turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvasd el ezt: gyakori kérdések és válaszok (FAQ)

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 1089 db hozzászólás

Lapozás: előző | ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | következő


hozzászólásai | válasz erre | 2009.08.01 15:18:24 (42320)
Hétfőn lesz elmenetelem, az végül csak egy napos lett, aztán meg kedd-péntek között vmikor egy másfélnapos külföldi. Még nincs fixálva, hogy mikor. Majd jelentkezem, hogy melyik nap ok.
[előzmény: (42317) zakany, 2009.07.31 21:52:31]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.31 21:44:04 (42316)
Igen, holnap és holnapután, aztán megint nem pár napig.
[előzmény: (42315) zakany, 2009.07.31 20:33:17]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.31 20:22:52 (42314)
Akkor majd valami másban egyetértünk. :-) Mnidenesetre a sárga címkék jól el lettek találva :-)
[előzmény: (42311) jekaeff, 2009.07.31 14:03:01]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.31 13:50:43 (42310)
Ezen már tegnap túlestem. Sőt a setting-et minden alkalommal törlöm, ahogy megjelenik az 1000m, s utána eltart vagy 2 percig, hogy miután újra létrehozom, kiakasszam a progit. De mivel túl sok a lépés, nem akarom addig leírni, míg nem sikerül 5-6 lépésre redukálnom.

Amúgy korábbi verziót nem használtam.
[előzmény: (42308) jekaeff, 2009.07.31 12:52:00]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.31 13:48:15 (42309)
A logika a következő. A Gauss simítással szinte tuti, hogy vesztesz el valóságos szintemelkedést is, tehát minimalizálni kell a Gauss paraméterét. Részletesebben.

1. Újra végiggondolva amit írtál, ami valójában nekem már nem új, hiszen sokszor elolvastam, de újra és újra agyalok rajta, módosítok. Nekem még mindig úgy tűnik, hogy a Gauss előtt érdemes lefuttatni egy mikro vertikális szűrőt (legyen mondjuk 1,5 vagy 2 m). Ez kárt (valós szintemelkedés és -csökkenés eltüntetését) csak nagyon elenyésző esetben okoz, viszont sok apró valótlan tüskét levesz.

2. Ha ebben egyetértesz, akkor már adja magát az, hogy a vertikális beelőzheti a Gauss-t. Abban viszont igazad van, hogy egy Gauss után már nagyobb paraméterrel futhat le a vertikális, sőt le is kell futtatni.

3. Tehát hátránya semmiképpen sincs a vertikális első helyen történő beiktatásának. Vajon van-e előnye? Szerintem igen, hiszen ha már megtisztítod egy kis paraméterű vertikálissal a a tracket, akkor utána csökkentett paraméterű Gauss is elég, azaz a valós szintek elvesztésének esélyét is csökkented.

4. Abban igazad van, hogy ha a nagyon trendszerű emelkedők "fennsíkján" lévő tüskékből adódó fals szintemelkedés egy része megmarad. Viszont még egyszer: a többi helyen (a valóságban ingadozva emelkedő helyeken) így nem tűnik el a valóságos ingadozásból annyi

Légy kegyetlen! Szerinted van hiba az érvelésemben?

Ui: Ez csak intuíció, de nem lehet, hogy egy egy olyan ciklus a legoptimálisabb, ahol V, G, V, G, V, G, V stb,. s mindkettő paramétere szépen lassan növekszik mondjuk 0,5 m és 10 m, illetve 10m és 100m között. (természetesen a Gaussnál a paramétereket kvázi "össze" kell adni, tehát nem lehet ész nélkül akárhányszor futtatni, míg a vertikálisnál ez nem probléma). De ez tényleg csak intuíció.
[előzmény: (42300) jekaeff, 2009.07.31 10:49:53]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.31 00:51:57 (42295)
2. Addig jutottam el, hogy minimum kell hozza egy setting file letrehozasa es utana meg egyszer egy elmentese. Tovabbi reszletek kesobb. Meg az erdekes, hogy a vertikalis 5 helyen 25 m lesz, s az egyik profilban pedig 30m. Ez sem segit.

3. Picit megkerulted a valaszt. Ha eloszor vertikalis, aztan Gauss, akkor nem korrektebb a kozelites szerinted?
[előzmény: (42284) jekaeff, 2009.07.30 23:07:45]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.30 20:42:14 (42276)
JEKAEFF

0. Továbbra is lelkes használója vagyok az SRTM_HUN-nak, különösképpen azért, mivel ma rájöttem, hogy a címkéket lehet mozgatni :-)), így közeli waypoint-oknál is lehet szép képet generálni.

