Én 2 m-ként rögzítek, ezért gyakorlatilag mp-ként. De belegondolva ez nem is olyan fontos, mert a gyakorlatom szerinti 10 km/h/s (tudom, hogy ez nem klasszikus fizikai mértékegység :-), viszont plasztikus, de mondhatnánk kb. 0,3 g-t ) limit igaz lenne 2 vagy több mp esetén is.
Tehát én e felett nem fogadom el automatikusan a két szomszédos sebességadatot vagy úgy is fogalmazhatnék, hogy a három szomszédos pont koordinátáit.
Ha a gyorsulás mondjuk +1?.?? km/h/s majd a következő gyorsulási adat egy -*.?? km/h/s alakú, akkor elég nyilvánvaló, hogy a három kérdéses pont közül a középső a hunyó.
Ha csak egy +1?.?? km/h/s van, s utána egy pozitív szám, akkor még megnézek néhány pontot, s utána döntök, hogy töröljem-e vmelyik pontot, ami ugye a +1?.?? két kérdéses pontja közül általában a második, de néha az első is lehet, ha a megelőző gyorsulás negatív.
Most így működik manuálisan, de a régi fw miatt úgy is volt egy programrész, ami az időugrás miatt pontokat törölt, így oda be fogok tenni valami automatikát. Az én keresztem az, hogy a nemtudásom miatt túlságosan sokáig elvetettem a mutatók használatát, így ennél a kérdésnél elég sokat kell pufferelni ahhoz, hogy lekezeljem a kérdést.
Egyébként engem sokszor nem a téves össztávolság motivál a manuális játéknál, nem is a gyorsulás, sokkal inkább a maximális sebesség inkorrekt volta. Hacsak nem eresztem meg nagyon a bringát 60 fölé, akkor sok esetben a maximális sebesség az erdei kanyargós ereszkedőknél jön le, ahol a harmincas tartományból felkúszik 50 fölé, majd gyorsan visszaesik.[ előzmény: (52468) jekaeff, 2010.10.23 14:14:13] |