turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, Andreas hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvass: Wiki
Szerkesztést támogató audit processzek itt

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 708 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | következő


Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.04.08 21:42:35 (20163)
Java térképek
[előzmény: (20161) Panyek, 2008.04.08 21:39:00]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.04.08 20:40:52 (20157)
Nagyszerü, 1 óra és már megvan majdnem 10% :) 10% mert szerintem nem szükséges a 2800 dolláros Professional Routable változat, ahogy olvasom a 800 dolláros Personal licenc korlátozásait, abba is beleférünk mert nem kereskedelmi célra készítenénk térképet. Egyetlen fájó pont hogy nincs global indexing, így csak img fájlon belül müködne a POI keresés.

Bár az is lehet hogy jóval olcsóbban megkaphatnánk a Professional Routable változatot nonprofit szervezetként:

Special offer!
If you have a non-profit organization or whole income is spent for public goods then you can request a special version of the cGPSmapper Routable version with limited price! Just contact with me!
[előzmény: (20152) Hajo, 2008.04.08 19:39:01]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.04.08 19:14:29 (20151)
Hát ez sajnos igaz :(
Egyébként felmerült már a cgpsmapper upgrade-elésének kérdése az egyesületben? A pénzkérdésen túl van-e más akadálya? Pl. a Garmin esetleg nem nézné jó szemmel, ha a fizetős térképei mellett egy ingyenes változatban is megjelenne a teljesértékü POI keresés lehetősége?

Én mindenesetre felajánlok mondjuk 3000 Ft-ot a nemes célra ha csak a pénzkérdés az akadály.
Ki csatlakozik? :)

Andreas - 3000 Ft
[előzmény: (20131) KiVi, 2008.04.07 20:30:00]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.04.08 18:55:56 (20149)
Makadám útburkolat építése
Amikor Nógrád utcáit mértem fel éppen akkor készítettek ilyen makadám burkolatot. Ugyanolyan géppel csinálták mint az aszfaltburkolatot csak hiányzik a kötőanyag (kátrány?). A kész út teljesen úgy nézett ki mint egy aszfaltút, csak szokatlan volt a szine. Na de csak úgy nézett ki, mert ahogy Mari néni kitolatott a suzukival az útra, majd egyhelyben egyik végállásból áttekerte a másikba a kormányt, máris kész volt az első kátyú. Nyáron járok majd arra megint, kiváncsi vagyok 1 év alatt mi lett a makadámból, gyanítom hogy egy kátyús murvás (->Burkolat=kavics) utat fogok találni.
[előzmény: (20148) bpeti68, 2008.04.08 17:31:27]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.04.07 20:09:07 (20130)
Ezen már én is gondolkodtam, bár szerintem elég a Personal változat is, mert nem kereskedelmi felhasználásra készülnek a térképek. A global indexing ugyan hiányzik, de "csak" 800 dollár az ár.
Problémák:
-Jelenleg úgy tudom hogy linux-os gépen fut a cgpsmapper, a Personal-ból pedig csak Windows változat van.
-Ez a 130e Ft is elég komoly tétel lenne az egyesület költségvetésében. Ld. pl. a 2006-os költségvetést. Igaz hogy idén már van 1% és gondolom hozzám hasonlóan sokan az egyesületet jelölték meg, de nem hiszem hogy özönleni kezdenének a milliók.

Nem tudom hogy felajánlásokból össze lehetne-e szedni az összeget, nekem például néhány ezer Forintot megérne a dolog. Keresés címre, útkereszteződésre, kereshető POI-k, leírás mező a POI-khoz (ládaleírások közvetlenül Garmin-ra?) nem lenne rossz. Viszont aki hozzájárult a szoftver megvásárlásához, jogosan kérhetné számon hogy mások miért kapják ingyen a nagyobb tudású térképet. Esetleg a pártolói tagsághoz lehetne kötni az így készült térképek letöltését?
[előzmény: (19675) Joey, 2008.03.17 15:34:07]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.04.07 15:20:00 (20122)
Meg kell nyomni a *-ot utána és akkor kinagyítja a Mapedit a kijelölt objektumot. De ahogy írtam ez az Üllői út egy szakasza. Hiba nincs rajta, a cgpsmapper-t kellene megpiszkálni, de ezt csak András tudja megtenni:

Kolesár | 2007.08.28 10:57:05 (15315)
Ez valamelyik főút lehet, amit a térképrajzolás sebességének növelésére a cgpsmapper .mp kimenetében egyesítve szerepelnek, de a túl sok összetevő nem tetszik a cgpsmappernek.
[előzmény: (20117) fa-peti, 2008.04.07 15:06:38]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.04.07 14:24:35 (20115)
Néhány napja (április 1 talán?) nem fordul a Gödöllői. Úgy tűnik már volt egyszer ilyen és akkor is az Üllői úttal volt gond.

Routing calculation
RoadID = 358140
Error R009: Limit of 60 segments for a single road exceed.

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.04.06 13:55:56 (20106)
A szép munka, a rajzolásban nem találtam hibát, csak egy apróságot:
- Álmos vezér útjának néhány szakaszán Track=1 paraméter volt, pedig egy track sem volt alatta. Persze ez inkább csak formalitás: egyenes residental street, nagy meglepetés nem érhet track-elés során :)

Ezen kívűl két megjegyzésem lenne:
- A mapedit verziód (1.0.23.63.g) eggyel korábbi a legújabb változatnál:
mapedit 1.0.23.63.i
- Helyi erőként lehetnél kezdeményező aki elkezdi lefedni a területet residental poligonokkal, hátha kedvet kap más is :)

Megjegyzések:
A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 9 db érintett vonalból 18 db lett.
[előzmény: (20104) Panyek, 2008.04.05 23:00:14]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.04.04 21:07:41 (20076)
Középen a Garmin készülékre kattintva.
[előzmény: (20075) fa-peti, 2008.04.04 20:56:00]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.04.03 09:03:38 (19988)
-Az összes trackot valamiért nem akakrja a mapedit becsatolni, így csak az a kettő volt benne amit rajzoltam.

Az mp letöltő oldalon alján látsz 'a tájegység összes track-je' link-et? Az így letöltött tracks.zip-et kell kicsomagolni az mp fájl mellé. Ha nem látsz, akkor jogot kell kérni.

Ketté vágva azért let mert a vasuti átjáróig Széchenyi utca utána meg Vásárhelyi utca, igy a tudtam megadni az adatmezőben a két utcanevet.

Jogos, ezt nem vettem észre.
[előzmény: (19987) hokusz22, 2008.04.03 08:47:16]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.04.02 20:58:33 (19982)
Ok, átböktem A-ra webes felületen.
[előzmény: (19981) camenzind, 2008.04.02 20:46:04]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.04.02 20:36:17 (19980)
Igazából egyetlen apróságot látok csak, de lehet hogy ez is indokolt: A Sport utca aszfalt burkolat mellett JarhatosagEsoben=C. Ha sok a nagy kátyú amiben megáll a víz akkor lehet C, de akkor a burkolat is inkább 'rossz aszfalt' lehetne.
Egyébként szép munka, például láttam hogy a sebességkorlátozás beállításához megszakítottad a főútvonalat és közben még arra is ügyeltél hogy a település poligonnal legyen közös pont.


A feltöltés sikeresen megtörtént.
A beállításnak megfelelően a tájegység zárolását feloldottuk.


FONTOS: a feltöltött fájlt ne töltsd fel többé! Mindig az adatbázisból frissen, zárolva letöltött anyagon dolgozz!

Megjegyzések:
A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 2 db érintett vonalból 5 db lett.

[előzmény: (19979) camenzind, 2008.04.02 20:04:33]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.04.02 20:00:42 (19978)
Nekem sérülten jön le a zip, nem lehet megnyitni.
[előzmény: (19977) camenzind, 2008.04.02 19:55:32]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.04.02 19:36:10 (19976)
Ez az út egyébként miért lett kettévágva a közepén?
Naviguide-on látom hogy ott egy becsatlakozó utca lehet, akkor ez a kérdés törölve.
[előzmény: (19975) Andreas, 2008.04.02 19:33:30]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.04.02 19:33:30 (19975)
-A tájegység track-jei nincsenek becsatolva az mp fájlba.
-A Mályi tó körüli út Zsakutca paraméter vagy Timezone vonaldarab nélkül ér véget. Más térképen úgy látom hogy folytatódik az utca, ezért tettem ide egy timezone vonalat. Ez az út egyébként miért lett kettévágva a közepén?
-A Bükkszentlászló mellett rajzolt út tényleg ennyire kanyargós? Nem jártam még ott de mintha a GPS kovályogna, ezért a néhol 2 méteres node távolságot sűrűnek érzem.

A beállításnak megfelelően a tájegység zárolását feloldottuk.
FONTOS: a feltöltött fájlt ne töltsd fel többé! Mindig az adatbázisból frissen, zárolva letöltött anyagon dolgozz!Megjegyzések:
A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 2 db érintett vonalból 4 db lett.

[előzmény: (19867) hokusz22, 2008.03.27 19:05:38]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.04.01 15:56:04 (19968)
én arra gondoltam az egyik utódpolygon nem örökölhetné az extra mezőket? a másik pedig csak ID nélkül az extrákat? ebben az esetben viszont teljes feltöltéssel kellene visszarakni a szerverre az mp-t, viszont az 1) 4) lépések kimaradhatnának.

Igen lehet hogy ez jobb módszer lenne, főleg mert közben rájöttem hogy a vágólapról visszaillesztve az eredeti poligont (CTRL+V) az nem lesz kijelölve, de ami még rosszabb, a vágott felületek alá kerül vissza. Igy csak CTRL+E -vel ID-ra keresve lehet kijelölni :(

- erdőnél az iszonyatnagy CLC-ket mindenképpen bölcs dolog szétszabdalni pl. nyiladékok, erdészeti utak mentén és a térképi neveket megadni.

Egyetértek, mindenképpen hasznosabb infó lenne azt látni a térképen hogy Herceg-dűlő, mint azt hogy National park, CLC 311. Ilyen infókat egyébként honnan lehet szerezni? Csak kis méretarányú nyomtatott turistatérképekről?
[előzmény: (19965) johann g (Lud), 2008.04.01 15:23:10]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.04.01 14:55:11 (19964)
Helyesen:
1) Jelöld ki a vágandó poligont, CTRL+C (vágólap)
..
[előzmény: (19963) Andreas, 2008.04.01 14:53:23]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.04.01 14:53:23 (19963)
Egy másik módszer:
1) Jelöld ki a vágandó poligont, CTRL+X (vágólap).
2) Rajzolsz egy új poligont amely a vágandó poligon egyik felét teljesen lefedi (akár túl is nyúlhat rajta), a vágandó poligonnal pedig a kívánt vágási vonal mentén érintkezik.
3) Jelöld ki először (!) a vágandó felületet, majd az imént rajzolt vágópoligont (más ne legyen kijelölve!). A poligonon jobb gomb, Felület vágása felülettel.
4) CTRL+V, Delete.

A vágópoligon kitörlődött, a kettévágott poligon extra mezői szintén (->új ID-k fognak generálódni feltöltésnél). Az esetlegesen szükséges extrákat vissza kell írni a poligonokhoz (pl. Tipus=telepulesek) Az 1. és a 4. lépés azért kellett hogy a szerver is értesüljön róla hogy az eredeti ID-jü poligont törölni kell.
[előzmény: (19961) tsinom, 2008.04.01 14:22:13]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.31 22:04:38 (19951)
Tipus=Garmin 0x2c07 az ideális? :)
Egyébként úgy látom üresen hagyva is bekerült a Tipus=egyeb paraméter, akkor ez lenne az alapértelmezett?
[előzmény: (19945) pgyp, 2008.03.31 21:34:06]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.31 21:46:40 (19949)
Semmi gond, nem komoly hibák, majd legközelebb javítod őket. Újonc lektorként olyan vagyok mint az adóellenőr: kell valamit találnom :))
[előzmény: (19944) Panyek, 2008.03.31 21:29:22]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.31 20:30:29 (19942)
-A burkolat néhány helyen el van írva: "középen füves" helyett "közepén füves". Bár látom hogy módosítottad ezeket a vonalakat, nagy valószinüséggel nem te követted el az elírást, hanem valamelyik előző rajzoló.

-Az Ilka Major lovarda extra paraméterei közé fel kell venni egy "Tipus=egyeb" paramétert (ld. itt)

-A track-et ami alapján rajzolsz, fel kell tölteni a felmérések közé, majd utána lehet zárolni a tájegységet és letölteni a tájegység összes track-jét. Ha nem látsz Tájegység összes track-je linket az mp letöltő oldalon, akkor kérj jogosultságot. (néha elmarad a letöltési jog kiadása mellől)
Az összes track nélkül ugyanis nem látod hogy hol van több track, így nem lehet jól kitölteni a Track paramétert és persze az út vonala is pontatlanabb lehet ha csak a saját track-ed alapján rajzolsz.
[előzmény: (19923) Panyek, 2008.03.30 10:39:00]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.29 10:08:51 (19906)
Azt hiszem tévedtem. Fugawi formátummal próbálkoztam, mert úgy tünt némi keresgélés után hogy ez tartozik a trk formátumhoz. Ez után figyelmeztett a GPSBabel hogy ez a formátum csak útpontokat tartalmazhat. Viszont úgy tünik hogy van egy GPS Tuner féle trk formátum is és most notepad-dal belenézve úgy tünik hogy ez egy track, mert pl. sebességinformációk is vannak benne.
[előzmény: (19905) tibbi, 2008.03.29 09:53:30]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.29 09:50:36 (19904)
Úgy látom hogy ezek a fájlok csak útpontokat tartalmaznak név és bármi más használható információ nélkül.
[előzmény: (19903) tibbi, 2008.03.29 09:19:21]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.27 22:31:25 (19877)
-Újonnan rajzolt utaknál beírtál szerver által kitöltött paramétereket is (Ivelve,Hossz, Letrehozta, Letrehozva stb.). Hibát mondjuk nem okoz, egyszerüen feltöltésnél felül fogja írni a szerver.
-Föld "burkolatú" erdei ösvényeknél szokatlan a JarhatosagGyalog=A paraméter. Ezt inkább csak aszfalt vagy beton burkolatú utakra adjuk. Nem javítottam ki, hátha tényleg indokolt.
-Még az előző rajzolásból keletkezett 5 illesztési hiba Gubacsipuszta közelében (piros navaid pontok jelzik a mostani mp fájlban). Ezeket javítottam.

Amúgy szép munka, így tovább!
---
A feltöltés sikeresen megtörtént.

A beállításnak megfelelően a tájegység zárolását feloldottuk.
FONTOS: a feltöltött fájlt ne töltsd fel többé! Mindig az adatbázisból frissen, zárolva letöltött anyagon dolgozz!
Megjegyzések:
A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 13 db érintett vonalból 31 db lett.
[előzmény: (19864) fa-peti, 2008.03.27 15:59:22]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.26 10:56:56 (19854)
A módosítás dátumának megnövelése után nem fogja elrontani az ikont a szerver, de a POI tulajdonjogát elveszíted: turistautak.hu lesz a felhasználó.
Vagy esetleg egy POI guru kiigazít, ha nem így van :)
[előzmény: (19851) oli_b, 2008.03.26 09:48:05]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.25 20:38:54 (19846)
Hát igen, gondolom vagyunk így ezzel egy páran. Bár annak idején én is addig rajzoltam az első próbarajzomat amíg a szemem bírta. Fogtam is egy hétig a Gödöllőit :) Most már tudom hogy az átnézési idő valahogy így néz ki:

T
átnézés
=(Új vonalak száma)
2
+(Módosított vonalak száma)
4


:))
[előzmény: (19838) Szab, 2008.03.24 22:16:55]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.24 22:13:53 (19836)
Köszönöm a bizalmat :) Egyelőre inkább csak a kisebb, egyszerübb rajzolásokat vállalom majd be.
[előzmény: (19834) KiVi, 2008.03.24 21:13:27]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.24 20:24:36 (19832)
Töltsd nyugodtan, nekem még nincs jogom, csak gyakorolgatom az átnézést.
[előzmény: (19831) olahtamas, 2008.03.24 20:21:24]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.24 20:08:45 (19830)
Ezt nevezem reakcióidőnek :)
[előzmény: (19829) camenzind, 2008.03.24 20:07:33]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.24 19:56:42 (19828)
A vasúttól jobbra a Podmaniczky-Esze Tamás-Rómer Flóris utcák által határolt területen találtam még három köves burkolatú utcát Residental street típussal, más hibát most nem látok.
[előzmény: (19827) olahtamas, 2008.03.24 19:35:15]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.24 16:26:34 (19824)
Most megnéztem egy Windows-os Russa-ban, az útpont keresés menüpont alatt van import/export. Gondolom a PDA-s változatban is hasonló helyen lehet.
[előzmény: (19823) Andreas, 2008.03.24 16:17:41]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.24 16:17:41 (19823)
Russa-t már rég használtam, de úgy emlékszem hogy a programon belül kell keresni az exportálási lehetőséget.
[előzmény: (19819) Panyek, 2008.03.24 15:52:59]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.24 12:37:55 (19815)
Ez egy komplett Mezőföld térkép Russa formátumban, track-ek nélkül. Téves feltöltés, szerintem a gps.info-racio.hu oldalról töltötte le a felhasználó.
[előzmény: (19814) padler, 2008.03.24 12:27:03]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.23 23:53:37 (19805)
Csak előátnézés lefekvés előtt :)
Tedd fel a teljes .mp fájlt, mert így modonly-ban csak a saját nevében tudná feltölteni a lektor.

-A Premotrei utca nem folytatódik a dél felé forduló kis szakaszon? Csak mert ez a rész nem kapott Utcanev paramétert.
-A N47.581787 E19.367090 és N47.585455 E19.364243 pontok közötti szakasz nem kapott paramétereket.
-N47.590289 E19.393406 és N47.590017 E19.393555 valamint N47.590349 E19.393660 és N47.590289 E19.393406 között szintén paraméterhiány.
-A Szabó Pál utca a köves (murva?) burkolat ellenére Residental street lett unpaved road helyett. Vagy ez macskaköves út?
-N47.578359 E19.402955 ponton végződő földút közös pont nélkül keresztezi a főutat.

[előzmény: (19802) camenzind, 2008.03.23 22:51:40]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.23 20:15:49 (19789)
Bunda, bunda :)
[előzmény: (19788) sztrehaati, 2008.03.23 20:11:32]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.23 10:40:07 (19778)
Eszközök menüben kiválasztod a 'Pontok mozgatása' üzemmódot. A mellette levő M mutatja hogy az M billentyűvel is megteheted ezt, vagy a felső eszköztár ikonok közül is kikeresheted.

Ebben az üzemmódban egyenként mozgathatod a vonalak (és poligonok) pontjait. Ha közel érsz egy ponthoz akkor megváltozott egérmutató mutatja hogy megragadhatod a bal gombbal a pontot. Ha új pontot akarsz létrehozni akkor a CTRL nyomvatartása mellett kell kattintanod bal gombbal a kiválasztott vonalra.

Ha metsző de nem csatlakozó vonalakra akarsz egy kereszteződést létrehozni akkor használhatod a SHIFT gombot, ekkor az éppen kiválasztott vonal nem fog megtörni, míg CTRL esetén a kattintás helyére ugrik mindkét vonal a közös pont létrehozása után. Természetesen mindkét esetben maximális nagyítás mellett dolgozz!

Vonal létrehozása módban is használható a CTRL, ha nyomvatartod és egy meglevő vonalra húzod az éppen rajzolt vonalat akkor egy közös csomópont fog keletkezni.

Minden pontmozgatásnál figyelj egy a pontokon megjelenő vastag piros X-re, ez jelzi hogy a két vonal csatlakozni fog.
[előzmény: (19777) Panyek, 2008.03.23 10:08:31]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.22 12:45:23 (19763)
Nem a Mária útról van szó?
http://www.civilkd.hu/main/news-1361.html
Ha jól emlékszem tsinom kolléga rajzolta be nemrég.
[előzmény: (19760) raf, 2008.03.22 12:34:00]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.17 16:28:28 (19681)
A trackfeltöltésnél azt írja hogy hibás fájlnév.

Ékezetes karakter, szóköz nem került bele véletlenül a fájlnévbe?
[előzmény: (19678) fa-peti, 2008.03.17 15:57:24]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.17 15:33:05 (19674)
SHIFT+F3-ra sem jelennek meg?
[előzmény: (19669) fa-peti, 2008.03.17 15:03:47]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.14 18:28:29 (19647)
A Duna többi része hetes zoom level-ig látható, ez a rész viszont csak az elsőig. Érdekes, azt hittem ezt a szerver állítja automatikusan. Vagy esetleg bezavar a Csepel-sziget északi csücskénél rálógó ipari terület poligon?
[előzmény: (19646) urbalazs, 2008.03.14 18:03:09]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.12 14:04:55 (19579)
Mindkettőre kell nodepont, ha nincs közös pont, az azt jelenti hogy szintben nem keresztezik egymást az utak (aluljáró, felüljáró).

Az útszakaszok előre darabolása mellett és ellene is szólnak érvek. Ha előre darabolsz akkor...

- kisebb az esély hogy rossz paraméterek kerülnek az útszakaszokhoz, hiszen egyenként töltöd ki őket. (automata darabolásnál mindkét szakasz örökölné a darabolt vonal bizonyos paramétereit)
- nagyobb az esély hogy véletlenül keletkezik egy 5.4 m alatti rövid szakasz. Ha a kereszteződésbeli nodepont helyett véletlenül az utolsó előtti pontnál vágod el az utat, majd a szerver darabolja a valódi kereszteződésben, akkor máris kész a fordítást megakasztó rövid szakasz.
[előzmény: (19576) camenzind, 2008.03.12 13:35:13]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.12 09:21:35 (19559)
na ez lett volna a következő kérdésem: a csatolt trackaket nem mutatja meg, ki is írja betöltésnél, hogy "can't load the attached file". Hogy lehet azokat elővarázsolni?

Az mp letöltésénél letöltötted a tájegység összes trackjét és kicsomagoltad az mp fájl mellé? Ha igen, akkor még az lehet a gond ha az mp fájlt az előzményekből nyitod meg (Fájl menü alján látható előzőleg szerkesztett fájlok közül) Ilyenkor a munkakönyvtár nem áll át az mp fájlt tartalmazó könyvtárra így egy track-et sem talál meg. Egyfajta bug, de néha hasznos is lehet ha track-ek nélkül akarod betölteni az mp-t.

Utólag nem lehet becsatolni ezt a teljes 'upload' könyvtárat, mert minden track külön könyvtárban van (egyenként kellene nyitogatni) és ráadásul ha helyi gépről csatolod akkor ott is fogja keresni abszolút útvonalon (tehát a lektor gépén is 'upload' helyett pl. 'D:\TUHU\godolloi\upload' könytárban keresi)

A újraletöltés miatt szerintem ne oldd fel a zárolást, meg lehet buherálni hogy felmenjen így is, hisz a térképen nem történt még módosítás. Ha feloldod a zárolást és más rajzol utánad, akkor már nem feltölteni a munkádat mert a teljes feltöltéssel kitörölnéd azt a rajzolást.
[előzmény: (19553) camenzind, 2008.03.12 07:38:18]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.11 23:32:18 (19552)
Néhány észrevétel:
-A próbarajzolást az egyéb tájegységbe mozgasd majd át, mert így mindenkinek letöltődik az mp aki a tájegység track-jeit letölti rajzoláshoz.
-A Szelesseg paraméter több helyen repülő ékezettel van kitöltve ('keskeny mu"út' a helyes 'keskeny műút' helyett)
-A tájegység paramétert nem kell kitölteni a vonalaknál, a szerver fogja kitölteni feltöltésnél.
-A megjegyzésbe beírhatod a nick-edet, bár ez nem kötelező.
-Az mp fájlban nincsenek csatolva a track-ek. Feltöltésnél ez nem okoz gondot, de így nem lehet átlátni hogy mely track-ek alapján rajzoltál. Az újfenyves track-edet becsatoltam kézzel, de úgy látom ezen kívűli utcákat is rajzoltál.

Első rajzoláshoz képest szép munka, gyorsan átnézhető ideális méretü rajzolás :)

Viszont a zárolás időpontja eltér a fájlban szereplő időponttól. Letöltötted mégegyszer az mp-t a zárolás feloldása nélkül? Igy nem fogja elfogadni a szerver a feltöltést.
[előzmény: (19551) camenzind, 2008.03.11 22:30:51]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.11 14:10:37 (19532)
Az épülő M0 keleti szektornál is így van kialakítva. Jó lenne valami közmegegyezés hogy ezeket szakaszokat milyen típussal rajzoljuk. Én 'highway ramp high speed'-re tippeltem volna, de ha mindenhol arterial road akkor legyen az.
[előzmény: (19531) camenzind, 2008.03.11 13:49:40]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.08 18:49:41 (19500)
Országomat egy faluért? ;) Köszönöm.
[előzmény: (19499) KiVi, 2008.03.08 18:20:34]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.08 17:01:05 (19498)
Kérhetnék feltöltési jogot a Kisalföldre? Egy 90%-os Dunaszentpál utcahálózatot adnék cserébe :)

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.06 22:28:19 (19478)
Göd és Szödliget között a főútat és a kerékpárutat összekötő aszfaltos utak közül a délebbi miért lett JarhatosagAutoval=D? Esetleg korlátokkal van lezárva a végein?

Egyébként miért nincs neked még feltöltési jogod? :) Johann gambolputty itt már támogatotta a dolgot, tudtommal a terepi út rajzolása is megvolt.
[előzmény: (19477) sztrehaati, 2008.03.06 21:50:49]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.05 22:48:28 (19468)
Ez esetben nem szóltam :)

Más téma..
Ha kettévágok egy CLC poligont, akkor mindkét darabnak meg kell kapnia a Tipus=CLC XXX paramétert jelezve az őst, vagy ellenkezőleg ki kell törölni, jelezve hogy már nem az eredeti CLC poligon van a térképen?
[előzmény: (19467) kvte, 2008.03.05 20:46:38]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.05 16:01:45 (19463)
Gondolom ott maradt ez a régi felhajtó a 2A-ra. Néhány hete jártam arra, akkor már a hurkon keresztül lehetett felhajtani Pestről a 2A-ra. A leendő M0-s mellett futó arterial road-ok sem léteznek szerintem.
[előzmény: (19460) bpeti68, 2008.03.05 13:40:07]

Andreashozzászólásai | válasz erre | 2008.03.05 11:50:38 (19458)
Kész a Gödöllői. Reggel azon gondolkodtam hogy ki kéne törölni és újrarajzolni ezt a szakaszt, hogy új ID-t kapjon (változik-e a log-ban az ID) de úgy tünik megjavult.
[előzmény: (19455) Hajo, 2008.03.05 08:16:32]

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók