N47.14677 E17.62014: ehhez az utcához hozzá se nyúltál, Track=2 és a két felmérés közé az utcát - OK
N47.14562 E17.62308: a track kötegből szinte kilóg az út - OK
N47.14241 E17.62898: mehet a Track=2 - OK
N47.13720 E17.58252: a vonal keleti vége nem zsákutca, nem kell a Zsakutca=2 - OK
N47.14808 E17.61792: a 8-as főútnak és a szekérútnak szintbeli kereszteződése van? Ha igen, akkor legyen közös pontjuk. Nincs szintbeli keresztezödés!
N47.10135 E17.54132: az általad is érintett utcák Track=2 – OK
N47.10820 E17.52196: szintén Track=2 – OK
N47.08033 E17.58139: ezt csak saját felmérésed alapján rajzoltad, nem kell ennyire pontosan. Bőven fog még pontosodni további felmérésekkel. Ja, és ezen a ponton meg a pontosság helyett leugrottál a felmérésről, véletlenül?- Igen véletlenül.
N47.06735 E17.59834: itt már volt egy korábbi felmérés, Track=2 és a két felmérés közé a vonalat -OK javítotam és ahol 2 Track volt alatta daraboltam és csak ennél emeltem Trackszámot
N47.06754 E17.60461: a szerver feltöltéskor minden vonalat darabol ott, ahol leágazás van. Itt van egy jó pár, nekiáll bicskával vagdosni. Track=2-t kaphatnak azok a szakaszok, amik már a rajzolásod előtt Track=1-esek voltak. –OK
N47.06924 E17.60405: direkt maradt ki ez a szakasz? Nem, véletlen volt.
N47.07850 E17.60412: rövid szakasz Track=1, pedig Track=2 kellene OK
N47.08516 E17.60335: a párhuzamos szekérútnál BehajtasAutoval=C. Ide szabad autóval jönni? Nem tudom.
N47.06577 E17.61380: Track=2, mert egy 2009-es és egy 2010-es felmérésed is áthalad ezen a szakaszon Az annyi is.
N47.07409 E17.62912: itt hány darab út megy párhuzamosan? Száraz idöben középen mennek, esös idöben ettöl jobbra vagy balra, balra a legszárazabb illetve legkisebb a sár de ott egy faág belóg ez adott esetben zavaró lehet.
N47.08576 E17.64467: a nyugati "L" alakú felmérés és a keleti NY-K irányú felmérés kimaradt?
Ennél megint az a helyzet mint Kislödön az egész települést fel kellene tisztességesen. De berajzoltam. Késöbb terveztem már egy úrkúti és egy kislödi bejárást autóval, mint ahogy korábban Szöcön, Halimbán, Nyirádon, Padragkúton már megtettem.
N47.07265 E17.64673: Track=2-es lehet ez a szakasz -OK
N47.07401 E17.65088: hozzá se nyúltál ehhez a szakaszhoz, pedig párszor átmegy rajt a felmérés OK Javítottam
N47.06655 E17.65596: egy pontból északnak indul a felmérendő út és a szekérút is, én az erdei aszfaltot a track köteg közepére húznám és a felmérendő utat azonnal ÉNY-i irányban vinném
Én meg feljegyzem magamnak h akörnyéket be kell járni és ha egyértelmü lesz nekem vagy más számára(ha ö végzi a felmérést) akkor javítanám.
[ előzmény: (40113) Arti (junior), 2010.06.01 22:06:12] |