, megteheti egy tök pontos iránytű segítségével.
Na?
[előzmény: (11779) P.ISTI, 2006.12.09 13:05:41]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.09 23:46:54 (11786)
Hű! Ez már egy kicsit bonyolultan hangzik. :-)
Nem tudom milyen pontosság érhető el egy ilyen "több irányból bemérős" GPS-ezéssel (természetesen elektronikus iránytű mindenképpen kell legyen a gépben!), ez a 40 méteres pontosság 100 méterről kissé mellbe vágott.
Itt az ideje egy tesztelésnek! Na, majd holnap... :-)
[előzmény: (11782) Gabe, 2006.12.09 16:52:36]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.09 13:05:41 (11779)
Én nem hiszem el, hogy a nagy vizen túl mindenki hüjje! Pedig tök jó kis fícsör lenne belőle.
Azóta tovább álmodtam a dolgot: többször is lehetne jelölgetni rámutatással és a kütyü szépen kiátlagolgatná a pozíciót. Minél több jelölés, annál nagyobb az esélye a tényleges pozíció eltalálásának.
[előzmény: (11778) magpet, 2006.12.09 12:51:28]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.08 23:51:25 (11773)
A gondom egyébként a listával csak annyi, hogy most jól adjuk az ötleteket, amiknek a tizede jó ha benne lesz... és nem a mostani készülékekben, hanem az újabb generációkban. Tehát megint lehet majd cserélni a kütyüket...

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.08 23:50:06 (11772)
Na mégegy mára, aztán a többit majd alvás után:
Legyen beállítható egy képernyő kikapcs! Amolyan képernyővédő-szerű, de inkább akku-kímélő.
Bármely gomb megnyomására vagy riasztás hatására természetesen éledjen fel.
[előzmény: (11770) P.ISTI, 2006.12.08 23:45:10]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.08 23:47:49 (11771)
(Ez egyébként ha jól tudom, a Vistában még nagyvonalakban megvolt. Ott az irányt és a becsült távolságot lehetett megadni).
[előzmény: (11768) P.ISTI, 2006.12.08 23:38:21]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.08 23:45:10 (11770)
FONTOS!!!
A Műholdak oldalon a régebbi készülékeknél megjalent az EPE. Manapság már be kell érjük egy beállítható cellával valamelyik képernyőn, amiben az Accuracy of GPS jelenik meg.
Hülyeség visszakérni az EPE-t, meg mondjuk egy DOP-ot?
[előzmény: (11768) P.ISTI, 2006.12.08 23:38:21]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.08 23:42:45 (11769)
Kicsit most össze-vissza kapkodok, dehát lassan nyugovóra kéne térnem... Szóval az én beállításaim általában:
-folyamatos logolás, kártyára is, méteres, de ha gyorsabban megyek, akkor értelemszerűen minden másodpercben.
-NG bekapcsolva TYP-pel
-Lock on road MINDIG off
-EGNOS mindig off
-térkép mindig haladási irányba
-10.000 pont megjelenítés
-autokalib ON
-auto zoom OFF

JA! És nekem általában akkor kapcsol ki (az utóbbi időben egyre ritkábban), amikor tervezett útvonalon haladok és egy éppen következő fordulót próbálna jelezni. Sípol egyet, majd OFF. Ez a szerencse, mert így viszonylag gyorsan újra tudom indítani.
[előzmény: (11744) lelcache, 2006.12.06 23:10:28]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.08 23:38:21 (11768)
Ami hirtelen eszembejutott a listához:
Már régóta filóztam rajta, hogy tulajdonképpen tök könnyű lenne egy tuti ötletet megvalósítani a GPS-ekben. Látsz egy pontot, amit szeretnél megközelíteni. Ezt nem igazán tudod pontosan megjelölni.
Ráirányítod a GPS-t a célra és eltárolod az adatokat (pontosabban csak az irányszöget kell).
Majd bandukolsz tovább (itt azért van egy kis hiba, mert ha a cél irányába mész, nem igazán változik az irányszög) és egy bizonyos idő/távolság múlva ismét ráirányítod a kütyüt a célra. A két adatból szerintem viszonylag pontosan eltárolható lenne a célpont koordinátája.
[előzmény: (11756) Kolesár, 2006.12.08 07:16:55]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.08 23:32:55 (11767)
POI és utca (meg asszem város) keresésnél viselkedik úgy, ahogyan leírtad: QUIT-ra ugrik (érthetetlenül) a legelejére.
Waypoint keresésnél működik a QUIT, azaz az éppen látható lista marad a képernyőn.
[előzmény: (11764) VasG, 2006.12.08 18:37:53]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.08 23:32:41 (11766)
Franc! Így jár, aki már vagy 10 napja nem olvas fórumot... Most jól lemaradtam itt a történésekről.
Igyexem behozni a lemaradást!

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.29 20:18:58 (11503)
Meg is van:
http://turistautak.hu/tracks.php?id=3582
Még egy képet is feltettem róla ugyanide.
[előzmény: (11502) P.ISTI, 2006.11.29 20:16:41]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.29 20:16:41 (11502)
Ez így van. Eddig nekem is csak vonatablakból figyelve sikerült előhoznom belőle az útra ugrást. Szerencsére! Na de akkor is!!! Ha ki van kapcsolva, akkor legyen is kikapcsolva!
Asszem a tracklogot a tuhura is feltöltöttem, mindjárt utána keresek.
[előzmény: (11496) kocsi, 2006.11.29 16:33:20]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.29 14:15:18 (11491)
Én kb. egy hónapja leveleztem velük, meglepő módon a harmadik kiigazító levelemre (amelyben leírtam, hogy még a kérdésemet sem értik) végre azt írták, továbbítják a levelemet... gondolom a 2.0-s embernek. JA! Abban pont a lock on road témát feszegettem 60csixxel.
Ha gondolod, ismét rájuk kérdezek, mennyit haladtak az ügyben. Hátha.......
[előzmény: (11485) Kolesár, 2006.11.29 10:28:45]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.22 20:24:36 (11378)
Én is teszteltem egy sor a 60csixxxel. Az is 200 méter után tervez újra.

Bekapcsolódva a métereken történő vitába én egy 100 méter utáni újratervezéssel lennék megelégedve. Az már bőven túl van még az autópálya két leállósávja közötti távolságnál is, de két utca közötti távolságon még nagy eséllyel belül van. Ha meg rövidebb a táv két utcánál, a következő kanyarodási lehetőség is nagy eséllyel a közelben lesz. :-)
[előzmény: (11374) pepe321, 2006.11.22 15:45:12]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.21 08:20:44 (11349)
Remélem a 4.4 megjelenésének idejére (pár hét: a pár szerintem nem lehet több 4-nél, már az is nagy engedmény az egy pár= 2 után :-) ) azért jól emlékezett.
[előzmény: (11346) piret, 2006.11.20 22:34:23]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.20 22:17:36 (11345)
300 méter az nagyon soknak tűnik. A 60CS-nél úgy emléxem ez 150méter körül volt és a 60csix-nél sem saccolom sokkal többre. Holnap majd tesztelek egyet rajta.
[előzmény: (11326) magpet, 2006.11.20 08:39:45]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.20 22:15:59 (11344)
:-))) Tessék azonnal random törölni! Hátha úgy megjavul. :-)
[előzmény: (11325) magpet, 2006.11.20 08:30:01]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.19 21:42:25 (11324)
Itt a kép hozzá:
http://turistautak.hu/file.php?dir=upload&id=3582&file=20061028Garmin.JPG
[előzmény: (11323) P.ISTI, 2006.11.19 21:40:52]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.19 21:40:52 (11323)
Ááá! Azzal nem érsz el semmit.
Egyébként a http://turistautak.hu/file.php?dir=upload&id=3582&file=somogy.gdb
linkeben találsz néhány példát a problémára. Ugorj erre a pontra: N46.86808 E17.91300
[előzmény: (11318) Trackman, 2006.11.19 18:38:53]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.19 18:10:11 (11315)
Ezek lemaradtak egy kacsacsőr miatt:

< 10 meters (33 feet) 95% typical).

Anyway I am surprised that you don't know the map product because the map's
informations are availabe in your website:
http://www.garmin.com/cartography/mpc/#Hungary

Regards,
Istvan


Meg az is lemaradt, hogy:
persze én vagyok a hülye, mert (immáron negyedik alkalommal) azt hiszem, hogy érdemes nekik küldözgetni mindenféle infót, meg tracklogokat... :-(((
[előzmény: (11314) P.ISTI, 2006.11.19 18:06:57]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.19 18:06:57 (11314)
Garminék már megint szabdalják az idegeimet (előre is bots a hosszúságért):

2006.11.06.
Dear Support Team!

First I must tell you that I always use my GPS with NO Lock on Road option!

Last weekend I traveld by train. At the train there was no problem, the GPS
was working between 10 and 30 meter GPS accuracy (the window was a bit thick).

After I had transfered tracklogs I saw surprisedly that somewhere the GPS
put the position ON THE ROAD next to the railway.
I checked the settings and of course the Lock on Road was OFF.

That's a pity that the GPS disregard my instructions.

I am afraid not only my GPS works according to this way. Please correct the
firmwares as soon as possible!

Regards,

Istvan


2006.11.18.
Thank you for contacting Garmin Europe Support.

What mapping product do you have installed on your gps ? Can you send me your tracklog ?

If you have any further queries please don't hesitate to contact us again.

Regards,

Nicholas Williams
Product Support Supervisor Garmin (Europe) Ltd

2006.11.18.
Dear Nicholas!

In Hungary I use Naviguide, which is a Garmin product:
http://www.garmin.hu/products/index.php?pid=468

Of course I send you a tracklog plus a screenshot from MapSource.
(Hogy is kell ide képet illeszteni? Na majd a következő hozzászólásban...)
In the GDB file I marked the most strange locations where mistakes were obvious.

I must tell again that this measuring was created in a train trip and
somewhere the accuracy increased to several ten meters. But my opinion that
GPS mustn't show incorrect positions according to map data if user set it before.

I hope you will able to use my tracklog to correct the firmware.

Regards,

Istvan

2006.11.19.
Thank you for contacting Garmin Europe Support.

Naviguide is not a Garmin mapping product, please be aware that we do not
make or own any mapping data. Please can you contact the software developer
for further assistance. Unfortunately I do not have a copy of this mapping
and do not know the scale of the mapping you are using. The software
developer can advise you better than I can regarding the accuracy of this
mapping.

GPS works on 'Line Of Sight'. If you are under tree coverage, mountain
terrain or indoors the GPS can lose its satellite fix. This is because the
signal cannot travel through solid objects.

GPS accuracy is 15m+/- and the GPS updates every second. This means the
GPS is constantly update the position and places you in slightly different
locations when viewing the tracklog.

If you have any further queries please don't hesitate to contact us again.

Regards,

Nicholas Williams
Product Support Supervisor Garmin (Europe) Ltd

És végül pár perccel ezelőtt:

Dear Nicholas!

I am afraid you don't understand me.
My problem is not with the map but the working of GPS!

I know clearly that GPS can lose its satellite fix. If conditions are bad,
DO IT! Let it split the tracklog! And do not put its position to the nearest
roadpoint on ANY map! It is not a mistake of the map. It is a mistake of
software in the GPS.
Just look at my screenshot in my last mail. The GPS didn't split the
tracklog. Instead of it found a point somewhere on the road.

Again: GPS MUST lose the fix if it doesn't know the right position (

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.18 22:17:44 (11311)
Élethelyzetek persze vannak, de nálam is valahol az utolsó utáni szempont lenne egy ilyen kütyünél a DivX-képesség. Arról nem beszélve, ha szivargyújtó nélkül csak 2 órát bírja. Ezt az időt inkább pozíció-meghatározásra fordítsa.
[előzmény: (11304) Togo, 2006.11.17 17:43:31]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.17 17:29:27 (11303)
Szóval annyira nem gagyi. :-)
A kérdés már csak az, hogy az ismerősnek nagyon kell-e az MP3 meg a DivX.
Azért a c510-et is megemlítem neki.
[előzmény: (11301) magpet, 2006.11.17 15:37:17]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.17 13:58:01 (11300)
És ehhez mi a vélemény (a domain nevétől most vonatkoztassunk el)?
http://www.autopc.hu

A Zindex fórumán már beszélgettünk róla egy keveset.

Itt van róla egy teszt:
http://www.pdamania.hu/content/6892

Itt meg gondolom az újabb tesssvére:
http://www.pdamania.hu/content/6405/
[előzmény: (11298) magpet, 2006.11.17 13:21:25]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.16 19:42:15 (11275)
Ezt láttátok már?
http://www.falcom.de/?id=801
Itt van róla egy bővebb leírás: http://www.falcom.de/uploads/media/Mambo_flyer_02.pdf

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.16 18:54:52 (11274)
Köszi az infót!
Már ki is próbáltam a 14 napos ingyenes verzióját PC-re. Sajna a nem sok USB portom van (2) és az egér is egerészik az egyikben, úgyhogy párhuzamosan a BT és a GPS nem igazán tud működni. Így csak a szimulátor részét tudtam kipróbálni.

Felbuzdulva az elmúlt napok levelezésein letöltöttem a 6230i-be néhány GPS programot.

GPS/J (www.gpsj.eu):
Nagyon tuti szoftver lenne... ha fel tudnám vele ismertetni a PC-t, de eddig még nem sikerült. :-(
Pedig ez a progi a legigényesebb. Három képernyőn összesen 18 adatot tud megjeleníteni, tracklog is megjeleníthető, van iránytű képernyője és waypoint-okat is fel lehet vele venni. Beállítható az indulás képernyője és valószínűleg a háttér színével jelzi, van-e GPS-jel vagy nincs. Még hegesztek rajta, hátha összejön a működtetése.

GETrack:
Ez már mutatja a pozíciót, igaz beletelt kis időbe, amíg rájöttem, hogy milyen formátumban (egybe írja a fokot és a percet). Ennek is van tracklog megjelenítése, rajzol is vonalakat, de eddig nem tudtam rájönni, milyen logika szerint. Mentésre is lenne lehetőség, de sajnos minden próbálkozásra "Hiba az alkalmazásban" üzenettel kilép.

odGPS (outdoorGPS.de
Már ezt is rábírtam a működésre.
Ennek már van "Műholdak" képernyője is, ahol az aktuális pozíció és a magasság alatt látható az egyes műholdak jelének erőssége.
A "Navigáció" menüpontban három """alablak""" található.
A "Compass"-ban az iránytűt, a következő pont nevét, annak távolságát és a pont leírását lehet látni.
A "Cockpit"-ben a sebességet (nagyobb betűvel), a napi megtett kilométert, az átlag és a maximális sebességet, valamint ezek alatt az aktuális, a minimum és a maximum magasságot.
A "Track"-ben grafikusan lehetne nézegetni a tracklog-ot, de eddig még nem jöttem rá, hogyan. :-)

Na, ennyit kedvcsinálónak! ;-)
[előzmény: (11272) Csuhás, 2006.11.16 15:21:07]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.16 12:33:14 (11264)
Láma kérdés: a BT-s (és természetesen beépített GPS-szel rendelkező) PDA-ból ki lehet valahogy szedni az NMEA jelet?
Felteszem másképpen is a kérdést: lehet-e egy GPS-es BT-s PDA-t BT GPS-ként használni?

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.16 11:19:33 (11261)
OFF
Nagyon tecccett a Kollégád weboldala! Ezermester, az ecccer biztos! Csak ajánlani tudom barkácshajlammal megáldott olvasónak!
ON
[előzmény: (11257) BatkaMano, 2006.11.16 09:37:43]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.16 09:25:55 (11255)
FIGYEJJJJETEK MÁ!
Meddig tartana összedobni egy működőképes GPS-t? Ha néhány magyar embör összeáll, tutira szines-szagos, hétmelódiás kütyüt tudnának kreálni. Nem is értem, eddig miért nem próbálkozott ezzel senki. Vagy próbálkozott, csak csendben?
[előzmény: (11251) bregő és andorpapa, 2006.11.15 22:20:11]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.09 22:15:15 (11050)
Itt elég sok térképre bukkanhatsz:
http://mapcenter.cgpsmapper.com/catalogue.php
[előzmény: (11048) gombihu, 2006.11.09 21:27:42]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.09 21:56:48 (11049)
Kezdő taxisnak biztos hasznos Budapesten.

Miért akarsz te rosszat szegény utasainak! Rögtön felpörögne a taxióra. :-)
[előzmény: (11022) varkonyia, 2006.11.09 09:46:05]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.07 07:56:25 (10939)
Én tegnap írtam nekik. Lock on Road=OFF volt és mégis rátett a vasútról a közútra...
A válaszukkal nagyjából tisztában vagyok...
[előzmény: (10928) lelcache, 2006.11.06 16:01:59]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.07 07:44:56 (10938)
Igen, azóta már fel lettem világosulva. :-)
Köszi!
[előzmény: (10898) SagiK, 2006.11.05 20:02:35]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.05 18:07:24 (10887)
Tényleg tud, de Európa alaptérképe nem igazán van neki.
[előzmény: (10884) SagiK, 2006.11.05 14:52:50]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.05 13:40:44 (10881)
Engem érdekelne a technológia.
Vajon CS-re is működik?
[előzmény: (10851) viricsi, 2006.11.04 16:58:54]

P.ISTIhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.03 16:39:43 (10819)
Na jó, még egy OFF:
http://kivisite.freeweb.hu/kerekek.htm
Itt 103,9 km/h jön ki (ahogyan számolás után nekem is)
[előzmény: (10818) P.ISTI, 2006.11.03 16:27:24]

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók