Még egy adalék, de csak a vita kedvéért. Kezdetben sok kereszteződésnél, amit nem jártam be, de a burkolatot, utca nevet stb. ismertem ezt úgy rögzítettem, hogy time-zone-t paramétereztem. Ekkor a "javítók" egy részé ezt kifogásolt, azt mondták, hogy felesleges. Később, többet rajzolva rájöttem, hogy ez igaz, mivel én sem néztem meg soha, hogy van-e paramétere a time-zone-nak. Most úgy rajzolok, hogy az út elejét kb. 30 m hosszban szabályosan megrajzolom 0 trackel, utána folytatom time-zone-al. Mivel a tuhu alapelve a pontosság és a valóság ábrázolása, valamint az, hogy ez egy GPS felméréssel készülő térkép, úgy érzem, hogy ez csak tényleges felméréssel teljesíthető, illetve pontosabban csak valós trackel igazolható. Sohasem jutott eszembe pl., hogy két útkereszteződés távolságát pl. mérőszalaggal határozzam meg, pedig adott esetben lehet, hogy nagyobb lenne a pontosság. Tehát minden út tényleges trackelésére szavazok. A vitát magát pedig negyon elméletinek érzem, hiszen egyik módszer alkalmazása sem jelent a gyakorlatvan többletmunkát. A track 0 további alkalmazását javaslom. [ előzmény: (27384) laszloistvan, 2009.01.30 20:47:41] |