1. Viszont, amennyiben egy waypoint-ot kétszer használok fel egy route-nál, akkor a második helyen már nem ábrázolja (így most a körutaknál az első és az utolsó pontot inkább különbözőként adom meg). Azt nem tudom, hogy miért van, de az első előfordulási helyen ábrázolva a WP magassága mindig rendben van, de a szint néha a második előfordulás szintje, s nem az elsőé.

2. Ezenkívül valahogy sikerült azt elérnem, hogy időről időre a Gauss-sugár mind a 6 profilnál (így a "gyári" háromnál is) felugrik 1000 m-re. Nem sikerült kitesztelnem teljesen, hogy miért, de valószínűleg akkor fordul elő, ha több mint egyszer nyomok rá ugyanazon nevű gpx feldolgozására ugyanabban az SRTM_HUN példányban.

3. Aztán lenne egy szakmai kérdésem is. Gondolkoztam azon, hogy ha feltesszük, hogy kizárólag alacsony (max 3 m-es) vertikális szűréssel dolgozunk, akkor nem lenne valósághűbb, ha először hajtanánk végre a vertikális szűrést (levéve így aszintetutibiztoshogyzaj zajokat), s csak utána a Gauss-szűrést (a kisimítással pedig lekezelve a kitudjahogyzaje szakaszokat)? Így nem kapnánk a két szűrés után egy szögletes profilt, ami semmiképpen sem valósághű, hiszen a terepen konvex és konkáv emelkedők és lejtők vannak. Ráadásul így már egy picit kisebb sugarú Gauss-szűrés is elég lenne, hiszen a zajok egy részét kinyírtuk, s ebből következően statisztikai hasonlattal élve szerintem az első és másodfajú hiba összege ebben az esetben lenne a kisebb (azaz pl. nem gyalulnánk le ott is annyira a talajt, ahol valójában nem kellene).

Hogy látod?

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.26 17:15:17 (42104)
done
[előzmény: (42057) Sucuka, 2009.07.24 22:14:11]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.24 22:12:17 (42056)
Akkor megvan rendben a fw, vagy kuldjem majd?
[előzmény: (42054) Sucuka, 2009.07.24 21:34:18]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.20 18:30:49 (41979)
CN-nél (még a 2008-asnál) nekem is hasonló tapasztalatom volt, miszerint tehét a nem-NT kirajzolása gyorsabb. Egyébként intuícióim alapján a nagyobb méretből is ez következik (lásd még a cgpsmapper leírása a méret és a gyorsaság közti viszonyról), feltéve hogy a nagyobb méret nem kizárólag a több adatból adódik.
[előzmény: (41978) Zahy, 2009.07.20 17:40:27]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.20 14:22:54 (41974)
Még egy ötlet: nézd meg a Jekaeff által ajánlott oldalat (Perry), töltsd le a 3.90-est, s ha a méret bájtszámra egyezik az általam elküldöttel, akkor még hét végéig sem kell várnod. Ha nem egyezik, akkor ők is a rossz verziót tárolják
[előzmény: (41969) Sucuka, 2009.07.20 13:15:10]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.20 14:18:30 (41973)
"Egyébként tényleg jobb"

Mármint a kép miatt, nem? :-) Egyébként nagy átlagban nem úgy nézek ki, mint azon a képen. :-))

Ha minden igaz, akkor csak rövid időre pattanunk haza, de beállítottam a munkahelyi Calendarban, hogy jóvátegyem a bűneimet ;-)
[előzmény: (41969) Sucuka, 2009.07.20 13:15:10]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.20 13:12:03 (41968)
Erről jut eszembe egy vicc:

- Tudsz egy olyan maximum 7 szavas, ÉRTELMES mondatot alkotni, amiben benne van a "mennyi", az "ennyi" és az "annyi" szó is?
- ..........????
- Ki kő mennyi a disznyónak ennyi annyi.
[előzmény: (41965) jekaeff, 2009.07.20 12:55:40]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.20 13:09:04 (41967)
Bocs, be kell vallanom, hogy tréfából küldtem ezt. :-) Kár, hogy nem lehettem ott.
Az viszont kiment a fejemből, hogy mivel elutazunk, s a fájlok az otthoni gépen vannak, így várnod kell egy másik verzióra vagy megpatchel-ed azt, amelyiket elküldtem.

[előzmény: (41966) Sucuka, 2009.07.20 12:56:31]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.20 12:05:07 (41964)
Megj. az 1. ponthoz: a readme alapján július 13-15 között lett felrakva a 4.00
[előzmény: (41845) 2009.07.16 00:08:23]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.20 11:48:43 (41963)
A G mit jelent. Tényleg a Sirfstar-t jelenti mindig? M MTK, B Bravo (van ilyen vevő egyáltalán)?
[előzmény: (41941) jekaeff, 2009.07.19 11:16:40]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.18 23:16:00 (41934)
Nekem úgy tűnik az első út alapján, hogy mozgásban lassan fogja be a műholdakat, lassan éri el a 4-5 méteres EPE-t, viszont hitelesnek tűnik az. A köv teszt egy séta lesz lombok alatt
[előzmény: (41933) zakany, 2009.07.18 22:55:00]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.18 22:47:45 (41932)
... ha nem lett volna a 4gigás előrelépés, akkor én sohasem frissítettem volna
[előzmény: (41931) 2009.07.18 22:46:52]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.18 22:46:52 (41931)
Próbáld ki a 3.60-t. Nekem az nagyon bevált.
[előzmény: (41930) zakany, 2009.07.18 17:06:37]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.18 17:02:55 (41929)
Mivel kiderült, hogy jövő szombaton csak a hétvége maradék részére jövünk haza, s megyünk tovább hétfőn reggel, így felnyomtam én is a 4.00-t
Legalább tesztelem ezt is, aztán majd visszafrissítek
[előzmény: (41924) zakany, 2009.07.18 15:25:30]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.18 17:00:56 (41928)
Megtörtént.
[előzmény: (41927) Sucuka, 2009.07.18 16:47:33]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.18 15:02:53 (41922)
60csx MTK chipset-tel?

Találtam egy érdekes(nek tűnő) fórumot a fenti állítással: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=225999&mode=linearplus

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.17 19:28:07 (41900)
Egyebkent raneztem egy trackemre, amit a vacratoti arboretumban keszitettem mar 3.90-nel. Tragikusan nez ki a korabbi 3.70-es trackek mellett, pedig a lombozat mar 1 honapja is ugyanilyen suru volt, a kutyu meg ugyanott fityegett a taskan akkor is, es most is. A seta sebessege is hasonlo volt..
Lehet balszerencse is, de most nem erre tippelek.
[előzmény: (41899) zakany, 2009.07.17 18:45:27]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.17 16:15:03 (41893)
Én jövő szombaton jövök vissza Pest megyébe (majdnem Bp). Esetleg jövő vasárnapra összehozhatnánk?
[előzmény: (41891) Saughassy, 2009.07.17 15:42:46]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.17 15:03:09 (41890)
HIRDETÉS:

60csx-szel és 3.70-es fw-rel rendelkező "őrültet" várnánk bp-i vagy Bp. környéki teszt trekkelésre a FW-ek összehasonlítása céljából.
[előzmény: (41864) zakany, 2009.07.16 13:04:35]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.16 14:53:44 (41865)
Nalam most 3.90 fenn, s holnap vagy szombat delelott nekem is barhol OK Bp-en.
Varjunk meg meg egy harmadik 'orultet' is, remelem, hogy lesz, mert az agyondicsert 3.70-es verziora is kivancsi lennek.
[előzmény: (41864) zakany, 2009.07.16 13:04:35]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.16 12:17:44 (41862)
"ÁLLÍTÓLAG nem húz olyan szép nyomvonalat sem a 3.90-nel mint a korábbi verziókban"

Ezt a legnehezebb egy kutyuvel tesztelni.

Mondjuk en partner lennek egy olyan tesztben, ahol az utolso 4-5 fw-t letesztelnenk egymashoz kotozott csix-ekkel kulonbozo korulmenyek kozott (fak alatt, dombteton, biciklivel, autoval, gyors kanyar, keresztezodesben 3-4 mp-re megallva stb). Kizarolag kivancsisagbol.
[előzmény: (41853) jekaeff, 2009.07.16 11:25:00]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.16 12:14:20 (41861)
Picit tobbet segitek , mint KIVI: keress ra pl. a hsz-aim kozott :-)
[előzmény: (41855) Sucuka, 2009.07.16 11:59:25]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.16 12:13:14 (41860)
Az, hogy a keszulek az usa-bol van, meg nem jelenti azt, hogy kezzel kellene frissiteni. Nekem is onnan van es mar frissitettem tobbszor webupdate-rel
Mar csak azert sem lehet gond, mert szvsz a frissitest tartalmazo weboldal is az usa-ban talalhato.
[előzmény: (41852) Sucuka, 2009.07.16 11:13:34]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.16 00:08:23 (41845)
1 visszadatumoztak majus 26-ra, pedig meg junius kozepen is csak a 3.90-es fityegett ott.

2. A listaban nezve a csixet a legutolso frissitesi datumnak marcius 30-t hoz. Amatorizmus.

3. Tenyleg sunyik

4. Legalabb kiderult, hogy a D betuket nem szandekosan vettek le.

5. Hat nem sikerult valami jol a 3.90-es, ezt legalabb bevallja'k.

6. Az 1-5 pontok a Garmin elterelo hadmuveletei, valojaban rajottek, hogy a vevo pontossaga meg a 3.90-nel is tul jo, igy hat tovabb kellett rontani az Oregon versenykepessegenek javitasa miatt. :-)
[előzmény: (41822) zakany, 2009.07.15 15:23:46]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.14 22:49:52 (41815)
ide is
[előzmény: (41810) zakany, 2009.07.14 22:09:05]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.14 22:49:31 (41813)
thx
[előzmény: (41811) pgyp, 2009.07.14 22:09:31]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.14 21:52:44 (41807)
Tudom, hogy mohó vagyok, de mondanál egy bármilyen üzletet, ahol széles tárháza van a mobiltartóknak? Ha Bp-en, akkor bárhol jó.
[előzmény: (41805) zakany, 2009.07.14 21:44:12]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.14 20:07:20 (41802)
Ja és már régóta megvan a következő kérdésem, csak eddig nem mertem feltenni: :-)

A csixnél kb 1 év használat után az övcsipeszből már könnyen kijön a kütyü. Számomra nem egyértelmű, hogy az övcsipesz műanyag pöcke kopott-e meg, s lett így kisebb vagy az apró henger belső mélyedése lett nagyobb a kopás miatt. Vagy esetleg mindkettő. A FAQ-nál erre nem találtam utalást. Van erre megoldás vagy új alkatrészt kell venni? Ha utóbbi, akkor melyikkel lehet a baj: övcsipesz vagy pöcök? Ha megint az utóübbi, akkor azt csak a kerékpáros tartókengyel részeként lehet megvenni? (a garmin.hu-n csak így találtam meg ld az ott lévő fényképeket)

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.14 19:59:01 (41801)
Ennek a tapadógenyának a hivatalos neve gondolom a "Tapadókorongos autós tartó".

A csix-hez csak a 10 rongyért vesztegetett garmin cucc jó, vagy vannak más rögzítős megoldások is?

Nem a tapadókoronggal van a gondom természetesen, 5eFt-ot nem sokallanék érte, a 10-es az szerintem erős. Annyit már elvből sem.
[előzmény: (41785) diego, 2009.07.14 11:53:24]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.12 22:01:19 (41728)
41721 alapján hülyeség volt a hsz-om
[előzmény: (41727) 2009.07.12 21:59:46]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.12 21:59:46 (41727)
Mintha láttam volna kb 1 hónapja egy hasonló megoldást. -)
[előzmény: (41724) Old Eye, 2009.07.12 21:47:08]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.10 09:31:14 (41661)
Időnként nem árt az embernek a háta mögé nézni. A kalibrálás továbbra is ideális erre. :-)
[előzmény: (41659) Gabe, 2009.07.09 21:47:06]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.09 21:36:51 (41657)
Kukacka, Gabe

Na ezek már f*szányos válaszok. Már bocsànat a stílusért, de így legalább megértettem, hogy mire fel a GPS-szel forgás (én legalábbis pörgök vele együtt a hosszanti tengelyem körül a kalibrálás során :-) ). Ráadásul most már dereng is valami fizikából. De csak dereng...
[előzmény: (41650) Gabe, 2009.07.09 19:25:11]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.09 19:13:19 (41648)
Ha sima mérés átlagolásról van szó, akkor mi értelme szerinted annak a hibaüzenetnek, hogy túl lassan forgatod a kütyüt. Sőt, mi értelme forgatni. Egyszerűen a kalibrálás állhatna abból is, hogy tartsd a készüléket mozdulatlan állapotban legalább 20 mp-ig, a készülék meg átlagol.

Természetesen abszolút amatőr vagyok az elektromágnesesség terén, s nem is a kalibrálás szükségességét vitatom, hanem inkább a módját, a technikáját nem értem.

A válaszok után is, amiért tényleg hálás vagyok, megmaradt a nemértés nálam. Ha dekára tudja mérni a forgatás mértékét, annyira hogy ragaszkodik is annak a sebességéhez, akkor már "látja" a teret. Ahhoz hogy megtudja, hogy merre van pontosan É, arra az adandó válasz tényleg a több mérés. Rendben. De miért jobb a rögzített sebességű és irányú forgatás közbeni mintavétel, mint bármilyen más???
[előzmény: (41644) Sucuka, 2009.07.09 18:56:00]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.09 18:24:40 (41643)
Mármint a miért így kell kalibrálni-ról?
[előzmény: (41642) 2009.07.09 18:24:17]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.09 18:24:17 (41642)
Jól érzem, hogy a miért-ről Neked sincs fogalmad?
[előzmény: (41641) zakany, 2009.07.09 17:58:50]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.09 17:50:31 (41640)
Tehát csak az áramforrás megszűnésekor?

Én egyébként azt nem értem, hgy mire jó a két kör a kalibráláskor? Mi történik akkor, ha kétszer körbeforgatod? Honnan a búbánatból tudná ettől jobban, hogy merre van É? Ráadásul ha tudja, hogy mikor volt meg a 720 fok, meg azt is, hogy túl gyorsan vagy túl lassan pörgeted a kütyüt, akkor nekem olybá tűnik, hogy már be van kalibrálva.
[előzmény: (41639) zayd, 2009.07.09 17:44:05]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.09 17:01:18 (41638)
A csix magasségmérője után elkezdett foglalkoztatni a (mágneses) kompassz. Messze nem olyan bonyolult dologról van szó utóbbi esetében, de arra még mindig nem sikerült rájönnöm, hogy pontosan mikor és miért van szükség a kalibrációra.

Tudja esetleg valaki, hogy vajon

1. minden bekapcsoláskor kell-e kalibrálni
2. lényeges pozícióváltoztatáskor kikapcsolt állapotban
3. egyéb esetben
4. soha, csak parasztvakítás az egész?

És természetesen érdekelne a miért is.

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.08 21:57:21 (41627)
Légy már egy kicsit nagyvonalúbb, amikor tévedek Veled kapcsolatban :-))
[előzmény: (41619) olahtamas, 2009.07.08 19:14:31]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.08 21:56:16 (41626)
Van 2gb-nél nagyobb SD, de nem javallott. Állítólag. Mármint a nem javallottsága, a létezése az tuti.

Én úgy vettem észre, hogy nem azon múlik a lassúság, hogy mekkora a kártyán lévő térképfájl mérete, sokkal inkább azon, hogy a térképek közül mekkora a legnagyobb (vagy a leginkább indexelt, de ez utóbbi csak megérzés). Tehát ha nincs is bekapcsolva a City Navigator, akkor is lassabb a többi kirajzolása annál, mintha a CN nem lenne fenn. Ilyenkor hiába veszem le a részletességet a minimumra, szenved rendesen. Viszont ha felpakolok 8-10 kisebbet (darabonként max 300-400 megásat), akkor nem vészes a kirajzolási sebesség, feltéve ha nincs kettőnél több bekapcsolva.

Ez az én tapasztalatom, szerintem más máshogy érzi.
[előzmény: (41624) KoLa, 2009.07.08 19:49:53]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.08 19:12:13 (41618)
Olahtamas tévedett, a 3.90-es csix fw szépen kezeli a 4GB-s SDHC kártyát. Csak ha lehet, akkor ne webupdater-rel frissítsd a kütyüt.
A HCx-ről nincs infóm, de a Te linked egy csix-es párbeszédre hivatkozik.
[előzmény: (41609) KoLa, 2009.07.08 17:55:34]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.01 11:05:22 (41479)
Patcheld meg Te is jekaeff csixlogo-jával. Nekem mindig én vigyorgok a bekapcsolásnál. Ezek után már a fw sem hagy cserben.
[előzmény: (41478) Saughassy, 2009.07.01 10:40:30]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.07.01 09:36:52 (41477)
Akkor úgy fogalmazok általánosan, hogy mára már semmi bajom a 3.90-nel (s nem azért, mert belenyugodtam a hibáiba) :-)
[előzmény: (41472) Saughassy, 2009.06.30 20:35:23]

hozzászólásai | válasz erre | 2009.06.30 19:17:41 (41469)
Tisztelettel jelentem a tuhu-val sem száll el a webupdater-es patchelt 3.90-es, mármint olyan kártyával sem, amin cgpsmapper-rel fordított térkép van.
[előzmény: (41349) jekaeff, 2009.06.27 20:30:36]

Lapozás: előző | ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók