Mielőtt aktualitásukat vesztik a problémáim:-)
A Dunántúlon, a Bakony és a Vértes kivételével leginkább csak a KÉK van, klasszikus turistaút kereszteződés (csomópont) nem nagyon van.
Azt az elvet próbálom követni, hogy ahol a KÉK elér egy fontosabb utat (pl. országút) ott legyen a csomópont.
Összesen 148 ponttal "írható le" az útvonal, ezek az un. pecsételőhelyek.
Úgy próbálom specifikálni a szakaszhatárt, hogy a pecsét közelében legyen, maga a pecsét pozíciója csak akkor fontos, ha a szakaszhatárt elértük. Az persze bosszantó, ha időközben elhaladtunk a pecsét mellett.
Az indexen tegnap nagy esemény volt, regisztrált G.I. úr is, és kifejtette nézeteit.
Nem tudom, mi az alapja álláspontjának, miszerint a kék útvonala nem ismert.
Így fogalmaz:
"...hivatalos pontos adattal nyomvonallal, pecsételőhely koordinátákkal nem rendelkezünk..."
Azt hiszem, bátran kijelenthetjük, hogy rendelkezünk koordinátákkal.
Ami a hiányosság volt, az már hamarosan a múlté lesz.
Egyetértésetekkel, és támogatásotokkal lesz 148 definiált pont, írott szöveggel bemutatva, hol van a PONT.
Még nem készültem el, de hamarosan közzéteszem a listát. Ez egy javaslat lesz, remélem, azt sikerül elérnem, hogy az MTSZ elfogadja, legalább vitaalapnak. Évek óta "harcolok", hogy legyenek specifikációk, hisz az igazoló füzetben lévő adatokról nem lehet tudni, hogy hol a szakasz kezdet, hol a vége.
Az nem jó, hogy ott, ahol a pecsét van, mert az nem fix, van olyan település, ahol több is van.
Na és a legfonto0sabb, nem az útvonalon van, leginkább.
Csak egy példa, nem szeretném terhelni a fórumot.
A kék a vasútállomástól nyugatra, a Kislődre vezető úton, a vasúti híd alatt „érkezik” a szakaszhatárhoz, majd élesen DK-i irányba fordul, a vasútállomás felé.
Innen a K+ vezet Kislőd felé.
Ennek a pontnak neve is van [OKTx (Városlőd-Kislőd vá.)], na és pozíciója is van.
A TUHU itiner készítője képes arra, hogy bemutassa a távolságot, az emelkedést, és a lejtést a következő pontig.
Más, kényelmesebben kezelhető eszközök is vannak.
Még egy gondolat, hogy miért is kell rögzíteni a pontokat.
Azért, hogy más is ellenőrizhesse, ott van, és ha onnan méri a távolságot a következő pontig, akkor lehet vitatkozni, melyik mérés a pontatlan, és az eltérés a tűréshatáron belül van-e.
Mivel nekem meggyőződésem, hogy a TUHU szolgáltatásai megfelelőek (ezt őszintén gondolom), ezért próbálom a hiányzó láncszemet pótolni.
Lesznek még kérdéseim, most ennyi. [ előzmény: (61640) Old Eye, 2013.04.13 21:48:48] |