turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
az összes téma hozzászólásai egyben, Andreas hozzászólásai
új hozzászólás | témák listája

Összesen: 1271 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | következő


Andreashozzászólásai | MGKE szoftverei, új fejlesztések | válasz erre | 2017.10.25 15:52:19 (1084)
Saját cache-t használ a Mapsource és a Basecamp is.
Próbáld meg ezt parancssorból (lehet hogy érdemes rendszergazdaként futtatni) :

cd %LOCALAPPDATA%\Garmin\Mapsource\TileCache

és ott mindent törölni. (.tile kiterjesztésű fájloknak kell ott lenniük)
[előzmény: (1083) Old Eye, 2017.10.25 14:25:22]

Andreashozzászólásai | MGKE szoftverei, új fejlesztések | válasz erre | 2017.10.25 08:23:19 (1075)
TileCache könyvtárat keress a Windows profil könyvtáron belül. Nekem BaseCamp esetén itt van, gondolom Mapsource esetén
MapsourceTileCache lehet:
c:\\Users\\Andreas\\AppData\\Local\\Garmin\\BaseCamp\\TileCache
[előzmény: (1074) Old Eye, 2017.10.25 07:59:37]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2017.10.17 12:42:50 (76539)
Szerintem a Locus helpdesk-re kellene leírni a problémát:
http://help.locusmap.eu/topics
vagy esetleg egy hibajegyet kell nyitni itt:
http://help.locusmap.eu/ticket/add
[előzmény: (76534) csszi, 2017.10.16 18:59:51]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2017.10.12 14:07:34 (76531)
A BRouter app-on belül letöltötted a Magyarországot lefedő területeket?
Locus, Beállítások/Navigáció, Számítási forrás BRouter-re van állítva?
[előzmény: (76529) chuklee, 2017.10.11 18:58:00]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2017.10.11 11:40:39 (76528)
Az offline térkép előre letöltését én is javaslom amiről Hev írt. Ha kereshető POI-kat szeretnél akkor a LoMaps térképet célszerű leszedni a Locus áruházból. Magyarország kb. 75 Ft-ba kerül (25 LoCoin, 100 LoCoin=298 Ft). A fiók regisztrációnál viszont kapsz 3 ingyenes letöltési lehetőséget.

Ha az alap MapQuest (online) tervezést hagyod bekapcsolva, akkor az történik hogy az útvonalról egy megadott távolságra eltávolodva a Locus megpróbál újratervezni, de net hiányában nem tud. Hibaüzenet jelenik meg és az útvonalterv nem
változik. Amíg magadtól vissza nem mész az útvonalra, nincs navigációs utasítás.

Én azért beállítanám a BRouter-t is, hátha jól jön még a tervezés lehetősége az erdőben:
BRouter beállítás

A Locus navigációs beállításai egyébként nagyon jól testre szabhatóak, attól eltekintve, hogy nincs saját útvonaltervezője.

Lehet teljes újratervezés (ez a megszokott a legtöbb navigációnál), újratervezés úgy hogy minél előbb visszakerülj az eredetileg tervezett útvonalra és újratervezés úgy hogy szigorúan visszavezet oda ahol letértél. Kikapcsolható az automatikus újratervezés, megadható a távolság amelynél nagyobb letérésnél jön az újratervezés, konfigurálható a figyelmeztetés letérés esetén stb. stb.
Példák
Another playing with Locus navigation settings
How to set alerts for leaving your navigation route?
[előzmény: (76521) Andralin, 2017.10.09 13:10:47]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2017.10.09 12:05:25 (76519)
Ha közvetlenül a Locus-ban rajzolod meg, az nem jó?
Menü/Útvonaltervezés

Mondjuk azt nem tudom, hogy az ingyenes változatban ez engedélyezett-e. Ha nem, lehet jelentkezni beta tesztelőnek és ekkor a fizetős funkciók is elérhetővé válnak, amíg le nem jár a tesztidőszak (de újabb verziók mindig jönnek :) ) Reklám az jön beta teszt alatt is.
http://docs.locusmap.eu/doku.php?id=manual:about:free_beta_testing

Szerintem nagyon jó a szerkesztője, Van undo/redo, a navigációs pontok között lehet változtatni a tervezési módot (pl. a térképen még nincs út, akkor kézi rajzolásra válthatsz), tud shaping point-okat létrehozni (olyan pontok, amelyeket nem mond be az útvonaltervező, de a navigációnak át kell haladnia a ponton. Sőt a shaping point-ok oda-vissza alakíthatóak köztespontokká.

Tudj róla, hogy a Locus-nak alaphelyzetben nincs offline tervezője. Ha letérsz az útvonalról, akkor nincs újratervezés mobilnet nélkül. Alapból a MapQuest online tervezőjét használja, egyetlen offline lehetőség, ha letöltöd a BRouter-t a Play áruházból, majd a BRouter-en belül letöltöd Magyarországot. BRouter használata esetén nem ír ki illetve nem mond be utcaneveket a Locus.
[előzmény: (76517) Andralin, 2017.10.09 00:03:14]

Andreashozzászólásai | MGKE szoftverei, új fejlesztések | válasz erre | 2016.09.16 12:09:12 (94)
A thread-hez kapcsolódva... egy harmadik lehetőség ha Samsung Galaxy telefonod van:
Le kell tölteni a Samsung áruházából (Programok/Galaxy apps) a Samsung szövegfelolvasót és
hozzá a Samsung TTS Hungarian Female High Quality csomagot, majd Beállítások/Nyelv és bevitel,
Samsung szövegfelolvasót választani.
[előzmény: (93) BáthoryPéter, 2016.09.16 11:07:45]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2016.06.30 12:11:10 (75211)
Nem probaltam az Oregont (pl) szakado esoben hogy mennyire zavartalan a mukodese de az iPhone, Samsung es Motorola telefonokat neha az izzadt kez/ujj is majdnem hasznalhatatlanna/bizonytalanna teszi (kapacitiv erinto).

Ugyanúgy használhatatlan lesz, elkezd mászkálni a menükben, vagy nem érzékeli az érintést. Gombra kell tenni a képernyő ki-bekapcsolást. Elővétel után törlés ruhába, képernyő bekapcs, nézeget, képernyő kikapcs.

Az új szériás GPS-ek rákfenéje szerintem a Garmin Hotfix szolgáltatás, ami az STM Cartesio GPS chipset "szolgáltatása". Ez szerintem sokkal nagyobb hibákat okoz. Gondolom a 62/64 szériában is ott van kikapcsolhatatlanul mint az Oregon 600-ban. Ez olyasmi mint a telefonokban megszokott AGPS, annyi különbséggel, hogy míg a telefon a netről letölti a pontos (!) ephemeris adatokat, addig a Cartesio a korábbi adatok alapján saccol kb. 3 napra előre. Így gyorsabban talál fix pozíciót bekapcsolás után, de akár 50-100 méteres eltolás is lehet a valós pozícióhoz képest. A mozgásodat, fordulásokat tökéletesen követi a GPS, de 100 méterrel odébb vagy a térképen, aztán egyszer csak helyre ugrik a pozíció. A műholdkijelzőn közben lehet hogy végig maxon voltak a műholdak, pontosság szerinte mondjuk 3 méter és mégis rossz helyre rak.

Az a szörnyű benne, hogy nem tudod megkerülni azzal, hogy lerakod a GPS-t 5 percre, mert amikor mozgás közben átáll egy másik saccolt pályájú műholdra (mert mondjuk lenyugszik az aktuálisan használt 3+1-ből valamelyik), megint elmászik a pozíció, amíg le nem tölti a műholdról a jó ephemeris.
[előzmény: (75199) ha8lls, 2016.06.29 22:41:28]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2016.02.06 17:01:42 (74633)
Garmin Dakota/Oregon GPS? Oregon-nál tapasztaltam, hogy teljesen magabiztosan közli a pozíciót szerinte néhány méter pontossággal, én meg látom hogy akár 50-100 méterrel lecsúsztunk az útról.

Van egy olyan elméletem, hogy ezt az Oregon/Dakota GPS-ekben kikapcsolhatatlan Garmin HotFix szolgáltatás okozza. Bekapcsolás után GPS a korábban (maximum 3 napja) letöltött ephemeris adatokat is felhasználja a pozíciószámításhoz. Ez becsült adatokat tartalmaz, ami szükségszerűen nem lesz olyan pontos, mint a frissen (=lassabban) letöltött adatok.

Ha most kapcsoltad be a GPS-t, az egész track-nek van egy fix félrehúzása (mondjuk 50-100m), a kanyarodásokat viszont precízen követi. Aztán egyszercsak mondjuk 5-10 percen belül visszamászik a pontos pozícióba, ekkor töltődtek le a friss adatok (ha jól emlékszem 50 bps adatátviteli sebességgel)

Ha nem most kapcsoltad be, hanem már egy ideje bandukolsz az úton, akkor mondjuk lenyugodhatott az egyik műhold, vagy lecsökkent a jelerőssége, a Dakota átvált egy olyan holdra, amelyiknek korábban letöltött - ma már pontatlanná vált - adatai vannak, a nyomvonal szintén elkezd félrehúzni, aztán ha letöltődött a friss adat, visszaugrik.

Hangsúlyozom mindez csak az én elméletem és ötletem sincs a megoldásra. A Hotfix-et kikapcsolni nem lehet a menükben, ha a vevő adatait ki lehetne törölni mint pl. az okostelefonokon, talán az is segítene.
[előzmény: (74617) NagyKG, 2016.02.05 16:45:20]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2015.10.26 10:57:23 (74216)
Nekem csak a normál 2000 mAh-s Eneloop-ok váltak be élettartam szempontjából. Varta Ready2use típusból még a 2100 mAh változatok is elgyengültek néhány év után. (IPC-1L töltő)
[előzmény: (74207) Mr Zerge, 2015.10.25 19:50:18]

Andreashozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2015.03.19 22:54:25 (70386)
Ha azt mondjátok, hogy rendben van a szerkesztés, feltöltöm. Kellene még a szöveg a szerkesztés leírásához.
[előzmény: (70385) alnibell, 2015.03.19 20:37:44]

Andreashozzászólásai | POI | válasz erre | 2015.02.24 21:50:14 (6137)
Ja hogy költői kérdés volt :) Ez esetben szerintem célszerűbb lenne a POI-k gazdájának írni.
[előzmény: (6136) Hev, 2015.02.24 15:32:00]

Andreashozzászólásai | POI | válasz erre | 2015.02.22 18:54:31 (6135)
Én erre tippelek:
BARANYAI REGIONÁLIS SZENT MÁRTON ÚT
[előzmény: (6134) Hev, 2015.02.22 17:32:53]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2015.01.08 09:41:39 (72802)
jekaeff, Bryan:
Még egy dolgot lehet tenni. A kész térképből az adott Garmin IMG szelvényt kell megnyitni a Mapedit-tel és az érintett szakaszok Tulajdonságainál megnézni az útvonaltervezést befolyásoló paramétereket. (Properties fül/Type, Routing fül/ Speed, Route class és ugyanitt a tiltások pl. No pedestrian)
Például a megnéztem a Nagy parkoló nevű POI-nál van egy makadámút rajzolva és a Garmin-okon a végeredmény egy collector road út típus lesz, ami tervezés szempontjából magasabb osztályú mint az 'utca' típusból keletkező residential street-nél. A hibás térképnél talán valami egyéb rondaság is bekerülhetett a végeredménybe, de persze a Mapsource hiba sincs kizárva.
[előzmény: (72798) jekaeff, 2015.01.07 00:22:34]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2015.01.06 22:28:05 (72797)
2010-ben egy hasonló esetben arra jutottam, hogy egy látszólag irreveláns KorlatozasSebesseg=N/A paraméter miatt gyorsabb útként jelölhet meg egy kerülőutat a kitöltött KorlatozasSebesseg paraméterrel rendelkező úttal szemben TUHU motorja. Aztán például egy JarhatosagBiciklivel=D paraméter letiltja az autós tervezést is a szakaszra. Vannak tehát ilyen beépített mechanizmusok, amelyeket András anno tipikus rajzolói hibák elleni védelemként épített be.

Ha meglenne egy nyári .mp mentés, akkor a paramétereket összehasonlítva kiderülhetne az ok.

Mivel az OMP más mechanizmus szerint fordította a térképet, ott valószínűleg nincs ilyen hiba. De persze mindezek csak tippek részemről.
[előzmény: (72796) jekaeff, 2015.01.06 21:15:56]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2014.12.31 17:23:11 (72723)
Szintén Aldis Power Bank-ot használok. Úgy emlékszem 7400 mAh kapacitással hirdették. Érzésre kb. 5000 mAh hasznosulhat belőle. Az első példányom egy éven belül tönkrement. Nem töltődött, pedig a tápegysége jó volt. A cseredarab működik már több mint egy éve, igaz néha a bekapcsológombját többször nyomogatni kell hogy bekapcsolódjon.
Előnyeként említeném hogy gyorsabban tölti a telefont, mint annak a saját hálózati töltője. Hátránya hogy a bank 1A-s töltője elég karcsú, 10 óra felett van a töltési ideje.
[előzmény: (72708) Yoss, 2014.12.31 16:04:35]

Andreashozzászólásai | Országos Kéktúra | válasz erre | 2014.08.17 23:56:05 (5962)
http://www.turistamagazin.hu/megerkezett-a-ttrmapp.html

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2014.07.02 11:28:35 (71605)
Köszi, de akkor maradok az OsmAnd-nél, mert legtöbbször a térképbe épített POI-k között keresgélek.
[előzmény: (71600) b-lint, 2014.07.02 07:39:18]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2014.07.01 22:42:46 (71599)
OSM térképen POI keresést, POI adatok megjelenítését csak a OsmAnd tud? Vagy csak én nem találom a Locus-ban és az Oruxmaps-ban ezt a funkciót?

Andreashozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2014.06.06 20:21:31 (68460)
Köszönöm, keresni foglak. A Hullám vendéglő nem inkább itt van?
http://www.openstreetmap.org/?mlat=47.75070&mlon=18.48422#map=19/47.75070/18.48422
Ha ez volt a beugró feladat, akkor nem szóltam, végülis térképezni megyünk ;)
[előzmény: (68458) Kolesár, 2014.06.06 15:23:01]

Andreashozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2014.06.06 15:19:04 (68457)
Van értelme csatlakozni a lábatlani felméréshez, ha csak vasárnap érek rá?
[előzmény: (68410) Kolesár, 2014.06.04 21:18:16]

Andreashozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2014.05.30 12:33:52 (68006)
Openstreetmap-hungary Google csoport
OpenStreetMap facebook csoport
[előzmény: (68003) pockok, 2014.05.30 12:21:29]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2014.05.22 13:53:12 (71326)
Gondolom a 62S hasonló mint az Oregon x50 rendszere. Ott ezt úgy oldottam meg, hogy gyártottam egy Tracking off nevű profilt amiben kikapcsoltam a track-elést. A profilváltással így gyorsan lehetett ki- és bekapcsolni a rögzítést.
[előzmény: (71324) kulitoko, 2014.05.22 11:20:22]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2014.04.02 20:46:09 (70994)
Azt hiszem félreértettél. Ha átállítod a menüt ahogy írtam, akkor track rögzítéstől függetlenül menni fog a napi km számláló és az összes érték a műszerfalon. Ha magyarra van állítva az Oregon 600, akkor itt keresd:
Beállítás/Nyomvonalak/Speciális beállítás/Út rögzítése, Mindig.
[előzmény: (70957) Kincsvadászó Kalózok, 2014.03.31 22:11:35]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2014.03.31 18:13:20 (70955)
Beállítás kérdése az egész:
Setup/Tracks/Advanced Setup/Trip Recording -> Always
Ezután mindig számolja a műszerfalon az értékeket, egyébként csak track rögzítésnél.
[előzmény: (70951) Kincsvadászó Kalózok, 2014.03.31 13:30:24]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2014.02.26 23:21:06 (70804)
Nekem prémium van. A szövet belső oldalán jobbra-balra is egy-egy vezető gumicsík van, tehát elől kicsit merevebb a pánt, de nem vészes. Stopperrel még nem mértem de érzésre kb. felezi a üzemidőt. Ezért ha nem használom mindig kikapcsolom az Oregon beállítások menüjében a keresést.
[előzmény: (70787) perRetZ, 2014.02.26 07:40:46]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2014.02.13 13:48:05 (70675)
Oregon x50 (WebUpdater) software version 6.60
as of February 6, 2014
Changes made from version 6.40 to 6.60:
Added support for additional ActiveRouting cartography
Improved display of marine-specific lines in BlueChart g2 maps
Fixed issue retrieving PLSS data in certain TOPO US 24k maps

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2014.02.04 20:08:09 (70597)
Jól látom hogy visszavonták a 3.70-es firmware-t?
[előzmény: (70586) Bryan, 2014.02.01 07:35:13]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2014.01.14 21:55:23 (70438)
Ha pozíciót is gyorsan talált, akkor ez rendben levőnek tűnik. Szerintem legközelebb próbáld frissíteni az AGPS adatokat (bekapcsolt Wifi mellett indítsd valami GPS-t használó programot néhány percre) és utána indulj ládázni.
[előzmény: (70437) Laciapa, 2014.01.14 21:40:53]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2014.01.14 21:04:51 (70436)
Nem tudom. Az S3 service manual-ban csak egy folyamatábrát láttam műszeres ellenőrzésre.

Szerintem töltsd le pl. a GPS Test nevű programot. Kapcsold be a Wifi-t, hogy le tudja tölteni az AGPS adatokat, majd indítsd el a programot szabad ég alatt. Az egyes sávok felett számok mutatják, hogy mekkora erősségű jelet vesz az adott műholdról. Nekem most borult ég mellett is a műholdak nagy része 20-40 közötti jelszintet mutat, A legmagasabb érték 41.
[előzmény: (70435) Laciapa, 2014.01.14 19:53:23]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2014.01.14 19:50:17 (70433)
A sima S3-asban van rádió, az S3 LTE-ben viszont nincs. Egyébként nekem is hihetetlenül jól működik a S3 GPS-e, ezért én is hardverhibára gyanakszom annál az S3 LTE-nél.
[előzmény: (70431) Satya64, 2014.01.14 19:39:09]

Andreashozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2013.12.26 09:20:35 (65822)
Elküldtem a 2010. május 1-ei mentést.
[előzmény: (65820) pockok, 2013.12.26 08:42:42]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.12.23 16:12:49 (70245)
..de azért a subnet-en belül legyen (192.168.0.X). Ez lemaradt :)
[előzmény: (70244) Andreas, 2013.12.23 16:11:01]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.12.23 16:11:01 (70244)
IP címet csak a WAN interface-n kérne a router. A LAN-os IP címet te adhatod meg a LAN/IP address menüpontban. Természetesen úgy válassz címet, hogy a külső netes router DHCP szervere által osztott IP tartotányon kívűl essen.
[előzmény: (70243) tanker007, 2013.12.23 16:05:29]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.12.05 20:25:53 (70123)
Ha letörlöm róla a vízet, akkor újra rendesen működik, nem kell kalibrálni.

Előkerestem a visszaigazoló email-t, én egy ADQC27 típusú fóliát ütöttem le a ebay-en a protectionfilms24 cégtől. Németországból küldik postaköltség felszámolása nélkül:
http://www.protectionfilms24.com/products/screen-protectors/article-selection.html?merkmale_aktiv=1&geraeteklasse=102&marke=Garmin&modell=8589
[előzmény: (70121) vecsbal, 2013.12.05 20:03:16]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.12.05 20:09:25 (70122)
Kösz, akkor legalább nem kell lehúznom a fóliát hogy teszteljem :)
[előzmény: (70120) scele, 2013.12.05 19:52:46]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.12.05 19:26:30 (70119)
Nem kell vagdosni, már akkor lehetett rendelni a 600-as szériához fóliát amikor kapni sem lehetett Magyarországon az Oregon-t. Tökéletesen működik a kapacitív kijelzővel egy fényes Viquiti (3M) fólia nálam.

Nem tudom, hogy esőben hogy működik a fólia nélkül a 600-as, nálam fóliával megzavarodik, fals érintéseket érzékel. Ennyi hátránya lehet a fóliának.
[előzmény: (70116) vecsbal, 2013.12.05 18:22:53]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.11.24 14:59:56 (70016)
Tapasztalatom ugyan nincs, de mi lenne ha a BaseCamp mappáját szinkronizálnád a Dropbox-szal? Persze előtte teljes mentés mindenképpen ajánlott.
%USERPROFILE%\AppData\Roaming\GARMIN\BaseCamp\Database\4.2\
[előzmény: (70014) pockok, 2013.11.24 10:59:29]

Andreashozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2013.11.15 17:21:07 (65451)
Jelszó emlékeztetővel sikerült bejutnom.
[előzmény: (65449) Andreas, 2013.11.15 17:06:34]

Andreashozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2013.11.15 17:06:34 (65449)
Nálam is ez a helyzet.
[előzmény: (65448) Arti (junior), 2013.11.15 17:01:56]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.11.04 19:52:17 (69862)
És ez?
5 lux megvilágítás.... 4 kilométeren :))
[előzmény: (69859) Bandy, 2013.11.04 19:28:51]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.10.30 13:21:09 (69823)
Itt ábrákkal magyarázzák el a tracklog hossz és az trip computer közötti különbség okát, hasonló lehet az ok Garmin Connect esetén:
http://garminoregon6xx.wikispaces.com/Trip+Odometer+vs+Track+Distance
[előzmény: (69819) vándorViktor, 2013.10.29 17:03:09]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.09.25 23:36:21 (69533)
Próbálj meg másik USB kábellel tölteni a gyári helyett, nekem megtáltosodott tőle az S3-as :) A Tevion nálam is sokáig tölt, kicsi az 1A-es tápegység.
[előzmény: (69531) Yoss, 2013.09.25 23:15:30]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.09.25 23:32:40 (69532)
Nem töltődött a tápegységéről. A tápegysége más eszközt simán töltött, szóval a bankon belül hibásodott meg valami.
Leadtam a boltban, "nem töltődik a hálózatról" hibával. Néhány hét visszajött postán, javítás nélkül. Nézem a munkalapot, már csak ennyi maradt a hibaleírásból: "nem tölt". Rádugtak valami fogyasztót, azt a maradék szuflával töltötte, már vissza is pattintották. Bementem személyesen a Korányi Sándor utcai szervizbe, prezentáltam a hibát, ott helyben adtak egy újat.
[előzmény: (69530) Ákibard, 2013.09.25 21:44:41]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.09.25 19:19:58 (69520)
Nekem is egy Aldis Tevion Power Bank 7400 mAh van. A ráírt kapacitásokat nyugodtan szorozd meg kb. 0,7-tel, mert akkor is van veszteség amikor kisütöd a bank akkuját és a telefon is "elfűti" az energia egy részét. Nekem érzésre kb. 5 Ah -t lehet kiszedni belőle. Fél éve tönkrement egyébként, garanciában cserélték.
[előzmény: (69506) Ákibard, 2013.09.24 23:53:26]

Andreashozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2013.09.11 23:00:29 (64421)
Hát jó lenne, de jelenleg még egy olvasási jog is elérhetetlennek tűnik, amivel kideríthetnénk milyen szkriptek futnak jelenleg.
[előzmény: (64407) Old Eye, 2013.09.10 22:51:32]

Andreashozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2013.09.10 22:06:30 (64406)
Ha már nem szerepelnek benne ilyen Burkolat és Szelesseg hivatkozások, akkor rendben van. De ha nem a jelenleg futó, akkor csak teszteléssel tudnánk kideríteni, hogy mi történik fordításnál. Pl. egy nem üres részre többféle vonalat rajzolva különböző Szelesseg és Burkolat paraméterekkel.

Valóban gépelési hibának tűnik, de azt sem tartom kizártnak, hogy András programozási stílusához hozzátartozik az ilyen megoldás. Több helyen látok a kódban olyan megoldást, hogy egymás után következő switch-case szerű döntéshozó if ágaknál egyik if ág módosít a vizsgált paramétereken ami egy következő if ágra hatással van.
A kódolvasást nem könnyíti meg az biztos :)

Vagy például jelen esetben a kérdéses sorok előtt van JarhatosagBiciklivel=C VAGY D akkor a no_bicycle=1 lesz, aztán JarhatosagBiciklivel=D no_bicycle=0 beállítást eredményez, de utána következik egy Szelesseg=autópálya vagy autóut vizsgálat, ami megint visszaállítja no_bicycle=1 értéket. Persze ha Szelesseg=országút és JarhatosagBiciklivel=D, akkor úgy tűnik megszívtuk, mert akkor engedélyezett a biciklis tervezés a tiltás ellenére.
[előzmény: (64404) Old Eye, 2013.09.10 21:28:20]

Andreashozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2013.09.10 21:37:46 (64405)
Nem, már nem. A reform után pár hónapig még volt hozzáférésem a repository-hoz, aztán egyszercsak megszűnt.
[előzmény: (64403) Hajo, 2013.09.10 21:27:43]

Andreashozzászólásai | térképszerkesztés | válasz erre | 2013.09.10 20:01:50 (64402)
Pontosan nem tudom, hogy Garmin kimenet fordításához hogyan generálódik a Polish MP kimenet, de ha a download.php-nak köze van hozzá, akkor a Szelesseg és Burkolat paraméterek befolyásolják a kimeneten megjelenő vonaltípust:


case 0x16:
if (strpos(strtolower($row['label']), ' oo') !== false
|| strpos(strtolower($row['label']), 'oo') === 0) {
return 0x92;
} else if (strpos(strtolower($row['Utcanev']), 'lépcső') !== false) {
return 0xa3;
} else if (strtolower($row['Burkolat']) == 'aszfalt'
|| strtolower($row['Burkolat']) == 'beton') {
return 0x91;
} else {
switch (strtolower($row['Szelesseg'])) {
case 'csapás': return 0x81;
case 'ösvény': return 0x82;
case 'gyalogút': return 0x83;
case 'szekérút': return 0x84;
default: return 0x83;
}
}


Vannak olyan döntési ágak is amelyek kellemetlen meglepetést okozhatnak:

if ($myrow['JarhatosagBiciklivel'] == 'D') { // biciklivel sem járható utak
$route_param['no bicycle'] = 0;
$route_param['no emergency'] = 1;
$route_param['no car/motorcycle'] = 1;
$route_param['no bus'] = 1;
$route_param['no taxi'] = 1;
$route_param['no truck'] = 1;
$route_param['speed limit'] = 0;


Azaz ha egy útra JarhatosagBiciklivel=D paramétert adunk, akkor az autók kitiltásra kerülnek. Ha valaki így jelöl meg egy autópálya szakaszt a BehajtasBiciklivel=D helyett, akkor teljesen kizárhatja az útvonaltervezésből.

A download.php dátuma 2009.12.30, tehát a típusreform alatt készülhetett. Persze lehet hogy már nem ez a szkript dolgozik.
[előzmény: (64328) Old Eye, 2013.09.06 22:14:11]

Andreashozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.08.26 09:45:48 (69081)
A csak a Where to? menüpontból lehet változtatni a keresés középpontját. Where to, utána jobb alsó sarokban menü gomb, 'Search near'.
[előzmény: (69075) olahtamas, 2013.08.26 06:07:06]

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók