turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, Trackman hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvass: Wiki
Szerkesztést támogató audit processzek itt

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 1175 db hozzászólás

Lapozás: előző | ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | következő


Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.06.22 11:01:35 (5445)
Azt hiszem, valamit nem értek.
Leszedtem az mp-t és a trackeket is. Mivel összességében elég sok track van ezekben a fileokban, úgyy próbáltam rájönni, hogy melyiket rajzoltad te, hogy rákerestem az S és Z label-ű vonalakra. Mindegyiknek van ID-je, tehát ezeket nem te rajzoltad. Megadnál néhány végpont-koordinátát, hogy melyik vonalakat követted el? Köszi!
[előzmény: (5441) sophegyi, 2006.06.22 08:53:49]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.06.22 08:17:32 (5439)
Beírnád még azoknak a trackeknek a számát, ami alapján rajzoltál (hadd ne keresgéljek), köszi.
[előzmény: (5437) sophegyi, 2006.06.22 00:03:05]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.06.20 21:39:23 (5426)
Szerintem mindenki örülni fog, ha lesz gazdája a Nyugat-Dunántúlnak nevezett tájegységnek. A múltkor elküldtem neked a kisalfold.mp-t. Ebbe próbáld belerajzolni akár az egyik saját trackedet, amit aztán tölts fel mondjuk az other trackek közé. "Autentikáljuk" azután, és ha jól ment, akkor András ad neked jogot a le/feltöltéshez (jól fog menni.. :D ).
[előzmény: (5425) sophegyi, 2006.06.20 21:11:23]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.06.19 21:13:44 (5416)
:-?


Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.06.19 16:38:44 (5415)
András, lécci vágd újra a Bükk és Aggtelek szintvonalait.
Sajókeresztúr magasságában 100-200 m-t arrébb tettem a tájegységhatárt, hogy ne kelljen feleslegesen elvágni a 26-os utat.

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.06.17 15:46:04 (5411)
Igen, hiányzik, ilyen jogot én is kérnék.
[előzmény: (5410) bregő és andorpapa, 2006.06.17 15:20:46]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.06.14 21:06:04 (5385)
Az első 3 dolgot bele/át írtam; a snaptogridet viszont a hogyan rajzoljunkba tettem inkább, mert szabály és nem funkció. Ok?
[előzmény: (5382) kepenu, 2006.06.14 19:22:02]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.06.14 16:05:00 (5380)
Nekem csak 1 görgő van az egeremen... :-D
[előzmény: (5379) Csabesz, 2006.06.14 15:55:44]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.06.14 14:24:12 (5377)
Tegnap Lelcache átküldte a saját magának összegyűjtött mapedit-funkciókat egy text file-ban. Ezen fellelkesedtem - hogy nem a 0-ról kell kezdeni - és gyorsan összeállítottam ezt, mapedit leírás gyanánt. Kérem azon funkciók listáját, amik kimaradtak és amiknek még feltétlen bele kellene kerülni.

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.06.14 09:43:21 (5372)
Ez már régebben is felmerült, csak el is süllyedt aztán.. :)
Támogatom, tényleg kéne egy kisvasút.
[előzmény: (5369) laszloistvan, 2006.06.14 09:08:12]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.06.13 12:26:06 (5358)
Megtennéd, hogy mélben átdobod? Sokkal jobban menne a doksigyártás, ha lenne egy kiindulási alapom...
[előzmény: (5353) lelcache, 2006.06.13 01:56:55]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.06.12 19:51:36 (5347)
Nem, elvileg kell tudnod poi-kat feltenni.
[előzmény: (5345) olahtamas, 2006.06.12 19:46:58]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.06.12 19:51:09 (5346)
Ha levizsgáztam... :)
De ha magírod, kiteszem egy perc alatt...
[előzmény: (5344) bregő és andorpapa, 2006.06.12 19:31:18]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.06.12 17:20:39 (5340)
Ööö.. ez már kicsit off, de alapvetően adatcserére találták ki (pl. egyik rendszerből a másikba nagymennyiségű adat), amikor nem számít az idő. A melóban kellett már ilyet csinálnom, végülis működött, bár a megfelelő kimeneti xml formát előállítani éppannyi időbe került, minth magam csináltam volna az egészet mondjuk sql-ből... :)
Biztos én vagyok a torz gondolkodású, mert manapság már minden xml, de szerintem eléggé tévút az egész.
[előzmény: (5339) bregő és andorpapa, 2006.06.12 15:10:08]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.06.12 12:58:01 (5336)
Mivel próbáltál már gpx-et babrálni? A mapsource iszonyú lassan nyit meg pl. egy egynapos 1mp-es logot, de a mapedit is sokkal nagyobbat nyög tőle, mint mondjuk az mps-től vagy gdb-től. Az xml semmilyen formája sem egy sebességbajnok...
Emellett (jóval) több helyet foglal.
Mivel mapedittel rajzolunk és a trackek (99%ban) rajzolási célból töltődnek fel, ezért a mapedit számít. Ha most elképzelem, hogy az a 150 track ami fent van egy tájegységnél, mind gpx-ből nyílik meg automatikusan, és azt kell kivárni, hát... inkább érdemesnek tartom rászánni az átkonvertáláshoz szükséges időt.
Persze azért ez nem annyira hangsúlyos a dolog, ha valakinek gpx-ben van értékes anyaga, és nem tudja/akarja átkonvertálni, akkor töltse fel úgy... :-D
[előzmény: (5333) bregő és andorpapa, 2006.06.12 10:59:50]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.06.11 22:18:16 (5331)
Nagy és általában lassan kezelik a progik.
[előzmény: (5330) bregő és andorpapa, 2006.06.11 22:11:15]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.06.11 21:32:36 (5329)
Ha még egy kis munkát ráfordítasz, akkor természetesen kell. :)
Az olyan részeknél, amik már a térképen vannak, de szerinted ponotsabb a logod, vagy pöttyök vannak az útnév/jelzés mögött, akkor mindenképp töltsd fel.
Ha még teljesen bejáratlan útról van szó (azaz egyéb megjegyzések nélkül nem tudjuk eldönteni, hogy hol mentél), akkor vagy ne töltsd fel, mert megzavarodik, aki rajzolja; vagy amire emlékszel, azt jelöld be akár utólag is. Nem az elágazásokra gondolok, arra nyilván nem emlékszel, de pl. "ettől eddig biztosan a sárga jelzésen mentünk" jelölésnek van értelme.
Még két kérés: ne egy file-ba töltsd őket, pl. egy oda-vissza autós út 1 file-ban tökéletes (itt is az a szempont, hogy a rajzoló ránézésre lássa, hogy mit rajzol).
És ha lehet, ne gpx-ben, hanem gdb-ben tedd fel őket.
A feltöltőlapon van egy "a feltöltött fájlokat csak a feldolgozó csapat láthassa" pipa, ekkor csak a rajzoló jogokkal rendelkezők látják logodat.
[előzmény: (5328) SagiK, 2006.06.11 20:46:41]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.06.09 14:11:49 (5324)
Az nem hibázik, aki nem dolgozik... :-)

Gondolom be fog épülni valami olyasmi a le/feltöltésbe, hogy a letöltött mp fejlécébe beleírja majd azt az infót, hogy vonalak lettek-e lekérve vagy sem. Feltöltéskor meg a pipa állásától függetlenül nem teljes feltöltést csinál, ha fejlécben az van, hogy vonalak nem lettek letöltve.
[előzmény: (5322) laszloistvan, 2006.06.09 13:10:00]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.30 15:23:01 (5272)
Tökjó Erdély térkép!
[előzmény: (5267) Ati, 2006.05.30 12:57:13]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.26 21:12:42 (5258)
Felazso, rajzolsz még a Gödöllőibe? Elég rég zároltad, ha megvan, lécci töltsd vissza, én is tennék bele ezt-azt.

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.23 19:33:26 (5234)
?
Elsőre kicseréltem ott is. Reload?
[előzmény: (5232) Peter68, 2006.05.23 13:32:28]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.23 08:57:23 (5229)
Cseréltem kis a-ra a leírásban.
[előzmény: (5227) lelcache, 2006.05.23 02:53:15]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.22 19:51:47 (5223)
Azé' még cseréld fel a két számjegyet a végén, jeles barátunk csak szeretne ennyire fiatal lenni... :-D
[előzmény: (5222) Titi, 2006.05.22 15:50:44]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.20 11:12:05 (5199)
Azt viszon én sem tudom, hogy melyik az erősebb.
Ha van Csatlakozik és a feltöltés is megtalálja csatlakozó pontnak, akkor szürke lesz vagy kék?
[előzmény: (5198) Trackman, 2006.05.20 10:47:15]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.20 10:47:15 (5198)
Benne van a leírásban +!%+"%+!!

:-DDD
[előzmény: (5184) Peter68, 2006.05.20 00:17:50]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.19 15:04:57 (5165)
Nem lett, én továbbra sem keverném össze a turistaút-jelzéssel ellátott utakkal úgy, hogy a labelbe írom az OO jelzést, bár jelenleg aszem így csinálják (azért nem csináljuk, mert én még nem rajzoltam soha aszfaltozott bringautat..).
Nekiindult egy vonaltípus reform (vagy inkább evolúció, mert lelassult... :D ), szerintem erre is hoz majd megoldást.

Ha kalibrálsz műhold-képeket, azzal szerintem nem dolgozol feleslegesen.

[előzmény: (5161) laszloistvan, 2006.05.19 14:35:30]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.19 13:41:44 (5160)
A nem szintbeli kereszteződést szerintem poival kellene jelölni. A poi-tervben van híd, alagút. A szintbeli kereszteződés mehet sima node nélküli kersztezéssel.
[előzmény: (5157) laszloistvan, 2006.05.19 10:28:31]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.18 23:43:17 (5153)
A poharazás alkalmából szövegszerkesztő/excel segítségével (ez ment 10 perc alatt) csináltam egy összesítést, hogy ? km út van a Bükk nevű tájegységben ( miért pont ott? :D ). Most vagy valamit elrontottam, vagy :-O
Szal, ami track>0, mindegy, hogy milyen út: 1593km
Ami track>0 és nem 0x01 (vagyis valószínűleg nagyrészt nem gépjárműves bejárás): 1140km
Basszus....

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.18 10:32:59 (5148)
Igen, remélhetőleg a közeli jövő.
Rajzolhatod az mp-be is, de ha végre meglesz a bővítés, akkor a típusokat úgyis be kell majd állítani.
Ha fényképek is vannak, akkor sztem is használd a webet inkább.
[előzmény: (5147) Peter68, 2006.05.18 10:00:17]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.17 22:50:08 (5139)
Ok, az pont jókor van, 6 felé ott vagyok.
[előzmény: (5136) Kolesár, 2006.05.17 22:08:59]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.17 20:56:28 (5135)
Mikortól? Ha elég korán ott lesztek, akkor be tudok ugrani egy fél órára bedobni 1-2 pohár mélyvörös nedűt...
[előzmény: (5133) Kolesár, 2006.05.17 20:11:36]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.17 19:17:46 (5131)
Ha majd van kis időd, megnéznéd, hogy pl. Aszódot miért nem válogatja be se a Gödöllőibe se a Cserhátba?
[előzmény: (5128) Kolesár, 2006.05.17 16:15:57]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.17 09:36:31 (5117)
Milyen részletezettségre van állítva? Ha fejjebről szeretnél többet látni, állítsd nagyobbra.
[előzmény: (5116) P.ISTI, 2006.05.17 08:15:27]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.16 23:12:17 (5114)
Belebiggyesztettem ezt is a "Hogyan rajzoljunk"-ba.
[előzmény: (5092) Trackman, 2006.05.15 18:17:18]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.15 18:17:18 (5092)
Ennek már helye van a leírásban, csak még nem értem rá beletenni. Röviden:
-forrás mp-ből áttenni a vonalat ID-vel együtt cél mp-be
-áttett vonal tajegyseg paraméterét átírni
-feltölteni cél mp-t
-feltölteni forrás mp-t

Utóbbi kettő sorrendje fontos (legalábbis 1-2 hónapja az volt, azóta nem tudom változott-e az upload).
[előzmény: (5089) laszloistvan, 2006.05.15 17:48:36]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.15 18:14:10 (5091)
Igen, a szintvonalak újravágása szükségeltetik, amit - ha jól tudom - jelenleg csak András tud megcsinálni.
[előzmény: (5088) laszloistvan, 2006.05.15 17:42:48]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.15 18:11:25 (5090)
Nem az erőből - nem erőből volt számomra a kérdés.
Azt hogy mennyi erőforrást kell 2-3000 db indexen keresésnek mysql alatt, nem tudom megítélni, mivel kevés mysql tapasztalatom van; erre biztos választ csak kipróbálással lehet adni.
Így viszont arra ment el erőforrás (igaz nem gépi), hogy András törpöljön vele, meg a térképszerkesztők sokáig kézzel állítgassák/elrontsák javítsák.
Az igazi kérdés a kettő aránya: van amikor egyszerűen nem éri meg törpölgetni, mert az idő a drágább, nem a vas (persze nem tudom, ez ilyen eset volt-e).
[előzmény: (5086) piret, 2006.05.15 15:52:34]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.15 14:49:38 (5085)
Mindig elfelejtem, hogy az a masina inkább gc, mint bármi más. (Ha kell az a select, akkor kell, 2400 query még nem olyan sok :D )
[előzmény: (5078) Kolesár, 2006.05.15 13:42:49]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.15 13:22:03 (5076)
Szakaszonként (egyenként) nem akartam egy-egy SELECT-et kiadni, mégha index alapján gyors is lenne.

Aha, azt hittem ez még elfogadható sebességű lenne ( a mysql-t a sebességével reklámozzák :D ), bár a query-k száma valóban nem lenne kevés.
(gőzöm sincs, mennyi vonal van most egy tájegységben átlagosan [vagy inkább maximálisan])
[előzmény: (5075) Kolesár, 2006.05.15 13:16:33]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.15 13:09:46 (5074)
Eee.. ez jó hír, de írj már egy szót a háttérről. Kicsit csodálkoztam eddig, hogy miért nem keresi ki automatikusan, de nem a sebességre gyanakodtam. Miért volt lassú a where, a koordináták tárolási formája miatt?
[előzmény: (5073) Kolesár, 2006.05.15 12:57:00]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.15 12:04:29 (5071)
Na itt megint egy "inkonzisztencia".. :)
Anno én is csináltam ilyet, aztán szóba került valahogy itt a fórumon a time-zone kérdés, és az volt a többségi vélemény (a többség Andrást is tartalmazta, ha jól emlékszem), hogy a csonkok legyenek time-zone-ok még akkor is, ha az a 20m-es vonal 2 track alapján készült. És a leírásban is ilyesmi van, aszem'.
Ez a problémát én úgy hidaltam át, hogy a bejárásos time-zone-okhoz beírok egy Track=2 extrát.
[előzmény: (5069) lelcache, 2006.05.15 11:11:27]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.13 12:29:30 (5050)
Szerintem sem mindegy. Van pár próbám a 60cs+antenna -- holux párossal, és jóval többször volt jobb a holux, mint ahányszor elkóborolt volna a másiktól (és a valóságtól).
Megjegyzem, ezeknek kicsit lelkük van, és ki kell fogni a készüléket és az antennát is; Kepenu, szerintem te kifogtad, igen jól muzsikálnak együtt. Magpet antennái a legjobbak a 60-asokhoz (már amennyire volt módom tapasztalni).
[előzmény: (5044) kepenu, 2006.05.13 07:15:09]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.12 23:45:09 (5041)
Bocs, itt off, de mostmár nem megyek át a trackelésre, mert így tartozik össze:
Megnéztem a 3 csíkot, a 2 sirfIII-as és a 60cs logjait.
A kezdeti ellenérzésem a III-asokkal szemben mára teljesen eltűnt. Úgy láttam, az "elkóborlások" jóval ritkábbak, mint a 60cs ugrálásai. Ráadásul úgy néz ki, ilyen esetben nem egyszerre mászik el a 2 III-as, tehát valószínűleg nem "egyformán rossz" a 2 sirfIII-as track, ha együtt fut.
Másrészt van különbség a 2 III-as közt is: Peter68 többé-kevésbé vízszintesen, a hátizsákja tetején vitte (kb. vállmagasság), míg én az "antennatartón", pár centivel a fejem búbja felett. Így utólag megnézve azt mondom, van értelme bevállalni, hogy kiröhögjenek a szembejövők... :-) Tehát ha valakinek sirfIII-asa van, azért csak tessék nyugodtan antennát használni, és azt lehetőleg magasra tenni: van értelme. (lásd Lelcache... :)))
[előzmény: (5040) Peter68, 2006.05.12 16:41:06]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.12 16:05:50 (5038)
Vazz... :-D
Bár a nyakadban lógott a BT-s cucc... :-) de télleg összenézem, és a Lelcache-Khetti csíkot is.
[előzmény: (5036) Peter68, 2006.05.12 15:41:01]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.12 14:29:44 (5034)
Még vistaC-vel volt olyan tapasztalatom, hogy először válltokban vittem (vízszintesen), majd a fejem tetején ( 8-D ), utóbbi módszerrel láthatóan kevesebb ugrálást, stb. produkált; tehát nem elhanyagolható az ember fejében levő víz árnyékolási képessége... :-))

Elmászás: 2db III-as vevővel van már valakinek tapasztalata? Ha az egyik elmászik a nem III-asoktól, vagy korábbi trackektől, akkor mennyire valószínű, hogy a másik is elmászik??
[előzmény: (5009) Kolesár, 2006.05.11 16:26:03]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.12 11:04:56 (5030)
Ha van időd, lécci állítsd be a Bükkben a közforgalmú tak szélességét. Utána megnézem, ha jó, örülünk, ha nem, akkor tudom mondani, hogy szerintem mi nem jó úgy, lesz konkrétum.

OFF
Bringa: vasárnapra esőt mondanak, szombatra jó időt, csak a vasárnap jó? (még nem vettem vonatjegyet).
ON
[előzmény: (5017) kepenu, 2006.05.11 21:29:33]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.11 13:35:18 (5000)
Csak annyi, hogy komolyan vettem a métereket, ami a megnevezések mellé van írva.
Egyszer menj ki egy centivel.
[előzmény: (4978) kepenu, 2006.05.10 22:24:51]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.10 21:55:07 (4977)
Nem akarok itt körömszakadtáig harcolni ezért, de pont most akadtam bele megint egy ilyen problémába:
a 3-as út darabját főútvonalnak adtam meg, mert mindenki msá is így tett (és mert a m is stimmel kb). Utána másodrendű főutat kapott a 35-ös út egy darabja, mert az azért csak alacsonyabb rendű, mint a 3-as. Most berajzolnék egy olyan utat, ami két falut köt össze, ennek maradt az országút. Ami nem jó, mert pl. a B.szentkereszt Bszentlászló közti vékonyka (de azért nem 2m széles) útra van beállítva ugyanez, és a kettő között azért szignifikáns eltérés van.
Most akkor mit csináltam rosszul???
[előzmény: (4975) kepenu, 2006.05.10 21:15:26]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.10 20:56:08 (4974)
Talán többen vagyunk az országút fölötti kategóriák túlzott részletezése ellen, mint mellette (szerintem konkrétan egyedül vagy ;-), tehát a mostani 4-5 kategóriát el kéne fogadni.

Ez attól függ, melyik az országút... :-D Szerintem kezdjünk leszokni ezek használatáról, mert félreértést okoz. (Főleg, hogy szerintem az országút a köznyelvben valami 3-as út félét jelent. De lehet, hogy csak túl pösti vagyok...)

És a valahol alább leírt útvonal-javaslatod nekem is tetszik, kivéve azt, hogy még 1 db(!) típust beszúrnék, a (mostani) országút és főútvonal közé, hogy ne az az 1 másodrendű főút, hanem kétféle típus legyen még köztük. (Szintén a mostani méret fogalmainkkal pl.: aaa (3-4 m), bbb (4-6m), ccc (6-8 m), ddd (8-10 m), de nem muszáj pont így, csak körülbelülre érzékeltetni próbáltam.)
[előzmény: (4973) kepenu, 2006.05.10 20:07:57]

Trackmanhozzászólásai | válasz erre | 2006.05.10 19:00:34 (4972)
Bocs, az "erdei aszfalt" megnevezés tévesztés volt, természetesen a közforgalmú út lett volna a helyes.

Az egész görcsölés szerintem azért érdekes, mert nézd meg most akár a Bükköt, akár más tájegységeket. Ha "messzebbről" nézed, akkor irtó hülyén néz ki, hogy egy nagyjából "egy útnak" tűnő (tehát mondjuk két település közötti út) egy része vékony vonal, egy része vastag, esetleg egy darabja meg hiányzik. Valamint ugyanolyan vastag vonallal van ábrázolva egy "lazán autózható" út, mint egy jó szűk.Szerintem nagyban javítaná a térkép paramétereit (kinézet, használhatóság, "érték"), ha ezt egységesíteni tudnánk.
[előzmény: (4970) kepenu, 2006.05.10 18:02:20]

Lapozás: előző | ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók