turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
az összes téma hozzászólásai egyben, hegezoli hozzászólásai
új hozzászólás | témák listája

Összesen: 185 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | következő


hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.10.02 14:47:03 (23108)
Legutóbb az M0-ról az M5-ösre (Bp felé) hajtva elfelejtettem jobbra tartani a párhuzamos útra, és kénytelen voltam túlmenni a kijáraton. Nem emlékszem, hogy melyik térkép volt bekapcsolva, de az útvonalat újratervezve lazán visszafordított volna a külső pályán, szembe a forgalommal.
Az ominózus hely koordinátáját megpróbálom bemásolni:

N47.429167° E19.150381° | N47° 25.750' E19° 9.023'

Valaki ránézne?

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.10.02 14:33:53 (23106)
Az 51-es törlésre került. Ha találtok hasonlót, nyugodtan törölhetitek, vagy szóljatok, és törlöm én. Most megelőzött valaki. :)

Észrevétel: ha "törlünk" egy adatlapot, akkor abból csak a trekk törlődik ténylegesen, az adatlap pedig eltűnik a feltöltött trekkek listájáról, de attól még megmarad szövegestül-beállításostul, és azonosító alapján visszakereshető.
[előzmény: (23089) bpeti68, 2008.10.02 12:38:28]

hegezolihozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2008.09.30 21:52:04 (7048)
Szerintem abszolút értelmetlen lenne törölni. Az miért lenne jobb?
Nekem is van pár trekkem, várok, amíg berajzolja valaki. De Te magad is berajzolhatod a sajátodat! :)
[előzmény: (7041) 2008.09.30 20:58:37]

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.09.30 13:37:54 (23034)
hozzáfűzve: ez nem haszontalan ott, ahol naponta áll be a forgalom. Az M0 esetében nem mindegy, hogy pálya vagy csak autóút, még ha csak az Érdi tetőn bővítették is ki.

A Balatoni trekkemben Szolnoktól keletre jeleztem én is a 2x2 sávos, még "hiányzó" szakaszokat a 4-es főúton.
[előzmény: (23033) kvte, 2008.09.30 13:20:33]

hegezolihozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2008.09.30 13:28:35 (7039)
Nem szükséges ilyen extra műveleteket bevállalni :))
Sajnos a GPS-nek eléggé változékony a pontossága, ezért van szükség egy-egy terület többszöri felmérésére. Amikor már összegyűlt néhány, a kupac közepére illesztve (átlagolva) nagy valószínűséggel megszerkeszthető az adott út valós nyomvonala. Gyakorlatilag így lehet kiküszöbölni a rossz műholdállás, autópályánál több sáv, kerónál az út jobb szélén haladás torzítását.
A feltöltés jó lett egyébként.
[előzmény: (7038) Saughassy, 2008.09.30 11:41:00]

hegezolihozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2008.09.30 08:29:22 (7035)
Naná!
Bármelyik szelvényhez, amelyiken áthalad (mondjuk Körösvidék), majd a fájl-adatlapon pötty ide:"vágjuk fel a tájegységhatárok mentén, készüljön külön track-űrlap tájegységenként". Így töltsd fel.
(Esetleg előtte egy 3 méteres szűrés mapszószban jó lenne)
[előzmény: (7034) Saughassy, 2008.09.30 07:41:27]

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.09.30 08:25:29 (23020)
A Balcsis trekkemben én is az új 0-son mentem oda-vissza.
[előzmény: (23018) Andreas, 2008.09.30 00:08:18]

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.09.28 23:04:34 (22954)
Persze a trekkelési útvonal megtervezésére jó a GE, az adott helyen a tájékozódásra pedig a Navi vagy Topo, de nem szabad bejárás nélkül rájuk hagyatkozni, mert banális hibákkal van tele mindkét térkép. Éppen ezért jött létre a TUHU.
Régen így írták: inkább lassan, de pontosan. Amúgy már húsz grafikus egy hét alatt rég megrajzolta volna egész Magyarországot, és megkaptuk volna a Navi vagy Topo ikertestvérét.

Szerintem egyébként ez utóbbi kettőt is az "égből" rajzolják, mert láttam már egy-két környékbeli utcafolytatást, ami világ életében magánudvar volt kerítés mögött, mindössze hasonló színű burkolattal...
[előzmény: (22926) fa-peti, 2008.09.28 00:10:07]

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.09.25 08:51:33 (22841)
Újabb felmérendő pályaszakasz:
http://index.hu/gazdasag/magyar/m6080923/

hegezolihozzászólásai | általános | válasz erre | 2008.09.22 00:08:33 (2199)
Ingyenes: www.openmaps.eu (ide akár vissza is teheted a felmért trekket!)
Fizetős: http://www.garmin.cz/index.php?section=2009&sub_category=mapy_turisticke
[előzmény: (2198) Andyou, 2008.09.21 21:36:02]

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.09.21 13:36:28 (22726)
A másikat "töröltem", kiszedtem a fájlt alóla, majd az adatlapot is töröltem. Mégis megvan, de a balatoni is! Vagy csak cache-ből hozza elő? hmmm
[előzmény: (22719) pgyp, 2008.09.21 12:01:14]

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.09.21 11:50:49 (22718)
Nektek is elérhető továbbra is a két trekk? Miért nem törlődik, ha kiírja, hogy a track törölve?
[előzmény: (22717) hegezoli, 2008.09.21 11:48:31]

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.09.21 11:48:31 (22717)
Törölve mindkettő. Az utóbbi gonolom azért nem kell, mert az m7-es már tízezerszer fel van mérve.
Ha találtok még hasonlókat, szóljatok (bárki), sajnos a több mint 500 trekk átnézésére nincs kapacitásom.
[előzmény: (22715) Arti (junior), 2008.09.21 11:18:37]

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.09.21 11:46:48 (22716)
A gödöllői és cserhát között volt a pötty. A pöttyöt még születése után töröltem.
[előzmény: (22714) padler, 2008.09.21 10:44:38]

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.09.21 00:09:47 (22712)
Olyat láttatok már, hogy egy pont pontosan a két tájegység közötti vékony területre esett? Így other-be került tájegység bontásnál. (M3-ason pl)

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.09.20 23:11:24 (22711)
Bár nekem most sem pörög az oldal. Lehet, hogy mégsem én voltam? :I
[előzmény: (22709) hegezoli, 2008.09.20 23:05:20]

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.09.20 23:05:20 (22709)
Szerintem tudom, hogy ki a ludas a lassú tuhu-geoc oldalak miatt: én. :)
Most töltöttem fel a Csuhás által felajánlott trekkeket, és mivel egy-egy trekk nagyjából egy megás volt (jobb esetben, de volt 3 megás is), a szerver lassan tudta szétdobni tájegységekre. A legjobban talán én éreztem a szerver lassúságát: két böngészővel kellett dolgoznom, amíg az egyikkel az adatlapot töltöttem ki, a másik tolta fel a fájlt.
A lényeg: véget ért a feltöltés, most már pörögni fog az oldal.

Összegzés a trekkekre:
kb 24 órát dolgoztam rajtuk, azt hittem sosem lesz vége. A technikai tudnivalókat a track adatlapon olvashatjátok. Viszont néhány dologba belefutottam:
- nagy zip méret esetén hibát dob, hogy nem olvasható a fájl. Egyesével, tömörítetlenül viszont simán felment. Apróbb zipeket befogad, de ezt pedig ezért nem tudtam használni:
- zipelve vagy zip nélkül, egy adatlap alá feltöltött trekkek esetén tapasztaltam, hogy ha két (vagy több) trekk is átnyúlik az adtlap tájegységéről másik azonos tájegységre, akkor ezek közül csak egyet tesz a külön készülő adatlap melletti fájlba, a többi elvész. Remélem érthetően fogalmaztam :)
- a szervernek van egy feldolgozási ideje. úgy tapasztaltam, hogy a (próbaképpen) egyszerre, külön adatlap alá történő feltöltést is szépen feldolgozza a rendszer, és külön-külön időben jelez, ha sikerült a feldolgozás. A válaszlapot, melyen a sikeres bontást vagy fájlfeltöltést taglalja, nem szükséges megvárni.
- időnként teljesen elnémul a tuhu, amin másik fajta böngésző segít, vagy ha az sem, egy gyors rendszer-kijelentkezés.

Azt hiszem a második pont elég lényeges, mert ha megfelelően működne, egy mozdulattal fel tudtam volna tölteni mind az 56 trekket.

Bocs a terhelésért, jó rajzolást!

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.09.20 17:41:55 (22698)
Ami felment, rajzolható. Apránként megy fel a többi is.
[előzmény: (22697) hegezoli, 2008.09.20 16:05:02]

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.09.20 16:05:02 (22697)
A Csuhás trekkeket egyelőre senki ne kezdje el rajzolni, amíg fel nem tudtam mindent hiánytalanul tölteni.
Jelzem, amint rendben lesz minden.

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.09.15 14:58:27 (22575)
Az előtervezésnél is lényeges: pl sehonnan nem lehet tudni, hogy egy nagy forgalmú főút mellett van-e keróút. Ha igen, úgy tervezzük a hosszú túrákat. Ha nincs, inkább kerülünk másfelé.
De lényeges akkor is, ha egy adott helyre csöppensz, ahol kíváncsi vagy arra, hogy keróúton tudsz-e haladni egy irányba, vagy kénytelen vagy közutazni.
Az északi középhegységi túra budapesti szakaszát pl. előre meg tudtam tervezni, de vidéken (Dunakanyar, Zemplén) csak a spontán útkeresés jöhetett szóba. Vácon, Széphalmon a véletlenen múlt, hogy rátaláltunk a keróútra.
Gondoltam, hogy nem hajtasz rá a keróútra. Akik a tuhun járnak, egy kicsit másképp gondolkodnak - szerencsére. Amúgy nem jött volna létre, és nem fejlődne ilyen szépen az oldal.
[előzmény: (22574) johann g (Lud), 2008.09.15 13:26:50]

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.09.15 13:02:05 (22572)
Lehet, hogy néhány trekkelő nem figyeli a keróutakat. De ettől nem félek, mert hál' Istennek egyre több keróutat építenek, ami magától kitermeli a kerékpáros társadalmat, akikben előbb-utóbb akad néhány trekker is.
Bizony, vérbeli kerósként (és vérbeli gyalogtúrázóként, kajakosként, kenusként, ...) inkább azt vallom, hogy kocsival hagyjuk a keróutakat érintetlenül. Még az a kisebbik rossz, hogy fogy tőle a kerósok nyála, a nagyobbik gond az, hogy sok "csökkent értelmi képességű" emberben azt erősíti meg: nyugodtan rámehet kocsival-motorral-traktorral ő is, ha más is. Ezeknek meg a tuhu és a trekkelés lényegét elmagyarázni...
Igen, én sem szeretném, ha elhalna a kezdeményezés, inkább legyen egy erős alap, amin lehet fejleszteni, mint annyira túlhangolni a részleteket, hogy aztán abba fulladjon bele az egész.
Szóval várom a fejleményeket. (bár én csak a számat tudom jártatni mélyebb infós ismeretek hiányában)
Már az is nagy dolog lenne, ha egy-két havonta frissülő, de jó kerós térkép születne.
[előzmény: (22571) johann g (Lud), 2008.09.15 12:14:55]

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.09.15 11:21:59 (22568)
Írtam, de nem válaszolt.
FyG azonos felvetésénél bátorkodtam itt is közzétenni az ötletet.

A részletekben pedig nem szabad elveszni, mert a végén a keszekuszaság miatt nem lesz semmi az ötletből.
Viszont a többi bringás véleményére is szükség van, hogy egy tényleg mindenki által optimálisan használható térkép szülessen.
Szóval akinek véleménye van, ne tartsa vissza!
[előzmény: (22567) johann g (Lud), 2008.09.15 11:08:39]

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.09.15 09:41:56 (22561)
Persze, nem mondom, itt-ott lehetnek pontatlanságok a felvetésemben, de az alap gondolaton a hangsúly, illetve a cél: egy használható keróstérkép.
[előzmény: (22559) camenzind, 2008.09.15 08:53:08]

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.09.14 21:35:13 (22555)
FyG! Én egy hónappal ezelőtt jártam ott, és pont ezzel a hibával találkoztam. Ezt fel is vetettem egy fejlesztési ötletet, ami így szólt:

"Kerékpáros térképet szeretnék a GPS-en használni, egyértelműen a TUHU-ból kiindulva, mivel más térkép nem foglalkozik vele, a többi érvet mindenki tudja...
Megnéztem a letölthető térképváltozatokat, de sajnos egy olyan sincs köztük, ami megfelelő lenne. Evidens, hogy a "Turistautak: Kerékpártérkép" változat az, amit nekem készült, így induljunk ki ebből.. Ezt leszedve, és kütyübe töltve több gondom támadt vele:
- egyrészt a térkép leglényegesebb eleme, az Oo-val jelölt bringautak egyáltalán nem tűnnek ki a többi út közül (= nincsenek pirossal jelezve). Még annyira sem, mint a teljes változatban, ahol legalább piros színt kap, mint egy turistaút. Mepszószban nehezen, de megkülönböztethető ugyan a földúttól, viszont a gyalogos úttól már ránézésre egyáltalán nem. GPS-be töltve még ennél is rosszabb a helyzet, itt ugyanis mind a három szaggatott vonal jelzést kap.
- a másik lényeges, hogy a Kék jelzés is szerepel a térképen, takarva az út jellegét. Ennek szerintem azért nem kellene rajta lennie, mert ahol erdei úton vagy ösvényen halad, az úgysem alkalmas a klasszikus értelemben vett kerékpározásra (ismerve a kéket), másrészt aki mégis terepen akar
menni, annak úgyis csak a teljes változat lesz jó, hisz ott ugyanúgy fontosak a jelzések, mintha gyalog járnánk ott. Ahol pedig aszfalton halad a kék, szintén felesleges jelzést feltüntetni.
- a többi turistajelzés aszfalton haladó részei is ki vannak emelve pirossal, ami szintén felesleges, és zavaró. Főleg azért, mert csak szilánkok, darabkák jelennek meg belőlük, ahol aszfalt van alattuk.

A keróstérkép szerintem úgy volna leginkább használható, ha (a Mepszósz jezléseit használva magyarázathoz)
- pirossal lenne jelölve az összes Oo kerékpárút. Így akár gépen, akár kütyün egy pillantással meg lehetne állapítani, hogy a közelben, az adott településen, vagy a haladási iránynak megfelelően van-e kiépített kerékpárút.
- Kékkel lenne jelölve az összes autópálya, valamint az egy és két számjegyű főút, mivel ezeken tilos és nem utolsó sorban veszélyes kerékpározni, ergo a kerósok szemszögéből messziről kerülendő és
használhatatlan.
- Minden más aszfaltozott út jellegtől függően vastag vagy vékony folytonos fekete vonalat kapna
- A földutak, gyalogutak pedig szaggatott jelzést.

- a szintvonalak és a felszín jelölések úgy, ahogy vannak, jók.

Az elmúlt héten volt szerencsém egy túrát szervezni az északi középhegységbe. Persze a GPS is kéznél volt tájékozódás, trekkelés, és poi pontozás végett. A teljes Tuhu térképet töltöttem fel a GPS-re, mivel
jelenleg túrakerós szemszögből az a legjobban használható. Végig aszfalton haladtunk (leszámítva a sátorverést). A jó kerékpárostérkép hiánya viszont több alkalommal is felmerült, ezért fapados módon nálam volt egy autós atlasz is, amit kénytelen voltam többször is használni. A túra legsarkallatosabb pontja az volt, amikor Újhutáról Kishutára szerettem volna áttekerni, a kettő között megépült, forgalomtól elzárt erdészeti úton. Utólag már okosabb vagyok, hogy az \"Utak#Felületek\" változat elárulta volna, hogy a teljes változat gombolyaghoz hasonló útkavalkádjából melyik alatt rejtőzik az aszfalt. (nézd meg te is!) Így azonban GPS-szel a nyakamban, térképpel a kezemben is kénytelen voltam kérdezősködni a helybeliektől.
Másik esetben, Széphalmon csak késve kapcsoltam, hogy a közút mellett kerékpárút vezet, mert a sok piros jelhez hasonlóan turistaútnak néztem.

Magát a kerékpáros térkép szerkezetének átalakítását azért szorgalmaznám, mert most van felfutóban a kerékpáros úthálózat bővítése, és a Tuhu-n kívül nem számíthatunk más (nem hogy digitális, de még papír alapú) térképre sem.

Ahogy korábban írtam, a klasszikus túrakerékpárosok csak aszfalton haladnak. Ebbe a kategóriába tartozik a boltba, munkába tekerő, az országúti kerókkal száguldó, a családjával a szomszédos településre kiruccanó bringás is. Továbbá azok a trekking vagy cross country vándortúrások, akik nagy csomaggal felpakolva bejárják az országot, napi sok-sok kilométert tekerve. Ők azok, akik ha tehetik, leginkább a keróutat preferálják, majd csak ezután az alacsony rendű aszfaltutat, végül az egyre
nagyobb utakat - kényszerből, továbbá az aszfaltról csak a legritkább esetben térnek le. Ez az a kategória, amihez jelenleg sincs térkép.

A kerósok másik csoportja az, akik hol homokban, hol földúton alföldi kéktúráznak, hegyekben erdei utakon montiznak, nagy lejtőkön DH-znak. Nekik mindegy az út típus, a lényeg a minél jobb tájékozódás, ezért ők is a tuhu teljes változatát használják.

Én lényegében a DH kivételével mindegyik kategóriában megfordulok - ha csak a bringázást nézzük. Ezért merek egy ilyen térképújító javaslattal előállni. Remélem nem ragoztam nagyon túl, de sikerült kellőképpen rávilágítanom a Tuhu fontosságára a kerósok szemszögéből."

Ezt azért ollóztam be ide, hogy hátha elindul egy olyan fejlesztési ötlet, ami végül egy használható keróstérképet eredményez, mert nagyon nagy szükség volna rá - szerintem is.
[előzmény: (22547) FyG, 2008.09.14 10:53:34]

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.09.10 13:49:33 (22496)
Naná!
Amint megjelenik valamelyik felmérésem a térképen, azonnal végigszalad az elektronikán... :D
[előzmény: (22495) pgyp, 2008.09.10 13:28:42]

hegezolihozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2008.09.10 13:03:11 (33678)
2 gigáig tuti az etrex.
[előzmény: (33671) bigz, 2008.09.10 10:52:26]

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.09.10 12:58:12 (22493)
Köszönöm az elismerő szavakat.
Lehetőségeimhez mérten (és még azon is túl...) igyekszem trekkelni, és bővíteni a trekker csapatot.
Mohapafrany barátom Darvas valamint Rosia (Biharrózsa, Királyerdő, Ro) közvetlen és távolabbi környékét szerintem szépen fel fogja mérni. Hasonlóan elkötelezett csákó a lakhelyét illetően, szóval ezentúl szerintem rá is számíthatunk.

Újfaluban az egyesület (Biharite) GPS-ét a jövőben Kimici is nyomogatni fogja, így itt is trekkerbővülésről számolhatok be. Tegnap megvolt az első TTT-nk (trekkelés tanuló túránk), ahol félig Kimici, félig én trekkeltem. A most még általam előkészített trekket hamarosan feltölti Kimici.

Addig is ajánlom a figyelmetekbe a korábbi trekkjeimet, főleg a Felső-Tisza vidékieket, amik térképi megjelenésére szükség volna a további felméréshez.

A gps a jövő héten garba visszamegy pestre, hogy új köntösben megint szolgálatba álljon. Etrex legend-ről van szó, és levált róla a gumikeret 3 hónap után. Úgyhogy egy hét pihi lesz - legfeljebb a kajakos tagozattal (ott is van egy kütyü, csak az maszek) megyünk egyet evezni-trekkelni.

Jó rajzolást! ;)

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.09.09 22:37:14 (22481)
Valami sebességkorlátozásos dolgot tudnak a rajzolók állítani, minden út darabka esetén (két csomópont közötti részenként) külön-külön. Hogy ez mennyire használható navigációra, nem tudom. Talán a nagyok meg tudnák mondani.
[előzmény: (22468) mohapafrany, 2008.09.09 15:53:43]

hegezolihozzászólásai | POI | válasz erre | 2008.09.01 13:08:19 (2054)
A műemlékem.hu -n felmért pontok miért nem jelennek meg a tuhu térképén, mint a többi POI pont?

hegezolihozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2008.09.01 12:42:43 (6988)
Köszönöm a válaszokat!

A javításról készítek majd egy gdb-t.

A már létező kategóriákba tartozó pontokat (forrás, kemping, szelektív sziget) milyen szimbólummal/névvel/... kell jelölni, hogy a rajzolónak ne legyen további dolga a helytelen besorolás miatt? Mert ha már felmérem, egyből a helyes módon tenném.

hegezolihozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2008.09.01 11:35:07 (6984)
És még egy kérdés: ha hibás egy pont, aminek nem én vagyok a gazdája, akkor azt a rajzoló át tudja koordinálni, vagy fel kell vegyem a kapcsolatot a bejelentővel?

hegezolihozzászólásai | trackelés | válasz erre | 2008.09.01 11:33:30 (6983)
Egy kérdés: Ha gyűjtök egy kosár POI pontot, és benne hagyom a trekkben, azt a rajzoló egyben fel tudja majd dobni a tuhu térképre, vagy neki is egyesével fel kell tenni új poi pontként, mint nekem? Ha fel tudja tenni, mi alapján történik a kategorizálás? Egy közkút pl. megtalálja, hogy ő a forrás kategóriába való?

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.08.28 10:55:07 (22300)
Túristvándinál egy részen a túr poligonja és az erdő poligonja erősen összeveszett egymással. Valaki ránézne, hogy jól látom?

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.06.16 11:40:23 (21468)
Egy kérdés a térkép rajzolók felé:
Ti megnyitjátok a track-et a Mepszószban is (puskázni), vagy csak a mapeditet használjátok kizárólag?
Mivel a pontok megjegyzése, kategóriája, ékezete csak a MS-ben látszik, és ezeket én lelkesen töltögettem gondolván, hogy majd milyen sokat fog nektek segíteni.

hegezolihozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2008.06.16 09:14:32 (21465)
Pgyp valóban nyaralni ment. De biztos nézegette a tájegység track feltöltéseit, mivel az én legelső trackjeimre is ránézett.

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók