Nem, nem, nem! Azért is írtam, hogy nehéz szakadásmentes logot előállítani egy repülőn, főleg ha nem ablak mellett ül a tesztelő (néhány hónapja ablak mellett végig látott a gép, de akkor sajnos még nem fixre volt állítva a barométer). Két hete nekem például a középső sorban (2-3-2 elrendezésben) egyetlenegy pontot nem sikerült kapnom a 12 órás úton. Annyira pofátlan nem voltam, hogy megkérjem a kettővel arrébb ülő utast, ugyan tartsa már 10 percen keresztül az ablakban a GPS-t. A vészkijárat pedig olyan vastag ajtó és olyan kicsi ablak volt, hogy hiába tapasztottam a belsejéhez a gépet, nem tudott feléledni.
Nekem csak a 10000 méter alatti magasság nem tetszett. Arra gondolok, mégsem csak és kizárólag a műholdak által adott jelekből számolja a kütyü a magasságot, valamilyen szinten bekeveri a fix barométer-adatokat is. Azért lett volna jó tudni, a tényleges vételek pillanatában mit írt ki a fedélzeti rendszer... méginkább a keptéjn magasság kijelzője.[ előzmény: (13894) Kletyo, 2007.01.28 20:12:21] |