Roviden: :)
10 meteres hibanal ritkan lathatsz nagyobbat, a 4-5 rendszerint megbizhato.
Ugy altalaban: Meg sosem tevedtem el a pontatlansagnak koszonhetoen, es sosem ez volt a baj, ha nem lett meg egy lada. Vagy a terkep szokott hibas lenni, vagy a szemem rossz. :)
A barom-méter kalibralas fontos ha pontos magassagerteket szeretnel latni, de sajnos ha sokaig kikapcsolod, es valtozik a legnyomas, bekapcsolva mar csalhat. Tehat minden tura elott (ahol nelkulozhetetlen az abszolut pontos meres - na ilyen maximum akkor van, ha direkt trackelni indulsz), beallitod kezzel a magassagot. Ha nincs magassagpont a kozelben, akkor az erkelyre tedd ki, vagy tuti fix helyre, ahol jo a ralatas is. Utana kapcsold atlagolasra es nezz vissza felora mulva. Kb jo ertek lesz. Ha nagyon tuti akarsz lenni, akkor masnap mas idoben (mas muholdallassal) csinald ujra, es atlagolj fejben. Ha megvan a pontos koordinata es magassag, akkor indulaskor mar csak beirod, es bodottsag. :)
A csiksz zoom es detail ertekeit kb bo fel ev utan sikerult belonom, es igy nez ki:
Orientation: Track up
Below 5 km
Auto zoom,
Detail More
Lock on road (altalaban off)
-----
Map points 200m
User waypoints 5km
Street label 1.2 km
Land cover 1.2km
text: all medium
Amikre nekem megoldast kinalt:
Autos navinal csak lassu menetnel kapcsol haladasi irany uzemmodba, utana észak a helyére kerül.
A lassu terkepkirajzolas miatt (es mert leginkabb a feleslegesen felrajzolt mellekutcakat ugysem lattam at) a detailt visszabbvettem. Ha utvonalat terveztetek nem erdekelnek a kis mellekutak, amire pedig esetleg o vinne ra, azt ugy is kirajzolja. Ha nagyon muszaj, akkor belenagyitok kezzel.
Az 5 km-rre allitott waypoint es North upnak koszonhetoen egesz jol tudok kornyezo ladakat keresgelni, mert azokat is ebbe a kategoriaba sorolja.
[ előzmény: (27739) Strider, 2008.03.25 09:39:06] |