turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, tibbi hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvass: Wiki
Szerkesztést támogató audit processzek itt

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 2952 db hozzászólás

Lapozás: előző | ... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | következő


tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.05.09 08:40:50 (39625)
A guglival próbáltam, de az nem segített. Köszi, javítottam Ékesre.
[előzmény: (39624) 2010.05.09 08:36:06]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.05.09 07:49:40 (39623)
Az nincs túl messze. ;-)
[előzmény: (39622) olahtamas, 2010.05.09 06:41:25]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.05.08 19:50:09 (39619)
A többi elektronikus kiadású térkép szerint is Ékes. Köszi!
[előzmény: (39616) törölt nick 14, 2010.05.08 15:33:20]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.05.08 15:18:37 (39614)
Járatos valaki Békésen? Az N46 45.853 E21 08.503 pont környéki utca neve valóban Erkes?

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.05.07 20:46:31 (39577)
OK.
[előzmény: (39574) hadidoki, 2010.05.07 19:36:27]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.05.02 16:37:44 (39472)
Az ID=334253 szakasz két pontból áll, nem látok benne semmi hibát.
[előzmény: (39471) törölt nick 14, 2010.05.02 16:07:42]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.05.01 09:13:00 (39456)
Javítottam, viheted!

Töröltem 4!!! db Kaposvár polygont, a maradékon is lyukasztottam néhányat, valamint javítani kellett az újonnan berajzolt parkok környékén is a felületet, illetve két utca csatlakozását red navaid miatt.

A feltöltési logok, és a http://turistautak.hu/tracks.php?id=23046 track adatlap alapján pliptai rajzolt a környéken néhány napja, ekkor keletkeztek a hibák.
[előzmény: (39455) Bacsó, 2010.05.01 08:08:49]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.25 18:56:59 (39383)
nemrég még én is _nagyon_ kezdő voltam
168 rajzolásod alatt láthattál már ezt-azt. Szóval, csak óvatosan, de kíméletlenül ellenőrizz! ;-)
[előzmény: (39382) -bj-, 2010.04.25 18:47:58]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.25 18:34:45 (39380)
Bocs, de mostanában nem sok kedvem van az ellenőrzéshez. A szekérutas probléma miatt is van javítanivalója kaplee-nek/nak(?).
Ha gondolod, adok neked más nevében való feltöltési jogot. Majd meglátod, micsoda jó móka. ;-) Nos?
[előzmény: (39379) -bj-, 2010.04.25 17:40:12]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.25 17:38:55 (39378)
A bakonyt megnéztem, mert rajzolni akartam.

Mindkét tracket feldolgozottra állítottad, pedig mindkettőben hagytál feldolgozatlan részt. Ezeket pótolni kellene, ill. addig is visszaállítani feldolgozatlanra a trackeket..
Szinte minden utat szekérút típusúra vettél, pedig a track alapján sok helyen akár50-60km/h-s sebességgel haladtál. Ez így eléggé életszerűtlen...
Épp azon vagyunk, hogy a reform során hibásan szekérútnak konvertált, magasabb rendűnek való utakkal történjen valami, ezért nem kellene újabb hibás típusú utakat a rendszerbe vinni.

A csatlakozások rajzolásakor ne tegyél szürke navaidet a vonal végére, ez a szerver dolga lesz feltöltés után.

Megjegyzések:
A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 4 db érintett vonalból 9 db lett.
id=631627: túl rövid szakasz (rövidebb 6 méternél)

Javítottam a rövid szakaszt, de egyáltalán miért volt rá szükség? Ugyanolyan típussal, paraméterekkel rendelkezett, mint az előtte-és utána lévő szakaszok.

A balatont meghagyom másnak, de ha ott is ez a helyzet a szekérutakkal, akkor jó lenne, ha módosítanál rajtuk, még ellenőrzés előtt.

[előzmény: (39307) kaplee, 2010.04.23 08:15:41]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.24 22:38:57 (39351)
talán mert nem is lehet itt, a föld alatt tracket húzni?! Ettől függetlenül még berajzolható, ha tényleg van ott valami.
Példa: http://turistautak.hu/maps.php?id=magyarorszag&image=raster&lat=47.340495&lon=17.459146&zoom=256&arrow=1
[előzmény: (39345) Old Eye, 2010.04.24 22:25:09]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.24 22:29:26 (39347)
Törölni miért nem tud mindenki? A sajátjait mindenki tudja, de a másokét csak a térképszerkesztők.
[előzmény: (39343) Ákibard, 2010.04.24 22:15:16]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.24 22:07:23 (39342)
Törölt POI-t van valakinek joga/lehetősége visszaállítani? :-) András biztosan vissza tudná állítani, de inkább kíméld meg őt ettől... ;-)

Az viszont nyugtasson meg, hogy törölni se sokan tudnak. ;-)
[előzmény: (39340) Ákibard, 2010.04.24 22:03:09]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.24 22:04:08 (39341)
(Ha autóval-bringával nem lehet behajtani, akkor érdemes trackelni? )
Alapvetően nem rajzolunk járdákat, de ha pl. két utca között sokat lehet rövidíteni általa, akkor szerintem felkerülhet gyalogútként a térképre.
Ez tipikusan a mezőn való átvágás esete, ahol simán áthaladhatunk gyalog, vagy akár bringával is, de előfordulhat, hogy nincs kitaposott (kerék)nyom, csak a mező két szélétől/-ig. Tervezéskor jól jöhet egy ilyen átvágás, hogy ne küldjön el a GPS akár több kilométeres kerülőútra.
[előzmény: (39339) Ákibard, 2010.04.24 21:57:06]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.22 22:30:40 (39300)
Némely kimeneteken látható a különbség a típusok között, talán emiatt szeretné TAV a konverziót.
Pl. itt látható a földút/szekérút páros: http://turistautak.hu/maps.php?id=magyarorszag&image=raster&lat=47.246250&lon=17.724886&zoom=256&arrow=1
Szekérút/burkolatlan utcát nem néztem meg.

A szekérút, és a földút definícióiban megfogalmazott minőségbeli különbség miatt azonban tényleg kellene kezdeni valamit a reform során született rengeteg szekérúttal.
[előzmény: (39299) Old Eye, 2010.04.22 22:12:29]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.22 17:28:33 (39287)
Szia Fgg!

Március elsején berajzoltad ezt a tracket , de elfelejtetted feldolgozottra állítani. Pótoltam egy magasles POI-t, átállítottam egy POI-t "geofáról" "fa" (0xab02, point) típusra.
Légyszi, állísd be a feldolgozottságot! Köszi!

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.22 15:49:44 (39286)
Küzdeni éppen nem küzdök, de a probléma adott.
[előzmény: (39277) 2010.04.21 23:15:16]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.21 23:10:51 (39275)
major highway-tôl csak azt várom el Nincs is már ilyen vonal... :-)
[előzmény: (39270) Old Eye, 2010.04.21 23:04:06]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.20 20:02:06 (39256)
Mail ment.
[előzmény: (39255) 2010.04.20 19:58:48]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.20 16:38:41 (39254)
A feltöltés más nevében és zárolás feloldása opció nálad is aktív. ;-)
[előzmény: (39252) Fgg, 2010.04.20 15:43:49]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.18 15:25:44 (39227)
Jogilag az övék vagyunk. Mit jelenthet az, hogy az "övék"? Nem követem figyelemmel, hogy ki(k) töltik be az Egyesület aktuális vezető pozícióit, nem is érdekel az ott folyó csatározás.
Arról viszont határozott a véleményem, hogy a turistautak.hu térkép, mint fogalom, elsősorban, és megkérdőjelezhetetlenül András nevéhez kell, hogy fűződjön.
Véleményem szerint ne kezdjünk olyan magánakciókba, mint például a rendszer OMP általi "befogadtatása", mielőtt András nyilatkozna arról, hogy Ő hogyan képzeli el a jövőt. Ez tiszteletlenség lenne vele szemben.
[előzmény: (39225) 2010.04.18 14:51:55]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.17 19:50:42 (39214)
Most átírtam a P+-t a régi-új helyére
Helyesbítek: csak a terelőútról vettem le a P+-t, az aktuális helyén már jelölve volt a térképen.
[előzmény: (39212) tibbi, 2010.04.17 18:17:08]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.17 18:17:08 (39212)
Bakonybél határában visszafestették közel eredeti helyére a P+ néhány éve elterelt jelzését, a Béli panziónál. Eddig a P+M+_ közös jelzés a N47 15.165 E17 42.977 pontot is érintő úton volt a térképünkön (valójában sosem volt felfestve, csak terelőút mivolta miatt jelöltem így anno). Most átírtam a P+-t a régi-új helyére, de az M+_-hoz nem nyúltam. Ha az mindenképpen a P+-t követi, akkor azt is át kellene majd tenni.

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.16 18:57:15 (39200)
Köszi a hibajelzést! Két darab, rövidre sikeredett kanyarodás-tiltás okozza a hibát, mégpedig az ID=628448 és az ID=628447.

Kérlek, filemaneger, hogy hosszabbítsd meg a tiltások szárait, hogy mindkettő legalább 6 méteres legyen! Az ID=365002 utcánál nem írtad tegnap, hogy merre egyirányú, és sajnos nem jött be a tippem... Kérlek, hogy fordítsd meg az utca irányát. Köszi, és bocs!
[előzmény: (39175) törölt nick 14, 2010.04.16 10:01:35]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.16 07:57:05 (39173)
Akkor ez nem jött be, mert DNY felé egyirányúsítottam.
[előzmény: (39172) zayd, 2010.04.15 22:22:24]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.15 21:28:40 (39171)
Megcsináltam. Egy kérdés: a ID=365002 utca merre egyirányú? DNY felé?
[előzmény: (39168) filemaneger, 2010.04.15 20:05:52]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.05 11:52:52 (39005)
OK, úgyis néztem fodor8peter trackjeit, csak éppen fogtad a tájegységet. :-)
[előzmény: (39004) Old Fairy, 2010.04.05 11:45:41]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.03 23:00:01 (38991)
Tényleg hagyjuk.
[előzmény: (38989) Old Eye, 2010.04.03 22:54:14]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.03 22:59:26 (38990)
Elméletileg lehet eltérés, gyakorlatilag viszont nincs. Küldtem egy mailt, belefér kb 7,3 MB a postafiókodba?
[előzmény: (38988) alnibell, 2010.04.03 22:53:09]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.03 22:48:31 (38987)
Nem kell kirohanni az M6-ra... Egyébként így van, nem kell kirohanni csak azért, hogy trekket készíts. Ha valaki éppen arra jár, és még trekkel is, az nagyon jó, de csupán ezért odamenni nem éppen környezettudatos élet- és gondolkodásmódra utal... ;-)
[előzmény: (38982) Old Eye, 2010.04.03 22:24:42]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.03 22:44:00 (38986)
Ha gondolod, bátran változtass a nyomvonalon. Nekem nem ér ennyit az egész autópályásdi, hogy jogtiprónak, nullástrekkezőnek tartsatok miatta, ez nem az én asztalom...
Addig volt móka, ameddig berajzoltam a TZ-ket, és pont.
[előzmény: (38984) olahtamas, 2010.04.03 22:29:41]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.03 22:34:39 (38985)
Kicsit túlreagálod a dolgot. Ha gondolod, szívesen elküldöm a tervrajzot.
[előzmény: (38982) Old Eye, 2010.04.03 22:24:42]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.03 20:55:38 (38978)
A tervrajzról szerkesztett részeken nem létezik, hogy 100 méternél nagyobb eltéréseket találtál volna. Csakis a Paks-M9 csomópont közötti szakaszról van szó, ami ráadásul egyetlen POI-t sem tartalmazott. TZ típussal, Track=0-val, "Épülő M6" utcanévvel szerepeltek egészen az átadásig. Mi ebben az aggályos? A Track=1-et én sem állítottam volna be egészen addig, amíg valós felmérés nem érkezik. Abban viszont egyetértek KiVi véleményével, hogy a trackekkel csak rontani lehet majd a pontosságon.
[előzmény: (38972) olahtamas, 2010.04.03 13:23:26]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.03 12:16:43 (38970)
Bocs, valamiért nem sikerült az idézést dőlt betűvel írni.
Tehát: Mindenesetre 1-esen hagytam, hogy a rend kedvéért legyen trekk alá Ezért írtam be oda is a "Felmérendő" szöveget, csak a rend kedvéért. ;-)

Az idézett szöveg KiVi-től származik, nem én írtam Track=1-et.
[előzmény: (38969) olahtamas, 2010.04.03 12:11:36]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.03 12:02:15 (38968)
azt a részt valaki a tervek alapján tette fel, s nagyon szép. Én kaptam a terveket az m60.hu egyik olvasójától,sprok konvertálta át. De erről írtam is anno a trackelés topicban.
Mindenesetre 1-esen hagytam, hogy a rend kedvéért legyen trekk alá, Ezért írtam be oda is a "Felmérendő" szöveget, csak a rend kedvéért. ;-)
[előzmény: (38956) KiVi, 2010.04.02 09:50:49]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.01 22:04:24 (38954)
Biztosan észrevették néhányan a "Felmérendő!" feliratot, vagy a .. jelzések valamelyikét, mert a híradó szerint néhányan még fényképpel is kiegészítik a felmérést*, hogy tökéletes tracket tölthessenek fel ide. :-)

az üres string nem egyenértékű az N/A-val
Mit jelent az egyik s mint a másik


Nem tudom, Andrást kérdezd erről.

* Azokra a birkákra gondolok, akik megálltak az alagutakban fényképezni.
[előzmény: (38953) KiVi, 2010.04.01 21:46:55]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.04.01 17:20:25 (38952)
Szerintem meg nem felesleges. A .. jelentését sajnos nem minden felhasználó ismeri, ellenben a "Felmérendő! szöveg elég egyértelmű. Ha ennek hatására tömegesen érkeznek a trackek, akkor annál jobb, mert hamar törölheted az utcanevet.
Egyébként azért javítottam, mert az egyik irányon egyáltalán nem volt kitöltve a Track=0 (tudom, a .. akkor is odakerül), illetve a legtöbb szakaszon üresen hagytad az Utcanev= paramétert, azaz nem írtál N/A értéket sem. Valamikor régen arról volt szó (9844), hogy az üres string nem egyenértékű az N/A-val.
[előzmény: (38947) KiVi, 2010.04.01 13:13:42]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.03.25 18:43:26 (38893)
Összesen 2 db felületet hoztam létre, az egyik 14 pontos (ID=64478), a másik pedig 19 (ID=64477). A többi mind út vagy POI volt, az sem túl sok.
[előzmény: (38891) zayd, 2010.03.25 18:19:09]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.03.25 18:42:37 (38892)
Fairy, azt hiszem sarokba szorultál :) Nem biztos, sőt, valami nagyon nem kerek...

A balaton.mp-t is szerkesztettem a somogy után, oda bemásoltam a somogy bg-t, a határ ellenőrzése miatt, majd feltöltés előtt töröltem. Most néztem meg a modonly módon mentett balaton.mp-t szövegszerkesztővel, és ezt látom benne:
[POLYGON]
Type=0xf2
Background=Y
EndLevel=7
Del=1
Mod=1
...(koordináták)
ID=62027
Tipus=tajegyseg
Tajegyseg=somogy
[END]

Lehetséges az, hogy a balaton.mp feltöltése törölte a somogy backgroundját? Volt már példa ilyenre?
[előzmény: (38890) olahtamas, 2010.03.25 18:17:45]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.03.25 18:06:33 (38889)
2010.03.21. 14:35-kor, a rajzolásom utáni, ellenőrzésre letöltött .mp-ben még megvolt a bg, 62027-es ID-vel.
[előzmény: (38848) zayd, 2010.03.24 12:53:03]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.03.19 16:02:13 (38780)
Nem, nem te voltál, de mindegy is, hogy ki. Tényleg nem tűnt úgy, hogy ott valamilyen állandó út kezdete lenne, pedig arra akartam menni azt remélve, hogy a N47 12.761 E17 41.133 környékén csatlakozhatom a már meglévő útba. Akár el is mehettem volna a fák között, csak úgy "irányba", de annak meg trackelési szempontból nem lett volna értelme.
Azért lehet, hogy nyáron sokkal egyértelműbb a helyzet, és tényleg állandóan járt utat jelölt a TZ, ez esetben elnézést kérek.
[előzmény: (38778) Hajo, 2010.03.19 15:38:30]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.03.19 07:13:20 (38769)
Ugyan is az a GPS-en is látszik, és sokszor azt használom menekülő útvonalnak !!!

A hétvégén trackeléshez szerettem volna használni a korábban berajzolt, a GPS-en jól látható TZ-ket. A Fekete-Séd ládájától szerettem volna egy rövidebb úton visszatérni Németbányára, jópár TZ adott alapos okot arra, hogy ezt meg is tehetem (N47 12.654 E17 41.813 környéke).
Nos, most, hogy az avaron kívül semmi más aljnövényzet nincs az erdőben, még így sem láttam nyomát semmilyen útnak a TZ-k irányában.
Talán mértékletességet kellene tanúsítani ezek berajzolásakor, hogy pl. egy nyári vadcsapást mégse minősítsünk útnak, az nálam már off-roadnak számít.

[előzmény: (38762) olahtamas, 2010.03.19 05:40:09]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.03.05 18:45:53 (38595)
Gond az aktivitással, és nem az ellenőrzők létszámával van.

Egyébként egyetértek a 38586-os hozzászólásodban írottakkal.
[előzmény: (38593) olahtamas, 2010.03.05 18:42:21]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.03.01 18:59:00 (38525)
Szia tsinom!

Belenéztem a ma feltöltött trackedbe, és látom, hogy túl sűrűn rögzített a GPS, és nem szűrted le utólag sem 3-4 méterre.
Kérlek, hogy feltöltéskor, a darabolás mellett válaszd ki a szűrés opciót is, és állíts be 3 vagy 4 métert, hogy ne legyen a track mérete a szükségesnél 2-3x nagyobb. Köszi!

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.02.22 19:51:34 (38453)
Tegnap beállítottam a feltöltési és trackszerkesztési jogokat, csak elfelejtettem szólni.
[előzmény: (38444) törölt nick 14, 2010.02.20 22:01:08]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.02.19 19:30:53 (38430)
103 rajzolás után ugye nem komolyan kérdezted? ;-)
[előzmény: (38428) kimici, 2010.02.19 19:28:02]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.02.19 19:19:49 (38427)
Dunakilitinél mesterséges felület (0xb0, polygon).
[előzmény: (38426) kimici, 2010.02.19 19:08:26]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.02.06 13:34:21 (38298)
http://turaterkep.hostcity.hu/
[előzmény: (38297) KiVi, 2010.02.06 13:30:46]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.02.01 18:39:22 (38247)
A zárolás feloldása a más nevében való feltöltés jogával együtt jár. Ezekre, és minden másra is jogosult vagy.
[előzmény: (38239) Arti (junior), 2010.02.01 18:17:28]

tibbihozzászólásai | válasz erre | 2010.01.31 21:18:51 (38217)
További jó munkát!
[előzmény: (38214) kovrob, 2010.01.31 21:08:09]

Lapozás: előző | ... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók