Úgy tűnik nem igazán látod át a nemzetközi kereskedelmi gyakorlatokat :) Ezt nem csak a Garmin csinálja, hanem pl. a Nikon is. Egyébként meg azért nem foglalkozik vele a Navigate, mert ha nem ő adta el, vagyis nem tudott rajta keresni, akkor nyilván nem lelkes, ha profitmentes garis ügyintézésre kerül a sor. Ez azért eléggé érthető sztem.
A szürkeimport meg attól szürke és nem fekete, mert valóban valami legális forrásból került az eladóhoz, csakhogy a különböző országokban különböző az árpolitika, a helyi adók, stb és így pl. az USA-ból sokkal olcsóbban be tudják hozni, nyilván a magyar ÁFÁ-t, vámot megkerülve olcsóbban tudják adni, mint a Navigate, aki ezeket a költségeket mind megfizeti, valamint fenntart egy üzletet számos alkalmazottal, hogy a megfelelő szolgáltatást tudja nyújtani a SAJÁT vevőinek. És igen, a Garmin garija érvényes lesz a cuccra, csakhogy ahhoz vissza kell majd küldeni oda, ahonnan vásárolták, azok majd elküldik ahhoz a Garmin képviselethez, ahonnan ők szerezték be - adott esetben akár az USA-ba - és majd jól legarizzák. Szerencsés esetben ez meglesz egy hónap alatt, közben elmúlik a szezon:) A Navigate meg itt van, maximális támogatást ad még a saját kötelezettségén túl is. A magyar nyelvű leírással meg az a pálya, hogy azt a Navigate készítette el, nem a Garmin, ezért csak azokhoz a kütyükhöz adják, amik rajtuk keresztül kerültek forgalomba. A Garminnak NINCS magyar nyelvű leírása. Mindezekért egy kicsit visszatetsző, hogy valaki megkeresi a létező legolcsóbb megoldást, aztán viszont elvárna egy szolgáltatást egy olyan cégtől, akinek semmi köze az adott kütyühöz. Érdemes átgondolni, hogy egy tartós használati tárgy esetében a beszerzési ár nem minden, azt is figyelembe kell venni, hogy milyen szolgáltatásokat szeretnénk kapni hozzá, háttértámogatást, stb. [ előzmény: (76114) vrobert82, 2017.04.06 07:26:08] |